Rok výroby:1994Typ motoru:1,4 mpiStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:152 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7-9 l/100 kmVloženo:17. 1. 2007
Moje Alfička měla zpočátku jen jeden problém a to převodovku.
Při mém prvním prudkém rozjezdu a následovném zařazení druhého stupně řekla NE. A už jsem ho nikdy nezařadil.(-: Následovala výměna převodovky. Bohužel za použitou. Problémy se synchronama jsou pořád, ale už si na to dávám větší pozor. Hlavně pomalu přeřazovat!!!
Další poruchy těžšího rázu jsem neměl. Byli jen maličkosti jako dirka v kabelu od svíčky, či netěsnosti motoru.Vše jsem hned odstranil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S Alfou 33 jsem na nejvýš spokojen. Můj motor 1,4 mpi je vynikajicí. Nainstaloval jsem si sportovní filtr (KD) a nemůžu si ho vynachválit. Perfektní zvuk a menší nárust výkonu je skutečně znát!!
Se svojí Alfou jsem uháněl po dálnici neuvěřitelných 195 km/h. Musím se pochlubit, že máme s Alfou na kontě hodně moc skalpů VW Passat a Octavia TDI a jim podobné modely.
To porovnanie nemá takmer ŽIADNU výpovednú hodnotu, výkon a váha nie sú všetko. Kde si nechal kruťák a objem ? O tom, že niektoré autá majú veľmi strmú výkonovú krivku a max. výkon dosahujú až niekde 500 otáčok pod červeným poľom (obrazne) ani nehovoriac...Inak tie údaje o hmotnosti sú tiež na polemiku, aj výbava pridá nejaké to kilo. Takže je rozdiel medzi základom a full.
Husty po par letech co jsem psal tuto recenzi zírám co se tu vše odehrálo nešlo mi o nic jinýho než o fakt že jsem udělal vw pasat 1,9tdi 66kw jak na zrychlení tak na top speed. Jeli jsme tenkrat Jihlava Znojmo. Kličkovana mezi autama , tlačil jsem ho před sebou pašak jenom odfukoval černej dým. Pak rovinka a prazdná cesta tak jsem dupnul na svoji 1,4 boxer mpi 66kw a šel jsem hrubě přes něj. Pak jsem se vzdaloval a vzdaloval. No tak to bylo. To jsem měl na mysli. Je to jasny vždyť Alfina byla lehká o proti pašákovi . Teď už ji nemám a mám Korejce. Motor mam silnej ale jinak zlata Alfa.
Jo,je to fakt,je to hlavně o elektrice. Měl jsem model 86 ,"zelenej čtyřlístek"/Alfisti vědí/. 1.5 dvojitej karbec.Auto byla neskutečná vonavka,jediné závady co jsem řešil:Ložisko na předním tlumiči a výfuk/první díl od svodů/.Jinak pohoda.Je to vážně o trošku větší péči než jsme u jiných značek zvyklí,to je všechno. Co se motoru týče,chce to origo svíčky a olej Selenia. Pokud se tomu pak nedává za uši hned za studena tak je motor držák. No a ten zvuk,to se musí slyšet. Svezení se nedá k žádnému jinému autu přirovnat,je to prostě motokára s karosérií. Je to sice postavený klasicky po italsku,takže to vrzání a nelícování všeho je normální ale to k italům patří a k 33-tce obzvlášt.33 má neskutečný charisma,už sháním jinou,jako druhý auto do rodiny ale hlavně jako auto pro mně,s Galantem at si jezdí ženuška s dětma. Celkově shrnuto platí to co psal kolega přede mnou. Chce to konkor,odstranovat průběžně vůle na táhle řazení,kvalitní svíčky a hlavně Selenia olej.
zdravim. mel jsem 33 4x4 1.7 wagona. super svezeni, italska spolehlivost, takže pravidelna udržba nutnosti. pak jsem mel 33 1.5 4x4 motor 2xdvojitej karbec neskutečnej letec, denně v provozu spotřeba kolem 12. pak jsem přesedlal do 1.8td na cesty do prace. celkem jsem mel v prubehu 8 let 6 alfiček. mohu jen doporučit. nezalekněte se elektriky stači konkor a jednou tejdně prostříkat. doporučuji modely 87-90 starší čumak ale už novější palubka. min elektr, neni tam servo, hezčí vnitřek. jo v zimě pozor na zamrzani klik. spolehlivost je dobra na auto takto stare. problem s převodovkou je většinou jen v hlavnim tahle. dotahnout a vystředit pak pohoda. řazeni je holt typicka alfa
hmm, nemal by sa vykon preplnovaneho motora nasobit nejakym koeficientom?? :)
33 nie je najlepsie auto, ale za tie peniaze, celkom zabavne a to tu ide, nie? Ako druhe auto do rodiny, celkom splna svoj ucel a da sa s nim zabavit, nie je to raketa, ma uz svoje roky a neduhy, nie je najlepsia na svete, ale pre niekoho je to zaujimave povozenie ;o)
Mal som aj vykonnejsie auta ako ubohu 1.4, ale na svoj objem a vykon, chodi celkom pekne, akurat na 2.5 som robil relativne nizsiu spotrebu.. :D
+zvuk, boxer motor, lacne vozenie a zabavne, vybava modelov 33S 16v, urcita charizma vozu -po 300tis km, nutna vymena prevodovky, k.o. synchrony na 2.stupni, vadnuce brzdy a slaby ucinok, uzke sedacky, pristup k motoru(sviecky a rozvody)
Takže abych tuto nesmyslnou diskuzi uzavřel, dám zde pár čísel, které dokazují, proč Vám dá třicettrojka na pr*el. Alfa Romeo 33 1.7 16V - 97kW - 964kg - což je 100,6W/kg Volkswagen Passat V 2.0 TFSI - 147kW - 1520kg - což je 96,7W/kg Volkswagen Passat V 3.2 V6 FSI 4Motion - 184kW - 1735kg - což je 106W/kg. Nedá se srovnávat, protože má o 1,5 litru větší objem. Volkswagen Golf VI Plus 2.0 TDI - 81kW - 1154kg - což je 70,2W/kg Škoda Octavia III 1.8 TSI - 118kW - 1305kg - což je 90,4W/kg Škoda Octavia RS - 132kW - 1400kg - což je 94,3W/kg Škoda Superb 2.8 V6 30V - 142kW - 1576kg což je 90,1W/kg Škoda Fabia RS - 96kW - 1320kg - což je 72,7W/kg Audi A3 (8PA) 1.8 TFSI quattro - 118kW - 1375 kg - což je 85,8W/kg BMW 3 (E90) II 318i - 105kW - 1505kg - což je 69,8W/kg BMW 3 (E92) Coupé 320d - 130kW - 1495kg - což je 87W/kg Proč je asi třicetrojka lepší??? Proč se asi závodním autům snižuje hmotnost???
Na dálnici ne, to máte pravdu, ten Superb má větší maximální rychlost, ale na zrychlení je 33 pořád lepší. Jen na porovnání:
Superb zvládne zrychlení z 0-100 za 8s. AR 33 16V zrychlení 0-100 7,5s. (Viděl jsem i lehké upravy motoru a to pak zvládne za 5s :), ale úpravy sem nepleťme.)
