Rok výroby:1979Typ motoru:0,6 BENZINStav km při koupi:0 kmStav km nyní:50 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:4. 12. 2003
Mám Trabiho jen velmi krátce za tu dobu bez zásadní poruchy, cokoliv se vyskytne je velmi snadno na místě řešitelné (obvykle v ducu pravidla "Čím větší kladivo, tím lepší opravář" :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Trabi je něco úžasného a "Snad jen létat je krásnější", jak hlásá zadní nárazník mého "exota". Používám ho jen na jízdy do školy a po městě a pro tyto účely je nepřekonatelný. Jízní vlastnosti jsou zábavně záludné (není problém efektně parkovat smykem z rychosti cca 20km/h :-) ale na zimích gumách (ano, opravdu mám na Trabim zimáky!) je rychlost cca 85-90km/h už hranicí ovladatelnosti. Sympatické je i to že ho lze naprosto spolehlivě nastarovat rozlačením, což je nesmírná veselice které se obvykle v pozici přihlížejících účastní půl ročníku. Pro recesistu jako jsem já je to nenahraditelné vozidlo a zdroj nekonečné zábavy.
No a teď vážně: Na svý rozměry překvapivě velký kufr. Dynamicky samozřejmě nic moc, ale ve stále ucpané Plzni (kde jezdím) není tento hendikep téměř znát. Vysloveně otravný jsou vyosený pedály a absence palivomšru (i když kontrola stavu paliva tyčovou měrkou je prima sranda :-). Ve městě je fajn že Trabi je takovej prcek a má perfektně přehlednou karoserii a tak není problém využívat ty nejmenší skulinky. Nepříjemný je omezený výhled nahoru (na semafory) kvůli malému čelnímu sklu. Katastrofální je spotřeba, která se u mě pohybuje kolem 12l / 100km (S 1,8 litrovým Volkswagenem Jetta jezdím bohatě pod 7 litů).
Počet oprav je přímo úměrný nekvalitě vozu. Takže považovat snadnost oprav za výhodu je nesmysl. Auto musí jezdit bez oprav, pouze s pravidelnými údržbami, příp. výměnami spotřebního materiálu. Nutnost ho opravovat znamená pryč od něj!
Také jsme měli několik let trabiho.Nové auto jsme koupili jen pro bezpečnost dětí,ale dodnes na něj vzpomínáme.A jeho poruchovost- vždy se dal opravit za pár korun a stačilo na to základní vybavení.
No jestli jezdíš po městě, tak se není čemu divit, motor se pořádně nezahřeje, ale při takovémto poskakování žere každé auto trochu víc. Já s tím jezdím spíš dálky a když jedu tak 100 nebo 200 km tak se průměrná spotřeba pohybuje mírně nad 6 litry . Ta spotřeba taky závisí dost na karburátoru - skus si podložit tenkým těsněním plovákový ventil, nebo dát menší trysku. Seštelovaný předstih taky dělá dost.
Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601
lehké opravy?
Počet oprav je přímo úměrný nekvalitě vozu. Takže považovat snadnost oprav za výhodu je nesmysl. Auto musí jezdit bez oprav, pouze s pravidelnými údržbami, příp. výměnami spotřebního materiálu. Nutnost ho opravovat znamená pryč od něj!
03.09.2007 | 14:59:37 | Standa Reagovat
Také jsme měli několik let trabiho.Nové auto jsme koupili jen pro bezpečnost dětí,ale dodnes na něj vzpomínáme.A jeho poruchovost- vždy se dal opravit za pár korun a stačilo na to základní vybavení.
17.03.2006 | 18:05:44 | Tom Reagovat
Spotřeba
No jestli jezdíš po městě, tak se není čemu divit, motor se pořádně nezahřeje, ale při takovémto poskakování žere každé auto trochu víc. Já s tím jezdím spíš dálky a když jedu tak 100 nebo 200 km tak se průměrná spotřeba pohybuje mírně nad 6 litry . Ta spotřeba taky závisí dost na karburátoru - skus si podložit tenkým těsněním plovákový ventil, nebo dát menší trysku. Seštelovaný předstih taky dělá dost.
Hodně šťastných km. A trabantům zdar
01.02.2006 | 15:12:53 | Petr Reagovat