Recenze Alfa Romeo 166
“Docela spokojen, ale příště raději zkusím jiné auto.”

Autor recenze: hanz (28 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:3,0 6ti válec Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:73 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 13. 7. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi A6 2,8

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Vozidlo má stále nějaké poruchy, řekněme každých 10 000 km, jednou je to elektonika podruhé elektrika jindy jde o mechanické problémy, servis tedy navštěvuju kromě garancí docela často a popravdě za ty peníze toho už mám docela dost. Je pravda že většinou vše opravili v záruce ale většinou jde v servisech o amatéry a až při řešení složitějších problémů se auto dostává do ruky nějakého odbornějšího pracoivníka což mě poměrně znervózňuje.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Alfa jede hezky,je docela tichá i pohodlná a prostorná. S motorem 3,0 je i poměrně dost rychlá ale v zatáčkách ji přední náhon citelně limituje. Řízení nepostrádá cit, brzdy jsou účinné a dobře odhadnutelné, řazení kdovíjak přesné není ale dá se řadit dost rychle ale i pohodlně.

S alfou jsem celkem spokojen až na její poruchovost a i jízdní vlastnosti by mohly klidně být lepší byť jsou rozhodně nadprůměrné. Alfa je proste asi auto pro nadšence kteří jí toho mnoho prominou.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 166

Vložit komentář

166

V této kategorii nevím jakou myslíš, ale jestli myslíš cenovou, tak pětka nebo sedmička BMW. :D
Alfu jsem měl, ale trošku kvalitnější 164 a koukám všude okolo, že ty s "drobnýma chybama" jsou téměř zadarmo. Je to tak poruchové až to nějak dojezdí jak to de a pak se toho lidi zbavují tím, že to raději nechají odstavit a nedivil bych se ani, kdyby vytáhli rádio, vyměnili kola a další cenné věci a napsali na sklo, daruji za přepis. :D

19.05.2011 | 13:48:22 | svlastik Reagovat

Jen tak na okraj...

Opravdu by mě zajímalo, které auto v této třídě má ty lepší jízdní vlastnosti?
Bohužel značkové servisy jsou kapitola sama o sobě, v ČR je zastoupení FIATu asi to nejhorší (hned po něm Renault), jaké vůbec může být. Ti lidé jsou snad placení komkurencí nebo co...
Ono, berte to tak, šikovný automechanik se vždycky uživí sám a nemá potřebu chodit do nějakého značkového servisu... bohužel podobné problémy jsou i jinde, nezáleží na značce, jen ta ostatní auta jsou jaksi uniformější (stačí se jen podívat na ty nápravy 166). Autorizované servisy mají své jisté a lepší je se jim vyhnout.
Ze zkušenosti jen rada: Alfy nejlíp servisují závodníci. Zkuste mrknout v okolí, jestli tam někdo takový není. Bude po problémech...

12.05.2011 | 08:03:53 |  Reagovat

Hmmm....

Môj názor je, že za tie peniaze je alfa dobrá. Ved stojí menej ako polovicu ako BMW, Audi alebo Mercedes s podobným motorom. Oproti konkurencii má podpriemerné jazdné vlastnosti, vysokú spotrebu a všetko tam troška škrýpe. Poruchovosť je samozrejmá kedže je to talian. Nedostatky sú vykúpené designom a svojou tunerskou charismou.

16.09.2009 | 21:02:31 | alfinko Reagovat

alfa

Cital som tieto komentare. Dobra blbost ze je alfa o 30% lacnejsia ak podobne znacky. Ked niekto kupy jazdeneho crepa za malo penazi nech sa cuduje preco sa furt dr...e

14.08.2009 | 10:45:03 | autickar Reagovat

alfa

By ma zaujimalo kolko z tych prispevatelov o talianskych autach ma auto od nova a servisuje ho v servise ktore sa talianskym autam rozumie... ja by som auto do originalneho servisu nedal, maloktory servis je na urovni vedomostami. vecsinou kazdy schopny mechanik robi v malom servise u sukromnika kde ma dvojnasobny plat. u talianov vecsinou tapaju v tme, menia veci rad radom pokial sa chyba neodstrani.
cest vynimkam. a este jedna vec, pic... na podvozok skoro kazdy, ale ked sa opytam ci ho ma ok, povie ze jedno rameno ma vôlu, len je zgrlavy to vymenit, potom mu to rameno vymlati aj druhe rameno, potom klb a bude nadavat ze je to riadny crep... ale ludia nech si ich nekupuju, nebudu aspon take opozerane...

