Rok výroby:1999Typ motoru:2000Stav km při koupi:112 000 kmStav km nyní:116 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:14. 6. 2011
Jedná se o sympatický sedánek o délce cca 4,7 m, který je stavěn jednoznačně na komfort a pohodlí. Měkký podvozek je velice příjemný, stejně jako pohupování a náklony v zatáčkách a lehké řízení. V testu mladé fronty by pochopitelně tento vůz neobstál, protože není "fdechtu", nemá "příjemně tvrdé sedačky" a není z nejmenovaného koncernu. Ale to není podstatné.
K Leganze jsem přišel víceméně náhodou - i když v minulosti jsem tento vůz jedním okem registroval a nikdy mi nebyl zcela cizí. Design je podle mě velice nadčasovou záležitostí, zepředu a z boku lehce připomíná Ford Taurus ze své doby, ovšem tlustý zadní sloupek dodává vozu více elegance. Zezadu naopak je auto docela fádní a připomíná např. Hyundai Sonata.
Co se týká interiéru, je dostatečně dimenzován pro 4 osoby, třetí vzadu se pochopitelně bude mírně mačkat. Sedadla jsou relativně velká a měkká, jsou "fhadru". Palubní deska je věcí vkusu, mně osobně se líbí, je členitá a originální s velkými výdechy klimatizace. Klima je stejně jako převodovka automatická, dále okna v elektrice, ABS, CD přehrávač. Tempomat bohužel není, ale extrémně mi to nevadí. Převodovka je 4-stupňová, řadí velmi hladce až neznatelně. Manuálně stejně řadit neumím, takže to byla jediná volba pro mě.
Kufr má objem sice jen papírových 411 l, ale je hodně skladný, většinu věcí převezete, a je dobře přístupný.
Jízda je laděná vysloveně na komfort, poloamericky až americky. Dobré je noření přídě při brždění a houpání karoserie.
Celkově tento vůz mohu doporučit zájemcům o komfortní svezení za velice příznivou cenu!
Tak já osobně jsem Taurus měl, bylo to kombi z roku 1997 - je tady na něj taky někde recenze. Skvělá spotřeba na motor 3.0 - kolem 8 litrů. Jinak ale podvozek má Leganza pohodlnější než Taurus (i když ten taky nebyl určitě nekomfortní).
možná ještě jedna podobná zkušenost - nějak jsem přehlédla - tak tedy Ford taurus z tohoto období považuji opravdu za značka ideál (tedy z hlediska designu a to bez ohledu, že jsem taky Býk) - ani jsem nevěděla, že se nějaký i u nás taky vyskytl - já ho viděla jen v Rijádu
tak jsem to nedopsala - chybička se vloudí jen komentář, že LPG nepoužívám, to si tam vynutil můj muž Jinak to auto opravdu miluju. Meli jsme 2 roky ( mimo republiku) Chevrolet Epica - což je vlastně vnouče Leganzy, ale příliš technický design (a navíc jsem tam jako v jediné zemi na světě nemohla řídit) a jsem ráda, že ji mám zase doma k dispozici. Občas náladová - ale stojí to za to. PS jsem ráda, že jsem našla tyto stránky - je neuvěřitelné, jak je toto autíčko vitální
Tu naši máme už 10 let a když se na ni podívám, musím vždycky zhodnotit, že má naprosto úžasný design. Občas zlobí, ale na to už má věk ( 206 000 km t.č. ) S automatem trochu větší spotřeba - 7,7 na D1, 7,6 na dálnicích v Rakousku a v Brně se to hold šplná na 11 l ( a předělání na LPG,
Opravdu to tempomat nemá!A je to výbava CDX exclusive...tak tomu moc nerozumím.:(
Jinak jsem se nevyjádřil k spotřebě, takže: papírová je velice pesimistická: 15,8/7,5/10,5 (dle TP). PRAXÍ VŠAK BYLO OVĚŘENO NĚCO ZCELA JINÉHO: Na dálky se cesta pohybuje kolem 6,3 litru (ověřeno několikrát dotočením do plné nádrže), jeden úsek jsem dokonce nedávno ujel asi za 4,5 l na 100! (Žďár n. Sáz. - Mikulov, tj. 122 km, a sebralo to 4,8 litru!!!). Takže celkem neuvěřitelné...
Dej sem fotku volantu a přístrojové desky. U SX provedení bych tomu snad i uvěřil, ale u CDX se mi to opravdu nezdá... A co je to "CDX exclusive"? Nic takového oficiálně nebylo. Máš třeba nastavitelnou tuhost tlumičů? Kožené vyhřívané sedačky, šíbr?
Tak to asi bude nějaký kec...ale na kapotě je nápis CDX exclusive, nicméně ani kůže, ani šíbr, ani tempomat (ne, že by mi to nějak vadilo, ale asi je to demagogie).Natož nějaká stavitelnost tlumičů. Já chci komfort,takže bych je stejně nestavěl jinak...
Ja som mal CDX, mam tu aj recenziu, a tempomat tam nie je. CDX alebo SX, vsetko jedno.. zda sa mi, ze do toho davali co mali prave na sklade.. obrazne povedane :)
Když se dívám na americký filmy starý 50 let a herci jezdí v korábech s am,tak si říkám"ti umí žít"!Mám v plánu koupit rovněž auto s am6 ix55 a svůj Megane předám ženě a její Mazdu dceři.Nemám naládu řadit a nebaví mě to hlavně ve městě.Spotřebu nebudu snad řešit,protože za 2l nafty projedu město bez čekání na "mastnou tyč".U nás v sudetech stojí jedna jízda mhd 25k a nebude to lepší.
Preco nerozumies.Mnoho ludi radi piaty prevod.stupen uz pri 65km/h,alebo bezne beha po meste na petke pri 50km/h.A statie na krizovatke:zaradena jednotka,vysliapnuta spojka a cuduju sa,ze sa im pokazi spojka po 80000km!To su prosim pani vodici,ale asi pravdepodobne polovodici ak nie izolanty :-))
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Leganza
Taurus-Leganza
Tak já osobně jsem Taurus měl, bylo to kombi z roku 1997 - je tady na něj taky někde recenze. Skvělá spotřeba na motor 3.0 - kolem 8 litrů. Jinak ale podvozek má Leganza pohodlnější než Taurus (i když ten taky nebyl určitě nekomfortní).
06.07.2011 | 11:35:48 | Kvíčala Reagovat
možná ještě jedna podobná zkušenost - nějak jsem přehlédla - tak tedy Ford taurus z tohoto období považuji opravdu za značka ideál (tedy z hlediska designu a to bez ohledu, že jsem taky Býk) - ani jsem nevěděla, že se nějaký i u nás taky vyskytl - já ho viděla jen v Rijádu
04.07.2011 | 20:13:13 | alex Reagovat
our old lady - pokračování
tak jsem to nedopsala - chybička se vloudí
jen komentář, že LPG nepoužívám, to si tam vynutil můj muž
Jinak to auto opravdu miluju. Meli jsme 2 roky ( mimo republiku) Chevrolet Epica - což je vlastně vnouče Leganzy, ale příliš technický design (a navíc jsem tam jako v jediné zemi na světě nemohla řídit) a jsem ráda, že ji mám zase doma k dispozici. Občas náladová - ale stojí to za to.
