Rok výroby:1999Typ motoru:1.0 12 VStav km při koupi:118 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4,5 l l/100 kmVloženo:23. 1. 2008
Poruchy žádné, jen od začátku problikává oranžová kontrolka motoru. Prvně jsem z toho byl na prášky, ale mechanik mi řekl, že to nebude nic vážného, takže už rok a půl jezdím a občas mi, když zařadím neutral, problikne kontrolka motoru.
Závada se nijak nezhoršuje, takže to neřeším.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenosti s vozem pozitivní. Mám jej rok a půl, najel jsem cca 12 000 km. Měnil jsem zadní a střední díl výfuku (komplet za 1800,- i s montáží!!!), kotouče a destičky (1500,- včetně montáže). Díly z druhovýroby jsou na Béčkovou Corsu velmi levné a docela kvalitní. Auto jsem koupil za 58 tisíc včetně zimních gum, což si myslím, že je dobrá cena. Je to třídvéřák. Teď plánuju jet několik tisíc km (Korsika a zpět) a věřím, že mě Corsa ve štychu nenechá.
Spotřeba je úžasná - nad 5 litrů jezdím, jen když se chovám k pedálu opravdu agresivně. Klidná jízda kolem 90-100 km/h je asi za 4,5 l/100 km. Super pojistka a pokud denně nejezdíte po dálnicích, tak dostačující výkon. Na okresky stačí, ale i 120 km/h na dálnici jí nečiní problém při super spotřebě. Většinou jezdím ve dvou a musím říct, že tenhle 40kw 1.0 l má na svůj obsah úžasný výkon.
V rychlostech do 90 km/h autíčko dává Felicie i slabší Fabie, zrychlení do 60 km/h je naprosto brutální, ze semaforu odjíždím první, žádné nadupané BMW nemá šanci. Jakmile ale autíko překročí 100 km/h, už si moc vyskakovat nemůže, i tak do 120 km/h je o.k. Sice dá i přes 150 km/h, ale jezdit s ním víc než 120 km/h je podle mně risk. Bezpečná jízda je právě do těch 120km/h. Auto je vhodné tak pro dva lidi, kteří jednou za Uherský rok někoho svezou. Se čtyřmi lidmi a batožinou je líné, do kopců skoro nejede. Ve dvou lidech s batožinou však jede velmi svižně i do kopce.
tenhle 40kw 1.0 l má na svůj obsah úžasný výkon...
No 0,8 Matiz v té době dal 38 kW a Matiz 1,0 dal 46 kW. Takže ta Corsa pokulhávala. I vizuálně byla spíše starší než Matiz. Pamatuji se na ty časy, kdy jsem z těch auto tehdy vybíral. Corsu měla moje kámoška. Připadalo mi to jako taková zkrácená Felicie. Ale spotřebu měla podstatně lepší než Felicie. Jenom proti Matizovi v té době mi přišla Corsa trochu zastaralá. Proto jsem tehdy volil Matize. A to samé Twingo. Bylo fajn, ale nějak to nebylo ono. Auto je jako kůň. Toho musí jezdec osedlat a projet se, aby poznal, zda si budou rozumět.
No, dívám se do technických údajů: Corsa uměla z nuly na sto za 18 s. Matiz uměl z nuly na sto za 15 - 17 s. Čili to bych si fakt nepomohl, kdybych tehdy volil Corsu.
Tak, Opel v polovině 90. let nabízel i Corsu 1.2 s výkonem 33 kW (45 k). U nás jako Corsa Eco, s reklamou - konečně si můžete koupit nový vůz. Tak malý litrový výkon měly škodovky na přelomu 50. a 60. let. To si kromě Opla nedovolil nikdo jiný.
Je to tříválec a musí se to umět. Auto je držák i v zatáčkách,pneumatiky huštěné na 3 atm,. Nový olej benzín Verva 100 - pod kopcem směrem na horu se musí podřadit ,dojezd jako u Trabantu ale svižně. Osobně jsem s toho vytahl podle tachometru 185 km na silnici I. třídy s mírného kopečka, to Vectra 16 nikdy nedala. Škoda 105 L zde jela i 140. Vítr taky dělá svoje.Normální cestování mezi 80 -90 nejsou žádné problémy.Jediné co mě vadí je sklápění zadních sedaček.Opravdu idiotsky řešené.Sklápí se to jen zevnitř.
12.09.2022 | 12:31:14 | Ivan Sekal
| 83.208.125.*Reagovat
Corsa B 1,0 ,X0X Pět dveří.
Auto jsem koupil místo Fiatu Cinqecento 900, s nájezdem cca 89 000 km. něco jsem investoval do výfuku a lamba sondy , vozidlo bylo po starém pánovi a tahanicích pozůstalých. Jel jsem do Chorvatsko Baška Voda /Igrane průměr spotřeby 3,8/100 , jeto 3000 Km přes Břeclav,Rakousko,Maďarsko,Bosnu i Hercegovinu.Olej to nevzalo žádný ,jel jsem maximálně 90 . Ve dvě osoby + zavazadla naprosto nepotřebné.Trasa je bez poplatků. Tankoval jsem celkem 3x dohromady asi 120 litrů - dojel jsem bez problému. Mám navigaci.
