Rok výroby:2000Typ motoru:2,5 TDStav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:4. 2. 2007
Klima hučelo a hvízdalo, zaneslo se sání vzduchotechniky.
Připadalo mi nehorázně vtipné, když do V70 narazil náš bývalý ředitel ZŠ - výsledek: u volva promáčklé dveře, u Corsy nová kapota, blatník, světlo, blinkr, světlo, zrcátko.
Co se týče průměrné spotřeby, palubní počítač je optimistický o nějakých 20% - nepovedlo se přijít na příčinu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Subjektivně mi připadalo, že v kokpitu je míň místa než v mé starší 940. Brzdy mají ostrý nástup a vždycky mě překvapí přebytek výkonu: kola umí proklouznout i při zařazené trojce. Kufr není tak plytký jako u volvích zadokolek, ale plocha je také rovná a dloooouhá... (lechtivé radovánky :)).
Přece jenom si je potřeba dávat pozor při parkování: délka skoro pět metrů nedává prostor k omylům.
Snad jenom kožený sedadlům, v porovnání s textilními, trvá mnohem déle, než začnou hřát.
Originální autorádio (potažmo CD měnič) občas nemá rádo vlastnoručně vypálená CD.
No neznám V70 z roku 2000, ale jezdil jsem asi v 7mi Volvech - najelo v nich od 50ti do 130 000 km - V40, 3xV70 včetně AWD, 2xS60, V50.
Čitelné jízdní vlastnosti měla jenom 60ka a nová V50 na podvozku Ford Focus.
O V70ce si myslím, že má jízdní vlastnosti tragické, nepřesné řízení, houpavé pérování. Dá se s ní jezdit rychle po dálnicích, ale s velmi nejistým pocitem, že auto nemáte plně pod kontrolou díky gumovému a nepřesnému řízení. Na normální silnici raději jezdím o 30 cm dál od svodidel, než s jinými auty.
Mám V70 TDi z roku 98, CD měnič opravdu moc nesnáší některá vypálená CDčka, jinak je to auto k nezaplacení. Jezdí s ním moje drahá (to předchozí V70 z roku 97 jí skutečně zachránilo život - totálka na předek, jeden občan jí nedal přednost a měsíc to odležel ve špitálu a má drahá neměla ani škrábaneček na nosánku, jen pěknej šok a vylitej gulášek na čelním skle ), kde ti upraví po napojení na diagnostiku rozměr pneumatik v řídící jednotce dle skutečnosti a počítač ti přestane lhát. Je to hned hotové. Důležité je u motorů TDi včas měnit rozvoďák VČETNĚ VODNÍ PUMPY (vodní pumpa cca 1300,-) a pak už jen jezdit, jezdit, jezdit... Vždyť to znáš.
K motoru 2.5 TDi taky něco málo přidám. Mám ho v S 70 asi rok a najeto cca 22000Km. Upřímně fakt nevím co na něm máte. Nejsem ekolog, ale ten oblak, který se za mnou při akceleraci valí mi vadí. Kdybych já jel za takovým autem, tak si o majiteli myslím, že je pěknej de*il. Rovněž tak starty při letošní zimě mě jednoznačně přesvědčují, že diesel už nikdy více. Podotýkám, že auto je pečlivě servisováno. Na mé předchozí auto SAAB 9000 2.3 turbo stále vzpomínám, bylo opravdu lepší a tu korunu na kilometr si rád připlatím.
03.03.2012 | 14:20:41 | Karel
| 109.72.4.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo V70
Jenom jeslti nekeca
Kdyz jsou tak debilni, proc jsi jich mel sedum?????? To nedava moc smysl....
03.06.2009 | 15:44:22 | Reagovat
Čitelné jízdní vlastnosti???
No neznám V70 z roku 2000, ale jezdil jsem asi v 7mi Volvech - najelo v nich od 50ti do 130 000 km - V40, 3xV70 včetně AWD, 2xS60, V50.
Čitelné jízdní vlastnosti měla jenom 60ka a nová V50 na podvozku Ford Focus.
O V70ce si myslím, že má jízdní vlastnosti tragické, nepřesné řízení, houpavé pérování. Dá se s ní jezdit rychle po dálnicích, ale s velmi nejistým pocitem, že auto nemáte plně pod kontrolou díky gumovému a nepřesnému řízení. Na normální silnici raději jezdím o 30 cm dál od svodidel, než s jinými auty.
17.11.2008 | 02:41:48 | Honza Reagovat
RE: Čitelné jízdní vlastnosti???
..ako zmeriaš tých 30 cm od zvodidiel???
:)
19.11.2013 | 16:37:46 | 30 cm | 91.127.86.* Reagovat
Jenom malá otázečka jak se dostat na vámi uváděných 6l/100km???
07.06.2008 | 10:43:03 | Reagovat
Plne souhlasim..Volva jsou vynikajici auta..
22.07.2007 | 18:07:48 | DonSalieri Reagovat
Volvíčko
Mám V70 TDi z roku 98, CD měnič opravdu moc nesnáší některá vypálená CDčka, jinak je to auto k nezaplacení. Jezdí s ním moje drahá (to předchozí V70 z roku 97 jí skutečně zachránilo život - totálka na předek, jeden občan jí nedal přednost a měsíc to odležel ve špitálu a má drahá neměla ani škrábaneček na nosánku, jen pěknej šok a vylitej gulášek na čelním skle ), kde ti upraví po napojení na diagnostiku rozměr pneumatik v řídící jednotce dle skutečnosti a počítač ti přestane lhát. Je to hned hotové. Důležité je u motorů TDi včas měnit rozvoďák VČETNĚ VODNÍ PUMPY (vodní pumpa cca 1300,-) a pak už jen jezdit, jezdit, jezdit... Vždyť to znáš.
22.07.2007 | 15:53:22 | petr Reagovat
RE: Volvíčko
K motoru 2.5 TDi taky něco málo přidám. Mám ho v S 70 asi rok a najeto cca 22000Km. Upřímně fakt nevím co na něm máte. Nejsem ekolog, ale ten oblak, který se za mnou při akceleraci valí mi vadí. Kdybych já jel za takovým autem, tak si o majiteli myslím, že je pěknej de*il. Rovněž tak starty při letošní zimě mě jednoznačně přesvědčují, že diesel už nikdy více. Podotýkám, že auto je pečlivě servisováno. Na mé předchozí auto SAAB 9000 2.3 turbo stále vzpomínám, bylo opravdu lepší a tu korunu na kilometr si rád připlatím.
03.03.2012 | 14:20:41 | Karel | 109.72.4.* Reagovat
Celé toto hodnocení je nehorázně vtipné!
05.02.2007 | 15:24:36 | Laďa Reagovat