Recenze Honda Civic 1.8 Sport
“Zatím auto s nejvíce problémy.”

Autor recenze: cernymotyl (36 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:Benzín 1.8 iVTEC Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:10 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km Vloženo: 9. 9. 2009

Hodnocení inzerátu: 31 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Jazz

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Poruch bylo nespočet.
- Špatně vyřešená nádobka na ostřikovače. Při dolívání teče -opraveno svépomocí.
- Vrzání na několika místech v interiéru - něco odstraněno v servisu, na jiných místech začalo vrzání znovu.
- Zatuhávání vzpěr zadních dveří. V létě jdou díky vzpěrám zadní dveře špatně zavírat. V zimě se naopak neotevřou až nahoru - vzpěry měněny, ale problém přetrvává.
- Vrzající spojkový pedál - opraveno.
- Klika u řidiče šla špatně zmáčknout - opraveno.
- V zimně za mrazu něco na nerovné vozovce bouchá - dělá stále.
- Občas nejde auto odemknout dálkovým ovládáním - problém přetrvává.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Po velmi dobrých zkušenostech s Hondou Jazz jsem se rozhodl pro koupi většího a novějšího vozu. Opět od Hondy. Civic 8G se mi od začátku líbil. Dá se říct, že jsem se do jeho vzhledu zamiloval.
Jak ale zkušeností s autem rostly, začalo moje nadšení vyprchávat. Kromě dosti závad mi na Civicu nejvíc vadí naladění podvozku. Na rovných a pěkných silnicích je to paráda. Auto se lehce řídí a při 130 Km/h mám pocit, že jedu o třicet míň. Na horších cestách s výmoly, překopy a vlnami je jízda utrpením! podvozek špatně tlumí nerovnosti a někdy mám pocit, že jsou tlumiče na konci své životnosti.
Abych jen nehanil, tak musím pochválit úsporny a přitom výkoný motor, varibialitu a prostornost interiéru a nadčasový vzhled.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 31


Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic

Vložit komentář

Civic

Ja k tomu poviem ešte tolko že podľa mňa je to najlepší motor čo sa kedy vyrobil pre bežného smrteľníka - myslím spoľahlivosť/životnosť/spotreba/priebeh výkonu od spodu.

Škoda že nepasuje napr. do sprdenej Octavie ktora je napriek (pod)priemernemu podvozku stale o sveteľný rok pred UFOm. To bola katastrofa. (skur*ene MPI co mame v rodine aj kamarati kde po 180t km nie su tlaky a kazde cidlo sa menilo 3x a palubovky blikaju jak vianocny stromcek bol UFO motor 1.8 naozaj perla - a na dialnici zral o 4 litre menej ako Octavia 2 1.6Mpi buda..) Aj rajd slabucky. Ale zase som nikdy ani cent nedal do toho ...

04.09.2020 | 14:02:37 | Mišo  | 188.167.160.* Reagovat

Civic GT 2011

Mám tohle auto a naprostá paráda. Ano podvozek je tvrdý a měl jsem možnost porovnat Civica r.v. 2006 vs. moje GT 2011 100000 km a musím říct že 06 hrkota neskutečně. Údajně vozy z roku 10 a 11 jspu už jinak vyladěné a vychytané mouchy např. praskající svody. 2010 a 2011 už mají jené svody a ty už nepraskají, ale bphužel podvozek je pořád tvrdý a výměna tlumičů nepomůže. Problém je i v nízko profilových pneumatikách 225/45 r17 kde jde cítit každá nerovnost, ale když to pustíte do zatáčky tu 1,8 je to paráda. Sedí to jak přibité. Tohle auto je pro fajnšmekry a jenom blbec bude nadávat na tohle auto a tvrdit zlatý Peugeot. Tohle může říct je masochista. Ano auto má své problémy, ale které nemá, že? Ale tvrdit že teče nádobka ostřikovače, která je ze 2 dílu a navíc tam je měrka kolik tam je třeba nalít a ten dotyčný to nalije až po hrdlo tal to asi ve spoji poteče a teď tu bude brečet nad svoji blbosti. Mám ještě 17 let starou Hondu Civic C6G a musím říct že C8G je fakt super, ale rok 10 a 11. Tohle, ale nikdy neocení koncerňák, žabožrout a jiní. Ti tohle auto vždy pohaní.

16.12.2017 | 13:00:54 | Robert  | 164.215.113.* Reagovat

Honda civic 1.4i 3D

Nevím, jestli tady dostanu odpověď, ale zkusím to.Mám civica 1.4i hatchabck a delší dobu při rozjezdu studeného vozu se zezadu ozývají divné zvuky, jako uvolněný výfuk nebo jiné plechy. Výfuk je ale nový, vše pevné a opakovaně kontrolované.Jízdě to nevadí, po pár kilometrech se to ztratí.Nikdo neví co to je. Můžete mi někdo poradit?Tipoval jsem nějaká střeva ve výfukové soustavě - nic. Pak i měřič hladiny benzínu v nádrži - ale to by nepřestalo po zahřátí a nic dalšího vzadu co by se zahřívalo a bylo plechové není.

11.06.2013 | 13:34:49 | Pavels  | 81.201.60.* Reagovat

RE: Honda civic 1.4i 3D

Toto mám taky civic 2007 1,4.
Už tomu nevěnuji pozornost.

13.09.2013 | 16:39:22 | eMaxík  | 90.182.27.* Reagovat

tlumice?

koupil jsem hondu civic r.v. 2007 sport 1.8. super auto, vyborne jizdny vlastnosti. ma najeto 140.000 a byl jsem menit predni tlumice s ulozenim a i po servisu mam takovy pocit ze se nic nezmenilo. je to porad stejne tvrdy a obcas slysim stejny bouchani jak vzadu tak ve predu. nechapu cim to muze byt. nemate s tim nekdo zkusenoti??

26.08.2012 | 21:53:00 | daniel.bbbentley  | 83.208.181.* Reagovat

To jste si koupil asi něco jiného než Civic G8

Jezdím ve Sportu 1.8 od ledna 2007 a nic kromě dvou žárovek,které mi vyměnili během několika minut a pouze za cenu žárovky.Jinak velmi spokojen.Jdu do G9.
VB

02.03.2012 | 12:51:37 | Vladislav Bulis  | 78.80.48.* Reagovat

Podvozok

Komu vadi tvrda zadna naprava si moze (ako ja) kupit Civic sedan. Fakt je to velky rozdiel, hlavne pre cestujucich vzadu. Inac za dva roky co toto auto mam som menil akurat raz olej. Dokonca ani ziarovka sa mi nevypalila ani jedna a to svietim poctivo. Jedine, co mi vadi, je klimatizacia. V zime kuri vynikajuco, ale v lete mam s nou problem. Chladiaci vykon je dobry, ale nastavenie smerov uz nie. Pokial nechcem priame fukanie do tvare (nemam to rad), tak mozem nastavit akurat nohy+celne sklo (studeny vzduch na nohy nie je zrovna to prave) alebo nastavit cisto ofuk celneho skla cez odhmlievaci rezim, ktory je ale aj na najnizsom stupni velmi silny. Mozno som fajnovka, ale pri predchadzajucich autach som problem nemal. Taka Xsara chladi tak, ze je zrazu v aute chladnejsie, ale pohyb vzduchu vobec necitit, co je vyborne. Ale spolahlivost elektroniky je tiez uplne inde (bohuzial opacnym smerom).

01.10.2011 | 18:38:34 | Wolfus  |  Reagovat

Honda Sport

Musím potvrdit že podvozek opravdu tvrdý-pouze na litých kolech.V zimě mi též něco bouchá vzadu na podvozku -nevím co v létě to zmizí.Auto ale nevrzá a ostatní závady nejsou.Musím však říct že jinak je to super kára.Výkonný motor,lehké předjetí na plných silnicích.e spotřebou se vejdu na 6,8 l a to to nešetřím.Velký kufr 419 l.Hodně místa,jsem vysoký a za mě se v pohodě usadí stejný dlouhán a má dost místa.Jsem moc spokojený-ostatní značky jsou dost odfláklé....

14.04.2011 | 13:14:52 | polda Reagovat

Pro r

Nemyslím, že autor haní skvělou značku. měl jsem Hondu Civic 1,6 r.v. 2004. Bylo to skvělé auto. Teď mám CRV, které zas tak skvělé není a pár závad jsem už řešil viz. má recenze. Je to prostě o tom, že to Honda začala ojebávat na kvalitě dílenského zpracování. Výsledkem je zklamání milovníků této značky a taky to, že se Honda podle mě přibližuje korejským vozům v tom směru, že člověk musí mít čím dál větší štěstí a musí kápnout na dobrý kus. Jinak bude mít stále nějaké drobné problémy, které k takové ikoně nikdy nepatřily a patřit by ani neměly.

08.12.2010 | 13:11:37 | Adam Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

16.12.2024 | 09:07:32 | Ńĺăîäí˙  | 37.212.55.*

Ty br´do, Honda Civic a taká haraburda?!!

Fakt ZLATY Peugeot 306 z 1994....::((. Ak by malo mať NOVE auto toľko závad..., tak to je už technologický problém...
P.S. 26.2.2010, 16:26 JJ. Keď ste menili tlmiče, treba sa uistiť, či dali správnym spôsobom podložky-dorazyste okná , príp. či menili aj LOŽISKA!! tlmičov.
Ak ste menili v origo servis, tak na 90% to tak nedali...
Skúste okná - hornú hranu potrieť mydlom, po obvode, niekedy to pomáha odstrániť vrzgot....Inak, na NOVE auto je to strašne veľa závad:((

30.10.2010 | 10:53:38 | ľuboš Reagovat

Nechápu

S Hondou Civic se jezdí skvěle. A nepochopím, když někdo vidí jako závadu dolévání vody do ostřikovače. Někteří lidé asi neví jaké auto a s jakými vlastnosti koupili. Jen haní skvělou značku.

30.10.2010 | 10:36:40 | r Reagovat

RE: Nechápu

ANO.Ridi se skvele ale jak uz bylo receno,na peknych silnicich!!!!!Na ostatních to je mazec.Ale kdo si kupuje hondu civic 8g mel by s tim pocitat.Pise se to všude.A co se tyce zavad tak honda uz davno není to co bejvala!!!Mam civic 8g a tech zavad mam taky dost za sebou.Ted zrovna nefunkcni kompresor klimy.Uz si pomalu zacinam pripadat jako kdybych jezdil v aute z koncernu wv!!!!

09.04.2016 | 21:37:59 | Jarda  | 88.102.51.* Reagovat

RE: Nechápu

Přeně tak, Lidi to jsou evropske modely :) a souhlasim, civic 8g je neskutečně dobře řiditelný i na to, že to je 3 kolka, pořád ma v sobě vlastnosti hondy. Vždy při startu,jak se rozjíždím, tak tam něco vzadu bouchne. Ve předu jestli vám něco klepe, a myslíte si, že to je tlumič :) . Tak se podívejte na Stabilizátory . Jinak nadobku na odstřikovače řešit :D To nee .

14.09.2016 | 01:30:47 | Přesně tak  | 88.146.165.* Reagovat

Zkušenost po dalším 1/2 roce

Docela mě mrzí, když čtu negativní komentáře. Já musím zaklepat, ale i po dalším půl roce jsem neměl s autem jediný problém. A to jsem měl docela strach, co s tím letošní zima udělá, např i to jestli třeba něco nezačne vlivem změny teplot nebo kvalitou našich silnic povrzávat apod. Naštěstí se tak nestalo. Naopak mě potěšilo, jak dobře se auto chová na sněhu a ledu nebo i to, jak se rychle dokáže zahřát na příjemnou teplotu. První rok jsem hodně reguloval vytápění nebo v létě klimatizaci sám (asi zvyk z předchozích aut). Ale poslední dobou jsem začal využívat funkci automatické regulace teploty, takže se auto stará o vše samo :-) Ještě musím dodat, že auto tady nechválím proto, že bych byl nějakým skalním příznivcem značky. Auta vždy vybírám než podle značky spíše podle toho, co se mě v tu dobu nejvíce zaujme.

02.03.2010 | 10:26:51 | Honza Reagovat

Honda Civic 8G 1,8 Executive

Připojuji se k negativním ohlasům na toto auto. Jsem vyloženě naštvaný po výborné zkušenosti s Civicem 7G.
Mé auto má vyměněné tlumiče a dorazy (vrže pořád), měněná spojka a startér (odtah do servisu), vrzající okna, občasně nefunkční centrál, vrzání celé palubky je asi to nejmenší. Občas hlášky check engine, nefunkční teploměr atp. Vzpěry pátých dveří mi v zimě padají na hlavu a v létě kufr nejde zavřít na první pokus.
Vše opakovaně opravováno v servisu bez valného úspěchu. To vše za 610tis., kupována nová v 2/2008. Jediné pozitivum je skvělý motor. Každopádně nikomu nemohu doporučit a po zkušenostech s Honda servisem je to moje poslední auto této značky.

26.02.2010 | 16:26:49 | JJ Reagovat

RE: Honda Civic 8G 1,8 Executive

To chce zmeniť SERVIS !!!! Určite vyskúšaj.

12.01.2012 | 20:47:44 | pepo  | 95.103.162.* Reagovat

pohodicka

Som taktiez majitelom Hondy civic, r.v. 2008, 1,8 sport a mam najazdenych asi 17 000km. Problemy ktore menujes si v podstate len detaily, taktiez som po mesiaci od kupy noveho vozidla navstivil servis, bo mi vrzala spojka, nesla klucka.... bolo to opravene za hodinku a odvtedy pohoda. Jediny vaznejsi problem co som mal ja bolo, ze mi od vyroby tiekol benzin z nadrze na vyfuk a zevraj som mohol vybuchnut :-). Nastastie som tu, takze taktiez pohodicka. Civic je vyborne auto, hlavne dufam, ze zostane verne svojej japonskej povesti a bude spolahlive velmi dlhy cas. Jedine co ma trochu stve je, ze vsetky plasty, oblozenia dveri hrkocu, co v kombinacii s tvrdym naladenim podvozku a 17 palcovymi kolesami vedie pri slabsich typoch ludi k sialenstvu. Bol som zvyknuty z nissanu maxima ze v zivote v tom aute nic neklepotalo a preto som sa rozhodol aj ja pre japonca, trochu som sice netrafil, ale da sa zvyknut :-) , snazim sa. KAzdopadne kamaratovi na golfe V. na 15 palcovych kolesach tiez secko klepoce a matke na toyote auris (tiez R15) takisto setko klepoce takze to si clovek asi musi kupit bventley ked chce mat uplny pokoj :-)

03.01.2010 | 06:37:18 | karol Reagovat

RE: pohodicka

To snad nemyslite vazne este nenajazdenych ani 20 000 a uz riesene problemy v servise a poviede ze je to dobre auto?

07.03.2014 | 21:52:41 | chreno  | 85.237.224.* Reagovat

civic

Souhlasím.Mám civika od dubna model 2009,plná spokojenost,žádné problémy,jezdí jako čert,neměnil bych.

22.09.2009 | 20:30:16 | keny Reagovat

Moje zkušenost

Stejné auto mám nyní rok (cca 16 000 km) a za celou dobu jsem neměl důvod navštívit servis. Chystám se tam až teď na roční prohlídku. Vše co jsem pro něj musel kromě tankování udělat bylo doplnění vody do ostřikovačů a do fouknutí pneumatik. Auto se mi naopak každý den odměňuje výbornými jízdními vlastnostmi, pro které jsem si ho před jeho konkurenty vybral. Naopak můj kamarád, který zhruba ve stejné době zakoupil Ford Focus byl z různými problémy v servise už mnohokrát a docela lituje svého rozhodnutí. Tak tak jde asi také trochu o štěstí, na jaký kus zrovna narazíte a pokud jde o jízdní vlastnosti, jde asi o názor každého jednotlivce. Když jsem např. já jezdil ve Focusu, připadala mi jízda taková nezajímavá, jakoby bez chuti. Ale každý má jiný názor, proto existuje na trhu tolik různých značek a modelů, že si každý může vybrat podle svého.

22.09.2009 | 18:08:29 | Honza Reagovat

@olso

Nedotáčavosť, asi si nešiel dosť rýchlo. Tu je porovnanie so starým Civicom. Nový Civic fails.

http://www.youtube.com/watch?v=l8i01CSrFSM

15.09.2009 | 23:09:46 | Angel_M Reagovat

Jestli se nepletu v Amerike ma Civic viacprvkovu zadnu napravu, nie klasiku ako v europe... Hondacky 1,8 so 6 speedom je skvost, len majitel nepovedal, papa aj olej ako papaju Type-R alebo nic take sa nekona? Nedotacivost, nesiel som v nej, ale co to som cital a nedotacavost spomina nebola. Ano, je tvrdsia lebo nema viacprvkovu zadnu napravu a aby mohla stacit Focusu, musi byt tvrdsia. Je to dane konstrukciou zadnej napravy. Otazka je, ci to bezny majitel oceni...

15.09.2009 | 09:28:42 | olso Reagovat

civic

S civicem jezdím přes rok a žádnou chrpticu dolámanou nemám.Na špatných cestách to chce jen zvolnit na tempu,který poskytuje výborný motor 1,8. Pán v tom autě asi ještě nejel.Je zamilován do své měkce naladěné, krásné Fábie 1,2 htp

15.09.2009 | 07:30:56 | karel Reagovat

Honda ide dole vodou

Toto sa prejavuje najmä v Amerike, značke Acura, ale konkrétne tento Civic je shit. Ľudia sa nechajú zlákať tým robotickým dizajnom, osobne sa mi hnusí, auto je tak tvrdé, že na naších cestách vám doláme chrbticu a čo sa jazdných vlastností týka - výrazná nedotáčavosť. Honda bola v 90. rokoch v podvozkoch Number 1. Teraz sa nedokážu vysporiadať z vyššou hmostnosťou ktorá je následkom Crash testov, sú v tomto ďaleko za VW.

14.09.2009 | 23:20:25 | Angel_M Reagovat

honda civic 1,8 sport

Honda civic nemá podvozek laděný pro vyloženě komfortní jízdu, ale žádná tragédie to určitě není.Mám civic a model 2009 na 17 palcových kolech s profilem 45. Tento profil pneumatik určitě přitvrdí podvozek pocitově, aniž byste s ním cokoliv dělali.Když tyto nízkoprofilové pneumatiky obujete na kterýkoliv automobil nižší střední třídy, do které honda civic patří, všechny se přitvrdí.Naopak zkuste na hondu obout pneumatiky s porfilovým číslem 65 jaké používá GOlf nebo Octávia-samozřejmě jen zkušebně,musí se ale použít 15 palcové kola a pneu o šířce 195 a budete se divit o kolik se podvozek stane najednou měkčí.Honda civic je laděna do sportovna a na kvalitní silnici opravdu sedí špičkově.Na rozbitých okreskách pochopitelně nemůže konkurovat vozům s víceprvkovou nápravou, ale to není problém jen hondy.Kdo si chce hondu civic 8 g koupit doporučuji se sní řádně povozít a vyzkoušet jízdu i na špatném povrchu a pak se teprve rozhodnout zda si ji koupím.Kdo to dělá naopak tak se mu divim proč lamentuje.Množstvi jiných vozů na výběr je bezpočet a každý by mel vedět co si chce koupit .Každé auto má své přednosti i nedostatky a já Civica považují za podařené auto a koupě určitě nelituji.Mám najeto na Civicu cca 14000 km a jsem spokojen. Do dnešniho dne jsem měl zkušenost s vozy stejné třídy jako je Civic, Astra-G,Focus 1,Citroen C4, poslední dva ještě vlastníme a všechny mají svá pozitiva i negativa.Nad ostatní bych vyzdvihl focuse-jsem s nim hodně spokojen-špičkový podvozek.S Hondou se mi jezdí velice dobře a těším se na každou další jízdu.Myslím si že ve své třídě na tom není určitě špatně-spíše naopak.

10.09.2009 | 23:10:09 | jan Reagovat

Made in england

Je vidiet, ze tlak ekonomiky je velmi silny a vyrobcovia musia znizovat naklady ako sa da. Skoda, ze tento trend postihol uz aj japonsku produkciu. Prva rana pri 8G bola zadna naprava..bol to od hodny podraz, teraz ako citam taketo problemy vypracovania...nieco take sa predtym nevydalo. Dufajme ze sa to zlepsi..majitel nepisal o aky rocnik sa jedna, a honda si vezme na zretel tieto skutocnosti a zlepsi kvalitu. Ako tak citam vsetko su to problemy montaze, takze zavod vo Svindone sa asi nevyznacuje velkou kvalitou... No velmi sa nedivim, kedze poznam par sfetovancov tmavej pleti od nas, ktori tam nejaky cas pracovali...

Aspon, ze ta mechanika a elektronka je stale ok..a halvne motor...to je prave to, co robi hondu hondou. Podla mne je to ale stale dobre naproti inym znackam, kedze tento trend zeefektovnovania vyroby na ukor kvality je celoplosny fenomen sucasneho automobiloveho priemyslu.