12.09.2022 | 12:20:12 | Ivan Sekal
| 83.208.125.*Reagovat
corsa B 1.0 12V cca. 200 tis. km a 21 rokoch
prispejem aj ja niečo ohľadom tohto auta. Mám ho od roku 2009, kupoval som ho s približne 122 tis. km a som 4.majiteľ, momentálne sa blíži k 200 tis. km, je to r.v.2000. Do roka od kúpy som musel meniť rozvody, menili aj silentbloky, čapy. Ďalej som menil zadný diel výfuku, časom aj zvyšok výfukového potrubia, keďže chytila hrdzu trubka strednej časti. Ale toto je častá závada Cors. Preto som potom už kúpil výfuk talianskeho výrobcu MTS a ten už sa drží lepšie. Čo si ešte spomínam, tak som menil niekedy tlmiče, aj homokinet.kĺb na jednej strane, ďalej manžety už viackrát. Samozrejme výmena oleja, filtrov, kvapalín, čo je spotrebák. Častou závadou je prasknutie čidla oleja, to som už menil 2x. A tiež my zlyhalo čidlo ukazovateľa paliva v nádrži, zaseklo sa. Zasekáva sa niekedy aj ručička tachometra a zostane na konkrétnom mieste. V poslednej dobe sa zasekáva tlačidlo hmloviek. Kedysi mi svietila aj dlhodobejšie kontrolka motora a zhasínala a znovu sa rozsvietila. Pri diagnostike zistili závadu EGR, tak to vymenili a takisto Corsa mávala problém so zahrievaním, tak menili aj termostat. Potom to už prestalo a je to OK. Inak auto hodnotím pozitívne, na jazdu po meste a okreskách si myslím, že super, aj spotreba dobrá. Na jazdu do prudších kopcov má auto problém (aj nenaložené s 2 osobami a 1 dieťaťom) nevládze. Po diaľnici dokáže ísť. Oceňujem aj pomerne dobrý kufor a prístup do neho, máme 5-dverák, zadná časť auta je pravidelná, dosť vysoká, bez zošikmenia (čo u novších áut aj iných značiek už nie je také bežné), takže sa do kufra dajú napr. zložiť niektoré športové kočíky kompletne celé. Do vnútra auta sa dokážeme poskladať všetci, čo znie až neuveriteľne - 5 ľudí (buď 3 dospelí a 2 deti v autosedačkách (resp. autosedačka a podsedák) alebo 2 dospelí a tri deti (z toho jedno dieťa vpredu na sedadle spolujazdca, keďže vzadu v strede je len 2-bodový pás). Už som v aute viezol aj horský bicykel celý (vojde sa po sklopení zadných sedadiel), viezli sme v Corse už aj interiérové dvere 60 cm šírka so zatvoreným kufrom. Čo ale je už asi 5-6 rokov problém, tak to je hrdza - musel som dať spraviť prahy. ďalej hrdzavejú dvere, ale aj kapota, kufrové dvere (auto už bolo aj búrané takmer z každej strany) a zateká do auta zrejme medzi čelným sklom a strechou (že vraj aj strecha hrdzavie zvnútra). Inak je auto po motorickej stránke ešte stále OK. Niekedy ľutujem, že som vtedy nekúpil Opel Corsa C, hlavne kvôli lepšej antikoróznej úprave, ale aj kvôli možnosti trojbodového pásu vzadu v strede, prípadne aj s klímou. Ale inak je B-čková Corsa super, dizajnovo je stále sympatická a aj napriek tomu odviedla kus roboty, občas boli síce nervy, ale inak spokojnosť a slúži naďalej hlavne na vozenie po meste, niekedy aj okresky.
Docela bych tomu věřil že dokáže corsa v jednolitru vyprášit silnější auta.Kolega má 1.2 čtyřválec!a má výkon 33kw.Nemá sebemenší problém školit řidiče.Sám jsem sním jel a auta do tří litrů nemají šanci do stokilometrové rychlosti nepočítám ale tdi to je jiná liga,tdi jsou rize sportovní motory a proto nemá jen tak někdo šanci.Všichni víme že tdi 66kw se rovná tří a půl litr díky přeplňování.Neberu motory 81kw které byli stvořeny jako závodní speciáli.Ale k té corse není problém s tím uhánět 120km/h a kdyby člověk chtěl rozjel by se i na 140km/h-tečka.Jenom ještě dodám že policie prodává passaty r36 a kupuje Octávia III 2.0Tdi,menší spotřeba větší krouťák.
Můj Matiz je schopen vyškolit i Porsche.On to zřejmě nezaregistroval ale tak 50 metrů jsem se ho držel jako klíště,pak mi zmizel z dohledu ale i tak na to určitě nezapomene.TDI jede nejvíc ze všech aut na světě,obzvlášť 66 kw je raketa k nezastavení.Pružná akcelerace deformuje kostrč a jezdí za čtyři.
Tak to já před rokem předjel s půjčeným Nissanem GTR Corsu, která táhla kárku. Počítám to mezi svoje top zářezy, protože Corsa je muscle car se vším všudy a kárka jí z kopce přidává maximální rychlost. Ale trochu mi kazí radost, že mě asi nechal, protože vím, že kdyby polechtal plyn, tak zmizí v prachu...
Takové nesmysly jsem dlouho nečetl. Corsa s tímto motorem je po 80 tis.kilometrech šrot.Viděl někdo z Vás ten rozvodový pidi řetízek?Motor chrastí jak svi..po 60 tis. a hrozí přetržení rozvodu,navíc svítí konrolka motoru,bo je jinak natočená klika a vačka díky vytahanému řetězu.Nesedí údaje s čidel a trvale svítí kontrolka motoru.Výměna řětezu je v servisu za 10 OO0 korun(3000 řetěz+práce-hodně hodinově náročná).Motor je 4 ventilová technika a tak pěkně jede.Ze spotřebou opět většina lže.Tento motor jezdí kolem 7 až 8 litrů,protože v nízkých točkách netáhne a je třeba jezdit na 3500 otáček i víc.O poruchové váze vzduchu,čidel polohy klikovky a vačky,čidla teploty,stále špatná klapka sání. Toto auto jsem měl a šlo do (_!_).Nemám důvod vychvalovat něco špatného.Taky cívka zapalování nic nevydrží,protože je nevhodně umístěná na hlavě motoru a vystavená velké teplotě.Kdo uvažujete o koupi tohoto kepla,potom si to velmi rozmyslete!!!
tak ty si podla mna nikdy nesedel v corse,mam aj ine auto 1.8td a musim povedat ze korza vyhrava na zrychlenie,za normalnej premavky riadim takto 1-2 a 5 to auto ide ako pila.na 5 stupni chodim 40km a vyssie, otacky pri 50km/h cca 1750 o/m uplne postacujuce na tu jazdu,auto taha v celom rozsahu otaciek/1000-do cerveneho/TAKZE NEPIS BLUDY /3500om/KED NEVIES!!! moja spotreba viac mesto ako dlhsie cesty 5.56 l 100KM TAKZE NEPIS BLUDY
Ne, nepíšu bludy. Jestli nemáš escort 1,8 TD tak nereaguj, protože víš houby. A pokud ano, tak víš, že je to snad nejlínější mrcha na zeměkouli. Pokud nemáš escort 1,8 TD, tak jakýže to máš jiný 1,8 TD ???
Pán asi očividně narazil na Corsu stočenou o 100 000km. Já mám momentálně na Corse B 1.0 12V najeto 114 000km, motor nechrastí, nikde nic neklepe (jsem první majitel). Krom běžného servisu se měnila pouze lembda sonda. Brzdové kotouče a destičky jsem poprvé dělal ve 110 000km. A spotřeba? Mám 5-ti dveřovou verzi a s naprostým přehledem se vejdu do 5,5l/100km (nejnižší dosažená 4,3l/100km , nejvyšší s plynem v podlaze přes celé Německo 7l/100km). Kilometry i tankování pravidelně zapisuji. Jednolitrový motor nemá sice přehršel výkonu, ale rozhodně je jeho chod kultivovanější než jiné tříválcové motory. Corsa B je perfektní autíčko, mohu jedině doporučit. Navíc velikostí kufru po složení sedaček je to malý náklaďák :)
jasně, Corsičky měli litrové tříválce už dááávno předtím, než s nimi přišel slavný VW a hlavně jeho "povedený" HTP. tento paskvil spustil vlnu hysterie a téměř šílenství, protože byl tak "dobrý", že šmahem všechno živé na planetě tříválce odsoudilo. V době, kdy jezdily s tříválci Corsy, to ani nikdo nevěděl, že mají "jen" tři hrnce. Stejně tak nikdo nehysterčil nad tříválci Daihatsu a Toyota, které jezdily mnoho let předtím. To jen super škodovácký HTP udělalo ostudu těmto moderním, lehkým a objemově výkonným úsporným motorům. Díky za medvědí službu, škodofko !
Jo s litrem a menším obsahem se musí umět jezdit to není auto pro DDDDDDDD .Asi bude u Vás problem is BMW.
12.09.2022 | 12:38:21 | Ivan Sekal
| 83.208.125.*Reagovat
Neviem čím to je, ale keď
si občas zoberiem do rúk manželkino auto, jedno či 106, al. 206, benzíny, tak nejakých 100 -150 km sú "ospalé" a naozaj nemajú chuť ani sa vytáčať... Jazdí sa s nimi väčšinou po meste, max 30 km mimo, tak do 100-110 km/h. Ale po "kúre" priam zázračne ožijú, pričom na 206 padá aj spotreba, aj sa dá dosuiahnuť tých 170Km/h, na vyhnanie pavúkov:)). TOTO isté som mal aj na Nissane Primera, aj P 607 HDi. Preto si dovoľujem poradiť, že ak doprajete autu, raz za týždeň "plný plyn", resp. na výkon, satčí bohate 30-50 km... zázraky sa dejú:)
Co se týče zajíždění ojetých či nových aut, tak je veskrze pravda, že auto jezdí podle toho, kdo s ním jak jezdí. Osobně mám zkušenost se třemi vozy, všechny byly líné, všechny po ženských, všechny jsem zajel. Zajel ojeté vozy! Stejně tak u nových, když člověk např. nový 16v benzín nevytáčí, při zajíždění jezdí jako "posera 50 na čtverku", tak si vychová lenocha (zakarbonuje se mu katalyzátor a další části), kdežto když člověk auto zdravě (upozorńuji zdravě! - takže ne žádné vytáčení za studena!!!) prohání, vychová si z auta draka. U vozu z výkonem třeba 66kw může špatné zajetí snížit výkon až o 10 kw, při správném zajetí navýšit výkon vozu až o 15 kw (zjistí se na válc. zkušebně) . Tož tak.
Opravdu se nechci zapojit do ohnivé diskuse o tom, kdo to komu dá na semaforech, nejlépe s minimotorem. Chtěl jsem jen podotknout, že mě zaráží, jak je rozšířená pověra o tom, že auto se dá zajet "do rychla" nebo naopak "do pomala". Taková pitomost. Jistě existují rozdíly mezi stejnými auty, které jsou dány víceméně kvalitou nebo nekvalitou výroby, materiálu a použitých komponentů. Ale jistě to nefunguje tak, že auto po důchodci bude pomalé a po mladém bláznovi zas rychlé. Je možné, že v jednotlivých případech to tak je, ale jen náhodou, a v jiných případech to bude přesně naopak nebo se nepozná vůbec nic. Jestli se někdo léta zabývá ježděním v desítkách a stovkách aut po různých uživatelích a ví přesně, po kom to auto je, tak by o tom mohl možná zkušeně promluvit. Ovšem, to by mohl být jedině např. ten, kdo léta pracuje na příjmu vozů do autobazaru s poměrně vysokým počtem vozů přijatých do prodeje. Jinak v tom těžko může někdo dělat nějakou statistiku. A od takového člověka jsem tuto ptákovinu nikdy neslyšel (a tomu bych byl ochoten snad i věřit).
Kamaráde, plně s tebou souhlasím. Corsa 1.0 12V opravdu dokáže velmi, velmi, velmi rychle odpálit. Ti nabubřelci co tady píšou o "jak nemáš TDI, jsi šnek a zavazíš na cestě" jsou pěkní magoři. Já vlastním tuto Corsičku r.v. 2002 jako druhý majitel. Koupil jsem ji v bazaru po chlapcích z ČPP. Uvnitř jako nová, ale trošku línější. A teď pozor: Koupil jsem ji a měla potvrzených 110.000km. Od té doby pravidelně po tři roky se mnou jezdila Olomouc - Praha ( přes Hradec ) pondělky Pha, pátky zpět domů Ol. To co jsem s ní najezdil ji krásně rozjezdilo. V současné době s ní už cca 2. rok jezdí žena, a to jsou crcky. Má najeto 227.000km !!!. Za tu dobu nebyl problém s tímto drakem. Po dálnici jsem to letěl ( spěch domů a do práce ) vždycky min. 140 km/h. Silnou trojku, vyčnívající nad zbytkem kvaltového spektra používal na rychlé předjíždění. Za tu dobu došlo jen k běžným výměnám.: brzdové kotouče, destičky, pravidelně oleje a filtry ( při mém průběhu km vždy po 15.000km ), svíčky po 60.000km. Ano, už i tlumiče jsem musel vyměnit. Za původní originály při 173.000km!! Jen tak pro dobrý pocit jsem tam hned co jsem ji koupil napasoval dvojitý sportovní koncový díl od Soiety. Snad to přidalo ty 4kW, co avizovali. Mě připadně že něco jo. Jinak s motorem žádný velký problém. Byla ještě měněná vodní pumpa, při tom vytáčení motoru začala mírně prosakovat kolem ložiska, tak šla ven a nahradila jiná. Jediný závažný problém, který se vyskytuje u těchto motorů je snad prosakování čidla tlaku oleje nahoře na víku. Je to ale prý neduh tohoto modelu a vyskytuje se častěji než je zdrávo. Výměna za origo od Opelu za 190,- vše vyřešila. V současnosti mám třetí, ale neočekávám výměnu, žena s tím autíčkem nelítá jako já. Je už rok a půl klid.
Závěrem bych tedy dodal, že kdo se tímto vozítkem nesvezl, tak ať raději drží hu..u. Na těch startech v pohodě když nedá, tak sakramentsky pocuchá nervy i tomu vašemu TDI či nabouchánému BMW. S pár auty už jsem něco najezdil, ale tohle autíčko je prostě super a jedna z nejlepších voleb. Mimo to má rozvod řetězem, ale o tom asi magoři v TDI ví hov.. Prostě se nesere!!! I když už jezdím jiným, todle auto prostě z domu nepůjde!! Jedině jako poslední.
Olomouc (CZ) - Zeel Am See (A) a zpět ve dvou, ale s batožinou pro 8 lidí při dodržované stab. rychlosti 130 km/h spotřeba 5,13 l.
Ke komentům pode mnou, chlapcům s malými p... , řekněme s malými přednostmi tam, kde by měly být velké a podle komentů se starými sotva pojízdnými vraky s 1.6kovými motory: líbí se mi, jak nedokážete rozdýchat, že by ona chudinka 3válcová stará Corsa o výkonu 40kw nemohla akcelerovat lépe než trabant.....a líbí se mi jak ji tady srovnáváte s Octávkou 1.8 T apod: ... To se chce někdy projet v jednolitrové Corse, která je zajetá a ne kterou vlastnila ženská, která s ní jezdila na dvojku po nákupech (když jste takoví znalci, určitě víte, že když vedle sebe postavíte dva naprosto stejné vozy a motorizace, jedno zajížděla důchodkyně, druhé mladý drak, pojedou zcela odlišně..) TeĎ jsem se od semaforů pokoušel ujet Superbu, šlapal jsem na to co jsem moh, ten nemoh rozdýchat, že i když na to lehce šlape, pořád mě nedojíždí, tak se naštval, vytočil to a švihem mě předjel. No, vidět naštvanýho majitele Superba, který vás se řvoucím motorem předjíždí, aby ukázal, že dvoulitrový diesel je kára, která jednolitrový tríválec pokoří, je docela legrační. Stejně tak se mi líbí na okreskách "závody" s TD passaty, 1.6 benzin Focusy apod. Samozřejmě, že mě mnohdy dají, ale je to zábava, když se čtyřválce o výkonu téměř dvakrát takovým, jako je 3v Corsa snaží dokázat světu, jací jsou borci....zvlášť "nejborcovatější" jsou kombíci....Corsa je prdítko, skvěle sedí v zatáčkách, když snížíte podovozek, dáte nízkoprof. kola, tak maj na točitých okreskách "silní kombíci" co dělat,aby se udrželi, ovšem uznávám, že jak se to začne kopcovatět nebo se najede na dálnici, z Corsy se stává línější auto, se kterým už nadržený Passat nemá problém... takže další kára bude 1.6 corsa, na kterou si nalepím 1.0, hodím na zadek Zetko a tu už kluci nerozdýchaj vůbec.... tož tak hoěani
přes 50 000 km v mojí režii za 3 a půl roku, dohromady téměř 170 000 km. Měnil jsem spojku (140tkm), ne že bych musel, ale byla již opotřebovanější, tvrdší a já potřeboval po operaci kolene co nejměkčí záběr, po výměně spojky se auto změnilo ve všech směrech k lepšímu!! Dál samozřejmě provozní věci jako vyčištění bubnů, výměna destiček a kotoučů, zadní část výfuku, svíčky, filtry, kapaliny. Výměny mě za tu dobu, co COrsu mám, vyšly cca na 12-15 tisíc korun, což na ojetinu, téměř 4 roky ježdění a více než 50 tkm náběh je dle mého velice solidní. Nic zásadního se nepodělalo (ťuk, ťuk, Ťuk), měnil jsem jen věci, které se mění na každém autě. Každý rok ji dávám na celkovou prohlídku motoru a podvozku, Corsa věrně slouží dál. Věřím, že ještě dalších 100 000 km nalítá. Už teď však splnila mé požadavky na 100%. Co je paradoxní, tak se mi zdá, že s rostoucím náběhem km je Corsa svižnější, na dálnici bez problému 140 km/h udrží dokonce i do kopce, zatímco dříve byla subjektivně línější, nyní i se čtyřmi lidmi a bagáží udrží do kopce i 120 km/h. Maximálka dle tacho cca 160 km/h... Tankuju také benzin jen od Shell, resp. OMV nebo Agip, zkoušel jsem chvíli dávat 98oktanů, auto bylo svižnější, ale subjektivně jsem pociŤoval hrubší chod motoru, vrátil jsem se k 95, motor se ztišil, inu 98okt asi není to pravé ořechové pro "tríválec" BEz jakýchkoliv problémů dává tisíc kilometrové štreky (Německo, Slovinsko, Chorvatsko..) Spotřeba na dálnici při svižnější jízdě (130-140 tkm) cca 7l, což se mi zdá super, při 120 km/h (což je ideální pohodová cestovní rychlost pro toto autíčko na dlouhé dálniční trasy) 6 litrů, na okreskách cca 4, 5 l, ve městě cca 6 l., takže pumpy nenavštěvuji příliš často Celková spokojenost!!!! Další auto bude asi zase Opel, nejspíš Corsa
Moja žena má Corsu B 1,0 12V a ja Mits. Carismu 1,8 GDI (92kW/125PS). Raz sme išli do blízkého okr. mesta asi 10km každý na svojom aute. Ona išla asi o 3 minuty predomnou, tak som ju dohnal asi po 7km. Neklamem, že v meste som musel poriadne šliapať na plyn, aby som jej stačil. Keď jazdím na Corse je to ako zábava na nejakej hračke.Najlepšia je v jazdení po meste, hlavne vo veľkej premávke a o parkovaní ani nehovorím...,no super! Išiel som s ňou po okreske 135km/h a viac som radšej ani neskúšal. Asi neni stavaná na vyššie rýchlosti. Najlepšie jej na dialnici vyhovuje 110- 120km/h. Ale kto by s ňou išiel na dialnicu naháňať autá strednej triedy?....len blázon!!!
Chudinko, dneska jsou litrový auta, který dělaj na jedničku 50 během 3 vteřin (to ty už musíš mít přeřazeno na dvojku) a na dvojku 100 ! Abys jim stačil na semaforu, musel bys mít ještě jeden ten tvůj fantasy 40kW motor, ňoumo! BMW a Oktávky tu ani řešit nebudu. To je debilismus
Mimo okres fukas Octavie?S tou litrikovou Corsou se budes trapit na okreske i s Feldou 1.6.Mozna jsi dal Octavii SDi ale ta stoji za h..no.Ale kdybys stretl treba Octavii 1.8T to bys cucel jak by te sfukla ona kamarade.Takze zalezi tudiz od motorizace.Jinak k tomu ze na semaforech das BMW tak to se nebudu vyjadrovat.NAPROSTEJ BLUD !!!Mozna nejakej chciply 20-ti lety TDS s 1000 000 km na tacho a babickou za volantem.Cuz a daj se vysetrit.
A všetkým Vám ukážem na...semaforoch...potom síce zavadziam, ale, veď ma hádam predbehnete...? Nie? Ach jáj, mali ste robiť v reklame chalani, také dačo nevymyslia v žiadnom reklamnom oddelení..., ani čo by vás platili. P.S.: Na Nissane Primera 2.0 sa dalo točiť na dvojke asi do 90? Ani som to nikdy neskúšal popravde, ale vážila cca 1050 kg, 115 koní, 405 okolo 1.000 kg s 1,9, či už TD, al. benzín, ťahala tiež. Ale úprimne, baví to niekoho súťažiť na semaforoch v meste a potom ako blbec prvý opäť stáť...? A už si vážne myslíte, že niekto v BMW a pod. bude pretekať? V meste?!
když se kochám v 90kmh a předjede mě Felina, tak tu bude rezence, kde bude Felinář psát jak dává Focuse... Nebo jinak, já to Vám to věřím, že předjedete Octáviu, či Fábiu, ale jakou? Pokořit tyto vozy s motorem 1,9 SDi asi není problém. A rovněž i zmiňovaná Felina může mít více koníků než já při menší váze a můžu čumět jak puk, že mi ujíždí.
I když uvážím poměr hmotnosti a výkonu (cca 1.000kg / 40kw a 2.000kg / 142kw) velice bych se divil, kdybys ten třílitr BMW dal, pokud by řidič bavoráku opravdu chtěl závodit.
S tou maximálkou celkom súhlasím. Ja mám tiež Corsu 1.0 12V a keď bola novšia tak 170 išla, teraz, po 170 000 km už toľko nevládze. A akcelerácia je ozaj ukážková. Ten, čo v takom aute nešiel, nevie. Možno si povieš, že 40 kw je málo, ale 900 kg tiež nie je veľa. To auto sa krásne vytáča, takže na dvojke nie je problém ísť 80!!! je pravda, že pri tom točí 5500, ale aj tak. na trojke 110 a potom už záčina byť lenivšia, ale ide ďalej, až po 150 - 160. Len nemôže byť naložená, jeden max. dvaja ľudia.
