Osobní
Terénní
X
Škoda
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Octavia Škoda Octavia V prov. od 1999, 141 000 km
, sedan/limuzína
, 55 kW (75 PS)
13 000,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia 1,6I Škoda Octavia 1,6I V prov. od 2003, 136 841 km
Benzín, kombi
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
14 700,- Kč
     


Prodám Škoda Felicia 1.3 GLXi, EKO uhrazeno! Škoda Felicia 1.3 GLXi, EKO uhrazeno! V prov. od 1998, 233 000 km
Benzín, hatchback
1 289 ccm, 50 kW (68 PS)
14 900,- Kč
     


Prodám Škoda Felicia 1.3, NOVÁ CENA, Tažné Škoda Felicia 1.3, NOVÁ CENA, Tažné V prov. od 2001, 145 962 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 50 kW (68 PS)
15 000,- Kč
     


Prodám Škoda Felicia 1.6 i Škoda Felicia 1.6 i V prov. od 1997, 95 357 km
Benzín, kombi
1 598 ccm, 55 kW (75 PS)
15 000,- Kč
     


Prodám Škoda Felicia 1.3, po STK, Tažné Škoda Felicia 1.3, po STK, Tažné V prov. od 1996, 144 604 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 40 kW (54 PS)
16 000,- Kč
     


Prodám Škoda Felicia 1,3 LX Škoda Felicia 1,3 LX V prov. od 1999, 111 300 km
Benzín, hatchback
1 289 ccm, 50 kW (68 PS)
16 000,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia COMBI II. 2,0 TDI DPF 4X4 ELEG Škoda Octavia COMBI II. 2,0 TDI DPF 4X4 ELEG V prov. od 2007, 400 477 km
Diesel
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
16 800,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia 2. GEN 2.0 FSI 4X4 ELEGANCE CO Škoda Octavia 2. GEN 2.0 FSI 4X4 ELEGANCE CO V prov. od 2007, 221 643 km
Benzín
1 984 ccm, 110 kW (150 PS)
16 800,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia 2. GEN 2.0 TDI PD DPF 4X4 ELEG Škoda Octavia 2. GEN 2.0 TDI PD DPF 4X4 ELEG V prov. od 2007, 436 507 km
Diesel
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
16 800,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia COMBI II. 2,0 TDI RS Škoda Octavia COMBI II. 2,0 TDI RS V prov. od 2012, 358 577 km
Diesel
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
18 900,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia 1.6 i Škoda Octavia 1.6 i V prov. od 2001, 348 699 km
Benzín, sedan/limuzína
1 595 ccm, 74 kW (101 PS)
19 000,- Kč
     


Prodám Škoda Fabia I 1.4 TDi, ČR Škoda Fabia I 1.4 TDi, ČR V prov. od 2007, 249 970 km
Diesel, kombi
1 422 ccm, 51 kW (69 PS)
19 000,- Kč
     


Prodám Škoda Fabia I 1.2 12 V Škoda Fabia I 1.2 12 V V prov. od 2003, 144 571 km
Benzín, kombi
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
19 000,- Kč
     


Prodám Škoda Fabia 1,2 HTP Classic Škoda Fabia 1,2 HTP Classic V prov. od 2002, 116 652 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
19 900,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia COMBI II. 2,0 TDI RS Škoda Octavia COMBI II. 2,0 TDI RS V prov. od 2011, 250 791 km
Diesel
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
19 950,- Kč
     


Prodám Škoda Fabia 1.4 i, ČR Škoda Fabia 1.4 i, ČR V prov. od 2001, 258 127 km
Benzín, hatchback
1 397 ccm, 44 kW (60 PS)
20 000,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia 1.9 TDI, GLX, Klima, rezervace Škoda Octavia 1.9 TDI, GLX, Klima, rezervace V prov. od 1999, 327 632 km
Diesel, hatchback
1 900 ccm, 66 kW (90 PS)
20 000,- Kč
     


Prodám Škoda Octavia 1.6 i 1.maj, ČR Škoda Octavia 1.6 i 1.maj, ČR V prov. od 1997, 236 963 km
Benzín, sedan/limuzína
1 598 ccm, 55 kW (75 PS)
20 000,- Kč
     


Prodám Škoda Fabia 1,2 HTP Ambiente Škoda Fabia 1,2 HTP Ambiente V prov. od 2004, 303 000 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 47 kW (64 PS)
19 999,- Kč
     


  1 2 3 4 5 6 7 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 7659)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »