Rok výroby:1977Typ motoru:1491Stav km při koupi:72 000 kmStav km nyní:119 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:11. 6. 2006
Poruchy, které se vyskytly běhěm provozu byly běžné (výměna prasátek, brzdových destiček, výfuku, čepy na předních kolech...).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče vzhledu, tak musím uznat, že soudruhové se hodně snažili!!! I dnes se auto tváří velice mile ...
Komfort a pohodlí je zde na velice vysoké úrovni. Prostor pro cestující je dostatečný nejen pro nohy či hlavu, ale i zavazadlový prostor je vskutku výborný.
Karoserie i po dvaceti letech zůstává jen s malými šrámy rezi. Hluk v kabině je slyšitelný a při otáčkách kolem 4000 a více už je až nepříjemný. Výkon je dobrý. S plným kufrem a čtyřčlennou osádkou si hravě poradí.
Je to velmi spolehlivý vůz, bohužel s celkem vysokou spotřebou. Také jízda v zimě je velkým zážitkem (zadek ujíždí v každé zatáčce).
Auto je velice dobré jak na jízdu po dálnici (se svým 29 let starým žigulem najezdím 18 000 ročně) tak na cesty po polích či v lese. Nevýhodou je velká spotřeba a tedy vysoké jízdní náklady, které většina majitelů snižuje jízdou na LPG. To se potom nechá jezdit i za 1Kč/1km.
Kdyby se stejné vozy ve stejné kvalitě dělali i v dnešní době, tak bych určitě zůstal u této značky...
Ano, takéto scestné názory mám najradšej, jazdím v žigulovi tak som hned cigan alebo komunista, ked mám BMW som fašista do kelu???? Takéto reči môžu mať len ľudia čo sa v Lade nezviezli, zatiaľ každý, a to bez srandy bol prekvapený z pohodlného sedenia, množstva chrómov a po šliapnutí na plyn aj perfektným zvukom za čo môže obrezaný filter. ps. šoféroval som toho dosť a určite je lada lepšia ako favo haha, blbý predohrab...
Je to sice moje první auto ale když jsem si od rodičů pujčil Audi 100 2,5Avant řeknu vám ta jízda nebyla o moc svižnější (je to takovej línej traktor) fakt je ten že jede těch 180 to žigul ne ale do te 100 je to stejný, no a pak ty tvrdý tlumiče co na audi sou to je hrozný a ještě to ubec netopí zase má klimatizaci a posilovač, ale točit s volantem na místě mi nedělá problém
Se nedivím, že je to PRO TEBE limuzína, když jsi přesedlal z Trabanta. Jen se bojím, abys štěstím nedostal mrtvici, až se někdy svezeš třeba v takovém Favoritu, nedejbože i něčem modernějším!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2103
Ano, takéto scestné názory mám najradšej, jazdím v žigulovi tak som hned cigan alebo komunista, ked mám BMW som fašista do kelu???? Takéto reči môžu mať len ľudia čo sa v Lade nezviezli, zatiaľ každý, a to bez srandy bol prekvapený z pohodlného sedenia, množstva chrómov a po šliapnutí na plyn aj perfektným zvukom za čo môže obrezaný filter.
ps. šoféroval som toho dosť a určite je lada lepšia ako favo haha, blbý predohrab...
19.02.2009 | 01:03:50 | prd Reagovat
Je to sice moje první auto ale když jsem si od rodičů pujčil Audi 100 2,5Avant řeknu vám ta jízda nebyla o moc svižnější (je to takovej línej traktor) fakt je ten že jede těch 180 to žigul ne ale do te 100 je to stejný, no a pak ty tvrdý tlumiče co na audi sou to je hrozný a ještě to ubec netopí zase má klimatizaci a posilovač, ale točit s volantem na místě mi nedělá problém
02.02.2009 | 20:45:11 | Reagovat
autor recenzie je asi trocha vedla,
a ten komunista?asi je to tak
02.03.2008 | 19:58:17 | Reagovat
je to komunista
01.03.2008 | 17:54:02 | Reagovat
ŽE SE AUTO TVÁŘÍ VELICE MILE? NO TO MĚ POSER...
12.06.2006 | 11:24:30 | Reagovat
Cože?
Se nedivím, že je to PRO TEBE limuzína, když jsi přesedlal z Trabanta. Jen se bojím, abys štěstím nedostal mrtvici, až se někdy svezeš třeba v takovém Favoritu, nedejbože i něčem modernějším!!!!!
11.06.2006 | 22:11:39 | Reagovat
Hmmm
Přesedlals z Trabanta do Žigula. Co bude další vůz ? Asi Rapid , ne ?
11.06.2006 | 18:43:39 | Vocas Reagovat