Poruchový je zde zejména karburátor, kde zůstává viset jehla plováku. Poruchu jsem jinou nezaznamenal.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Trabant 601S je nejlepší auto na celém světě. Myslím, že bychom se měli vrátit do doby, kdy jezdila taková auta. Byla to pěkná doba. Myslím si, že Trabant je pohodlný, spolehlivý a pěkný vůz. Některým lidem se sice nelíbí, ale když zjistí, jaké je jeho kouzlo, zamilují si ho !
22 let jsem tvrdil, že trabant je nejlepší auto na světě. Ale dnes vím, že jsem neměl pravdu. Bylo to tím, že jsem nikdy jiné auto neměl a netoužil jsem po něm. Až jsem v práci vyfasoval služební Peugeot a ledy se prolomily. Jak jsem s trabantem mohl jezdit tak dlouho? A šel z domu. Dnes mám jiný vůz, který jezdí denně a jezdí a jezdí a jezdí. U trabanta to bylo o neustálých opravách. Jezdil a opravoval se. A opravoval se a jezdil. Dnes už by mě nebavilo pořád se v tom vrtat a po cestě trnout, co se zase posere... A ten sklad ND co jsem měl doma!
Když to tady čtu tak celkem kroutím nad tím hlavou.Já nejsem fanda do trabiku,ale myslím si,že trabík je klasika je to prostě srdcová záležitost. Trabík je sice hramada trsátek jak někteří říkaji,ale má to svůj osobitej styl. Měl jsem pár známích co ho ještě dneska maj a nemůžou si na něho stěžovat.
V r.1985 jsem vlastnil Renault 16, který utrpěl kosmet. poruchu. ND na tyto auta byly v dnešních cenových relacích. Proto jsem opravu řešil vlastními silami. Prostory, možnosti a znalosti mi nescházeli.Problém z čím jezdit, jsem vyřešil koupí ojetého T 601 S limus. R.v. 79 najeto dvacet tři tisíce km!!! Celně zabavený, cena 6000,- Kč. V autobazaru mi řekli vynikající koupě, stav odpovídá ceně. Od té doby jsem nevěděl co opravovat dříve. Na trabuku se porouchalo vše, snad kromě přepínače blikačů a světel. Celý rok mě přiváděl téměř k zoufalství. Rodinný výlet se konal vždy pouze na hranice dojezdu MHD, pak něco kleklo. Pouze ke tchýni (cesta16 km)a zpět, dojel vždy v pořádku. Najezdil jsem s ním 13 tis. km/rok. Dal jsem inzerát na jeho prodej r.86. Pět dní jsem ho vozil zájemci, nikdy tam nedojel. Už jsem neměl ani slovní zásobu na výmluvy. Jediné štěstí, že cestou byl servis, kde je opravovali. Poslední bombou bylo upadlé před. kolo, které pravděpodobně neutáhli v opravně, když seřizovali motor. Ten hluk uvnitř, spotřeba, účinnost brzd, neskutečné. To je auto opravdu pro fanatiky. R 16 byl proti tomu neskutečný kočár.
Trabant je pronadšence tak proč jim to brát. je pravda že se na silnici vyskytuje už málo, ale ze silnic by se ztratit nemělo. Sem příznivec trabantu a není nad to se v něm projet. Proč se stydět za něj, když po silnici jezdí daleko větší zrudy doslova před rozpadem
Tvrdit o trabantu, že je to krásné a pohodlné auto, může opravdu jen fanda centrálního plánování, pětiletek a tak trochu vyšinutý člověk. Ta doba je dávno pryč a díky za to.
Měl jsem celkem 2 trabanty v průběhu let, láskyplně jsem je nazýval Drakouš. Používal jsem ho v běžném provozu, nestyděl jsem se za něj. Ale psát hodnocení, to je jako nošení dříví do lesa... Tohle autíčko už z historie aut nikdo nikdy už nevymaže... A ještě něco mě napadlo, knižní publikace, jako atlasy aut bez drakouše nejsou objektivní.
Nejlepší auto na světě?? Tak pro recesistu (jak bylo psáno jinde). Skládací svatozář by měla být povinnou výbavou každého Trabiho, protože bořit s ním i v malé rychlosti je velice nebezpečné (pevná hřídel řízení vás připíchne k sedadlu jako kopí) Míchat olej s benzínem je pěkná otrava, a jízdní vlastnosti nakopnutého šutru bez brzd jsou vražedný koktejl.. Jinak Trabiho beru jako sranda auto a věřím, že za několik let to bude i zajímavý veterán.
Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601
asi takhle:
22 let jsem tvrdil, že trabant je nejlepší auto na světě. Ale dnes vím, že jsem neměl pravdu. Bylo to tím, že jsem nikdy jiné auto neměl a netoužil jsem po něm. Až jsem v práci vyfasoval služební Peugeot a ledy se prolomily. Jak jsem s trabantem mohl jezdit tak dlouho? A šel z domu. Dnes mám jiný vůz, který jezdí denně a jezdí a jezdí a jezdí. U trabanta to bylo o neustálých opravách. Jezdil a opravoval se. A opravoval se a jezdil. Dnes už by mě nebavilo pořád se v tom vrtat a po cestě trnout, co se zase posere... A ten sklad ND co jsem měl doma!
03.09.2007 | 14:55:41 | Standa Reagovat
Když to tady čtu tak celkem kroutím nad tím hlavou.Já nejsem fanda do trabiku,ale myslím si,že trabík je klasika je to prostě srdcová záležitost. Trabík je sice hramada trsátek jak někteří říkaji,ale má to svůj osobitej styl. Měl jsem pár známích co ho ještě dneska maj a nemůžou si na něho stěžovat.
27.08.2007 | 18:50:51 | Bob Conti Reagovat
Do smrti nezapomenu.
V r.1985 jsem vlastnil Renault 16, který utrpěl kosmet. poruchu. ND na tyto auta byly v dnešních cenových relacích. Proto jsem opravu řešil vlastními silami. Prostory, možnosti a znalosti mi nescházeli.Problém z čím jezdit, jsem vyřešil koupí ojetého T 601 S limus. R.v. 79 najeto dvacet tři tisíce km!!! Celně zabavený, cena 6000,- Kč. V autobazaru mi řekli vynikající koupě, stav odpovídá ceně. Od té doby jsem nevěděl co opravovat dříve. Na trabuku se porouchalo vše, snad kromě přepínače blikačů a světel. Celý rok mě přiváděl téměř k zoufalství. Rodinný výlet se konal vždy pouze na hranice dojezdu MHD, pak něco kleklo. Pouze ke tchýni (cesta16 km)a zpět, dojel vždy v pořádku. Najezdil jsem s ním 13 tis. km/rok. Dal jsem inzerát na jeho prodej r.86. Pět dní jsem ho vozil zájemci, nikdy tam nedojel. Už jsem neměl ani slovní zásobu na výmluvy. Jediné štěstí, že cestou byl servis, kde je opravovali. Poslední bombou bylo upadlé před. kolo, které pravděpodobně neutáhli v opravně, když seřizovali motor. Ten hluk uvnitř, spotřeba, účinnost brzd, neskutečné. To je auto opravdu pro fanatiky. R 16 byl proti tomu neskutečný kočár.
07.03.2007 | 19:00:14 | Gold Reagovat
Trabant je pronadšence tak proč jim to brát. je pravda že se na silnici vyskytuje už málo, ale ze silnic by se ztratit nemělo. Sem příznivec trabantu a není nad to se v něm projet. Proč se stydět za něj, když po silnici jezdí daleko větší zrudy doslova před rozpadem
16.01.2007 | 08:38:17 | bart Reagovat
To snad ne
Tvrdit o trabantu, že je to krásné a pohodlné auto, může opravdu jen fanda centrálního plánování, pětiletek a tak trochu vyšinutý člověk. Ta doba je dávno pryč a díky za to.
11.12.2006 | 11:45:14 | dave Reagovat
Ja se snad poseru smíchy
11.11.2006 | 12:22:44 | cimi Reagovat
Jednou jsem v trabantu jel. Připadal jsem si jako v tom autíčku, co jezdí na pouti. Volant a jeden pedál a kolem už nic.
04.10.2006 | 04:41:52 | Reagovat
tvuj nejvetsi problem je ze na jiny auto nemas
13.02.2006 | 00:47:48 | Reagovat
Drakouš
Měl jsem celkem 2 trabanty v průběhu let, láskyplně jsem je nazýval Drakouš. Používal jsem ho v běžném provozu, nestyděl jsem se za něj. Ale psát hodnocení, to je jako nošení dříví do lesa... Tohle autíčko už z historie aut nikdo nikdy už nevymaže... A ještě něco mě napadlo, knižní publikace, jako atlasy aut bez drakouše nejsou objektivní.
09.01.2006 | 23:32:39 | Kocuro Pablo Reagovat
roztig
no tak pro nadšence to jako beru, ale na tomhle autě není co chválit. Lepší měl i Fred Flinstone! zdar
22.12.2005 | 11:03:29 | Reagovat
?????
Nejlepší auto na světě?? Tak pro recesistu (jak bylo psáno jinde). Skládací svatozář by měla být povinnou výbavou každého Trabiho, protože bořit s ním i v malé rychlosti je velice nebezpečné (pevná hřídel řízení vás připíchne k sedadlu jako kopí) Míchat olej s benzínem je pěkná otrava, a jízdní vlastnosti nakopnutého šutru bez brzd jsou vražedný koktejl.. Jinak Trabiho beru jako sranda auto a věřím, že za několik let to bude i zajímavý veterán.
05.08.2005 | 11:24:53 | Aero500maniac Reagovat
Souhlasím, je to klasika k nezaplacení. Můj je teď nemocný - klika. Nevíš?
16.07.2004 | 21:22:56 | Punťík Reagovat