Osobní
Terénní
X
Peugeot
RCZ
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot RCZ 1.6 T, 115 kW 159 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot RCZ 1.6 T, 115 kW V prov. od 2010, 131 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 598 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Prodám Peugeot RCZ 1.6 THP/16V/NAVI/Kůže/Bi-xenon 189 000,- Kč
Peugeot RCZ 1.6 THP/16V/NAVI/Kůže/Bi-xenon V prov. od 2010, 140 855 km
Benzín, sportovní/kupé
1 598 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Prodám Peugeot RCZ 1.6THP 147kW COUPE 194 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot RCZ 1.6THP 147kW COUPE V prov. od 2011, 89 665 km
Benzín, sportovní/kupé
1 598 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Peugeot RCZ 1.6i 200PS NAVI XENON 249 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot RCZ 1.6i 200PS NAVI XENON V prov. od 2013, 156 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 598 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Zobrazeno 1-4 (z celkem 4)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »