Rok výroby:1962Typ motoru:0,9Stav km při koupi:100 000 kmStav km nyní:135 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:26. 11. 2003
prasklý unašeč na poloose vymezovací kulička náboje kola zhoršený chod volnoběžky
Hodnocení a zkušenosti s autem
311 Wartburg bylo a dosud je moje první pořádné auto :o), na svou dobu velice prostorná a pohodlná limuzína velice líbivého vzhledu (takovej malej Jaguar :o)) díky dvoutaktu i přes dost těžkou karoserii dostatečně živý vůz, s dobrými jízdními vlastnostmi a prostornou karoserií - zejména kufrem horší vlastností je nízká účinnost topení. Jinak snad vozu nejze nic zásadního vytknout.
Doporučení do provozu: na náledí a kluzkém povrchu při prokluzu předních kol (snaha se od někud vyhrabat) nikdy nedržet kola v plném rejdu (vymezovací kulička náboje kola to nevydrží a následuje jí poloosa. Doporučuji jezdit s volnoběžkou - znatelně šetří palivo i motor při přeřazování není nutné sešlapávat spojkový pedál (ale to Wartburgáři znají :o) občas je nutné seřídit řádně zapalování a zkontrolovat stav celé zapalovací soustavy při použitém originál horizontálním karburátoru neuškodí občasné seřízení ani jemu :o) V případě dodržování mazacího plánu automobilu, správnému ředění benzinu a slušnému zacházení vydrží téměř vše :o)
scháním komplet originál výfuku. nenáš přehled kde je možnost? můj meil roberteckert@seznam.cz díky předem
09.02.2013 | 20:51:16 | robert eckert
| 62.153.61.*Reagovat
RE: waran
Jo chlape chtít originál na padesátiletý vůz... zkusil bych buď kluby (wartburg club, nebo ifa club-aice), nebo zajeď na sraz wartburgů, který bude v německu (jsou každoročně). Tam lze sehnat úplně všechno, ale za Eura.
Předpokládám, že tam je 6 V / 85 Ah. Jinak autíčko je to boží, moc se mi líbí. Kdysi mi ho jeden starý pán nabízel za 30 000 (v roce 1989) ale já neměl garáž... Bylo v originálním stavu, a netknuté. Bílý lak, zelený kšilt nad předním oknem, poklice s mezikružím, chromy... garážované, málo jeté, nádhera. A ty sedačky s pružinami, jako v obýváku.
hehe, a když se tahle kastle posadí na šasi z posledních čtyřtaktů (1.3 z Golfa) je to naprosto supr kára, (veteranisti snad prominou) se kterou se docela dá jezdit i v provozu. (jen škoda absence posilovače brzd a dalších maličkostí)
Komentáře uživatelů k recenzi Wartburg 311
waran
scháním komplet originál výfuku. nenáš přehled kde je možnost? můj meil roberteckert@seznam.cz díky předem
09.02.2013 | 20:51:16 | robert eckert | 62.153.61.* Reagovat
RE: waran
Jo chlape chtít originál na padesátiletý vůz... zkusil bych buď kluby (wartburg club, nebo ifa club-aice), nebo zajeď na sraz wartburgů, který bude v německu (jsou každoročně). Tam lze sehnat úplně všechno, ale za Eura.
09.02.2013 | 22:29:26 | | 89.102.162.* Reagovat
To Standa
Škoda, že jste to nevzal, dneska by takový waran byl ještě vzácnější a měl pětinásobnou hodnotu...
08.04.2009 | 12:27:15 | Dave Reagovat
Baterka
Předpokládám, že tam je 6 V / 85 Ah. Jinak autíčko je to boží, moc se mi líbí. Kdysi mi ho jeden starý pán nabízel za 30 000 (v roce 1989) ale já neměl garáž... Bylo v originálním stavu, a netknuté. Bílý lak, zelený kšilt nad předním oknem, poklice s mezikružím, chromy... garážované, málo jeté, nádhera. A ty sedačky s pružinami, jako v obýváku.
08.02.2009 | 00:29:46 | Standa Reagovat
cau dotaz jaka tam ma bejt baterka??
15.08.2007 | 18:06:20 | honza Reagovat
hehe, a když se tahle kastle posadí na šasi z posledních čtyřtaktů (1.3 z Golfa) je to naprosto supr kára, (veteranisti snad prominou) se kterou se docela dá jezdit i v provozu. (jen škoda absence posilovače brzd a dalších maličkostí)
12.07.2005 | 15:00:20 | Wrtburger Reagovat