Recenze Honda Civic
“Škoda peněz.”

Autor recenze: Tom ,
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1.3 Stav km při koupi:140 000 km Stav km nyní:180 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 8-12 l/100 km Vloženo: 5. 12. 2004

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Saab 900

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Hondaři mě omluví, ale takovej Vergl jsem snad nikdy neviděl. Od šíleného hluku při vyšších rychlostech (od 120km/hod) až po podvozek to připomíná krabičku od zápalek.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Připadá mi, že každý, kdo si pochvaluje Hondy, nikdy neseděl v jiném autě a pohodlně nejel. Do motoru se nedá strčit ani dětská ruka - produkce pidilidí, natož pohodlně něco vyměnit - např. homokineťáky. Jakýkoliv Civic vyrobený do r 1996 má nechutný interiér z levných plastů, podvozky nezvládají absorbce evropských silnic a nepotkal jsem žádný motor, který by při prvním poslechu nevydával podivné zvuky s následnými šílenými investicemi.

Žádný ze Civiců už od 170km/h netáhne, pětka je tam k ničemu, asi odkoukaný doplněk. Je toho moc, co bych rád zvýraznil a co Vám doopravdy žádný hondař nesdělí, ale vozy této provenience do r. 1996 pokládám za nákladově předraženou náhradu Škody Felicie.

Doporučuji nekupovat. A co po roce 1996.... Že Civic je něco jako MPV - viz Peugeot 307 a jízdní vlastnosti a bezpečí(jaké?)- svezte se třeba v Saabu, Volvu, BMW, nižších tříd. Zapomenete na nějáký stupidní R-type. Dojde Vám to. S pozdravem brnák.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic

Vložit komentář

to autor

Cos to sem napsal ty blázne??!!Sám mám Civica 6g 1.6v-tec rok 1997 sedan a vůbec si na ni nemužu stěžovat.Po pravdě mi nedala ani příležitost abych proti moh mít nějaký námitky!!Tys trefil vyítanej a uhnanej krám po lidech kterejm vůbec nic neříkala udržba a proto ten tvůj kus dopad tak jak dopad!!nehodlám tvrdit že Honda je nejúžasnější značkou v celym světě, že nemá vůbec žádný chyby atd.......Ale jedno ti doopravdy řeknu:Je to spolehivý a kvalitní auto za rozumný prachy.Hlavně v-tec má svý kouzlo.V nižších otáčkách příliš živá není ale jinak to je dravec.Spotřeba na tak velkej výkon, parádní.Průmernou spotřebu mám okolo 7itrů a to jezdim převážně přes město:D Jo a taky sem měl civica 4g ale sedan rok 1987 1.516V.A mužu ti po pravdě říct,že lepší auto v těch letech v tý daný třídě nevyrobily.Žes neobjevil nic lepšího v tý samý třídě v poměru mezi výkonem a spotřebou??!!Nepřipadá ti na tom něco divnýho!?
Je mi tě líto, žes narazil na zbědovanej kus, to už je osud.Ale to hlavní bych ti řek asi takhle:Nikdy už s negativním názorem nechod mezi Hondařský nadšence.Honda totiž za celou svou dobu svý existence něco znamená a furt znamenat bude.

25.09.2013 | 19:32:03 | Kamil  | 88.100.57.* Reagovat

RE: to autor Nože daj, koľko máš na tom zázraku km...:))

Honda Civic je normálne malé auto, plechy ako z papiera, motory treba točiť do neba, prevodovky presné.

Ale 1,4-1,5 motorčeky...., sú iba motorčeky. Jazdil som na tom, takže nepotrebujem ohurovať, či presviedčať.

25.09.2013 | 22:30:19 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: to autor Nože daj, koľko máš na tom zázraku km...:))

Honda je náhodou velice pohodový a charakterní auto:D My jsme vůbec ceá rodina na japonce,já mám civica 1.5v-tec rok 1997,moje starší sestra má Civica 6g 1.4 3dv rok 1999 a i jiný japosnký značky sme v rodině měli.Moje máma měli cca před 7lety Nissana Sunny 1.616v rok 1993 a na ten věk to bylo super auto.Stačila běžná udržba a nissan se mý matičce odměnil mimořádnou spolehlivostí.Honda jakbysmet:D Stačí měnit olej,rozvody,filtry,svíčky a další spotřební věci a odvedla tolik kvalitní práce,víc,než by si vůbec třeba tadyten jouda co vytvořil tuhle debilní recenzi doved představit.Honda opravdu umí, technicky velice vyspělý a kvalitní auto.já mám na svý hondě najeto okolo 265 000km a motor jak novej.Tenhle osel co tu napsal o svý Hondě takový nesmysly až se mě to samotnýho dost dotklo,nemoh nikdy žádnou Hondu mít.A když už ji teda měl, tak nějakej vrak zralej na nd nebo nejíp do šrotu.Akorát si tu před nadšencema Hond udělal mimořádnou ostudu.Všem Hondařum přeju mnoho daších stastnejch km a maximální spokojenost.

26.09.2013 | 11:09:28 | Pavel  | 88.100.57.* Reagovat

hm..., chcieť z 1,3 objemu " po 170 km/h už neťahá..." niečo viac..., jájj, zabudol som,

tu bežne 1,0 motorčeky jazdia 160-170, či Felície ťahajú 200, ach jáj.

18.09.2013 | 21:14:02 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Prirovnať civica k felde tak to je silná káva.Brnák,teba tipujem na pošuka čo sa vozí v zaprdenej felde možno máš maximálne"vytunenú" fabiu htp a určite celý mokrý snívaš pri pohľade na susedovu octaviu a dúfaš že raz si sen 80 percent česko-slovenských motoristov kúpiš,samozrejme diesel a spotreba 3,3487774045 litra na 100 km.

18.09.2013 | 20:43:55 |   | 95.102.160.* Reagovat

Tak akorát děláš ostudu Brnu křupane! koupíš starou hajtru kdo ví co s ní kdo dělal..a meleš kraviny o celé značce.

18.09.2013 | 19:06:15 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE:

Koupil zřejmě nějakej zbastlenej šrot,kterej domrvili majitelé před ním.Já sem měl 2roky civica 4g sedan 1.5 66kw rok 1988.Mužu upřímně říCt, že se mi po ní často zasteskne:D!Po mechanický stránce znamenitý auto, za ty prachy se těžko lepší sežene!
Na korozi byla jako většina Hond náchylná ale technika to je opravdu sinej článek Japonců:D

Na jeho místě bych sem rozhodně takový bludy nepsal, pokud bych dopad jak on, že bych trefil nějakej děsnej kus!

22.09.2013 | 22:04:24 | Luban  | 88.100.57.* Reagovat

RE:

jj asi to opravdu byl nějakej zkaženej bastl.Co se hodil víc na díly než na běžný ježdění.Prakticky každej kromě něj si Hondu chválí a považuje ji za dobrý auto.Ale to je čistě jeho pitomost, že kupuje takový šroty a pak si myslí že Honda je horší než Škodovka.Takovej názor by mě nenapad ani v nejhorším snu.

26.09.2013 | 11:17:20 | pavel  | 88.100.57.* Reagovat

IDIOT

Vlastním už 4.rokem Hondu civic 1.5 DOHC 16v 66kw.Je to generace 5g.Není to nejlepší auto na světě, který je nepřekonatelný, ale špatný vubec není, naopak jsem s ním moc spokojen.Vubec nechapu jak jste moh dojít k takovýmu hodnocení!! Vždyt civic bejval jeden z nejlepších aut v daný třídě v daným roce!!! Zpracování kastle nic extra, na korozi je kastle celekm nachylná, ale motor a podvozek vynikající.S autem jsem jel i 210 z lehčícho kopce, po rovině tj kolem 200cca.Na ročník 1993 to je skvělý auto.Vy jste narazil na hodně šptnej kus, o kterej se bejvalý majitelé nestarali a uražíte kvui tomu Hondy.Radil bych vám dát Hondě další šanci, jsou to výborný auta, jen trefit dobrej kus, už tj složitý v týhle době.

25.07.2012 | 11:12:50 | Ondra  | 88.100.57.* Reagovat

Vergl?

Mam Civica 96 r.v. co se tyce spolehlivosti tak za 4 roky co ho mam tak jsem menil svicky lambda sondu a brzdy :D co se tyce spolehlivosti, mam vzato ze honda kolem roku 96 skoncilo ve spolehlivosti na 5-10 miste :D. Co se tyce ostatnich aut, nerikam ze se mi nelibi a ze nejsou pohodlne, ale nedam na nazor cloveka ktery se evidentne o auto nestaral :D. Toliko ke spolehlivosti (dodatek mam najeto 176 tis. km)

17.02.2011 | 09:25:23 |  Reagovat

Madoxx

Chceš před držku ty idiote!!!!!!!!!?????? Saab je nějaký auto, Honda je jen pruměrná, neřikám že je špatná ale se saabem se nemuže srovnávat, to nevíš???? Nebo víš ale děláš ze sebe magora??!!!!!! Trochu přemejšlej kamaráde!!! Honda Saabu nesahá ani po přední blatník, tak drž klapačku, je ti to jasný!!!!

08.02.2011 | 20:21:08 |  Reagovat

RE: Madoxx

saab je nejaké auto ha-ha asi preto skrachoval,čo bolo to bolo honda je dnes na špici vo vývoji hybridov,elektromobilov a pohonu na vodík a tomu patrí budúcnosť saab mal elektromotor maximálne na stieračoch,a neviem čo bolo úžasné na prebratých oplových motoroch ktoré dávali do saabu.

10.10.2011 | 15:40:58 |   | 91.127.233.* Reagovat

to Ruda

Rudo ty seš solidní blázen!!!! 700 tisíc vydržej německý značky Bmw, starý Oply, Audi a další Němci. Já měl už spoustu aut a asi 3 Hondy Civic a fakt ti rád řeknu, že neměla ani jedna z nich 300 tisíc nalítanejch a motor byl u všech už na 300 tisíc nespolehlivej,. Samozřejmě, že na to ma vliv to jak se k tomu chováš a jakej máš vubec k autu vztah, ale Honda vyniká spolehlivostí hlavně ne vydrží, těch 700 000 ti nevěřim ani za 1 000 000. Jasný!!! Pokud bys řek o BMW že nalítalo 700 000 tak plně souhlasim, ale Honda že nalítá 700 000 jsou kecy v kleci. Hondy nejsou špatný, ale takový těžký držáci to nejsou a to si mužeš řikat co chceš. Tak mnoho zdaru s tim tvym japoncem co má nalítáno 700 000 má je nalítanejch tak s 2 motorama při nejmenšim.I Honda s VTEC motorem nenajede pul mega nebo těch tvejch slavnejch 700 000. Tak bych se tady s tou tvou Hondou nevytahoval. JASNÝ !!!

08.02.2011 | 19:54:26 | Míra Reagovat

Blbečkovi co vytvořil tuto nesmyslnou recenzi chci říct jedno: Máme v rodině Civica r. 1997, 1.5 85kw. Toto auto bylo dříve firemní, jezdilo po celém světě, ted má najeto skoro 700 tisíc a jede a jede! A bez poruch, jen běžné servisní úkony. Na cestě dokáže potrápit i mnohem mladší nadupané konkurenty. Takže osle, už ani jedno vylhané slovo na Hondu nebo třeba Toyotu!

16.05.2010 | 12:56:48 | ruda Reagovat

RE:

jj Rudo Hondy sou super káry.Neřikám že nemaj vůbec žádný chyby,ale spolehlivostí,výkonem, kvalitou rozhodně vynikaj to jo.Tenhle osel co tu řek o svý Hondě,ty svý bláboly, tak je při nejmenšim kus idiota.Opravdu jo!!!Mám Hondu Civic 1.5v-tec aerodeck rok 1998 a je to opravdu parádní auto.Prostorný, relativně usporný, na dálku není vůbec problém jet okolo necelejch 6litrů/100km.Ono i po městě se dá jet mezi 7-8litry, pokud jedu slušně a přiiš to nevytáčím.Vím sám nejlíp že je hloupost srovnávat Civica 1.3 rok 1989 a Civica rok 1998.Ale jedno řeknu jasně:Žádná Honda nepatří mezi outsidery!At si tohle přebere ten jouda sám!!! Narazil na šrot o kterej nikdy nikdo moc nepečoval a domnívá se že o Hondách uplně všechno ví.Je to závistivej ignorant,kterej nemoh vůbec rozdejchat fakt, že se netrefi na ten správnej kus Hondy.To by pak nemektal takový krávoviny.Na jeho místě bych s takovouhe recenzí mzi srdcaře a příznivce nechodil.

Honda byla,je, a pořád bude značka na kterou se dá spolehnout.

17.09.2013 | 23:34:27 | Erik  | 88.100.57.* Reagovat

RE:

Hondy Civic 6g jsou dle mě nejhezčíma Civicama který se kdy vyrobiy.Mám Civica 6g 1.6v-tec sedan rok 1996 komplet el.výbava,sportovní podvozek.Za 3roky co jí mám sem neměl nejmenší problémy.Stačilo dělat běžnou udržbu-rozvody,olej,svíčky,brzdy a další běžný věci:D Tenhle debil co tu odsoudil Civica 4g rok 1989 je totálně mimo.Neříkám,že není ve světě lepšího auta,ale po technický stránce to je super kára.Už i origo podvozek je laděnej sportovně a auto má díky nemu parádní jízdní vlastnosti.Pokud člověk nenarazí na zanedbanej kus,kterej bejvalý majitelé odbejvali, tak je to naprosto pohodový auto.A Toyota či Lexus to je vůbec super spoehlivá značka.Takový lidi co urážej dobrý značky tak sou teda fakt chudáci, fakt že jo!!!!!

22.09.2013 | 21:57:21 | MÍRA  | 88.100.57.* Reagovat

honda

Kup si Hondu novou nebo slušně ojetou a ne vylítané auto po 15 majiteli s půl milionem km,pak nebudeš lamentovat nad svou blbostí.Srovnávat třeba nového Accorda se Seatem Leon je pro zasmání.Leon Cupra může být lepší snad jen výkonem.Poz.do žádného motoru nestrčíš ruku ,ani tu dětskou,není kam je totiž uzavřený.

16.05.2010 | 10:03:25 | petr Reagovat

mimon

autor clanku je ufo co lita nakym kosmickym talirem, pak mu civic pride asi jako trabant...........

mam z roku 92 160k hatchbacka civic vti v cerny kuzi, interier na svy stari naprosto uzasne drzi.. motor jakbysmet
auto s tak krutym podvozkem a motorem a jizdnima vlastnostma skodovka zatim nevyrobila a jeste dlouho nevyrobi, v roce 92 srala z pasu naky uprdeny favority.........
jediny co uznavam je ze auto je jak plechovka od koly pri narazu a ano je dost hlucne.. to je dan za velmi nizkou vahu diky ktere(nejen) ma tak dobre jizdni vlastnosti
clovek s tak ubohym nazorem kadi do gati sam sobe kdyz nechce poznat kouzlo hondy(taky znam lepsi auta, ale tenhle kousek je opravdu povedenej a honda fakt umi)

15.05.2010 | 22:50:36 | fracek Reagovat

RE: mimon

jo Honda je prostě vydařená a poctivá hlavně technicky.Je pravda,že kastle není nic extra,je náchylná dost na korozi a vůbec Japonci obecně nemaj kvalitní kastli.Ale technika to je silná stránka Japonců.Jinak sem měl sám Hondu Civic 5g kupé 1.6i rok 1993 a do dneška na ni vzpomínám v dobrym.Byla to srdcovka a klidně bych šel do Hondy znova.Tuhle recenzi není třeba brát vážně!!

31.10.2013 | 22:14:18 | Jára  | 88.100.57.* Reagovat

ubohy zakomplexovanec

Autor clanku ocividne v ziadnej Honde nikdy nesedel nato uz urcite ziadnu nevlastnil, ked dokaze napisat tolko nepravdivych bludov v jednom clanku. Uz to, ze nadava na objektivne najlepsie motory na svete v kubaturach do 2000ccm svedci o tom, ze svet motorizmu je pre neho spanielska dedina a pravdepodobne medzi jeho zaluby patri hlavne moda, varenie ,strikovanie a salony krasy do ktorych sa pravdepodobne vyvaza v luxusnych limuzinach, ktore menoval. Honda nie je pre kazdeno, honda je pre tych, ktori si chcu jazdu uzit, citit interakci s autom, citit splynutie cloveka a stroja, citit spatnu vazbu, citit chovanie podvozku a citatelne predvidat jeho rekcie. Proste mat pocit, ze cele auto su vase predlzene koncatiny...na to treba v prvom rade vztah k technike ako takej, a hlavne vztah k jazdeniu s potesenim vdaka aspektom, ktore som popisal. Honda nikdy nebola o luxuse a pohodli a dufam, ze ani nebude...prava honda je prerastena motokara, na ktorej jednoducho musite citit a pocut vsetko...toto je prava extaza pre naozajstnych motoristov.... Ked niekomu vadi nenapodobitelny zvuk vysokootackovych VTECov, ci VTicok...nech sa vozi autobusom..alebo si kupi passata s TDi PD..mozno u ta seckaren bude lahodit viac. Kolko ludi, tolko chuti...ale pisat take nepravdive nezmysly a nadavat na chybajuci komfort v sportovom aute je uplne z cesty ,a takyto schizofrenicky clanok podla mna musi pohorsit aj HONDA antifanusikov, uz len pre jeho nekompetentnost.
Uz len na doplnenie objektivity.. ak niekto tvrdi, ze honda je nespolahliva...treba si nastudovat statistyky spolahlivosti ADAC, ci JD Power, skumajuce spolahlivost a spokojnost zakaznikov s autami v europskych automobilovych velmociach, ako je nemecko, ci UK....ano..aj v patriotickom nemecku s obrovskou produkciou vlastnych znaciek si vedia priznat, ze kdejaka honda ,mazda, toyota, ci mutsubishi nizsej strednej triedy ma menej poruch, ako ich mercedes S classe...
Tiez si treba nastudovat svetove prvenstva a vitazstva motorov honda v sutazi motor roka a inych... treba mat tiez na pamati, ze moto 2.0 VTEC je svetovy rekorder seriovych aut s ohladom na litrovy vykon atmosferickych motorov... 120 komi na liter totiz nevie ani porsche GT2, ani ferrari enzo...
Nema vyznam pisat viac, ak je raz niekto presvedceny, ze tieto auta su vergle, je to bud preto, ze zavidi, nikdy sa v nich neviezol..alebo jednoducho ani nevie, co to auto je.... Len na zaver...trosku cudne, ze majitej saabu vlastni 20 rocneho civica..ale nazor nech si spravi kazdy sam

22.09.2009 | 17:11:26 | kmirko Reagovat

Autor članku ma naprostou pravdu.Vlastnil jsem Accord r.v.2005 a to byla naprosta hruza.Ty motory vubec netahnou,škaredy vnitřek,hluk při vysokych rychlostech,vysoka spotřeba.V rodině mame nove Volvo S60 a manželka jezdi v Seatu Leon Cupra a to se neda srovnavat s tim Accordem moc nas zklamal.

06.08.2009 | 18:53:12 |  Reagovat

Honda!!

Tak autor si snad dělá srandu ne?? já mám třeba civica 1996 sedana VTEC a jsem VELMI spokojená... je to moje druhá Honda první byla Prelude z roku 1986 a doma ještě máme CRX ... jiné auto než Hondu bych si nekoupila, alespoň o tom vůbec neuvažuji...moje auto je můj miláček :o) a miluju takové frajírky co jen auta haní...

15.06.2009 | 22:32:38 | Michalka Reagovat

RE: Honda!!

Jasně Míšo,ten autor je idiot všech největších idiotŮ!Znám fakt plno lidí co maj Hondy a nikdo si na ně nestěžuje.Ani třeba přesto,že ty Hondy sou přes 20let starý.Bratranec měl taky Preludku 3g ale 2.0i rok 1987 a nemoh proti ní nic mít.Pohodový auto.Jednoduchý,spolehlivý,živý.Prostě pozitiva jasně převažovaly.u mýho aerodecka 1.5v-tec 84kw to je taky uplně na pohodu.Prostě Honda je povedená značka a to mi nikdo nezapře.Já mám Hondu ze všech značek nejradši.Stačí zákadní udržba a není co řešit.Nákýho idiota si vůbec nevšímej,ten nemůže nikoho rozhodit!

18.09.2013 | 19:01:06 | Erik  | 88.100.57.* Reagovat

...

No ja si skôr myslím, že si natrafil na zlý kus. Ak si naň vôbec natrafil. Myslím to tak, či si vôbec v takejto Honde niekedy sedel...

19.05.2009 | 11:26:52 | erytrocyt Reagovat

honda forever

Mistře Tom, nevím, jestli jste si tady z ostatních chtěl jen udělat srandu, nebo někoho provokovat, ale jestli opravdu myslíte vážně to, co tady píšete, tak jste zralý na léčení.
Vy máte 1,3 a tvrdíte, že žádný civic od 170 km/h netáhne. Jak jste na to přišel? Já mám Civic 1,6 ESi a ten na 5ku ve 160 teprve začíná táhnout! Protože to jsou vysokootáčkové motory!!! Jak můžete psát takový bludy o autě, ve kterým jste v životě neseděl!!! Zkuste udělat těch 170 s Felicií 1,3 !!! Buď se vám rozsype nebo vás budou škrábat se svodidel v první zatáčce!!!
Myslím že za vše mluví názory ostatních a komentáře pod vaší rádoby recenzí.
Honda - power of dreams

20.03.2009 | 10:52:25 | Sancho Reagovat

Nechte ho

Lidi nechte ho bejt, je to chudák, který Hondu nikdy neměl. My Hondaři moc dobře víme co máme a takovej duševní průjem tohoto recenzora nás nemůže rozhodit. Už jenom to že plive na motory Honda........ať si koupí HTP...to bude určitě lepší motorizace.........

14.02.2009 | 17:19:05 | Pavel Reagovat

RE: Nechte ho

Já měl Civica 1.5 v tec sedan ročník 1996 a musim říct, že to bylo solidní auto. Svý chyby mělo, jsou lepší auta, ale že bych řek o tý Hondě nekdy že je křáp, vergl, plečka atd......... ani omylem..... Klidně bych šel do Hondy znova.

23.02.2012 | 16:20:38 | Ondra  | 94.112.220.* Reagovat

hondař 2

No o hondach nema smysl mluvit ten kdo s hondou nezije nevi jaka honda opravdu je a znamena.Ja uz bych jine auto nechtel.Je to maximalne spolehlive auto mam d15b2 tak zvana 2bodova 1,5 ´16v a nakopu stim neajkou posranou calibru ve 2,0 8v.Honda co se tyce motoru je hodne ale hodne dopredu co se tyce spolehlivosti,vykonu a vydrznosti.Napriklat vti 1,6 ma 118kw a to je na 1,6 dost kruty ne??a to ji delaly od roku 1993 nebo vemte si crx rok 1988 tdalsi v-tec 110 kw.Kam se na to hrabou jiny auta.Nebo crx z roku 1984 92-96kw.A ty motorry bez problemu najedou 200 000 ad stim jedete jak jedete kor vti 1,6 tomu nakladate do 8500 a motor taha futr a nezklame.Tam kde hondam ecu spina pri 4000 ot. na nakloneni vacky ad je to tlakem oleje nebo jednotkou tam jine auta konci.Honda je pro mne nej.. Mam na svem civicu najeto 264 000km po go a auto zase slape jako hodinky.Rikaji se tomu neznicitelny mortory temhle 1,5. napr takova alfa by to vzivote nenajela.Co se jinejch aut tyce tak v takovem malem obcahu neudela zadna automobilka takovej vykon bez turba jako honda posrana 1,8 od skodovky ktera ma max 130kw honda v 1,8 integra ma kolem 140-160kw :-D vysmech.nehlede otom ze s 1,6 vti civic nakopes 2,5 bavo jak maliho kluka.Japonec nej.Jak nacpete turbo do japonce s kovanymi dily neni problem udelat z vti 500 koni.Najedte si na youtube.com a do vyhledavace zadejte vti turbo.a tam se kouknete co to honda vlastne je.!!!! Zdravim vsechny hondare.Nesmime zapomenout ze hondu nemuzem srovnavat s luxusem.Na to honda asi moc nikdy nebude i kdyz ted acord je uz docela luxuxs auticko nebo novej civic s motorem 1,8 diselovim motorem ma 101kwA je to nejslabsi dieslovej motor co delaji:-D proste tohle je bez komentare kdyz nekdo hondu srovnava s feliciji.To muzej vypustit takovou hzlasku jen magor!!!

12.05.2008 | 23:25:24 |  Reagovat

RE: hondař 2

Jasně, každá značka má svý pro a proti, a souhlasim s tebou, že ten kdo Hondu nevlastnil tak nemuže opravdu posoudit jaká je. Svý nedostatky má jak každý jiný auta. Bratranec měl Hondu Civic 1.5 V- TEC kupé rok 1994 a jen a jen si ji chválil. Jel s ní 220 a celkově ji nešetřil. Dálku s ní jel za 6litrů při nákejch 130km:D Tenhle osel co napsal tuto recenzi nemoh žádnou Hondu vlastit.

04.03.2012 | 16:29:32 | Pavel  | 94.112.220.* Reagovat

RE: hondař 2

jasně ten kdo Hondu nemá a ani se v ní nikdy nevez tak opravdu jaks tu napsal, nemá co posuzovat.Měl sem dva Civici 4g a 5g.Ten první by sedan 1.5 66kw rok 1988 a spkojenost takřka 100%.Spotřeba do nákejch 7.5litru při rozumný jízdě a jízdní vlastnosti taky skvělý.Koroze mě trápila to jo,ale po technický stránce velice vydařená kára:D Druhá ta 5g byla taky sedan ale 1.6v-tec 92kw rok 1993 a mužu říct že to bylo mý nejepší auto kerý sem kdy vůbec měl!! A to myslim naprosto a smrtelně vážně!!!!!!A tohohle ignoranta co napsal tuhle totálně nesmyslnou recenzi bych asi řek, že u tak starejch aut je potřeba dávat bacha havně na techn.stav.Pže u takle starejch aut bez ohedu na značku je těžký trefit nákej zachovalej kus.Myslim si že pokud by dal Hondě eště jednu šanci a trefil sušnej kousek moh by bejt i nadmíru spokojenej!!Ale říct o tehle autech že sou vergly tak to sem teda nezažil.Každýho koho znám a má nebo měl Hondu tak o ní neřek nic zásadně negativního.

Honda forewer:D

15.09.2013 | 08:31:17 | Dominik  | 88.100.57.* Reagovat

Jejda co to čtu?

Tak to koukám, Jsem tele ale homokineťák vyjměním i já.. stačí oddělat kolo povolit poloosu a vytahnout ji ven i s kloubem.. Stačí gola! .. Mám D15B2 1,5 90k a žere to kolem 6litru.. když tomu dávám tak maximálně 9.. když jedu se projet a to klidně 100 ostrejch kilometru najedu a ne po dálnici a furt kolem 6500-7000 otáček.. Zkus to s jiným autem.. měl jsem asi 15 aut cca stejně starých.. vždy tak na tejden na blbnutí .. Ty blázne! všechny i 1,4ky při tomhle stylu jízdy žraly 15-20litru .. Další věc.. design.. to je tvuj boj jestli se ti to nelíbí ale dostal hodně cen za design a i ted získává ocenění(8G) jen číst. Prostě honda má svoji tvář a mě se líbí. Podvozek je fenomenální na to jak je to starý. Porovnání s jinejma autama na stejným useku při stejný rychlosti se mi každý auto vzneslo... Civic přilepenej na silnici a já se třísknul o šíbr.. meziřečmo nádhernej velkej elektrickej šíbr(ukaž mi něco takovýho na felicii).. Výkon Felicie X civic ? No comment :D .. 1,6GLXi X 1,6Vti DOHC Vtec :D .. spolehlivost?.. Když nenarazíš na utýranej kousek se kterým řidič jezdil celej život jak já tak pohoda.. Největší bolest je u starších motoru spotřeba oleje .. homokineťáky a urezlý pružiny. Jinak třeba koroze .. Hodně lidí říká že hondy strašně hnijou. Hnijou jen vadný plechy.. Dukazem je to že vedle brutální díry u hondy je zdravej plech. U felicie musíš vyvařovat pul auta a to je o 5let mladší.Co vidím jako chybu kterou si tady nenapsal?. Na ten výkon žádná pasivní bezpečnost .. je to jak z papíru. Ale .. ALe.. Podle mě prostě nejlepší auto v daný třídě v daným roce. A saab :D.. turbotank .. Jako je to peklo .. triskáč .. jen zavřít podvozek když na takřka rovný silnici vylítneš stačí vlna při 200 a kacíš stromy podel silnice .. Proč asi CRX(Civic4G s jinou prdelí) dodnes jezdí závody v americe? .. Prostě lepší Lepší Lepší :D

03.03.2008 | 15:20:29 | Machine Reagovat

RE: Jejda co to čtu?

jj tenhle trotl narazil na dost zanedbanej kus a myslí si že sou všechny Hondy takový.Ale to se těžce mejlí, lidi co maj či měli Hondu tak sami nejlíp vědí že je to kvalitní značka za rozumný prachy.
Jako srdcař mu tuhle recenzi neodpustim, bohužel!

15.09.2013 | 08:35:57 | Dominik  | 88.100.57.* Reagovat

no nevim!!!

kdyz nekdo presedla ze saba tak to docela chapu.mam 1.6 a chystam se ji prodat,je kvuli rceni ze zmena je zivot.ma sice sve chyby,ale po motorove strance svycari.jako hondar te urcite neomluvim!!!!!!!!!

26.08.2007 | 17:52:31 | libec7 Reagovat

:-))))

No teda to snad nemyslis vazne tu spotrebu znam spoustu lidi co maji ten samej rok jako ty a spotreba jim nepresahne 6,5 litru... asi by si se mel naucit jezdit.... uz jenom to ze si mel saaba takova hruza to auto bych nechtel ani zadarmo...
a myslim ze todle ti hondari neprominou....

01.07.2007 | 10:33:41 | maddox Reagovat

no no no

tehle model mám ,homokineťák nejde lehce vyměnit??? trošku mylná a zavádějící informace....a podobně bych reagoval na ostatní.1,3 je ten nejchudší model u civica.Jde o to na jaký jsi narazil kousek.ale tvé názory ti neberu.Hlučná je,to ano...je to karburátor a nemá omezovač otáček,takže když ji přetáčíš,je hlučná.Nejsem magor že bych jezdil po městě 100,ale měřil jsem si spotřebu,te´d v zimě(i když moc není) a spotřeba v Praze 5-6l na 100km mám najeto na ní 200tkm...auto do 150 ještě táhne při 160 zvadne ale dále se rozjíždí,maximálku jsem nezkoušel a z kopce to nebylo.jinak u tohodle modelu mám ještě 1,5 sohc a 1,6 dohc...obě jdou krásně přez 200 a to píšu z rezervou bo vím,že tacho proměřuje...tak ti tu nebudu psát že jde přez 220.Lituji tě že jsi do ruky dostal špatný kousek...to se stává....

22.02.2007 | 11:15:10 | PAKO Reagovat

Tak za prve, autor clanku je magor a to festovni. Uz jen to ze mel saaba a ted hondu o necem vypovida
A za druhe, autor nemohl v zivote felicii ani zahlednout, natoz pak v ni ject. Mel jsem to "stesti" jezdit chvili s felicii 1,6 glx combi tedy vrcholem rady a bylo to naprosto priserny. Svezeni hrozny a ten pocit nebezpeci na dalnici

08.02.2007 | 09:35:39 | reihensechszylinder Reagovat

Blázne!

Na Hondu ať mi nikdo nesahá!!!Ty technické skvosty,které honda za celou svou existenci vyplodila předčí kdejakou prémiovou značku...co tak se podívat na poslední generaci civicu?!!! Předpověď jepičího života navyšla a vozy (V ČR!!) jsou vyprodané na 4 měsíce dopředu!!!...

24.01.2007 | 21:54:49 | matty Reagovat

RE: Blázne!

Zdá se mi že se většina lidí s Hondama vytahuje, dyt to nejsou tak dokonalý auta jak se říkává!!

11.09.2013 | 13:24:34 | Lukáš  | 88.100.57.* Reagovat

RE: Blázne!

Dokonalého není nic! ovšem Honda jsou prostě dobrý a kvalitní auta.

11.09.2013 | 14:32:18 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Blázne!

Všechno má svý slabiny ale Hondy jich maj fakt málo.Mám Civica 1.6 v-tec aerodeck rok 1998 a lepší auto sem po pravdě nikdy neměl.Je pravda,že v nižších otáčkách moc netáhne,ale to proto že to je vysokootáčkovej motor.Spotřeba v pruměru okolo 7.5litru,mimo město při 120km jedu okolo 6litrů cca.Mám ji 3.rokem a nemužu absolutně stěžovat.Najeto má zhruba 260 000 km a je po technický stránce naprosto v pořádku.Za 3roky sem měnil stabilizační tyčky,zadní díl vejfuku a brzdovej válec na předních brzdách.Po stránce spolehlivosti super vůz, komfort taky dostatečnej:D Tuhle recenzi musel opravdu psát závistivej idiot,kterej nepřenes přes srdce že má někdo něco lepšího než on.Hondu teda nikdy mít nemoh,pže to co o ní napsal tak bylo všechno nesmysl.

16.09.2013 | 22:07:56 | Aleš  | 88.100.57.* Reagovat

dôvod?

A prečo ste si ju nechali a najazdili na nej Cca 40.000,-Km ??
nebola to nahodou dacia s nalepkou HONDA??

14.01.2007 | 13:36:29 | clone Reagovat

Hondaři prominou..

Ne, to se pleteš, Hondaři ti neprominou.. Radši to auto vrať do zkušených Hondarukou a dodrž sliba už se NIKDY k Hondě nevracej. Ona tě nepotřebuje.

15.11.2006 | 10:51:38 | mireczek Reagovat

RE: Hondaři prominou..

Mám Civica 6G 1.6 82kw kupé rok 1997 a mužu s klidným svědomím tvrdit, že jede daleko líp než jakákoliv jiná 1.6 od jiných značek.Tenhle trotl trefil zrovna zanedbanej kus a odsuzuje kvůli tomu všechny Hondy!!! Já bych svoji Hondu nedal, je to výborný auto na svůj věk.

11.09.2013 | 13:28:39 | Mirek  | 88.100.57.* Reagovat

civik

ty blazne ja mel civika 1.5. r.v. 1989 koupil sem ho kdyz mel najeto 150 000km a najezdil sem snim 350 00km(celkovy stav tachometru) a vubec nic se snim nestalo jediny co sem musel menit byly desticky stredni a zadni dil vyfuku a leve rameno u predniho kola. Civik jezdil uplne perfektne jezdil sem snim kolem 6/litru nekdy min nekdy vic podle stylu jizdy a jel 190km/h a kdyz sem ho prodaval tak mu stale jeste nic nebylo a co vim tak jezdi do ted akorat uz si majitel stezuje ze papa olej ale ma NAJETY 400000km CHAPES!!!!!!!!!!skus najet 200000 s filckou a pak do ni sedni........(kdyz chces tohle auto srovnavat musis ho srovnavat se srovnatelnymi auty ve stejne tride!!!!!!zadny s takovou nizkou spotrebou malym obsahem nejede jako honda!!!!!hluk si myslim ze je stejny jako ve stejnych srovnatelnych autech!!!!trenhle civik vyjel na cesty driv nez se vubec zacali vyrabet favority!!!!!! je to apsolutne nesrovnatelny....BLAZNE

26.10.2006 | 10:19:20 |  Reagovat

hondy jsou super

Myslím si je že by nebylo od věci tohoto "komentátora" nebrat v potaz je to jen trouba ktery netuší o čem hovoří. Měl jeden špatný kus s tisíce , pravsěpodobně se o něj předchozí majitelé nestarali , a myslí si že o hondách ví vše. Navíc je samozřejmé že motor o obsahu 1.3litru nebude od 170km/h příliš živý :-) a porovnávat jej s vozem saab 900 (pravděpodobně 2.0 nebo 2.3 turbo) je nesmysl. Porovnejte to pravě třeba s tou felicii 1.3 , která udělá 180km/h? Tyto hondy maji spotřebu 5 až 7l , která felicie má takovou? Vlastnil jsem hondu civic , prelude , crx , vw jetta , bmw řady 3 nyní mám nissan 200sx (nomluvě o spoustě služebních vozů NISSAN XTRAIL , ŠKODA SUPERB , VOLVO XC90 nové BMW řady 5 BMW X3 i X5 atd.) a pořád říkám že hondy jsou skvělé vozy. Navíc CRX 1.6 130ps natrhne i toho saaba 2.3turbo a jede za třetinu paliva

08.10.2006 | 16:47:27 | Elviiis Reagovat

RE: hondy jsou super

jj Hondy jsou parádní auta, neřikám o nich, že jsou nejužasnější auta co mužou bejt, ale špatný rozhodně nejsou.Já měl taky starýho civica, jak tedlecten ale 1.5 16V sedan rok 1990 a nemoh sem si na ni skoro vubec stežovat. Žrala sice docela dost olej,sem tam rezla, ale jízda výborná:D Kdo má Hondu ví nejlíp, že má dost slušný auto:D!!!

