autor:
Mulit
5 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,2
autor:
Edi
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Kristian_PM
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,0
autor:
Kamil
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
_Mailo_
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
_Mailo_
4 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,8
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: Snad kompletní seznam
Vedle Smarta občas parkuju a tohle by pro mě už bylo málo, jelikož potřebuji občas tři sedadla, převážím ještě dva lidi. No a někdy vozí, větší nákupy. Plus by mi vadil krátký rozvor. Tak zkrácené auto už pro mě není praktické. Ale někomu může vyhovovat. A Splash budu muset škrtnout ze seznamu. Díky za upozornění. To mi našla AI, nekontroloval jsem to. :-)
19.12.2024 | 22:28:40 | Mulit | Recenze: Daewoo Matiz (2000)
RE: Snad kompletní seznam
Atos je dvojče Picanta, resp. asi naopak. To zařazení do kategorií je trochu ošidné. V tom seznamu stojí vedle sebe Smart se 2,7 m délky a Splash se 3,77 m délky. To už je rozdíl ne jedné kategorie, ale rovnou dvou. Ano, dělá to extrémní zkrácení Smartu a Splash, tzv. MiniMPV, je rozměry už malý vůz kat. B.
19.12.2024 | 20:27:41 | Ital | Recenze: Daewoo Matiz (2000)
RE: Snad kompletní seznam
Přece jen jsem na něco zapomněl: Hyundai Atos
19.12.2024 | 16:45:14 | Mulit | Recenze: Daewoo Matiz (2000)
Snad kompletní seznam
Seznam malých aut této kategorie:
1. Smart ForTwo
2. Japonská trojčata: Toyota Aygo, Citroën C1, Peugeot 107
3. Německá trojčata: VW Up, Seat Mii, Škoda Citigo
4. Hyundai i10
5. Kia Picanto
6. Suzuki Alto
7. Daewoo Matiz, později Chevrolet Spark
8. Fiat 500
9. Opel Agila
10. Suzuki Splash
11. Nissan Pixo
12. Renault Twingo
13. Ford Ka
14. Fiat Seicento
15. Fiat Panda
19.12.2024 | 16:40:57 | Mulit | Recenze: Daewoo Matiz (2000)
Vašek bledne závistí - terénní Matiz
https://1iq.cz/img/sG7NA/8C6kQ.jpg
09.11.2024 | 14:55:30 | Mulit | Recenze: Daewoo Matiz M-TEC 0.8 SOHC MPi (2000)
RE: Daewoo
Tohle mi opravdu přijde jako za velmi mnoho peňazí velmi mnoho práce.
05.11.2024 | 08:59:50 | Ital | Recenze: Daewoo Matiz M-TEC 0.8 SOHC MPi (2000)
RE: Matizeatc
https://www.youtube.com/@SK_Adventures
Tady dva Slováci jezdí ve Felicii po různých zemích a mají 237 tis. odběratelů.
11.10.2024 | 17:13:57 | Mulit | Recenze: Daewoo Matiz 0.8 (1999)
RE: Matizeatc
Tak lítal jo yntelygente? :-)))
Já tedy létám (předevčírem jsem se vrátil), ale budeš se divit neletěl jsem SUV, to moje to prostě neumí, možná tvůj Matis jo:-)))
11.10.2024 | 10:15:46 | Vašek | Recenze: Daewoo Matiz 0.8 (1999)
RE: Matizeatc
To máš, Mulite, sice v podstatě pravdu, ale nemůžeš počítat s tím, že by to někoho moc zajímalo. Žijeme dobu, kdy mnohdy není důležité jaké to je, ale jak to vypadá. K tomu vrtulníkovému lyžování mě už tehdy, dle dostupných informací (pokud jsou relevantní), napadlo, že to bylo v době Covidu a různých omezení a samozřejmě spousta lidí byla Covid pozitivní nebo dokonce nemocná s různým stupněm závažnosti. Bylo by hezké před Covidem utéct a chovat se tak, že mě se to netýká (já jsem to třeba dělal procházkami v přírodě a bylo to fajn). Jenže pandemie byla prakticky celosvětová a z toho důvodu prý na kritický let byl angažován náhradní pilot. Nemohu rozebírat kdo za co mohl, ale i při své inteligenci, kterou rozhodně ani v nejmenším nechci srovnávat s giganty byznysu, bych si uvědomoval, že Covid prostě ovlivňuje všechno a je jedno kolik zaplatím. Létání je rizikové, v horách více rizikové, v zimě ještě více rizikové, s náhradním pilotem už takto napjatá struna praskla. Alespoň to tak vypadá. Co se týká Covidu, nakonec jsem zjistil, že patřím k těm šťastnějším, kterých se to nechytá. Netrpím ani na chřipku, tu jsem měl kdysi jednu. Když jsem v Covidu náhodou měl rýmu, tak jsem ukázněně šel do mobilní budky na PCR test, aby se zjistilo, že mám rýmu, což jsem taknějak věděl. Ale kvůli práci s lidmi byla vyžadována jistota.
Aspoň jsem jednou vyzkoušel henten PCR :0)
10.10.2024 | 22:58:24 | Ital | Recenze: Daewoo Matiz 0.8 (1999)
RE: Matizeatc
Někteří lidi si kupují auto kvůli statusu a demonstraci něčeho. Někteří kvůli davové psychóze, někteří kvůli přemisťování z bodu A do bodu B. Těch motivů je ještě více. Já rozumím i závodění. Však jsem měl motorku. Mám pochopení pro kdeco a neříkám, že by si měli lidi kupovat jen něco minimálního. Nikomu nic nenařizuji, ani nechci omezovat. Nejsem ani fanda green dealu. Na silnici uhýbám těm agresivním. Můj táta, já, můj brácha to máme tak, že si kupujeme auta podle užitné hodnoty a nemáme to jako demonstraci něčeho. už jsem tu kdysi psal, že můj táta byl podnikatel, co zaměstnával lidi a jezdil ve Felicii. Takže je třeba rozlišovat. Ne každý, kdo má starší auto, nebo menší auto, to dělá z důvodu, že by byl socka nebo si nemohl koupit lepší. Prostě nemá vnitřní pnutí a důvod. Je mu jedno, co si lidi myslí. Já to mám taky tak. Směju se lidem, co si kupují oblečení podle toho, co si lidi pomyslí. Třeba značkové. Opět ten samý princip. Já bych řekl, že to je obecný princip, který se projevuje v různých oblastech. Chudák plný komplexů musí nosit značkové oblečení a jezdit SUV. Přitom méně známá značka obsahuje tutéž bavlnu a tentýž polyester. Podle mě je zbytečné, malicherné a pomíjivé neustále pečovat o jakýsi dojem na ostatní lidi. Jakmile na tuto hru člověk přistoupí, stane se doživotním otrokem bez svobodné vůle. Bude neustále zohledňovat vnější tlaky, módu, stádní psychózu. Nebude volný. Podle mě je lepší se na to vysrat a žít si po svém.
Lidi jsou fakt chudáci vláčeni davovou psychózou. Vidím to i v oblasti muziky. Někteří hráči na keyboard si v důsledku psychózy kupují synťáky Tyrose, Genose, tedy to nejdražší, co je a přitom na to zahraje sotva Skákal pes. Stejnou službu by mu udělaly klávesy za 10 tis, pro jeho potřeby by to bylo i vhodnější, ale on si musí koupit Genose za 100 tis, jen aby si mohl napsat pod video, že má Genose. Sranda no. To je to samé, co s auty nebo co se značkovým oblečením. Nebo si koupí speciálního amerického bojového psa, přitom s ním chodí akorát očůravat do parku a stejnou službu by mu udělal český voříšek. Opět ten samý motiv ohromovat, něco demonstrovat. Vnitřní nepokoj. Ti lidi nemají nikdy klid. Vždyť to je na nich vidět, že nejsou šťastní. A extra bohatí mají nějaké štěstí? Měl Kellner štěstí, že už roupama nevěděl, co by, tak letěl vrtulníkem si zalyžovat na Aljašku? Kdyby žil střídměji a měl méně peněz, tak dneska ještě žije. To samé Passer, co jel po dálnici 417 km/h a chlubil se tím na netu a vyšetřovala ho německá policie. Ten taky dlouho nepožije. Je vidět, že je to taky chudák puzený něčím dokazovat, že je něco více a chce více a více, atd. Ti lidi nejsou šťastní.
10.10.2024 | 22:04:41 | Mulit | Recenze: Daewoo Matiz 0.8 (1999)