Zaujímavé, koľko bratov zo Slovenska tu posobí....Při nevytíženém autě mají naftové gigavozy 2,5 až 3 l typu BMW opravdu co dělat, aby mě ze semaforu stíhaly. Stačí přijet na některý z Corsasrazů a mrknout, jak tyhle jednolitry sprintují, možná se ti protočej panenky. Když je tohle autiko udržovaný, tak lidi koukaj. Jednou mě stopli policajti při překročení rychlosti a chtěli vidět velkej techničák a motor, když jsem jim řekl, že mám pod kapotou jednolitrový tříválec. Asi jsi ji nikdy neřídil, páč 12V dělá s 900 kg autem docela divy.....a magoři, co si tam přidávaj sport filtry, trochu ladí motor a vyndávají sedačky by ti mohli říkat...
Dave, marco21 bol asi sarkasticky alebo je mimo aj on a nee len ty. vid. "zrychlení do 60 km/h je naprosto brutální, ze semaforu odjíždím první, žádné nadupané BMW nemá šanci" toto nepotrebuje komentar.
MARCO: Asi máte na Slovensku lepší Corsy. Možná by jsi si měl nechat překontrolovat tachometr....Opravdu bych chtěl vidět, jak s 1.0 Corsou 40kw dáváš "Octavie ako bublifuk" a taky ta tvoje maximálka 175 km/h by mě docela zajímala. Možná tak z kopce a když z ní vytaháš celý interiér 1,2 je tank joooo? Ty máš chlapče fakt dost
Chlape co si ty tu pisal, ze corsa nad 120km/h je slaba ako caj??, neverte mu to je somarina, ja mam takisto 973 kubikovu corsu a jazdim s nou bezne 160, max. 175km/h a to neklamem. Mimo okres 140 a tak na 4rke ma tah perfektny. Octavie mimo okres fukam, ako bublifuk, takze a kamos ma 1,2 16V a to uz je tank, takze tak, inac chlapúe somariny si tu popisal
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Corsa
tenhle 40kw 1.0 l má na svůj obsah úžasný výkon...
No 0,8 Matiz v té době dal 38 kW a Matiz 1,0 dal 46 kW. Takže ta Corsa pokulhávala. I vizuálně byla spíše starší než Matiz. Pamatuji se na ty časy, kdy jsem z těch auto tehdy vybíral. Corsu měla moje kámoška. Připadalo mi to jako taková zkrácená Felicie. Ale spotřebu měla podstatně lepší než Felicie. Jenom proti Matizovi v té době mi přišla Corsa trochu zastaralá. Proto jsem tehdy volil Matize. A to samé Twingo. Bylo fajn, ale nějak to nebylo ono. Auto je jako kůň. Toho musí jezdec osedlat a projet se, aby poznal, zda si budou rozumět.
16.11.2024 | 19:37:41 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
No, dívám se do technických údajů: Corsa uměla z nuly na sto za 18 s. Matiz uměl z nuly na sto za 15 - 17 s. Čili to bych si fakt nepomohl, kdybych tehdy volil Corsu.
16.11.2024 | 19:52:44 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
https://www.sauto.cz/katalog-modelu/19-opel/248-corsa/5147-corsa-b-facelift-1997/2111-10i-12v
16.11.2024 | 19:55:10 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Tak, Opel v polovině 90. let nabízel i Corsu 1.2 s výkonem 33 kW (45 k). U nás jako Corsa Eco, s reklamou - konečně si můžete koupit nový vůz. Tak malý litrový výkon měly škodovky na přelomu 50. a 60. let. To si kromě Opla nedovolil nikdo jiný.
16.11.2024 | 21:14:13 | Ital | 37.48.36.* Reagovat
Kolik jede litroví Corsa.
Je to tříválec a musí se to umět. Auto je držák i v zatáčkách,pneumatiky huštěné na 3 atm,. Nový olej benzín Verva 100 - pod kopcem směrem na horu se musí podřadit ,dojezd jako u Trabantu ale svižně. Osobně jsem s toho vytahl podle tachometru 185 km na silnici I. třídy s mírného kopečka, to Vectra 16 nikdy nedala. Škoda 105 L zde jela i 140. Vítr taky dělá svoje.Normální cestování mezi 80 -90 nejsou žádné problémy.Jediné co mě vadí je sklápění zadních sedaček.Opravdu idiotsky řešené.Sklápí se to jen zevnitř.
12.09.2022 | 12:31:14 | Ivan Sekal | 83.208.125.* Reagovat
Corsa B 1,0 ,X0X Pět dveří.
Auto jsem koupil místo Fiatu Cinqecento 900, s nájezdem cca 89 000 km. něco jsem investoval do výfuku a lamba sondy , vozidlo bylo po starém pánovi a tahanicích pozůstalých. Jel jsem do Chorvatsko Baška Voda /Igrane průměr spotřeby 3,8/100 , jeto 3000 Km přes Břeclav,Rakousko,Maďarsko,Bosnu i Hercegovinu.Olej to nevzalo žádný ,jel jsem maximálně 90 . Ve dvě osoby + zavazadla naprosto nepotřebné.Trasa je bez poplatků. Tankoval jsem celkem 3x dohromady asi 120 litrů - dojel jsem bez problému. Mám navigaci.
12.09.2022 | 12:20:12 | Ivan Sekal | 83.208.125.* Reagovat
corsa B 1.0 12V cca. 200 tis. km a 21 rokoch
prispejem aj ja niečo ohľadom tohto auta. Mám ho od roku 2009, kupoval som ho s približne 122 tis. km a som 4.majiteľ, momentálne sa blíži k 200 tis. km, je to r.v.2000. Do roka od kúpy som musel meniť rozvody, menili aj silentbloky, čapy. Ďalej som menil zadný diel výfuku, časom aj zvyšok výfukového potrubia, keďže chytila hrdzu trubka strednej časti. Ale toto je častá závada Cors. Preto som potom už kúpil výfuk talianskeho výrobcu MTS a ten už sa drží lepšie. Čo si ešte spomínam, tak som menil niekedy tlmiče, aj homokinet.kĺb na jednej strane, ďalej manžety už viackrát. Samozrejme výmena oleja, filtrov, kvapalín, čo je spotrebák. Častou závadou je prasknutie čidla oleja, to som už menil 2x. A tiež my zlyhalo čidlo ukazovateľa paliva v nádrži, zaseklo sa. Zasekáva sa niekedy aj ručička tachometra a zostane na konkrétnom mieste. V poslednej dobe sa zasekáva tlačidlo hmloviek. Kedysi mi svietila aj dlhodobejšie kontrolka motora a zhasínala a znovu sa rozsvietila. Pri diagnostike zistili závadu EGR, tak to vymenili a takisto Corsa mávala problém so zahrievaním, tak menili aj termostat. Potom to už prestalo a je to OK. Inak auto hodnotím pozitívne, na jazdu po meste a okreskách si myslím, že super, aj spotreba dobrá. Na jazdu do prudších kopcov má auto problém (aj nenaložené s 2 osobami a 1 dieťaťom) nevládze. Po diaľnici dokáže ísť. Oceňujem aj pomerne dobrý kufor a prístup do neho, máme 5-dverák, zadná časť auta je pravidelná, dosť vysoká, bez zošikmenia (čo u novších áut aj iných značiek už nie je také bežné), takže sa do kufra dajú napr. zložiť niektoré športové kočíky kompletne celé. Do vnútra auta sa dokážeme poskladať všetci, čo znie až neuveriteľne - 5 ľudí (buď 3 dospelí a 2 deti v autosedačkách (resp. autosedačka a podsedák) alebo 2 dospelí a tri deti (z toho jedno dieťa vpredu na sedadle spolujazdca, keďže vzadu v strede je len 2-bodový pás). Už som v aute viezol aj horský bicykel celý (vojde sa po sklopení zadných sedadiel), viezli sme v Corse už aj interiérové dvere 60 cm šírka so zatvoreným kufrom. Čo ale je už asi 5-6 rokov problém, tak to je hrdza - musel som dať spraviť prahy. ďalej hrdzavejú dvere, ale aj kapota, kufrové dvere (auto už bolo aj búrané takmer z každej strany) a zateká do auta zrejme medzi čelným sklom a strechou (že vraj aj strecha hrdzavie zvnútra). Inak je auto po motorickej stránke ešte stále OK. Niekedy ľutujem, že som vtedy nekúpil Opel Corsa C, hlavne kvôli lepšej antikoróznej úprave, ale aj kvôli možnosti trojbodového pásu vzadu v strede, prípadne aj s klímou. Ale inak je B-čková Corsa super, dizajnovo je stále sympatická a aj napriek tomu odviedla kus roboty, občas boli síce nervy, ale inak spokojnosť a slúži naďalej hlavne na vozenie po meste, niekedy aj okresky.
02.03.2021 | 15:06:03 | corsaB | 52.157.225.* Reagovat
gran turismo
Docela bych tomu věřil že dokáže corsa v jednolitru vyprášit silnější auta.Kolega má 1.2 čtyřválec!a má výkon 33kw.Nemá sebemenší problém školit řidiče.Sám jsem sním jel a auta do tří litrů nemají šanci do stokilometrové rychlosti nepočítám ale tdi to je jiná liga,tdi jsou rize sportovní motory a proto nemá jen tak někdo šanci.Všichni víme že tdi 66kw se rovná tří a půl litr díky přeplňování.Neberu motory 81kw které byli stvořeny jako závodní speciáli.Ale k té corse není problém s tím uhánět 120km/h a kdyby člověk chtěl rozjel by se i na 140km/h-tečka.Jenom ještě dodám že policie prodává passaty r36 a kupuje Octávia III 2.0Tdi,menší spotřeba větší krouťák.
26.10.2013 | 11:17:25 | anonym 2 | 90.178.147.* Reagovat
RE: gran turismo
Můj Matiz je schopen vyškolit i Porsche.On to zřejmě nezaregistroval ale tak 50 metrů jsem se ho držel jako klíště,pak mi zmizel z dohledu ale i tak na to určitě nezapomene.TDI jede nejvíc ze všech aut na světě,obzvlášť 66 kw je raketa k nezastavení.Pružná akcelerace deformuje kostrč a jezdí za čtyři.
26.10.2013 | 20:24:40 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: gran turismo
Tak to já před rokem předjel s půjčeným Nissanem GTR Corsu, která táhla kárku. Počítám to mezi svoje top zářezy, protože Corsa je muscle car se vším všudy a kárka jí z kopce přidává maximální rychlost. Ale trochu mi kazí radost, že mě asi nechal, protože vím, že kdyby polechtal plyn, tak zmizí v prachu...
27.10.2013 | 07:41:26 | venous | 193.86.8.* Reagovat
1.0 ecotec
Takové nesmysly jsem dlouho nečetl. Corsa s tímto motorem je po 80 tis.kilometrech šrot.Viděl někdo z Vás ten rozvodový pidi řetízek?Motor chrastí jak svi..po 60 tis. a hrozí přetržení rozvodu,navíc svítí konrolka motoru,bo je jinak natočená klika a vačka díky vytahanému řetězu.Nesedí údaje s čidel a trvale svítí kontrolka motoru.Výměna řětezu je v servisu za 10 OO0 korun(3000 řetěz+práce-hodně hodinově náročná).Motor je 4 ventilová technika a tak pěkně jede.Ze spotřebou opět většina lže.Tento motor jezdí kolem 7 až 8 litrů,protože v nízkých točkách netáhne a je třeba jezdit na 3500 otáček i víc.O poruchové váze vzduchu,čidel polohy klikovky a vačky,čidla teploty,stále špatná klapka sání. Toto auto jsem měl a šlo do (_!_).Nemám důvod vychvalovat něco špatného.Taky cívka zapalování nic nevydrží,protože je nevhodně umístěná na hlavě motoru a vystavená velké teplotě.Kdo uvažujete o koupi tohoto kepla,potom si to velmi rozmyslete!!!