23.02.2012 | 16:36:28 | Libor  | 94.112.220.* Reagovat

No pán asi neví kolik je 1 a 2. Je opravdu honda v čem jsi jel???? Nevím teda jak starší modely ale celkově Honda je značka spolehlivosti a dobré koupě. A srovnávat felicie s civicem je snad možná ani nereálné. A stupidní R-type? Tak za prvé tady píšeš o docela starých modelech (1989) což znamená že v těch letech R-type nebylo ale bylo VTi a na R-type se přejmenovalo až se 7generaci civic 2001. A za druhé to jsou naprosto skvělé motory se slabou konkurencí. A vysvětli mi proč každý až na naprosté vyjímky kdo si koupí hondu tak ji chválí?! A jestli nepoznáš rozdíl mezi hondou a trabantem tak jsi na tom bledě tak si nepleť bludy s fakty :-)

14.07.2006 | 15:49:08 | Henges Reagovat

Tome, opravdu nevim, kde ste ty informace vzal. Leda ve snu .
Mám civic 88 1,6 16V . Jezdim ve městě na 5tku, 10ti stupňovej kopec na 5tku, takže opravdu TÁHNE. Max rychlost 220 Km/h, zvuk super. Počitejte s tim, že ste měl 1,3jku. Prohlédněte si ostatní hodnocení hond. Tzv. 1 proti 1000. Ceny náhradních dílů o dost menší, než ostatní zahraniční auta. Jinak má Fanda ve všem pravdu. S těmito názory bych nechodil mezi autonadšence. Doporuručeju dát Hondě ještě jednu šanci, narazil ste na levně opravené bourané auto...

10.07.2005 | 22:25:21 | Kadel Reagovat

Nevím jak jste milý pane k tomuto hodnocení došel,ale zřejmě vaše averze k vozům zn. Honda je větší než váš rozumný úsudek.Opravdu nechápu jak jste k takovým závěrům došel.Vystřídal jsem poměrně velkou škálu vozidel od starých escortů(3),přes laguny(5),vectry B (4),alfy (2),mondeo (2),hondy (4) a proto si myslím,že tak trošku mohu srovnávat.Rozhodně bych netvrdil,že Hondy jsou to nejlepší na trhu,ale určitě nepatří mezi nejhorší.Dejme tomu vámi degradovaný interiér...měl jste vůbec nějaký jiný vůz?? Vždyť interiér v béčkový vectře,pokuď není výbava cdx,je přímo katastrofální!!!!!! A laguna,to je maximálně laciný a odfláklý vnitřek,který se snad ani nedá s jiným srovnávat.Je jisté,že automobil vyšší třídy bude vybaven daleko lépe a luxusněji,ale potom není na místě taková srovnání provádět.A milý pane,zkoušel jste srovnat pohonné jednotky podobných vozů?? Ukažte mi v roce 89 nižšší třídu s motorem 1,5 a výkonem 66kw!!! Že jste nenašel než civika??? Není to zajímavé?? A co teprve systém proměnlivého časování ventilů??? Že by ostatní značky tenkrát nemohly tuto genialitu rozdejchat a doháněli to turbodmychadlama?? A co třeba současný motor roku - honda s2000?? Slyšel jste o něm???Jo a ještě k tomu vašemu civiku..můj bratr ho má a můžu vám říct,že jízda okolo 150 je na ročník 90 dost pohodová (motor 1,5) a jízdní vlastnosti uspokojující,rozhodně o 100 procent dokonalejší než u felicie.Takže závěrem,hodnoťte něco čemu alespoň trošku hovíte a neplácejte nesmysly!!!

10.01.2005 | 08:38:58 | Fanda Reagovat

RE:

Hondy nejsou uplně zázrak, ale k pitomejm autum nepatřej.Já měl civica 1.5 sedan rok 1988, je to sice dost dávno, ale jela parádně, jel jsem s ní kolm 210, byl to dovoz z A. Neřikám že to bylo něco extra, ale bylo to dost slušný auto.U takle starecjh aut už je dost těžký trefit opravdu dobrej kus, ale já na tu bejvalou hondu vzpomínám jen v dobrym.

10.10.2011 | 12:02:04 | Jirka  | 94.112.220.* Reagovat

RE:

Taky znám plno lidí kteří měli 4g Civici a rozhodně nemohly si stěžovat.Za ty peníze v daný třídě není žádný takový auto,který má vyší výkon a zároven solidní spotřebu.Já jsem osobně nepřemejšlel o jiný značce než je Honda.Tenhle mamlas si pořídil zprzněnej křáp po debilních majitelích který se ho velice rádi zbavili a myslí si že Honda je plečka.Jasně že jsou lepší značky,ale Honda je velmi dobrá,at si každej říká co chce.Kamarádova starší sestra vlasní již 6let civica 6g 1.5v-tec 84kw 3dv verzi rok 1997 a nemuže jí absolutně nic vytknout.Spotřeba 5-7litrů,jede parádně,je hezká.Takovej debil,kterj psal tuto recenzi by si radši neměl žádný auto kupovat,pač nemá k autu žádnej vztah.

26.10.2015 | 21:32:38 | Dominik  | 88.100.57.* Reagovat