PS jsem ráda, že jsem našla tyto stránky - je neuvěřitelné, jak je toto autíčko vitální
04.07.2011 | 20:07:30 | alex Reagovat
our old lady
Tu naši máme už 10 let a když se na ni podívám, musím vždycky zhodnotit, že má naprosto úžasný design. Občas zlobí, ale na to už má věk ( 206 000 km t.č. ) S automatem trochu větší spotřeba - 7,7 na D1, 7,6 na dálnicích v Rakousku a v Brně se to hold šplná na 11 l ( a předělání na LPG,
04.07.2011 | 19:59:17 | alex Reagovat
Ad tempomat
Opravdu to tempomat nemá!A je to výbava CDX exclusive...tak tomu moc nerozumím.:(
Jinak jsem se nevyjádřil k spotřebě, takže: papírová je velice pesimistická: 15,8/7,5/10,5 (dle TP). PRAXÍ VŠAK BYLO OVĚŘENO NĚCO ZCELA JINÉHO:
Na dálky se cesta pohybuje kolem 6,3 litru (ověřeno několikrát dotočením do plné nádrže), jeden úsek jsem dokonce nedávno ujel asi za 4,5 l na 100! (Žďár n. Sáz. - Mikulov, tj. 122 km, a sebralo to 4,8 litru!!!). Takže celkem neuvěřitelné...
02.07.2011 | 10:17:42 | Kvíčala Reagovat
RE:Ad tempomat
Dej sem fotku volantu a přístrojové desky. U SX provedení bych tomu snad i uvěřil, ale u CDX se mi to opravdu nezdá... A co je to "CDX exclusive"? Nic takového oficiálně nebylo. Máš třeba nastavitelnou tuhost tlumičů? Kožené vyhřívané sedačky, šíbr?
06.09.2011 | 08:07:52 | DaewooFan | Reagovat
RE:RE:Ad tempomat
Tak to asi bude nějaký kec...ale na kapotě je nápis CDX exclusive, nicméně ani kůže, ani šíbr, ani tempomat (ne, že by mi to nějak vadilo, ale asi je to demagogie).Natož nějaká stavitelnost tlumičů. Já chci komfort,takže bych je stejně nestavěl jinak...
19.09.2011 | 20:56:39 | Kvíčala | 89.103.150.* Reagovat
Daewoo je poměrně zajímavá firma. Vyráběla vedle aut také mikrovlnky, cd mechaniky a vysavače. Bohužel se také moc dobře neprodávaly.
01.07.2011 | 14:43:10 | Reagovat
Tempomat
Tempomat měla každá Leganza ve vyšší výbavě CDX a ty s automatem tuplem! Takže Ti zřejmě akorát nefunguje...
28.06.2011 | 09:23:46 | DaewooFan Reagovat
RE: Tempomat
Ja som mal CDX, mam tu aj recenziu, a tempomat tam nie je. CDX alebo SX, vsetko jedno.. zda sa mi, ze do toho davali co mali prave na sklade.. obrazne povedane :)
08.10.2011 | 15:00:31 | legafan | 78.141.125.* Reagovat
Automat
Když se dívám na americký filmy starý 50 let a herci jezdí v korábech s am,tak si říkám"ti umí žít"!Mám v plánu koupit rovněž auto s am6 ix55 a svůj Megane předám ženě a její Mazdu dceři.Nemám naládu řadit a nebaví mě to hlavně ve městě.Spotřebu nebudu snad řešit,protože za 2l nafty projedu město bez čekání na "mastnou tyč".U nás v sudetech stojí jedna jízda mhd 25k a nebude to lepší.
23.06.2011 | 21:00:08 | Pepa Reagovat
radenie
Preco nerozumies.Mnoho ludi radi piaty prevod.stupen uz pri 65km/h,alebo bezne beha po meste na petke pri 50km/h.A statie na krizovatke:zaradena jednotka,vysliapnuta spojka a cuduju sa,ze sa im pokazi spojka po 80000km!To su prosim pani vodici,ale asi pravdepodobne polovodici ak nie izolanty :-))
23.06.2011 | 13:15:05 | ppp Reagovat
Nerozumím ti ani slovo..
22.06.2011 | 14:15:22 | Reagovat
radenie
Asi tu niekto zavidi automat,ale teraz k veci: a kolky si myslia,ze vedia radit prevodove stupne?
22.06.2011 | 13:57:06 | ppp Reagovat
32 let a neumíš řadit manuálně? :-)
21.06.2011 | 09:53:38 | Reagovat