Osobní
Terénní
X
Škoda
Yeti
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha 150 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha V prov. od 2011, 222 081 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 150 500,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2012, 170 797 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,2.maj, Serv.kniha 154 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2011, 210 050 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi Serv.kniha, ČR 154 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi Serv.kniha, ČR V prov. od 2010, 156 210 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha 155 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, Serv.kniha V prov. od 2012, 210 495 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0 TDI 81 kW Active 4x4 159 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2,0 TDI 81 kW Active 4x4 V prov. od 2012, 298 500 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha, Navi 160 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, Serv.kniha, Navi V prov. od 2011, 199 144 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA 160 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA V prov. od 2012, 104 665 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Serv.kniha 160 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2010, 170 222 km
Benzín, suv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2011, 135 475 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI V prov. od 2009, 140 737 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, Xenony 160 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDI, 4X4, Automat, Xenony V prov. od 2013, 273 307 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi 160 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi V prov. od 2012, 156 981 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 162 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2011, 229 735 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0 TDi 163 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0 TDi V prov. od 2010, 224 570 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2.0TDi GARANCE KM 166 000,- Kč
Škoda Yeti 2.0TDi GARANCE KM V prov. od 2010, 208 184 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.4 TSi 168 000,- Kč
Škoda Yeti 1.4 TSi V prov. od 2011, 173 584 km
Benzín, terénní
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 2,0 TDI,81kW,NovéČR,Aut.klima 169 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Škoda Yeti 2,0 TDI,81kW,NovéČR,Aut.klima V prov. od 2012, 166 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSi Serv.kniha 170 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSi Serv.kniha V prov. od 2012, 174 503 km
Benzín, terénní
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Tempomat 170 000,- Kč
Škoda Yeti 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Tempomat V prov. od 2010, 129 493 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Zobrazeno 21-40 (z celkem 223)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »