Recenze Trabant 601 s Limusine
“Nejlepší funcar pro lidi, kteří nikam nespěchají.”

Autor recenze: Gyl (24 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1976 Typ motoru:600- dvoutakt Stav km při koupi:79 640 km Stav km nyní:87 597 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 21. 2. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Trabant 601

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Bohužel ano. Kupoval jsem ho od známého známého, takže přes ruku. Veškeré informace žádné, prý je v super stavu a za týden musí na technickou. Na technickou musel, v perfektním stavu nebyl,ale lepší se to.

Odešlo: Svislé čepy, brzdové obložení na 3 kolech, ruční brzda, nosník pod podlahou, elektroinstalace, převodovka.

Prostě super koupě.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nikdy nekupujte auto naslepo a od nikoho, koho neznáte osobně. Můj předchozí Trabi od nejlepšího kamaráda byl k nezaplacení a neutahání. Uměl i přes 120km/h a bral si 7 litrů. Bohužel jsem ho rozbil a do dnes mě to mrzí( při rychlosti 15km/h jsem naboural do stromu - neptejte se, jak se mi to povedlo).

Tohle autíčko už mě stálo moře peněz a pořád to není ono. A taky bacha na typ převodovky! Vyráběli se dva typy, z toho je jeden méně obvyklý a víc se kazí.

Nelze zaměnit za ten obvyklejší, nutná současně výměna poloos. jinak je to dříč a nechá si lecos líbit. když je člověk opatrný při koupi, užije si spoustu legrace a romantiky a nefalšované radosti z řízení. V moderních autech se jen vozíte, ale Trabanta opravdu Řídíte. Jo!

A VŠUDE SE S NÍM VEJDETE A SKVĚLE SE S NÍM COUVÁ - ÚŽASNÝ VÝHLED Z VOZU.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601

Vložit komentář

Dobová auta

Hřídel volantu se nedeformuje..pouze se zlomí nahoru,čímž neohrozí hlavu řidiče

30.09.2007 | 12:02:19 | KubikCv Reagovat

Dobře, to je sice fakt, ale řekněte mi prosim na co kotoučový brzdy na trabant?Na listový pera bych nenadával, jsou sic zastaralá, ale jízdní vlastnosti s nimi byly nadprůměrné, zato první MPhersony byly otřesné..Nedokážu si představit, jak je možné naměřit pouhých 104km/h když já se svým jel tenkráte 113km/h.Ta spotřeba..to je v pořádku, to máte pravdu-slabá stránka Trabantů.Dvoutaktní motor je zastaralý, produkující nechutné množství puchu, ale téměř bezporuchový (v jednoduchosti není možné snad ani chyb)...A hlavní důvod proč Trabanty byly tak oblíbené byla zejména poměr cena:Bezpečí:funkčnost.Nejste-li náročný, trabant bohatě postačí.A ještě bych se s dovolení, pozastavil nad tou bezpečností, podívejte sa na crashtesty Trabanta, budete velice překvapen.

25.02.2007 | 14:20:38 |  Reagovat

Jak to myslíte s dobovými auty?

I kdyby se to srovnávalo s tehdejšími vozy z roku 1976, tak by to byla katastrofa. Maximální rychlost 100-110 km/h byla směšná už tenkrát (malý Fiat 127 měl 140, v testu Světa motorů tenkrát trabant udělal 104 km/h) a podvozek s příčnými listovými pery byl naprosto zastaralý, stejně jako jednookruhová! brzdov ásoustava s bubnovými brzdami. O dvoutaktním motoru, který měl při objemu 600 ccm spotřebu jak Moskvič 1500 a dělal oblaka kouře a randál jak motorová pila se radši ani nebudu zmiňovat. Absence bezpečnostních prvků jako třeba deformovatelná hřídel volantu a deformační zóny karosérie, v té době běžné i u malých aut netřeba zdůrazňovat, nejlepší je však z hlediska bezpečnosti ta nádrž přímo nad motorem (škodovky ji měly pod podlahou kufru už počínaje spartakem). Takže tady ten umělohmotný křáp moc nesrovnávejte ani s tehdejší produkcí. Ono si stačí prolistovat stará čísla SM a uvidíte co se tenkrát ve světě vyrábělo.

23.02.2007 | 15:25:54 |  Reagovat

trabi

Záleží jestli to srovnává s moderníma autama, jestli to srovnává s dobovými auty tak bych 10/10 i věřil.

22.02.2007 | 17:57:09 |  Reagovat

v roce 2007 to né vim že je to názor pisatele ale to co tam píše to je silný kafe

22.02.2007 | 17:28:17 |  Reagovat

RE:

Zkuste dnes říct spolujezdci: Pusť benzín. U Trabiho normální.

14.03.2015 | 21:01:29 | Honza  | 46.13.25.* Reagovat

Lidi je vubec rok 2007??????

22.02.2007 | 15:57:06 |  Reagovat



Tys taky nekupoval auto, ale Trabanta :-D

22.02.2007 | 11:16:37 |  Reagovat

no to snad ne...

poslouchej, priste, nez das jizdni vlastnosti 10/10 trabantu se zkus projet necim jinym nez trabantem!
a jak muzes v roce 2007 rict, ze trabant je super koupe?
a tuhle vetu myslis vazne? :"Bohužel jsem ho rozbil a do dnes mě to mrzí( při rychlosti 15km/h jsem naboural do stromu - neptejte se, jak se mi to povedlo)." ??
tak to tohle myslim nepotrebuje komentar....
Obvzlast kdyz tuhle recesi korunujes vetou "V moderních autech se jen vozíte, ale Trabanta opravdu Řídíte." to je usmevne.
Sorry ,ale tohle je prehnane, i kdyz, podivam-li se na vycet tvych predchozich aut je mi te vlastne lito....
Tezko rict co produkuje vice smradu...jestli Liaz, nebo Trabant, ktery v dnesni dobe vzbuzuje uz jen usmev...

22.02.2007 | 06:52:57 | diego Reagovat