Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Elegance, Serv.kniha Škoda Yeti 2.0 TDI, Elegance, Serv.kniha V prov. od 2012, 222 003 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat V prov. od 2012, 219 023 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, Navi Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, Navi V prov. od 2011, 80 199 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2013, 136 229 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Ambition, 4X4 Škoda Yeti 2.0 TDI, Ambition, 4X4 V prov. od 2012, 194 061 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Ambition, NOVÁ CENA Škoda Yeti 1.2 TSI, Ambition, NOVÁ CENA V prov. od 2010, 133 972 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA V prov. od 2015, 197 002 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 81 kW (110 PS)
200 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2013, 147 533 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
202 400,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2013, 172 725 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
204 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4 Škoda Yeti 2.0 TDi 4x4 V prov. od 2010, 142 083 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
209 900,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2013, 154 118 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Ambition, 4X4 Škoda Yeti 2.0 TDI, Ambition, 4X4 V prov. od 2011, 98 474 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2,0TDI ADVENTURE 81KW Škoda Yeti 2,0TDI ADVENTURE 81KW V prov. od 2013, 194 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1.8 TSI, Experience, NOVÁ CENA Škoda Yeti 1.8 TSI, Experience, NOVÁ CENA V prov. od 2010, 68 671 km
Benzín, suv
1 800 ccm, 118 kW (160 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi Škoda Yeti 1.4 TSi V prov. od 2013, 130 877 km
Benzín, terénní
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Ambition Plus Škoda Yeti 2.0 TDI, Ambition Plus V prov. od 2012, 153 929 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2015, 188 683 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4, ČR Škoda Yeti 2.0 TDI, NOVÁ CENA, 4X4, ČR V prov. od 2010, 147 819 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
210 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha Škoda Yeti 1.2 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2014, 142 165 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
215 000,- Kč
     


Prodám Škoda Yeti 1,4TSi Plus Edit autoklima DVD Škoda Yeti 1,4TSi Plus Edit autoklima DVD V prov. od 2012, 138 441 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
218 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Zobrazeno 61-80 (z celkem 158)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »