Recenze Honda Accord 2,0i VTEC
“Skvělé auto - prostě honda :-)”

Autor recenze: Danielos (30 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:DOHC V-TEC Stav km při koupi:110 000 km Stav km nyní:140 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 29. 7. 2011

Hodnocení inzerátu: 21 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Accord 2,0i VTEC Volkswagen Passat 1,9 TDI Honda Civic 1,5i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Komfort
Spolehlivost
Spotřeba benzínu
Průběh točivého momentu
Vzhled
Podvozek
Pohodlné sedačky s bočním vedením
Slušná výbava
Průběh točivého momentu
Přesné řazení

Slabé stránky

Tenký lak náchylný k odírání
Automatika ovládání oken jen u řidiče

Závady a opravy na autě

Žádné.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Skvělé a pohodlné auto s dobrou spotřebou a kultivovaným motorem. Auto jsem koupil od prvního majitele ve skvělém stavu a zatím bez jakýchkoli oprav, jen běžná údržba jako je olej, filtry. Myslel jsem si, že budu muset měnit rozvody, ale ne, tento motor má řetěz :-)

Měl jsem před tím předchůdce tohoto modelu, se kterým jsem byl nad míru spokojen, před tím civica a taky spokojenost, proto jsem zase zvolil accorda. I když v hledáčku nebyla jen honda, ale dopadlo to tak, že mi prostě honda sedí.

Podvozek: je velmi čitelný, relativně neutrální, sedí velmi dobře, hluk malý. Řízení je přiměřeně citlivé(nemám rád "přeposilované" řízení).

Interiér: mi ve všem sedí, přístrojovka super čitelná, sedačky velmi pohodlné se super bočním vedením i spodního širokého sedáku. Třeba octavia II má sedáky poloviční šíře a to je hrozné - ale taky je to nižší třída, ale Češi si to rádi pletou.

Motor: oproti předchozímu modelu jede znatelně lépe z nižších otáček a má nižší spotřebu, hlavně když jedete úsporně a nepotřebujete velký výkon. Zatím nejnižší spotřebu jsem měl na dálkovou cestu - kdy jsem jel mezi městy kolem stovky a nepředjížděl zbytečně. Tato spotřeba byla 5,6 l/100km. Jak lítám pořád po městě, tak se spotřeba drží na 8l/100 km, v zimě asi 8,5l/100km. Na dálnici při dodržování předpisů 6,5 a při jízdě "co to jede" tj. 180-230 km/h byla spotřeba 9,5 l/100km. A to mám hustší olej v motoru než doporučuje výrobce, tedy doporučili ho přímo v servise honda pro nižší spotřebu oleje. Já si na spotřebu oleje nestěžoval. Nyní při viskozitě 5w-40 ubylo asi 2mm po horní rysku za 8000 km. Příště dám viskozitu dle výrobce 5w-30, která má být lekhoběžná s nižší spotřebou paliva, ale s vyšší spotřebou oleje.

Tento motor se jim opravdu povedl. Protože najezdím více km za rok, tak jsem uvažoval o dieselu, ale v tom ročníku po faceliftu byl v té době dražší o 100.000 kč a to jsem si rozhodně za naftu nechtěl připlatit a vůbec toho nelituji, i kdyby byla cena téměř stejná.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 21


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord

Vložit komentář

rozvody honda accord 2,4

muze nekdo poradit jak vymenit rozvody a ozubena kola na vackach

04.01.2016 | 22:50:44 | Michal  | 93.99.5.* Reagovat

..ja mam Hondu 2003 2.0 ivtec a ta ma spotrebu v lete 9-10 a v zime 10-12. to je jediny problem a s tou tenkostou laku musim suhlasit!!

11.04.2014 | 22:10:07 | vlado  | 80.42.15.* Reagovat

Doplnění

Nyní mám v motoru olej Castrol Edge 0W-30 a kombinovaná spotřeba v zimě i při nynějších mrazech je 7,8 l/100km a to jezdím i dost krátké trasy. Na letní dovolené najeto 3000 km jsem měl průměrnou spotřebu 7,1 s tím, že se dost jezdilo po dálnici rychlostí 130-150 km/h a to s klimou, která se prala s teplotou okolo 37°C. Klima má taky slušnou výkonnost. Nejnižší spotřebu jsem měl když jsem jel v koloně asi 60 - 90 km/h s klimou(venkovní teplota 28°C) a to 5,5 l/100km v úseku asi 150 km.

Dále jsem se snažil najít nějaké nedostatky vozu, ale chyby se na něm hledají opravdu těžko. Možná absence "trojbliku" blinkru. Předchozí majitel mě jen upozorňoval, že si mám dát pozor na malou kapacitu baterie 45Ah, tu vyměnil po čtyřech letech. Já jsem zatím s vybitím baterie neměl problém, startování v -20°C bez problémů. S olejem s menší viskozitou jsem po najetí cca 10.000 km dolil cca 4 dcl.

Opravdu asi největší slabinou je lak, tenký a málo odolný k poškrábání a na přední straně kapoty otřískaný od pár kamínků, hlavně na jednom místě se odloupl narušený lak po tlakovém mytí asi 1x1 cm. Zřejmě půjde kapota na přestříkání.

Oceňuji i rychlé topení, kdy jde cítit teplo i v mrazech po prvním kilometru, po třech kilometrech jede topení na plno.

06.02.2012 | 10:20:06 | Danielos  | 90.177.108.* Reagovat

RE: Doplnění

Ja muzu jen souhlasit,mam take accorda v benzinu,mel jsem civic predtim.Budu verny jen Honde,je to naprosto spolehlive auto,koupil jsem s 105 000 milami na konte a prosel stk bez jedineho problemu,coz je na desetilete auto super.Co sleduji poruchy u jinych znacek,ja se jen smeji:-))))Jedine minus je chybejici pal.pocitac a trosku bere olej.

04.08.2012 | 16:26:18 | fany  | 92.235.158.* Reagovat

lepsi dynamika

ahoj,mam taky accorda 2.0 i-vtec 114kw ale pred faceliftem -r.v 8-2005.nejvyssi kroutak je pri 4500 ot. u vaseho modelu je po faceliftu nejvyssi kroutak pri 4100 ot.,chtel bych se zeptat,jestli ma nekdo tu zkusenost,jestli je mezi tim naladenim motorú takovy znatelny rozdil v jizde.dekuji.

08.09.2011 | 20:55:07 | kony  | 109.164.1.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord
  • Honda Accord