10.05.2009 | 08:45:34 | Jawaboy Reagovat

Kvalita Alfy

Zastanci Alfy vždy tvrdia dookola stále to isté "jak je vůz udržovaný a jak se k němu majitel chová.... a auto to majiteli vrátí spolahlivostou". Ja si myslím že dnes nie je vela majitelov čo by vyslovene zenedbávali údržbu, ale to že sa pokazí niečo z elektroniky neovplyvníte nijako. Alfa má sice design, ale kvalita riadne zaostalá na tú dobu. Dnes sa ju snažia dobehnúť v poruchovosti viacere značky.... Alfisti trepú len o designe, ale kúpia si ju vačšinou ako prvé auto pretože na ine nemajú dosť penazi, jednoducho je lacnejšia o 30% vočí konkurencii

12.07.2008 | 08:13:18 | Ivan Reagovat

To by mě zajímalo, v čem by mohly být lepší jízdní vlastnosti auta s nejlepšími ve své třídě. S poznámkami k servisu souhlasím, v GB má například AR nejhůř hodnocený servis vůbec. Ale mechanické problémy se běžně nekonají, nemá-li autor na mysli výměny zavěšení (hlavně předního), což je naprosto běžné u všech evropských značek jen s tím rozdílem, že třeba na Passatech je to častěji a dražší. rovněž elektrické problémy jsou víceméně shodné. ve srovnání s Audi A6 vyšla v testu na 100 000 km AR 166 jako velice spolehlivá (Audi jako velice nespolehlivá).

11.07.2008 | 18:01:04 |  Reagovat

mam AR 33 uz 3 roky no problem druhej ma AR 156 a taky no problem. AR totiš potřebuje péči a ne že se do toho bude lít jen benál a jeď!! A to auto to majiteli vrátí. Jak kdo zachází tak taky schází (-:

20.05.2007 | 20:33:29 | AR Reagovat

Konecne rozumny komentar

Vlastnim AR 166 2,0 TS, mam na nej najazdene cez 170 000 km a nemal som ziadnu vaznu zavadu na aute to asi preto lebo je poriadne udrziavana. Okrem beznych veci som do servisu nemusel zachadzat. Jedine v com ma nedostatky su niekedy vlhke hmlove svetla, a jemne vrzganie podvozku ked je mraz, ale to sa vyriesi samo po dvoch troch kilometroch ked sa auto zahreje. Mal som A6ku Audi, ale ked ich zacali chodit mraky tak som si povedal ze skusim vymenit za AR 166 a myslim si ze nelutujem lebo je na tej istej urovni aj podvozkovo aj interierovo plus zujimavejsi design minus vyssia spotreba.

12.08.2006 | 11:27:00 |  Reagovat

Alfa 2,4 JTD

Vlastním 2,4JTD s 202.000km,pečlivě servisovaná po 20.000km,jeté dlouhé trasy,r.v.00 se 103kw a šesti rychlostma a auto mělo jen běžné problémy - destičky,kotouče,rozvody,pár drobností s elektrikou ale jinak v pohodě. Myslím,že až tak špatný vůz to není,zřejmě bude záležet jak je vůz udržovaný a jak se k němu majitel chová....

12.04.2006 | 07:47:13 | Fanda Reagovat

cože 166... měl jsem jtd ještě dnes se mi o tom zdá...kasa na prachy,absolutně nespolehlivé...už nikdy mi nic od AR nesmí do baráku

05.12.2005 | 15:55:26 | petr Reagovat

166ka je to nejhorší co jsem mel nic podobnýho už nechci

29.11.2005 | 17:31:46 |  Reagovat

to radek: no konkurenci opravdu má...věř tomu že 166ku udělá v zatáčkách kde co, co se spolehlivosti týká je to tragédie

07.09.2005 | 09:56:29 | jenda Reagovat

AR 166

me nezbejvá než souhlasit s recenzí,alfu bych už nekoupil, pořídil jsem 5ku BMW e39 530d a jsem konečně spokojen,5ka je podvozkem daleko lepší je rychlá spolehlivá a nežere. 166ku si nechal syn a dělal u ní už turbo a čerpadlo-najeto 170tkm.na druhou stranu alfa je prostornejsi a možná stylovější.

24.08.2005 | 16:12:07 | frantisek Reagovat

ticha velice sportovni limuzina

Auto mam druhym rokem s motorem 2,0 Ts.S. a jsem velice spokojen s pomerem vybaveni vykon cena. Auto neprovazeji za celou dobu meho provozu zadne zasadni zavady a az prekvapive dobre snasi podvozek provoz na nerovnych vozovkach CR. Podvozek je snad nejlepsim co vuz nabizi hned po motoru a nema s ostatnimy vozi stejne kategorie konkurenci.
Vybaveni vozu je velice luxusni a pokud budete mit statnou ruku povede se vam vybrat i velice tichy vuz pri rychlostech kolem 200 km/h.
Souhrnem vsech zavad na 35tkm provozuu je snad jen vetsi investice za potenciometr skrtici klapky v cene 7500,- na ktery vozi s motorem A.R.2,0T.S. trpi.
Jako vetsi investici je nutno upozornit na vymenu iridiovych svicek po 100000 km v cene kolem 10.000,-
Jinak muj motor nepotrebuje ani kapku oleje. Vuz je opravdu kombinaci sportovniho srdce a stylu italskeho luxusu.

12.08.2005 | 15:10:31 | Radek Reagovat