Osobní
Terénní
X
SsangYong
Musso
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám SsangYong Musso 2.2 e-XDi, 4X4, Automat 650 000,- Kč
SsangYong Musso 2.2 e-XDi, 4X4, Automat V prov. od 2021, 75 481 km
Diesel, terénní
2 200 ccm, 133 kW (181 PS)
     


Zobrazeno 1-1 (z celkem 1)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

SsangYong Musso - historie značky auta

SsangYong Musso je pětimístné SUV střední velikosti, vyráběné jihokorejskou automobilovou společností SsangYong Motor. Na trhu se toto prostorné auto objevilo v roce 1993, a udrželo se tam v téměř nezměněné podobě až do roku 2005.
Slovo Musso lze z korejštiny přeložit jako „nosorožec“, zatímco SsangYong doslova znamená „dvojitý drak“. Aby Musso dostálo svému názvu, splňuje hned několik kritérií – mohutnost, sílu, a vytrvalost. SsangYong Musso je robustní vůz, čemuž odpovídá také design, který navrhl Briton Ken Greenley. Pohotovostní hmostnost automobilu je celých 1940 kg. Vůz je také spolehlivý na cestách, a to jak on-road, tak i off-road, a nabízí dostatečný prostor jak pro cestující, tak pro zavazadla. Objem zavazadlového prostoru je celých 780 litrů, a při sklopení zadních sedadel se vyšplhá až na 1910 litrů. Pod kapotou nesmí chybět také výkonný motor, který „nosorožci“ propůjčuje dostatečnou sílu a drive.
První verze, která se k zákazníkům dostala v roce 1993, byla dostupná v několika různých motorizacích. Základní variantou byl benzínový čtyřválec 2,3 L Mercedes-Benz M111, následovaný benzínovým motorem o obsahu 2,8 litrů a dále 3,2-litrovým šestiválcem Mercedes-Benz M104. Příznivci dieselových motorů si mohli vybrat z 2,3-litrového čtyřválce Mercedes-Benz OM601, nebo 2,9-litrového pětiválce OM602. Od roku 1997 se pak k možnosti chlazení motoru přirozeným odsáváním připojil také účinnější turbo intercooler (mezichladič plnícího vzduchu).
V době procesu navrhování modelu SsangYong Musso měla společnost smlouvu o technologickém sdílení s automobilkou Mercedes-Benz. Na základě této dohody bylo rozhodnuto, že se SsangYong Musso bude na některých trzích prodávat pod zastoupením značky Mercedes-Benz, což Mercedesu dávalo konkurenceschopný automobil pro SUV trh, který v této době zažíval velký boom, a zároveň tato dohoda zpřístupnila model nejen na vzdálenějších trzích, ale také konzervativnějším zákazníkům, kteří upřednostňují klasické, již zavedené automobilové značky.
SsangYong Musso - historie značky auta (dokončení článku)  »