A kdyby někdo oponoval že nad 100 by už nestíhala, také není pravda.
Superb 0-140 15s 33 0-140 13,5s
Do 180-190 jede 33 jak splašená, pak už je to zrychlení pomalejší.
AR33 z 94 srovnám s nějakým VW z 94 tak ten skopčák se muže jít vycpat jak motorem tak designem. A jak ten mladej říká poddimenzovaný TDI 66kw u VW Passat a 66kw u lehký AR33 ? Vím na koho bych si vsadil.
Ono treba na semaforech by jsi treba ten Passat dal, ale na dalnici uz asi ne.Muj Passat jede dle GPS mirne pres 220 kmh a to Alfa 33 1,4 nemuze dat ani kdyby se pochcala (pripadni chiptuning vynechejme).Ale dat treba Octavii 1,9TDI by nemel byt vubec zadny problem.Ale zase treba novy Passat R36 by ti to nandal i kdyby nechtel.Takze je to na polemiku :-)
je videt ze ty co maj passaty a oktávky tak maj asi dost malej mozek a nikdy v 33 nejeli a jediny auto v kterym jeli je ten passat nebo oktavka ... az se projedete v 33ce tak sem neco piste
Stale uvazujem na kupou 139 konovej 33ky, hoci mam rodinu a tak penazi na srandicky nie je vela...a ked by som to aj kupil, kto by mi to servisoval? Ja si taketo veci robit neviem a nechcem. Tak stale len nieco citam o alfe. Jednu rodinnu karu uz mame, astru kombi, co je naozaj velmi prakticke auto. Tak kto ma nejaku zachovalu 33 v BA, alebo okoli? Jeden inzerat som nasiel niekde za kosicami a to je ako naschval riadne daleko pre mna :( Vela zdaru!
Kdyz je nekde rec o Alfe 33 okamzite se mi rozsiri zornice a zrychli tep.Kdyz sem za to auto sedl poprve-to sem mel tehda 1,7 ei,rikal sem "v tomhle aute se klidne zabiju" asi o tyden pozdeji sem napalil ve 130km/h do stromu...mel sem spatny tlumic a vjet v takove rychlosti do hluboke kaluze nebyl nejlepsi napad ale prezil sem ve zrdavi...jinak paradni jizda....:) to auto proste porad chtelo,tak sem mu daval..to ne jak sem ted jel s kamosovym oplem vectrou za 300 tisic z bazaru,....to se neda srovnat,to se tahne jak slimak,sice vytahne pres 200,ale to se u toho clovek zapoti,,,mirny kopec a auto ztraci dech... verim ze ta alfa by mu uz davno ujela...Alfa rock n roll a rikaji to i lidi a kamosi co maji daleko drzasi auta ,myslim drazsi ajkoze drazsi 500k vyse atd...jizda v tom aute je proste jedinecny zazitek,ma neco do jine aute ne a kdo v ni nejel NEVI !;)
Jsem stařík (40+), mám aut více - passata, alfu, sportovního nissana a opravuju si i starou 120 (abych měl něco na zimu, rozmlácený okresky a na pole). Alfa má 210k, je to srdeční záležitost, jezdím ji, když mám náladu si zablbnout, super pocit předjíždět páprdy v A6 a Superblbech, má totiž sportovního ducha, není moc těžká a sedí na silnici jak přibitá. Ale na dlouhou cestu bych ji asi nevzal, klasický servisman, když uvidí motor, nějak nechápe. Passat je pohodlné a rychlé auto, hodně spolehlivé, a málo žere, hodí se na dlouhé cesty. Nechápu spíš ty, co mají peníze, že si nepřikoupí něco sportovnějšího, uvažuju teď o koupi V12 Jaguáru Daimler, ale kdybych byl mladší, asi bych si koupil letadlo, dost mě serou ty zacpané silnice a dopravní policie.
Tuhle recenzi sem četl fakt dokonce a dost sem se nasmál:-) Chci jen říct, že třicettrojku řídím dva roky a pochybuju, že bych za ty peníze sehnal lepší auto, i když je 15 let stará, tak když ji pořádně namydlím, tak vypadá líp než polovina aut, co byla navrhnutá od roku 2000, ale to je subjektivní názor. Fakt je, že pokaždý, když se pořádně projedu, objeví se mi na tváři úsměv a ne malej. Taky ale netvrdím, že bych si pořádně nezadováděl v Passatu, ale ten bych asi v dobrým stavu nepořídil za 25000,-
Nevím, jak můžete kritizovat a odsuzovat auto, ve kterém jsze nikdy nejeli!!! AR 33 je super vůz s naprosto vynikajícím podvozkem!!! S témto vozem můžete lítat zatáčky jako málo jiných aut... spíše těch, co mají sport. podvozek... Jinak žádná sériovka ho tak dobrý nemá... Fakt super kára...
čau blábolo, tvoje teta má tak velký kulový, a na auta jako Passat nebo Octavia2 jen slintáte a nemáte, jinak byste tady neobhajovali takový šunky jako je Alfa.
Nazdar, chcem povedať len tolko že som mal Alfu 33 1,8TD a viem čo je to dávať dolu Octavie, A4 a Passaty. Sedláci ktorý píšu že to nieje možné určite majú podobné autá ako je Octávia a jednoducho závidia tu silu za pár korún. Pozdravujem autora a súhlasím.
ked uz sme pri tych starych puroch moja 50 rocna teta ma 2007 pasata 2,0 tdi a je to riadna mrochna, pohodlne , koza technika a tak ale nudna lemplava mrochna vazeny ... jak to mozte porovnavat so sviznou malou alfou vy zaostali mamlasi
kupil si alfu lebo imidz znacky a duch tychto aut je sportovy - rad jazdi svizne a preto ma alfu. nesponzoruje ho tatino tak si ju kupil sam.. oktavka ma aky imidz? hm? akurat ze stary puro si na nej vrzga do tesca.. a pasat ani nehovorim 40 rocny puro a viac
Můžete mi někdo poradit ke koupi nějakého auta? Preferuji spolehlivost,velmi pohodlné měkký podvozek,uvnitř co nejtišší,5dveřové,nad 100koní.Líbí se mi např. Peugeot 307.Možná máte jiné typy Děkuji.
tak teď jsem viděl fotku ty Alfy 33, jako patří to designem asi něc mezi Favorita a Stodvacítky. K tomu už není žádný komentář třeba. A srovnávat to s moderními VW/Audi ? Asi jako novou Oktávku se Škoda1000MB :-) Chápu tu závist,že na ně HEHE nemáš a proto píšeš zcesty.
jako se 157ps tady plácáš takový voloviny ? To nemůžeš myslet vážně. Auta jako Audi nebo Passat běžně mívají nad 200ps, třílitrový motory a výš, zrychlení od 4 do 8 sec. Takových trumpet co neví nic o autech a plácají pak leží příkopy mrtvých, ty totiž neumí jezdit ani s 80ps natož 200.
Zdraviiim, komentar bych k tomuto autu nemel. Myslim, ze bude stacit moje otazecka..Nemel by nekdo ridici jednotku na 1.7 79kw?? shanim ji uz pekne dlouho a stale nic. Za kazdou radu budu hodne vdecny. Diky piste na mail nebo tel 607768624
Tak tak, hoši. Taky jsem měl Alfu 33 1.7 16V(97kw/1000kg), nebylo to sice 100% spolehlivý auto jako třeba japonci, ale jezdím 11 let, vytřídal jsem mraky aut ať už mých, nebo služebních a nikdy jsem v ničem zábavnějším než je AR33 nejel. Co ztratila na rovině(na co neměla kw), tak stačily prakticky na cokoliv(nepočítám opravdu sportovní auta) 2-3 zatáčky pod plynem a ztratila se prakticky veškeré konkurenci. Ve své třídě nemá konkureci, naprosto famózní podvozek a motor. Navíc tohle auto má duši, což se o dnešních nových autech říct nedá. Jak jsem psal, měl jsem spoustu aut, ale na tohle nikdy nezapomenu.
A co takhle pojet moji 1.7 16V komplet Zender úprava se 157PS? Ještě jsem se nesetkal se škodovkou nebo Vw Která by to uměla. A když už se snaží, tak se akorát strapní. Jako naposlet nová audi A6 se musela po vyblikání zařadit do pomalejšího pruhu ve stoupáku uvidíte jen prdel, která se vzdaluje a na ni Zender alfa sport, vzpomeňte si na ty vaše ohlasy!
Ja jazdim na Alfe Sprint 1.5 Boxer a lepsie auto si ani nedokazem predstavit. Nebudem vam opisovat technicke parametre ale kazdi z Vas asi vie ze oznacenie BOXER ma co to spolocne s koncernom Porsche. A co sa Passatov tyka? Moj otec jazdi na VW Passat 2.5 l benzin (5 valec), ktory zvlada 100 za 9.5s a poviem vam ze moj Boxer s tym nema najmansi problem:)
no,musím se trochu pousmát. Můj Passat jede přes 220 km/h, určitě bys mě předjel, pružnost 80-120 km/h za 6,5s. takže kdo tu haní VW jen závidí,protože na něho nemá a zná tak max.Škodu120.:-)
Pekne pocitanicko, jak tu kazdy drzkuje, fakt dobre... Za poslednych 10-15 rokov nabrali auta tak enormne na vahe (bezpecnost, vybava) ze v minulosti v nizsej strednej triede 1,4 stacila, 1,6 bolo optimum, 1,8 raketa. Dnes je uz to minimum 1.6, nehovoriac o tom ze 1.6 ma dnes vykon 100-115k a nee 75k-90k, vaha je neuprostna. Alfa ak je v dobrom stave, je zabavna, ma dobry zvuk, ale ak nie je v dobrom stave, chce hodne penez s neistym vysledkom. Osobne by som Alfu 33 uz dnes nechcel(alfu 147 nebo 156,159 ale ano), ale to ze natrhne zadek Passatu, tomu verim (zalezi hodne od vodica,ze:-)). Kazdopadne bural by som radsej v Passate ako v Alfe 33. Pre majitela, ten vzduchovy filter prida max 0-3k, viac vazne nee, ale zvuk je drsnejsi...
Ahojte. Na Alfe 33 1.8 TD (1991)som jazdil cca 5 rokov. najazdene na nej bolo 115000 km ked som ju dovliekol na slovensko z talianska. Pri predaji mala najazdene 200000. Menene na nej bola len vodna pumpa, strekovace, žhaviče a kopec remenov. Najvetsi problem robyla prevodovka radenie z jednotky do dvojky a podradovanie z trojky do dvojky ale dalo sa na to zvyknut. Maximalka podla tachometra 195. Priemerna spotreba akolo 6 L. a co sa tyka vydrze motora Bratislava Trencin rychlost 170 takmer v kuse ziadne prehrievanie motora, vonkajsia teplota cca 30 stupnov. Ak natrafite na zachovali kus vrelo odporucam.
Tak se potrefený husy zase ozvali. Někdo napíše že předjede prasáka a hned se jich několik ozve, že to není možný a podobně to je ten komplex z toho že ta 33ka je k mání za 15litrů a bavor nebo pasák nebo ochcáfka za desetinásobek. A vo tom to je, jen to podrážděný ego . Mám malího šulína nebo hnusnou dceru ,nebo blbou maželku ,tak si koupím velký ale hlavně drahý auto a tím to vyrovnám . No a pak se najde někdo kdo si dovolí napsat že mně předjede se starou paštikou a vyhozený prachy za veliký auto jsou pryč a šulina mám pořát malího tak ho alespoň anonymě zpražím a vynadám mu jakej je vocas ale radši se podívejte do zrdcadla aby jste vyděli kdo je debil. Doporučuji trochu přemejšlet o sobě než někoho nazvu nějak nepěkně.
Tak jo i já přileji trochu do ohně. BMW330D 135kw;R.V. 2000;150000km;279000kč Alfa Romeo 156 2,4JTD;103kw;R.V. 2002;80000km;229000kč Tak kde se stala chyba??Když jsou ty Alfy tak suprová auta proč se prodávají pod cenou.Vysvětlí mi to někdo?
jako co jsem si tu precetl, jak tu nekdo muze psat ze alfa 33 byla dobra pred 10 lety, ten kdo psal tuhle recenzi ma pravdu, alfa jede certovsky taky jsem s ni jel a do 200 moc nechybelo. ty co tu tak kritizujou at si vezmou octavii a alfu a srovnaj vykon ten je stejny ba alfa je i lepsi a podvozech, octavie se vlni jak blazen a alfa sedi jak pribita na silnici. taky mam alfu a jsem s ni spokojeny, taky s ni predjizdim vsechny novy auta... zamyslete se vy skodovkari co tu pisete a pujdem si to rozdat na sprint alfa 1.4 do 10s na 100 da pac to je: 1-40, 2-70 nekdy aj 80, 3-100 a je to tam hosi. favorit nejede, mel jsem ho jako 1. auto a bylo to z 0 na 100 za 19,5s. proste skodovkari jen zavidej, pac skodovku jsou slupky liny a alfa bohuzel pro vas kluci jede o hodne lip a ma hezci design.
Tak ja si myslim ze je lepsie mat schopnu karu za 15000 nez schopnejsiu karu za 500000......hlavne ked si na to musis poctivo zarobit. A hrbitovy robia prave ludia na megovych autach ktorym je jedno ze mu to zere 20 litrov ked tomu dupe a zodere gumy a brzdy za mesiac. Stare auto je takisto schopne, ide o to jaky dilino v nom sedi.
vim to je pravda jenom sem chtěl aby už konečně lidi pochopily že to tady spíš na to co a jak co dělat při nějaký poruše a tak na co si dát pozor čemu předejít a pod.ale koukni se na recenzi LADA 2105 rv.85 tam píše že myje auto v lese aby si neušpinil dvorek to je síla ale jinak alfa je vejška to nic ale mně osobně se moc líbí 166
Nabroušenou? 1.4i my nemáme silácký keci ale přeci tady neni auto recenze od toho aby psal že předjel to a ono tady se má psát o autech tak čti než budeš psát hlody ty o nic jinýho nešlo
Taky nám bylo kdysi 20. A je to jenom o těch prachách. Mladej má nabroušenou 33 a má radost a já se mu nedivím. Fotr ji měl kdysi taky a fakt je to lehký svižný auto. V těch kilech a koních se pánové Rotaczaku a Sanbay opravdu vyzná. Vy máte jenom namachrovaný kecy, že má starou káru.