10.09.2009 | 20:04:30 | kmirko Reagovat

RE: Made in england

No tak co by jste chtěli od Japonského křápu taky? Škodovky jsou pořádný auta a ne tohle. Řekněte někdo, že škodovka má neustálé problémy... Vyvrátím Vám Vaší teorii, protože moje praxe je - mám najeto s Fabií HTP 60kw (měřeno na válcové zkušebně, neupravováno!!), mám najeto 347 tis. km a vrazil jsem do toho tak možná na svíčky, destičky, silentbloky, olej, flitry - prostě spotřební matroš, nic víc.

20.04.2012 | 15:00:13 | NeoCZ  | 89.24.229.* Reagovat

RE: Made in england

No každé auto se sype...i občas Honda.Pravda Škodovky jsou v celku spolehlivé.Ale rozhodně bych to nerovnal Škoda vs Honda....
V některých případech bych si troufl nazvat že právě ty Škodovky mají k autům daleko.Ano spolehlivost je důležitá...ale taky to není vše co dělá auto.A snad nechcete rovnat Škodovku a Hondu proboha??:))

20.04.2012 | 15:21:43 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: Made in england

U Hondy se možná občas nějaká nepovede (konkrétně tento jeden typ). Zato u škody - tam se občas nějaký kus holt i povede!!! hahaha!!!

20.04.2012 | 18:24:51 |   | 89.177.20.* Reagovat

RE: Made in england

Když tu tak koukám po známých, co mají fungl nové Hondy, tak bych neřekl že se jim vede dobře.... Ono jak se to vezme, můžeš mít sebespolehlivější auto a stejně to má poruchy (závada není třeba že někde teče olej skrz těsnění), to nemá nic společného s celkovou spolehlivostí.. Podívejte se na Škodovky a Hondy do Japonska, Číny... Jakotože tam najedou 300 tis. km bez opravy podvozku a tady jen 50 tis. ??? Zeptejte se ministra dopravy proč nedá vyspravit silnice...

18.06.2012 | 14:41:17 | NeoCZ  | 89.24.229.* Reagovat

RE: Made in england

Škoda = škoda peňazí.
Keď na niekto ide porovnávať Skodu s Hondou, tak asi okrem skody ine auto nemal a nemá šajnu o co prichádza. A myslím tym aj ine značky nie len Hondu.
Škoda ťaží iba kvôli ludom ktorí sú presvedčení, že skoda ma najlacnejsie nahradne diely a lahko k zohnaniu. Každý iný vie ze pri niektorých znackach su diely aj lacnejšie a v dnesnej dobe máte náhradný diel akejkolvek znacky za par hodin k dispozícii.

25.11.2022 | 17:00:31 | Peter K.  | 46.34.240.* Reagovat

RE: Made in england

Staré a trapné....ale tak hlavně, že jich na Slovači tolik jezdí že? Serete se sem horem dolem, ale kecy, to jo...

26.11.2022 | 11:14:26 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

RE: Made in england

Ja som netvrdil ze jazdia a kupuju iba Cesi skodovky. Samozrejme na slovensku mame kopu idiotov co na nich jazdia , ako som písal kvoli lacnym dielom a udrzbe, stojim si za tym ze skoda honda sa neporovnava. SKODA JE SRACKA PRE IDIOTOV CO NIC INE OKREM SKODY NESKUSILI.

14.01.2023 | 20:06:42 |   | 87.239.56.* Reagovat

RE: Made in england

Mám Škodu Octavia Combi, 220000 kiometrov, 12-ročná, za rok som do nej vrazil 45000 KČ.

14.05.2014 | 09:33:48 |   | 77.95.196.* Reagovat

RE: Made in england

Honda vs Škoda ? Kua chlapi budte normalní ! a nebudte tak hrdí na ty české křápy.

14.09.2016 | 01:43:22 | WtF  | 88.146.165.* Reagovat

RE: Made in england

Jako za celých těch 12 let nebo každý ten rok ? :D a po 50 tisících KO podvozek ? tak to žádná sláva i když přiznám jezdit denně některými místy tak se možná ani nedivím když to jinudy nejde.

Hlavní tahy celkem OK město spíše často otřes a mimo město ani radši nemluvit silnice jsou tady strašný..aby se člověk pořád vyhýbal výmolu díře záplatě a nevím čemu ještě.

14.09.2016 | 17:08:11 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

Ale nepřeháněj s těmi strašnými silnicemi mimo město.

14.09.2016 | 20:32:12 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Made in england

Brno směr třeba Valtice ? mimo dálnici panelovka značky s výstrahou hrbolů všude jama záplata na silnici atd.asi záleží jak kde takže nepřeháním.

14.09.2016 | 20:54:29 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

Nick určitě nepřehání ,na jižní Moravě si teď nevybavuju pěknou silnici na které by byla radost se svézt.Všude samé díry,výtluky nebo záplaty.Dříve se dalo hezky svézt v okolí Masarykova okruhu(zatáčky do kterých je vidět,minimum policejních hlídek) ,ale ani tam už to není co to bývalo...zajímalo by mne kde jezdíte že se vám naše okresky zdají být ok.

14.09.2016 | 21:29:48 | pavel e36  | 37.48.10.* Reagovat

RE: Made in england

Bohužel je to tak :) když pominu nedávno opravované nebo nové hlavní tahy Brnem tak zbytek je katastrofa jak ve městě tak hlavně ty okrsky.

15.09.2016 | 19:44:33 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

V Rusku je to strašné.Co chceš ještě vysvětlit?

15.09.2016 | 19:49:22 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Made in england

Nepotřebuju vysvětlovat vůbec nic Rusko mě nezajímá zajímá mě to kde jezdím a že by s tím mohli něco dělat...když už dělají tak tam člověk stojí v zácpách a rok opět to samý protože se to rozsype.

16.09.2016 | 16:21:38 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

A proč s tím neděláš něco ty sám?Ty tu žiješ.Nenechávej to na jiných když vidíš že je to katastrofa,co ti brání ke změně.
Jen neříkej že nemáš možnosti a známosti a peníze a postavení a nakonec ani vzdělání a bla,bla ,bla.Pokud tě něco nezajímá tak o tom asi nic nevíš a kritizuješ bez srovnání.Nechci se tady vytahovat ,já to základní srovnání mám.Za mě ,"my to tu máme ještě hodně dobré.
´



kdo

16.09.2016 | 19:52:31 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Made in england

Zbytečná debata :)

16.09.2016 | 20:12:32 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

A proč srovnáváš naše silnice zrovna s těma v Rusku?Proč je nesrovnáváš třeba s Rakouskem které máme hned tady za rohem a kde vidím že to jde když se trochu chce protože tam každý týden jezdím,ten rozdíl po přejetí hranice je propastný to známe asi všichni .A můžeš mi teda prosím poradit co má obyčejný pracující smrtelník dělat pro to aby se zlepšil stav našich silnic(kromě toho že všichni motoristé platíme nehoráznou daň z pohonných hmot, silniční daň,dálniční známky, mýta,atd..)?A prosím konkrétně.Díky

17.09.2016 | 20:51:18 | pavel e36  | 37.48.11.* Reagovat

RE: Made in england

Jestli je to u nás tak strašné a katastrofa tak pro Rusko mě napadá jen slovo apokalypsa a pro možná takový Pakistán už mě nenapadá nic.Zaznělo zde že "by se s tím mělo něco dělat".Ale kdo to je By? Jestli je tím myšlen ten hojně používaný "Stát",tak to jsme my všichni,jestli" Ti ve Vládě "tak jsme u toho "konkrétně",měl ses možná líp učit ,být sebevědomější,víc snaživý,výřečný,možná i lump pak bys možná byl jeden s těch" By "a prosadils tady kvalitu silnic srovnatelnou např.s Německem.Já nejsem ani sebevědomý ani snaživý a taky si ani nestěžuji,takže se mnou nepočítejte.Do nějaké doby se musíte hold smířit s tím sem tam upadlým kolem když už je to tu taková katastrofa.Člověče buď trochu optimista a smiř se s tím že tu nejsme ani v Rakousku a naštěstí ani v Rusku.Obyčejní smrtelníci jme všichni bez rozdílu ,někteří to prostě jen umí dotáhnout dál .Možná že ani sám nevěříš tomu že to je u nás tak katastrofické,jen jsi prostě zhýčkán tím "Rakouskem."

18.09.2016 | 00:57:01 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Made in england

Já přece nevidím všechno tak katastroficky jak říkáš, naopak vím že v globálním měřítku jsme na tom dobře, lidi si toho neváží, nadávají a pochopí to třeba až když se vrátí např z dovolené ze zemí kde jsou na tom mnohem hůř. Ale nebudu proto přece tvrdit že jsem spokojený se stavem našich silnic -zvlášť když už zase cítím lehkou vůli na pp čepu řízení -) To po mě nemůžeš chtít.

