Rok výroby:1979Typ motoru:600 dvoutaktStav km při koupi:3 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:17. 5. 2006
Předchozí auto: Wart.,Trab. DaciaŠkoda Fiat Renault,Opel
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Minimálně. Dvoutakt vzduchem chlazený je náchylný na seřízení a palivovou směs. Seřízení snadné jako u Wartburgu, směs si řidič nejlépe míchá sám. Pak nejsou poruchy motoru, zvláště v zimě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor: Na vůz dostatečný, ale vzhledem ke chlazení vzduchem značně hlučný. Vůz jel i 115, podařilo se mi kdysi na dálnici předjet nic netušící Tatru 603. Byl z toho poprask. Spotřeba na tehdejší dobu docela dobrá, 6,5 litrů.
Převodovka: U typu Hycomat bez spojky, ale nutnost řazení deštníkovou rukovětí na přístrojové desce. Bylo náchylné na nastavení spínače v dělené řadící páce. Klasická převodovka se dobře řadila, ale bylo nutno dbát na promazání táhel. Karoserie: Velmi prostorná a to i u typu "Limusina". Pohodlí však málo, zvláště akustické.
Podvozek: Listová pera byly náchylné na na zadírání a vrzání.
Vůz spolehlivý, na opravy málo náročný, byla to motorka v plastu.
tak to s tou 603 hodně flákal...Kdyby s tou tatrovkou chtěl tak ho v to tvym trabiku ani nezahlídneš a je dávno pryč (pro zajimavost maximalka 170) Ale jinak je traboš bomba kára však má taky vzduchem chlazený motor.
Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601
viz 603
tak to s tou 603 hodně flákal...Kdyby s tou tatrovkou chtěl tak ho v to tvym trabiku ani nezahlídneš a je dávno pryč (pro zajimavost maximalka 170)
Ale jinak je traboš bomba kára však má taky vzduchem chlazený motor.
19.02.2007 | 10:40:33 | Reagovat