Hele ty sanbay nebo jak si říkáš jseš hńup nic jinýho začal jsi s urážením ty. Tak zaprvé jestli jseš takovej znalec jak tak koukám , tak 970kg na 90ps + ten filtr píšou 10 ps. Ale na to ser. Převodovka z 1,7 jestli jseš znalec víš že jde po menší úpravě táhel řazení napojit. Svíčky Bosch. Ty s více kontaktama. Ale dejme tomu. Tak mi dopr.ele řekni ty znalče proč by to nemohlo při dobrejch povětrnostních podmínkách (ne dnešní vichřice) jet 195. Nikde jsem netvrdil že tou rychlostí pojedu z Münchenu do Berlina. Jelo to jen chvíli 195. A ten passat s octavia TDI bez červenýho D i I jen 90 ps na 1300kg. Tak se zamyslete.
Cílem bylo tu 33 trochu vychválit a vše je pravda. V rodině máme ještě Galanta 2,5 V6. Alfu 156 2,4 JTD. Myslím že jsem v pořádným autě jel. Ale už toho nechme. A serme na to a než si z někoho začnem dělat prdel a urážet ho tak se zamysleme! S bohem.
alfou 33 sem oslňoval v roce 98 tak mi věř že tupoun si tady akorát ty když mužeš napsat že z 1.4 88ps honíš octavie a passaty ani jedno nemám ale měl jsem je a vim jak jedou a hlavně musíš ta blbe brát jak dlouho to vydrží ject 195kmh třeba München-Berlín a ne že někde si s toho vytáhnul na 10s 195 mě když bylo 20 tak jsem s otcovo Bmw 540i táhnul kamoše s Š120GLS 170 na laně ale to si až když povyrosteš uvědomíš co se mohlo stát,a hlavně toto neni rubrika kde si budeš tahat sako kolik jede a kolik si aut předjel ale o tom co a a jaký věci se týčou auta jaký má mouchy a tak aby si člověk co si to auto chce koupit věděl na co se má zaměřit při koupi tak až povirosteš tak napiš chudáčku a neurážej
Ach jo!!!Nevím jestli seš takovej debil nebo to jen hraješ,ale podle toho jak píšeš nemáš určitě daleko do č.....a!.Já mám možná místo mozku vygrcané lečo,ale ty nemáš ani to.No soudím,že si se určitě dlouho léčil u psychiatra a léčba stále trvá.Nevím jestli závidíš nebo máš takové řeči jen proto,že si nejspíš TY v žádným pořádným autě nejel.Ale tipoval bych obojí!!!
Myslel jsem si že tuhle stránku navštěvují normální lidi. Ale bohužel jsem se zklamal. Víte chlapci já nemám potřebu si vymýšlet a hlavně nemám potřebu něco takovým chudákům vysvětlovat.Předpokládám že jste každý majitelem Škoda 105 120 atd. Léčíte si asi své komplexi.Já osobně bych vás chtěl vidět jak asi vypadáte. Buď jste puberťáci a nebo staří zakomplexování panicové. Sbohem tuto stránku už nenavštívím je mi z vás nablití. TUPANI !!!!!
chci tě potkat a uvidíš co s tou tvojí udejchanou 1.4 udělám kdyby si v tom měl aspoň 1.8 nebo 2litra tak jo, ale vrať se na zem jel si asi po D5 u Loděnice s kopce dolu a v těch autech jel nějakej strejda protože i moje stará by tě vodila jak malýho klepavího psa,tohle vyprávej někde na vesnici u kostela 14letym klukum
moje holka se ucila řídit v Alfe Romeo 33 pak si koupila 147 sparxe...podstatné je že sedla do všech výše zminovaných vozu a rekla ne!protože to auto má něco co jine mnohem dražší juxusnější vozy nemají....KOULE! ,D
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 33
For Alfa 33 FOREVER
To porovnanie nemá takmer ŽIADNU výpovednú hodnotu, výkon a váha nie sú všetko. Kde si nechal kruťák a objem ? O tom, že niektoré autá majú veľmi strmú výkonovú krivku a max. výkon dosahujú až niekde 500 otáčok pod červeným poľom (obrazne) ani nehovoriac...Inak tie údaje o hmotnosti sú tiež na polemiku, aj výbava pridá nejaké to kilo. Takže je rozdiel medzi základom a full.
24.07.2010 | 12:00:43 | Matúš Reagovat
Husty po par letech co jsem psal tuto recenzi zírám co se tu vše odehrálo nešlo mi o nic jinýho než o fakt že jsem udělal vw pasat 1,9tdi 66kw jak na zrychlení tak na top speed. Jeli jsme tenkrat Jihlava Znojmo. Kličkovana mezi autama , tlačil jsem ho před sebou pašak jenom odfukoval černej dým. Pak rovinka a prazdná cesta tak jsem dupnul na svoji 1,4 boxer mpi 66kw a šel jsem hrubě přes něj. Pak jsem se vzdaloval a vzdaloval. No tak to bylo. To jsem měl na mysli. Je to jasny vždyť Alfina byla lehká o proti pašákovi . Teď už ji nemám a mám Korejce. Motor mam silnej ale jinak zlata Alfa.
23.07.2010 | 21:29:09 | r Reagovat
Jo,je to fakt,je to hlavně o elektrice.
Měl jsem model 86 ,"zelenej čtyřlístek"/Alfisti vědí/.
1.5 dvojitej karbec.Auto byla neskutečná vonavka,jediné závady co jsem řešil:Ložisko na předním tlumiči a výfuk/první díl od svodů/.Jinak pohoda.Je to vážně o trošku větší péči než jsme u jiných značek zvyklí,to je všechno.
Co se motoru týče,chce to origo svíčky a olej Selenia.
Pokud se tomu pak nedává za uši hned za studena tak je motor držák.
No a ten zvuk,to se musí slyšet.
Svezení se nedá k žádnému jinému autu přirovnat,je to prostě motokára s karosérií.
Je to sice postavený klasicky po italsku,takže to vrzání a nelícování všeho je normální ale to k italům patří a k 33-tce obzvlášt.33 má neskutečný charisma,už sháním jinou,jako druhý auto do rodiny ale hlavně jako auto pro mně,s Galantem at si jezdí ženuška s dětma.
Celkově shrnuto platí to co psal kolega přede mnou.
Chce to konkor,odstranovat průběžně vůle na táhle řazení,kvalitní svíčky a hlavně Selenia olej.
Hodně zážitků s 33- kami a hlavně Cuore Sportivo.
23.02.2010 | 12:53:24 | Reagovat
zdravim. mel jsem 33 4x4 1.7 wagona. super svezeni, italska spolehlivost, takže pravidelna udržba nutnosti. pak jsem mel 33 1.5 4x4 motor 2xdvojitej karbec neskutečnej letec, denně v provozu spotřeba kolem 12. pak jsem přesedlal do 1.8td na cesty do prace. celkem jsem mel v prubehu 8 let 6 alfiček. mohu jen doporučit. nezalekněte se elektriky stači konkor a jednou tejdně prostříkat. doporučuji modely 87-90 starší čumak ale už novější palubka. min elektr, neni tam servo, hezčí vnitřek. jo v zimě pozor na zamrzani klik. spolehlivost je dobra na auto takto stare. problem s převodovkou je většinou jen v hlavnim tahle. dotahnout a vystředit pak pohoda. řazeni je holt typicka alfa
20.01.2010 | 19:36:55 | Reagovat
hmm, nemal by sa vykon preplnovaneho motora nasobit nejakym koeficientom?? :)
33 nie je najlepsie auto, ale za tie peniaze, celkom zabavne a to tu ide, nie?
Ako druhe auto do rodiny, celkom splna svoj ucel a da sa s nim zabavit, nie je to raketa, ma uz svoje roky a neduhy, nie je najlepsia na svete, ale pre niekoho je to zaujimave povozenie ;o)
Mal som aj vykonnejsie auta ako ubohu 1.4, ale na svoj objem a vykon, chodi celkom pekne, akurat na 2.5 som robil relativne nizsiu spotrebu.. :D
+zvuk, boxer motor, lacne vozenie a zabavne, vybava modelov 33S 16v, urcita charizma vozu
-po 300tis km, nutna vymena prevodovky, k.o. synchrony na 2.stupni, vadnuce brzdy a slaby ucinok, uzke sedacky, pristup k motoru(sviecky a rozvody)
19.01.2010 | 06:26:48 | Reagovat
Fyzika se nedá oblbnout
Takže abych tuto nesmyslnou diskuzi uzavřel, dám zde pár čísel, které dokazují, proč Vám dá třicettrojka na pr*el.
Alfa Romeo 33 1.7 16V - 97kW - 964kg - což je 100,6W/kg
Volkswagen Passat V 2.0 TFSI - 147kW - 1520kg - což je 96,7W/kg
Volkswagen Passat V 3.2 V6 FSI 4Motion - 184kW - 1735kg - což je 106W/kg. Nedá se srovnávat, protože má o 1,5 litru větší objem.
Volkswagen Golf VI Plus 2.0 TDI - 81kW - 1154kg - což je 70,2W/kg
Škoda Octavia III 1.8 TSI - 118kW - 1305kg - což je 90,4W/kg
Škoda Octavia RS - 132kW - 1400kg - což je 94,3W/kg
Škoda Superb 2.8 V6 30V - 142kW - 1576kg což je 90,1W/kg
Škoda Fabia RS - 96kW - 1320kg - což je 72,7W/kg
Audi A3 (8PA) 1.8 TFSI quattro - 118kW - 1375 kg - což je 85,8W/kg
BMW 3 (E90) II 318i - 105kW - 1505kg - což je 69,8W/kg
BMW 3 (E92) Coupé 320d - 130kW - 1495kg - což je 87W/kg
Proč je asi třicetrojka lepší??? Proč se asi závodním autům snižuje hmotnost???
28.11.2009 | 20:31:43 | Alfa 33 FOREVER Reagovat
RE: Fyzika se nedá oblbnout
tak jest-ale tieto fakty malokto pochopi-napr starucky mini vyprasi v zatackach toho noveho-preco? novy je tazky jak prasa
20.04.2013 | 23:30:04 | | 2.100.95.* Reagovat
RE: Fyzika se nedá oblbnout
Tak váha je taky taky co se tohoto týče důležitá věc.Ovšem výsledný výkon a kroutící moment také.
Takže moc nevěř že tomu Superbu 2.8 V6 ujedeš.
20.04.2013 | 23:59:48 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Fyzika se nedá oblbnout
Na dálnici ne, to máte pravdu, ten Superb má větší maximální rychlost, ale na zrychlení je 33 pořád lepší. Jen na porovnání:
Superb zvládne zrychlení z 0-100 za 8s.
AR 33 16V zrychlení 0-100 7,5s. (Viděl jsem i lehké upravy motoru a to pak zvládne za 5s :), ale úpravy sem nepleťme.)
A kdyby někdo oponoval že nad 100 by už nestíhala, také není pravda.
Superb 0-140 15s
33 0-140 13,5s
Do 180-190 jede 33 jak splašená, pak už je to zrychlení pomalejší.
11.01.2014 | 17:40:44 | | 79.127.216.* Reagovat
serte na to
AR33 z 94 srovnám s nějakým VW z 94 tak ten skopčák se muže jít vycpat jak motorem tak designem. A jak ten mladej říká poddimenzovaný TDI 66kw u VW Passat a 66kw u lehký AR33 ? Vím na koho bych si vsadil.
04.08.2009 | 18:02:49 | Reagovat
Ono treba na semaforech by jsi treba ten Passat dal, ale na dalnici uz asi ne.Muj Passat jede dle GPS mirne pres 220 kmh a to Alfa 33 1,4 nemuze dat ani kdyby se pochcala (pripadni chiptuning vynechejme).Ale dat treba Octavii 1,9TDI by nemel byt vubec zadny problem.Ale zase treba novy Passat R36 by ti to nandal i kdyby nechtel.Takze je to na polemiku :-)
10.05.2009 | 13:03:58 | jamieson Reagovat
je videt ze ty co maj passaty a oktávky tak maj asi dost malej mozek a nikdy v 33 nejeli a jediny auto v kterym jeli je ten passat nebo oktavka ... az se projedete v 33ce tak sem neco piste
28.10.2008 | 15:04:10 | hehe Reagovat
kupit?
Stale uvazujem na kupou 139 konovej 33ky, hoci mam rodinu a tak penazi na srandicky nie je vela...a ked by som to aj kupil, kto by mi to servisoval? Ja si taketo veci robit neviem a nechcem. Tak stale len nieco citam o alfe. Jednu rodinnu karu uz mame, astru kombi, co je naozaj velmi prakticke auto. Tak kto ma nejaku zachovalu 33 v BA, alebo okoli? Jeden inzerat som nasiel niekde za kosicami a to je ako naschval riadne daleko pre mna :( Vela zdaru!
21.09.2008 | 23:44:02 | Mrski Reagovat
Alfa 33
Kdyz je nekde rec o Alfe 33 okamzite se mi rozsiri zornice a zrychli tep.Kdyz sem za to auto sedl poprve-to sem mel tehda 1,7 ei,rikal sem "v tomhle aute se klidne zabiju" asi o tyden pozdeji sem napalil ve 130km/h do stromu...mel sem spatny tlumic a vjet v takove rychlosti do hluboke kaluze nebyl nejlepsi napad ale prezil sem ve zrdavi...jinak paradni jizda....:) to auto proste porad chtelo,tak sem mu daval..to ne jak sem ted jel s kamosovym oplem vectrou za 300 tisic z bazaru,....to se neda srovnat,to se tahne jak slimak,sice vytahne pres 200,ale to se u toho clovek zapoti,,,mirny kopec a auto ztraci dech... verim ze ta alfa by mu uz davno ujela...Alfa rock n roll a rikaji to i lidi a kamosi co maji daleko drzasi auta ,myslim drazsi ajkoze drazsi 500k vyse atd...jizda v tom aute je proste jedinecny zazitek,ma neco do jine aute ne a kdo v ni nejel NEVI !;)
29.07.2008 | 15:45:44 | defo Reagovat
Co řešíte ?
Jsem stařík (40+), mám aut více - passata, alfu, sportovního nissana a opravuju si i starou 120 (abych měl něco na zimu, rozmlácený okresky a na pole). Alfa má 210k, je to srdeční záležitost, jezdím ji, když mám náladu si zablbnout, super pocit předjíždět páprdy v A6 a Superblbech, má totiž sportovního ducha, není moc těžká a sedí na silnici jak přibitá. Ale na dlouhou cestu bych ji asi nevzal, klasický servisman, když uvidí motor, nějak nechápe. Passat je pohodlné a rychlé auto, hodně spolehlivé, a málo žere, hodí se na dlouhé cesty. Nechápu spíš ty, co mají peníze, že si nepřikoupí něco sportovnějšího, uvažuju teď o koupi V12 Jaguáru Daimler, ale kdybych byl mladší, asi bych si koupil letadlo, dost mě serou ty zacpané silnice a dopravní policie.
17.07.2008 | 12:38:07 | maverick Reagovat
Tuhle recenzi sem četl fakt dokonce a dost sem se nasmál:-) Chci jen říct, že třicettrojku řídím dva roky a pochybuju, že bych za ty peníze sehnal lepší auto, i když je 15 let stará, tak když ji pořádně namydlím, tak vypadá líp než polovina aut, co byla navrhnutá od roku 2000, ale to je subjektivní názor. Fakt je, že pokaždý, když se pořádně projedu, objeví se mi na tváři úsměv a ne malej. Taky ale netvrdím, že bych si pořádně nezadováděl v Passatu, ale ten bych asi v dobrým stavu nepořídil za 25000,-
24.04.2008 | 21:54:02 | daVedette Reagovat
Alfička nerezne!!!
28.03.2008 | 12:43:07 | Reagovat
no tak
děte už s tím 20 let starým rezavým krámem do ***
11.03.2008 | 20:50:17 | palo Reagovat
Nevím, jak můžete kritizovat a odsuzovat auto, ve kterém jsze nikdy nejeli!!! AR 33 je super vůz s naprosto vynikajícím podvozkem!!! S témto vozem můžete lítat zatáčky jako málo jiných aut... spíše těch, co mají sport. podvozek... Jinak žádná sériovka ho tak dobrý nemá... Fakt super kára...
15.02.2008 | 11:32:54 | Libor Reagovat
dobre mojko... preco by nemala? co je na pasate take vynimocne? predtym mala A6 ky a kilecka tie boli celkom fajn
05.02.2008 | 00:48:58 | Reagovat
pro Anonym
čau blábolo, tvoje teta má tak velký kulový, a na auta jako Passat nebo Octavia2 jen slintáte a nemáte, jinak byste tady neobhajovali takový šunky jako je Alfa.
22.01.2008 | 18:19:46 | huhu Reagovat
33
Nazdar, chcem povedať len tolko že som mal Alfu 33 1,8TD a viem čo je to dávať dolu Octavie, A4 a Passaty. Sedláci ktorý píšu že to nieje možné určite majú podobné autá ako je Octávia a jednoducho závidia tu silu za pár korún. Pozdravujem autora a súhlasím.
12.01.2008 | 18:00:48 | Denis Reagovat
ked uz sme pri tych starych puroch moja 50 rocna teta ma 2007 pasata 2,0 tdi a je to riadna mrochna, pohodlne , koza technika a tak ale nudna lemplava mrochna vazeny ... jak to mozte porovnavat so sviznou malou alfou vy zaostali mamlasi
06.01.2008 | 14:48:29 | Reagovat
kupil si alfu lebo imidz znacky a duch tychto aut je sportovy - rad jazdi svizne a preto ma alfu. nesponzoruje ho tatino tak si ju kupil sam.. oktavka ma aky imidz? hm? akurat ze stary puro si na nej vrzga do tesca.. a pasat ani nehovorim 40 rocny puro a viac
06.01.2008 | 13:35:05 | Reagovat
prosím o radu
Můžete mi někdo poradit ke koupi nějakého auta? Preferuji spolehlivost,velmi pohodlné měkký podvozek,uvnitř co nejtišší,5dveřové,nad 100koní.Líbí se mi např. Peugeot 307.Možná máte jiné typy Děkuji.
06.01.2008 | 11:01:31 | janek Reagovat
Lopuch
Šel lopuch do lesa a potkal hovno, hovno řeklo, já sem Alfa.
06.01.2008 | 10:35:37 | vykouk Reagovat
Pro HEHE
Alfa je Srdcovka.....oktávka možná demence....
05.01.2008 | 21:23:27 | KubikCv Reagovat
foto
tak teď jsem viděl fotku ty Alfy 33, jako patří to designem asi něc mezi Favorita a Stodvacítky. K tomu už není žádný komentář třeba. A srovnávat to s moderními VW/Audi ? Asi jako novou Oktávku se Škoda1000MB :-) Chápu tu závist,že na ně HEHE nemáš a proto píšeš zcesty.
05.01.2008 | 20:52:06 | pro HEHE Reagovat
pro HEHE
jako se 157ps tady plácáš takový voloviny ? To nemůžeš myslet vážně. Auta jako Audi nebo Passat běžně mívají nad 200ps, třílitrový motory a výš, zrychlení od 4 do 8 sec. Takových trumpet co neví nic o autech a plácají pak leží příkopy mrtvých, ty totiž neumí jezdit ani s 80ps natož 200.
05.01.2008 | 20:34:02 | alex Reagovat
To Venca: Zkus toto číslo 602 503 254 je to chlápek kterej vozí Alfy z Itálie a má doma 2 vagóny náhradních dílů na ně. Je to střední Morava.
06.12.2007 | 21:25:13 | Mike Reagovat
Zdraviiim, komentar bych k tomuto autu nemel. Myslim, ze bude stacit moje otazecka..Nemel by nekdo ridici jednotku na 1.7 79kw?? shanim ji uz pekne dlouho a stale nic. Za kazdou radu budu hodne vdecny. Diky piste na mail nebo tel 607768624
04.12.2007 | 14:22:51 | Venca Reagovat
Alfa
Tak tak, hoši. Taky jsem měl Alfu 33 1.7 16V(97kw/1000kg), nebylo to sice 100% spolehlivý auto jako třeba japonci, ale jezdím 11 let, vytřídal jsem mraky aut ať už mých, nebo služebních a nikdy jsem v ničem zábavnějším než je AR33 nejel. Co ztratila na rovině(na co neměla kw), tak stačily prakticky na cokoliv(nepočítám opravdu sportovní auta) 2-3 zatáčky pod plynem a ztratila se prakticky veškeré konkurenci. Ve své třídě nemá konkureci, naprosto famózní podvozek a motor. Navíc tohle auto má duši, což se o dnešních nových autech říct nedá. Jak jsem psal, měl jsem spoustu aut, ale na tohle nikdy nezapomenu.
10.11.2007 | 20:26:54 | Mike Reagovat
HEHE
A co takhle pojet moji 1.7 16V komplet Zender úprava se 157PS? Ještě jsem se nesetkal se škodovkou nebo Vw Která by to uměla. A když už se snaží, tak se akorát strapní. Jako naposlet nová audi A6 se musela po vyblikání zařadit do pomalejšího pruhu ve stoupáku uvidíte jen prdel, která se vzdaluje a na ni Zender alfa sport, vzpomeňte si na ty vaše ohlasy!
22.10.2007 | 07:38:45 | zender Reagovat
pěkné
chtěl bych tě s tou dvacet let starou 1.5 tkou potkat..alespoň bys viděl mizet v dáli prdel mýho pašíka :-)
06.10.2007 | 20:00:58 | bobo Reagovat
hmm
Ja jazdim na Alfe Sprint 1.5 Boxer a lepsie auto si ani nedokazem predstavit. Nebudem vam opisovat technicke parametre ale kazdi z Vas asi vie ze oznacenie BOXER ma co to spolocne s koncernom Porsche. A co sa Passatov tyka? Moj otec jazdi na VW Passat 2.5 l benzin (5 valec), ktory zvlada 100 za 9.5s a poviem vam ze moj Boxer s tym nema najmansi problem:)
22.09.2007 | 17:58:03 | Reagovat
ještě dodatek
všiml jsem si,že to je upocená 1,4 Mpi,tak k tomu fakt není co dodat :-)
25.08.2007 | 16:48:13 | řidič Reagovat
...
no,musím se trochu pousmát. Můj Passat jede přes 220 km/h, určitě bys mě předjel, pružnost 80-120 km/h za 6,5s. takže kdo tu haní VW jen závidí,protože na něho nemá a zná tak max.Škodu120.:-)
25.08.2007 | 16:45:45 | řidič Reagovat
Pekne pocitanicko, jak tu kazdy drzkuje, fakt dobre... Za poslednych 10-15 rokov nabrali auta tak enormne na vahe (bezpecnost, vybava) ze v minulosti v nizsej strednej triede 1,4 stacila, 1,6 bolo optimum, 1,8 raketa. Dnes je uz to minimum 1.6, nehovoriac o tom ze 1.6 ma dnes vykon 100-115k a nee 75k-90k, vaha je neuprostna. Alfa ak je v dobrom stave, je zabavna, ma dobry zvuk, ale ak nie je v dobrom stave, chce hodne penez s neistym vysledkom. Osobne by som Alfu 33 uz dnes nechcel(alfu 147 nebo 156,159 ale ano), ale to ze natrhne zadek Passatu, tomu verim (zalezi hodne od vodica,ze:-)). Kazdopadne bural by som radsej v Passate ako v Alfe 33. Pre majitela, ten vzduchovy filter prida max 0-3k, viac vazne nee, ale zvuk je drsnejsi...
16.08.2007 | 11:29:31 | olso Reagovat
Alfa je nudná přesunovadla z bodu A do bodu B.
16.08.2007 | 10:34:34 | Luboš Reagovat
RE: lubos
hlavne ze 2.2hdi je super zabavne-si jak chrobak truhlik ktory bol vsade 2x len v riti raz
20.04.2013 | 23:12:17 | | 2.100.95.* Reagovat
Ahojte. Na Alfe 33 1.8 TD (1991)som jazdil cca 5 rokov. najazdene na nej bolo 115000 km ked som ju dovliekol na slovensko z talianska. Pri predaji mala najazdene 200000. Menene na nej bola len vodna pumpa, strekovace, žhaviče a kopec remenov. Najvetsi problem robyla prevodovka radenie z jednotky do dvojky a podradovanie z trojky do dvojky ale dalo sa na to zvyknut. Maximalka podla tachometra 195. Priemerna spotreba akolo 6 L. a co sa tyka vydrze motora Bratislava Trencin rychlost 170 takmer v kuse ziadne prehrievanie motora, vonkajsia teplota cca 30 stupnov. Ak natrafite na zachovali kus vrelo odporucam.
07.06.2007 | 23:23:50 | Alfa 8c Reagovat
re:Vlasta Širon
Vlasto Vlasto ty jsi to zase nepochopil.Ale co.Posílám ti hodně lásky.Měj se pěkně a moc se do toho zrcadla prosímtě nedívaj.
22.05.2007 | 20:50:53 | Tom Reagovat
JO JO
Tak se potrefený husy zase ozvali. Někdo napíše že předjede prasáka a hned se jich několik ozve, že to není možný a podobně to je ten komplex z toho že ta 33ka je k mání za 15litrů a bavor nebo pasák nebo ochcáfka za desetinásobek. A vo tom to je, jen to podrážděný ego . Mám malího šulína nebo hnusnou dceru ,nebo blbou maželku ,tak si koupím velký ale hlavně drahý auto a tím to vyrovnám . No a pak se najde někdo kdo si dovolí napsat že mně předjede se starou paštikou a vyhozený prachy za veliký auto jsou pryč a šulina mám pořát malího tak ho alespoň anonymě zpražím a vynadám mu jakej je vocas ale radši se podívejte do zrdcadla aby jste vyděli kdo je debil. Doporučuji trochu přemejšlet o sobě než někoho nazvu nějak nepěkně.
22.05.2007 | 20:41:58 | Vlasta Širon Reagovat
srovnávat bmw a alfu je na prd....bmw je daleko dál....lepší motory..lepší podvozek...lepší spolehlivost...větší zábavnost...
22.05.2007 | 19:28:10 | Reagovat
Oheň
Tak jo i já přileji trochu do ohně.
BMW330D 135kw;R.V. 2000;150000km;279000kč
Alfa Romeo 156 2,4JTD;103kw;R.V. 2002;80000km;229000kč
Tak kde se stala chyba??Když jsou ty Alfy tak suprová auta proč se prodávají pod cenou.Vysvětlí mi to někdo?
22.05.2007 | 18:09:51 | Tom Reagovat
Reakce
jako co jsem si tu precetl, jak tu nekdo muze psat ze alfa 33 byla dobra pred 10 lety, ten kdo psal tuhle recenzi ma pravdu, alfa jede certovsky taky jsem s ni jel a do 200 moc nechybelo. ty co tu tak kritizujou at si vezmou octavii a alfu a srovnaj vykon ten je stejny ba alfa je i lepsi a podvozech, octavie se vlni jak blazen a alfa sedi jak pribita na silnici. taky mam alfu a jsem s ni spokojeny, taky s ni predjizdim vsechny novy auta... zamyslete se vy skodovkari co tu pisete a pujdem si to rozdat na sprint alfa 1.4 do 10s na 100 da pac to je: 1-40, 2-70 nekdy aj 80, 3-100 a je to tam hosi. favorit nejede, mel jsem ho jako 1. auto a bylo to z 0 na 100 za 19,5s. proste skodovkari jen zavidej, pac skodovku jsou slupky liny a alfa bohuzel pro vas kluci jede o hodne lip a ma hezci design.
22.05.2007 | 15:00:31 | jacques Reagovat
reakcia
Tak ja si myslim ze je lepsie mat schopnu karu za 15000 nez schopnejsiu karu za 500000......hlavne ked si na to musis poctivo zarobit. A hrbitovy robia prave ludia na megovych autach ktorym je jedno ze mu to zere 20 litrov ked tomu dupe a zodere gumy a brzdy za mesiac.
Stare auto je takisto schopne, ide o to jaky dilino v nom sedi.