18.09.2016 | 03:45:41 | pavel e36  | 37.48.11.* Reagovat

RE: Made in england

To už zní daleko rozumněji-spokojený,nespokojený,s tím se dá souhlasit.

18.09.2016 | 10:10:24 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Made in england

A předtím to znělo jako jak ? je jasné že jsou na tom ještě hůře třeba Afrika ? ani nemluvit.Ale jak už psal Pavel E36 mohlo by to být lepší a kvůli tomu že někde je to horší nebudu přece tyto silnice chválit když to ani nejde člověk vždycky srovnává s tím lepším navíc když to lepší je za rohem a je mu celkem jasný proč.

18.09.2016 | 18:00:26 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

Ale Luke, něco nechválit a nebo tvrdit že je to přímo katastrofa je sakra rozdíl.Ty to stále nechápeš že tady ty silnice nejsou takové "strašné "jak tvrdíš ty.Zkus se podívat za jeden roh a pak zase za opačný,zjistíš že to tak (musím tě opakovat)"strašné" není.Tato diskuze je pravděpodobně zbytečná neboť ty to nehodláš změnit i když víš jasně jak a nebo proč.
Tebe nezajímá jak je to v Rusku ale jak je to za tím jiným rohem tě zajímá.Co takhle se podívat doleva i doprava.Jednoduché to tak určitě není pro nikoho byť "By "s tím ( jak říkáš )měli něco dělat.A že to může být vždy lepší tak v tom se s tebou shoduji zřejmě všichni ať za tim nebo oným rohem. Nic si s toho nedělej že máme odlišný názor na věc .Je to tím že každý má svoji pravdu, a tak to má být.Jen s tím tvým katastrofickým scénářem jsi trochu mimo.

18.09.2016 | 20:45:51 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Made in england

Za prvé nevím kdo je Luke a za druhé nemám problém tě někde nabrat a provezu tě tím z čeho dle tebe dělám velký drama nebo ti pokud se chceš projet pošlu souřadnice a uvidíš sám navíc od samého začátku píši zejména o Jižní Moravě a jak je vidíš člověk který to tam jistě zná jako zde Pavel sdílí můj názor takže nevím co pořád řešíš ? A máš pravdu zajímá mě to co je za rohem který je mě blíž v mém případě asi 50 kilometrů od domu a to jsou hranice s Rakouskem kde je po pár kilometrech za hranicemi lepší příjezdová cesta k poli než z Brna k hranicím Rakouska jde to tam nevidím důvod proč by to nešlo tady ovšem důvod asi každý známe tudíž v tomto případě když to člověk porovná to je taková katastrofa jak říkám.A pro ujasnění mluvím o Jižní Moravě Brně a okolí kde jezdím každý den.

18.09.2016 | 21:37:35 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

Třeba pro představu a to v autě je horší jako na fotce jedna z těch fajnových cest na Jižní Moravě v takovém stavu se táhne přes 2KM není to sice jak dlouhá trasa ale jezdi tudy pár let denně a to počítej s tím že takových cest potkáš za den nebo po cestě víc a pak vychvaluj České silnice.Přijde mě to asi jak kdyby od příštího týdne rohlík měl stát 10Kč v okolních státech bude stát 1Kč ale já si řeknu v Africe jedí kameny tak si nemám nač stěžovat...jednoduše osobně těžko mohu tvrdit že máme dobré silnice když kudy potřebuji jezdit prostě nejsou.

https://s10.postimg.io/6ghf1ulqx/Schr_nka02.jpg

18.09.2016 | 21:47:01 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

RE: Made in england

No vidíš žes ubral od těch katastrof na špatné silnice.Na to neříkám nic.Pavla do toho nezatahuj ,hovoř za sebe a nepodstrkuj tady žádné vychvalování o tom nepadla ani zmínka.S těmi rohlíky je to k pousmání - no dobře,(trochu sis nadběhl)ale uznej že aspoň neumřeš hlady ,ti co jedí kameny zřejmě ano,takže nejsi na tom až tak špatně.Stěžovaní bude na místě ale tragédie to nebude.Nebuď tak natvrdlý a pochop podstatu naší diskuze.Trochu ti napoví první věta....stále nic?,už to neprotahuj.

19.09.2016 | 10:00:10 |   | 88.100.179.* Reagovat