Rok výroby:1976Typ motoru:998Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:11. 6. 2006
Co se týče poruch, jde o velmi spolehlivé autíčko. Za dva roky jsem neměl žádný problém.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výbava je velmi prostá.
Zavazadlový prostor se zdá býti malým, ale opak je pravdou! Na tak malé auto se do kufru vejde spousta věcí.
Co se týče pohodlí, je to horší. Sedačky jsou nízké a nepohodlné, místa celkem málo. Jak na nohy, tak na hlavu. Ideální auto pro dvě osoby menšího vzrůstu.
Náklady na provoz jsou závislé pouze na spotřebě, která je velmi vysoká. Jezdil jsem s autem přes dva roky a nešel jsem pod 9l/100km v létě. V zimě to bylo ještě horší, tedy přes 10l/100km.
zDDRavím Vás! S Trabim jsem vyrůstal a spotřeba je závisla na stavu motoru. Jestliže máte vyběhaný motor, tak se nemůžete divit, že Trabi dost žere, před 2ma lety jsem si zrenovoval Trabiho a od té doby se spotřeba pohybuje od 6,2-7l/100km, v zimě to dělá 6,9-7,2l/100km. Dokonce 2x mi udělal i spotřebu 4,3l/100km, a to Trabika nešetřím. Jednou mi odešla cívka a to se spotřeba dostala na 20l/100km, odpoledne jsem závadu odstranil a Trabi jezdí za 6,2l dál....Přeji mnoho ujetých TrabiKilometrů. ;-)
spotřeba u trabantů se velmi lišila, kus od kusu. Měl jsem trabíky 22 let, a každý měl jinou spotřebu a každý taky jinak jezdil. Vyrábělo se tehdy nepřesně, písty, válce, čepy, atd měly různé tolerance (spíš Hrůzné), a jak se který povedl, tak jezdil. Byl to motor jako v motorce. Některý mi žral 6 litrů, jiný 9. Některý lítal, jiný byl líný. V té době to bylo tak nějak jedno, protože při platu 3500 měsíčně stál benzín 8 Kčs, olej pro celou nádrž 10 Kčs a nájem i se zálohami jsem měl 500 Kčs.
Jó hoši, to byly časy, když trabant měl výbavu, o které si mohli majitelé jiných aut jenom nechat zdát: Mlhové světlomety, zadní mlhovky, vyhřívané zadní sklo, nezávislé topení, střešní okno, samonavíjecí pasy, otáčkoměr, diodový palivoměr, inu bylo toho dost na tu dobu. Nezapomeňte, v jaké době se vyráběl. Dnes už je to jen vozítko pro fandy nebo blázny.
Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601
Uvedení na pravou míru
zDDRavím Vás! S Trabim jsem vyrůstal a spotřeba je závisla na stavu motoru. Jestliže máte vyběhaný motor, tak se nemůžete divit, že Trabi dost žere, před 2ma lety jsem si zrenovoval Trabiho a od té doby se spotřeba pohybuje od 6,2-7l/100km, v zimě to dělá 6,9-7,2l/100km. Dokonce 2x mi udělal i spotřebu 4,3l/100km, a to Trabika nešetřím. Jednou mi odešla cívka a to se spotřeba dostala na 20l/100km, odpoledne jsem závadu odstranil a Trabi jezdí za 6,2l dál....Přeji mnoho ujetých TrabiKilometrů. ;-)
20.05.2010 | 13:32:51 | USMC Reagovat
колобок колобок колобок колобок колобок колобок колобок колобок колобок колобок
02.08.2009 | 15:47:45 | Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 10:18:59 | ďîëíîĺ îďčńŕíčĺ | 37.212.81.*
Komentář byl smazán administrátorem
16.12.2024 | 14:27:16 | âîň îíŕ | 37.212.53.*
spotřeba u trabantů se velmi lišila, kus od kusu. Měl jsem trabíky 22 let, a každý měl jinou spotřebu a každý taky jinak jezdil. Vyrábělo se tehdy nepřesně, písty, válce, čepy, atd měly různé tolerance (spíš Hrůzné), a jak se který povedl, tak jezdil. Byl to motor jako v motorce. Některý mi žral 6 litrů, jiný 9. Některý lítal, jiný byl líný. V té době to bylo tak nějak jedno, protože při platu 3500 měsíčně stál benzín 8 Kčs, olej pro celou nádrž 10 Kčs a nájem i se zálohami jsem měl 500 Kčs.
02.08.2009 | 15:45:38 | Standa Reagovat
Hahaha :-)) Ty jsi teda cislo anonyme ! Jak muze Trabant s benzinovym motorem zrat naftu, to nechapu.
02.08.2009 | 13:41:45 | jamieson Reagovat
Trabant 1,4 benzin spotřeba cca 6,5 litru nafty dle stylu jízdy
02.08.2009 | 01:48:17 | Reagovat
Jestli tolik žere, musí mu něco být. Normálně jezdí kolem 7 litrů, s karburátorem H 1-1 i za 5,5
02.08.2009 | 01:35:11 | majkl b.b. Reagovat
pro anonymy
Jó hoši, to byly časy, když trabant měl výbavu, o které si mohli majitelé jiných aut jenom nechat zdát: Mlhové světlomety, zadní mlhovky, vyhřívané zadní sklo, nezávislé topení, střešní okno, samonavíjecí pasy, otáčkoměr, diodový palivoměr, inu bylo toho dost na tu dobu. Nezapomeňte, v jaké době se vyráběl. Dnes už je to jen vozítko pro fandy nebo blázny.
13.09.2007 | 12:03:56 | trabanťák Reagovat
ASI TACHOMETR A ŠALTRPÁKA
05.10.2006 | 14:47:03 | Reagovat
a jaka vybava?
12.06.2006 | 11:22:46 | Reagovat