07.04.2007 | 23:53:47 | w Reagovat
rozzlobeny
Zdrawim vsechny rozhadany lidicky . Jinak si myslim, ze alfa 33ka neni za ty penize vubec spatny auto a ani neudela ostudu.
06.04.2007 | 21:30:06 | Reagovat
Ten ladař je fakt drsnej
06.02.2007 | 21:37:22 | dave Reagovat
dave 156
vim to je pravda jenom sem chtěl aby už konečně lidi pochopily že to tady spíš na to co a jak co dělat při nějaký poruše a tak na co si dát pozor čemu předejít a pod.ale koukni se na recenzi LADA 2105 rv.85 tam píše že myje auto v lese aby si neušpinil dvorek to je síla ale jinak alfa je vejška to nic ale mně osobně se moc líbí 166
05.02.2007 | 20:19:26 | sanbay Reagovat
sanbay
Sanbayi moc se rozčiluješ. Prostě se chtěl pochlubit, že mu ta stará potvora ještě celkem slušně jede a možná trochu přehání .
05.02.2007 | 19:43:02 | dave 156 Reagovat
DAVE 156
Nabroušenou? 1.4i my nemáme silácký keci ale přeci tady neni auto recenze od toho aby psal že předjel to a ono tady se má psát o autech tak čti než budeš psát hlody ty o nic jinýho nešlo
05.02.2007 | 18:00:46 | sanbay Reagovat
hoši nehádejte se
Taky nám bylo kdysi 20. A je to jenom o těch prachách. Mladej má nabroušenou 33 a má radost a já se mu nedivím. Fotr ji měl kdysi taky a fakt je to lehký svižný auto. V těch kilech a koních se pánové Rotaczaku a Sanbay opravdu vyzná. Vy máte jenom namachrovaný kecy, že má starou káru.
03.02.2007 | 23:16:17 | dave 156 Reagovat
jste fakt praštěný
Ty vaše komentáře jsou fakt k pláči
31.01.2007 | 12:54:38 | Viki Reagovat
pro sanbay
To ja radši v roce 2007 než Pendolínem než Śkoda 105-130 ,Favorit, Felicie budu ještě nějakej ten čas jezdit 33.
20.01.2007 | 09:44:07 | Reagovat
Hehe, tak ty me teda bavis
19.01.2007 | 13:49:15 | Rotaczak Reagovat
mysly si co chceš já tvrdim že něž v roce 2006 jezdit v 33 tak snad radši Pendolínem
19.01.2007 | 13:43:31 | sanbay Reagovat
Hele ty sanbay nebo jak si říkáš jseš hńup nic jinýho začal jsi s urážením ty. Tak zaprvé jestli jseš takovej znalec jak tak koukám , tak 970kg na 90ps + ten filtr píšou 10 ps. Ale na to ser. Převodovka z 1,7 jestli jseš znalec víš že jde po menší úpravě táhel řazení napojit. Svíčky Bosch. Ty s více kontaktama. Ale dejme tomu. Tak mi dopr.ele řekni ty znalče proč by to nemohlo při dobrejch povětrnostních podmínkách (ne dnešní vichřice) jet 195. Nikde jsem netvrdil že tou rychlostí pojedu z Münchenu do Berlina. Jelo to jen chvíli 195. A ten passat s octavia TDI bez červenýho D i I jen 90 ps na 1300kg. Tak se zamyslete.
Cílem bylo tu 33 trochu vychválit a vše je pravda. V rodině máme ještě Galanta 2,5 V6. Alfu 156 2,4 JTD.
Myslím že jsem v pořádným autě jel. Ale už toho nechme. A serme na to a než si z někoho začnem dělat prdel a urážet ho tak se zamysleme! S bohem.
19.01.2007 | 08:43:37 | R Reagovat
alfou 33 sem oslňoval v roce 98 tak mi věř že tupoun si tady akorát ty když mužeš napsat že z 1.4 88ps honíš octavie a passaty ani jedno nemám ale měl jsem je a vim jak jedou a hlavně musíš ta blbe brát jak dlouho to vydrží ject 195kmh třeba München-Berlín a ne že někde si s toho vytáhnul na 10s 195 mě když bylo 20 tak jsem s otcovo Bmw 540i táhnul kamoše s Š120GLS 170 na laně ale to si až když povyrosteš uvědomíš co se mohlo stát,a hlavně toto neni rubrika kde si budeš tahat sako kolik jede a kolik si aut předjel ale o tom co a a jaký věci se týčou auta jaký má mouchy a tak aby si člověk co si to auto chce koupit věděl na co se má zaměřit při koupi tak až povirosteš tak napiš chudáčku a neurážej
18.01.2007 | 15:26:31 | sanbay Reagovat
Rotaczak-???????????
Ach jo!!!Nevím jestli seš takovej debil nebo to jen hraješ,ale podle toho jak píšeš nemáš určitě daleko do č.....a!.Já mám možná místo mozku vygrcané lečo,ale ty nemáš ani to.No soudím,že si se určitě dlouho léčil u psychiatra a léčba stále trvá.Nevím jestli závidíš nebo máš takové řeči jen proto,že si nejspíš TY v žádným pořádným autě nejel.Ale tipoval bych obojí!!!
18.01.2007 | 12:27:27 | :-) Reagovat
jooooo hustyyy dej tomu grady Richi!
18.01.2007 | 11:38:58 | Rotaczak Reagovat
tupani
Myslel jsem si že tuhle stránku navštěvují normální lidi. Ale bohužel jsem se zklamal. Víte chlapci já nemám potřebu si vymýšlet a hlavně nemám potřebu něco takovým chudákům vysvětlovat.Předpokládám že jste každý majitelem Škoda 105 120 atd. Léčíte si asi své komplexi.Já osobně bych vás chtěl vidět jak asi vypadáte. Buď jste puberťáci a nebo staří zakomplexování panicové. Sbohem tuto stránku už nenavštívím je mi z vás nablití. TUPANI !!!!!
18.01.2007 | 09:19:41 | Rich Reagovat
chci tě potkat a uvidíš co s tou tvojí udejchanou 1.4 udělám kdyby si v tom měl aspoň 1.8 nebo 2litra tak jo, ale vrať se na zem jel si asi po D5 u Loděnice s kopce dolu a v těch autech jel nějakej strejda protože i moje stará by tě vodila jak malýho klepavího psa,tohle vyprávej někde na vesnici u kostela 14letym klukum
17.01.2007 | 19:49:40 | sanbay Reagovat
Jen pockej
Jen počkej, až tě potkám, tak tě vyžehlim, že ani nebudeš vědět jak se jmenuješ
17.01.2007 | 15:04:27 | Zdenda Reagovat
Skalpy
Otázka je kolik z těch "skalpovaných" aut vědělo, že s nima závodíš. Jinak taky jsem se Š 105 párkrát předjel BMW řady 5.
17.01.2007 | 14:27:14 | Timmi Reagovat
RE:
moje holka se ucila řídit v Alfe Romeo 33 pak si koupila 147 sparxe...podstatné je že sedla do všech výše zminovaných vozu a rekla ne!protože to auto má něco co jine mnohem dražší juxusnější vozy nemají....KOULE! ,D
17.10.2011 | 23:10:28 | imola33 | 109.80.241.* Reagovat