Nákladní
Užitkové
X
Fiat
Talento
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat Talento 1,6 MTJ 85kW L1H1 Aut.klima CZ 209 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Talento 1,6 MTJ 85kW L1H1 Aut.klima CZ V prov. od 2016, 272 220 km
Diesel, dodávka
1 598 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Fiat Talento 2.0HDi 88KW L1H1 NAVI 299 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Talento 2.0HDi 88KW L1H1 NAVI V prov. od 2020, 291 000 km
Diesel, chladící dodávka
1 997 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Talento 1,6 MTJ L2H1+klima Akce!!! 314 600,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 1,6 MTJ L2H1+klima Akce!!! V prov. od 2019, 196 000 km
Diesel, dodávka
1 598 ccm, 89 kW (121 PS)
     


Prodám Fiat Talento 1,6 MTJ L2H1+klima Akce!!! 326 700,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 1,6 MTJ L2H1+klima Akce!!! V prov. od 2019, 175 000 km
Diesel, dodávka
1 598 ccm, 89 kW (121 PS)
     


Prodám Fiat Talento 2,0 MJT L2H1+klima Akce!!! 441 649,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 2,0 MJT L2H1+klima Akce!!! V prov. od 2020, 104 000 km
Diesel, dodávka
1 998 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Talento 2,0 MTJ Long Klima 1.Maj DPH 470 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 2,0 MTJ Long Klima 1.Maj DPH V prov. od 2019, 39 882 km
Diesel, dodávka
1 997 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Talento 2,0 MJT  L2H1 KLIMA SERVISKA 470 690,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 2,0 MJT L2H1 KLIMA SERVISKA V prov. od 2021, 85 000 km
Diesel, dodávka
1 997 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Talento 2,0 MTJ Klima Navi 3-Míst  DPH 478 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 2,0 MTJ Klima Navi 3-Míst DPH V prov. od 2020, 44 578 km
Diesel, dodávka
1 997 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Talento 2,0 Multijet 145k E6d L2H1 Pan 580 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Fiat Talento 2,0 Multijet 145k E6d L2H1 Pan V prov. od 2020, 210 000 km
Diesel
1 997 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat - historie značky auta

Fiat je největší italská automobilka a 6. největší výrobce aut na světě. Fiat se proslavil v poválečném období výrobou malých vozů. Fiat má výrobní závody v Brazílii, Argentině a Polsku. V minulosti spolupracoval Fiat, bez ohledu na politické rozdíly, např. se sovětskou Ladou.
Počátky automobily Fiat spadají do devadesátých let 19. století, kdy po automobilových závodech v roce 1895 část účastníků závodu dospěla k přesvědčení, že je čas v Itálii založit továrnu na výrobu aut. Dne 1. července 1899 vznikl projekt devíti osobností, které podepsali smlouvu o založení společného podniku v Turíně, do něhož vložili celkem 800 000 lir.
Prezidentem společnosti se stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli, ten byl ve většině případů skutečným hnacím motorem nové společnosti. Společnost původně pojmenovali "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili – Torino", ale název se většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, a to F.I.A.T. Z této zkratky se postupem času stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo.
Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli. Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány. Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.
Fiat - historie značky auta (dokončení článku)  »