Rok výroby:2002Typ motoru:2.2Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:30. 4. 2007
Jo...věla. Prasklé servo, a stále problémy s elektronikou...zapínanie svetiel,náklon svetiel,stahovanie okna - odisiel motorcek, centrál, otváranie zadných dverí
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som kúpil a malo najazdených 80 000 km. Vtedy malo len prasklé servo,ale aj to som zistil az potom. No a pomaly sa to zacalo...
Na svoje potreby som potreboval nejakého velkého combíka. Padol mi pod ruku nissan a ked som videl ten kufor,neváhal som. Ked sklopíte zadné sedadlá,tak je to velké ako lod:). Pekné auto, pekný interiér. Je velké, neverili by ste co sa tam dá vsetko napchat. Pohodlné a priestrané. A mal som full výbavu,takze na comfort ziadna staznost. Inak je tiez dost rýchle,ale aj pekne žerie. Mám obsah 2.2 a cez zimu to cucá 7.8 litra a v lete sa dá íst za 7.3. Myslím ale cisto v meste a mám pekne lahkú nohu... Na ceste sedí,ale hrozne pláva....ked prejdete nejaký hrbol tak celé auto hupsne a cítite sa ako na vode. Dievcatu bývavalo zle v aute...
Prasklé servo mám uz pekne dlho...neriešim. Stále ma ale serie elektronika a radsej sa nebudem pozerat na tie úcty co som za nu nechal uz v servise. Pokazilo sa stahovanie okna, otváranie zadných dverí, prepínac svetiel, tak isto aj automatický náklon svetiel. Bolo toho vyse....a teraz mi blbne centrál....
Mozno sa to auto oplatí kúpit nové a ked sa to blízi k stovke (100 000km) tak sa ho co najrýchlejsie zbavit. Uz aj ja sa na to chystám,ale trochu neskoro...:(
Mam P12 z druhej (či skôr tretej) ruky už 2. rok. A absolútne žiadny problém. Napriek tomu, že som ho kupoval ako búrané (pokrivené plechy) pri 60tis. Teraz má 80 tis. km. Už od kúpy mierne točilo do strany, ale po výmene bŕzd je to už OK. Presnú príčinu sa mi nepodarilo zistiť. Čo sa týka prevedenia, nedolím si hodnotiť, pretože aj keď vyzerá ako poskladané amatérom, je možné, že to je kôli búraniu a následnej plecharine. Nebolo to opravované v servise, ale u Nissan nadšenca automechanika. Jediné, čo mi ozaj vadí, ale dá sa to prežiť, je prúdenie vzduchu v kabíne, ktoré má obmedzené možnosti nasmerovania. V každej polohe vodiča ofukuje. Zatiaľ však spokojnosť.
Já jsem měl primeru P12 2,2 DI něco přes rok a musím říct, že mám v některých ohledech podobné zkušenosti. Před tím jsem měl starou almeru a to bylo naprosto skvělé auto. Primera P 12 sice není špatná, ale něco ji chybí, nevím proč, ale nenašel jsem si k ní vztah. Za ten rok co jsem ji měl, jsem najel něco přes 40000 km, neměl jsem krom serva a centrálu žádný problém. Snad to bylo celou řadou drobností. Nepřesně slícované plasty, tuhá spojka, příliš "napružené" řazení, relativně vysoká spotřeba atd. Možná to bylo tím, že od auta této třídy jsem čekal víc, protože objektivně vzato to nebylo špatné auto.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
Skôr kríženec, než čistý francúz
Mam P12 z druhej (či skôr tretej) ruky už 2. rok. A absolútne žiadny problém. Napriek tomu, že som ho kupoval ako búrané (pokrivené plechy) pri 60tis. Teraz má 80 tis. km.
Už od kúpy mierne točilo do strany, ale po výmene bŕzd je to už OK. Presnú príčinu sa mi nepodarilo zistiť.
Čo sa týka prevedenia, nedolím si hodnotiť, pretože aj keď vyzerá ako poskladané amatérom, je možné, že to je kôli búraniu a následnej plecharine. Nebolo to opravované v servise, ale u Nissan nadšenca automechanika. Jediné, čo mi ozaj vadí, ale dá sa to prežiť, je prúdenie vzduchu v kabíne, ktoré má obmedzené možnosti nasmerovania. V každej polohe vodiča ofukuje. Zatiaľ však spokojnosť.
28.04.2009 | 10:42:12 | vojto Reagovat
francouz se vším všudy
Já jsem měl primeru P12 2,2 DI něco přes rok a musím říct, že mám v některých ohledech podobné zkušenosti. Před tím jsem měl starou almeru a to bylo naprosto skvělé auto. Primera P 12 sice není špatná, ale něco ji chybí, nevím proč, ale nenašel jsem si k ní vztah. Za ten rok co jsem ji měl, jsem najel něco přes 40000 km, neměl jsem krom serva a centrálu žádný problém. Snad to bylo celou řadou drobností. Nepřesně slícované plasty, tuhá spojka, příliš "napružené" řazení, relativně vysoká spotřeba atd. Možná to bylo tím, že od auta této třídy jsem čekal víc, protože objektivně vzato to nebylo špatné auto.
08.07.2007 | 10:04:18 | karel Reagovat