28.08.2013 | 15:43:48 | kelenda | 94.125.216.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
tak ty si podla mna nikdy nesedel v corse,mam aj ine auto 1.8td a musim povedat ze korza vyhrava na zrychlenie,za normalnej premavky riadim takto 1-2 a 5 to auto ide ako pila.na 5 stupni chodim 40km a vyssie, otacky pri 50km/h cca 1750 o/m uplne postacujuce na tu jazdu,auto taha v celom rozsahu otaciek/1000-do cerveneho/TAKZE NEPIS BLUDY /3500om/KED NEVIES!!! moja spotreba viac mesto ako dlhsie cesty 5.56 l 100KM TAKZE NEPIS BLUDY
25.10.2013 | 12:50:59 | www | 192.168.62.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
Jestli máš ford escort 1.8 TD tak se ani nedivím, že ti připadá corsa 1.0 jako raketa :-)
25.10.2013 | 18:44:56 | | 89.102.164.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
nemam ford escort a musim povedat ze pises bludy!!!!
21.11.2013 | 20:01:47 | www | 78.99.168.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
Ne, nepíšu bludy. Jestli nemáš escort 1,8 TD tak nereaguj, protože víš houby. A pokud ano, tak víš, že je to snad nejlínější mrcha na zeměkouli. Pokud nemáš escort 1,8 TD, tak jakýže to máš jiný 1,8 TD ???
21.12.2014 | 16:46:42 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
Pán asi očividně narazil na Corsu stočenou o 100 000km. Já mám momentálně na Corse B 1.0 12V najeto 114 000km, motor nechrastí, nikde nic neklepe (jsem první majitel). Krom běžného servisu se měnila pouze lembda sonda. Brzdové kotouče a destičky jsem poprvé dělal ve 110 000km. A spotřeba? Mám 5-ti dveřovou verzi a s naprostým přehledem se vejdu do 5,5l/100km (nejnižší dosažená 4,3l/100km , nejvyšší s plynem v podlaze přes celé Německo 7l/100km). Kilometry i tankování pravidelně zapisuji.
Jednolitrový motor nemá sice přehršel výkonu, ale rozhodně je jeho chod kultivovanější než jiné tříválcové motory.
Corsa B je perfektní autíčko, mohu jedině doporučit. Navíc velikostí kufru po složení sedaček je to malý náklaďák :)
21.12.2014 | 16:33:51 | Vašátor | 95.82.131.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
jasně, Corsičky měli litrové tříválce už dááávno předtím, než s nimi přišel slavný VW a hlavně jeho "povedený" HTP. tento paskvil spustil vlnu hysterie a téměř šílenství, protože byl tak "dobrý", že šmahem všechno živé na planetě tříválce odsoudilo. V době, kdy jezdily s tříválci Corsy, to ani nikdo nevěděl, že mají "jen" tři hrnce. Stejně tak nikdo nehysterčil nad tříválci Daihatsu a Toyota, které jezdily mnoho let předtím. To jen super škodovácký HTP udělalo ostudu těmto moderním, lehkým a objemově výkonným úsporným motorům. Díky za medvědí službu, škodofko !
21.12.2014 | 16:52:27 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: 1.0 ecotec
Jo s litrem a menším obsahem se musí umět jezdit to není auto pro DDDDDDDD .Asi bude u Vás problem is BMW.
12.09.2022 | 12:38:21 | Ivan Sekal | 83.208.125.* Reagovat
Neviem čím to je, ale keď
si občas zoberiem do rúk manželkino auto, jedno či 106, al. 206, benzíny, tak nejakých 100 -150 km sú "ospalé" a naozaj nemajú chuť ani sa vytáčať... Jazdí sa s nimi väčšinou po meste, max 30 km mimo, tak do 100-110 km/h. Ale po "kúre" priam zázračne ožijú, pričom na 206 padá aj spotreba, aj sa dá dosuiahnuť tých 170Km/h, na vyhnanie pavúkov:)). TOTO isté som mal aj na Nissane Primera, aj P 607 HDi. Preto si dovoľujem poradiť, že ak doprajete autu, raz za týždeň "plný plyn", resp. na výkon, satčí bohate 30-50 km... zázraky sa dejú:)
21.10.2010 | 21:37:41 | ľuboš Reagovat
zajíždění a rychlost
Co se týče zajíždění ojetých či nových aut, tak je veskrze pravda, že auto jezdí podle toho, kdo s ním jak jezdí. Osobně mám zkušenost se třemi vozy, všechny byly líné, všechny po ženských, všechny jsem zajel. Zajel ojeté vozy! Stejně tak u nových, když člověk např. nový 16v benzín nevytáčí, při zajíždění jezdí jako "posera 50 na čtverku", tak si vychová lenocha (zakarbonuje se mu katalyzátor a další části), kdežto když člověk auto zdravě (upozorńuji zdravě! - takže ne žádné vytáčení za studena!!!) prohání, vychová si z auta draka. U vozu z výkonem třeba 66kw může špatné zajetí snížit výkon až o 10 kw, při správném zajetí navýšit výkon vozu až o 15 kw (zjistí se na válc. zkušebně) . Tož tak.
21.10.2010 | 10:57:12 | mahony Reagovat
Opravdu se nechci zapojit do ohnivé diskuse o tom, kdo to komu dá na semaforech, nejlépe s minimotorem. Chtěl jsem jen podotknout, že mě zaráží, jak je rozšířená pověra o tom, že auto se dá zajet "do rychla" nebo naopak "do pomala". Taková pitomost. Jistě existují rozdíly mezi stejnými auty, které jsou dány víceméně kvalitou nebo nekvalitou výroby, materiálu a použitých komponentů. Ale jistě to nefunguje tak, že auto po důchodci bude pomalé a po mladém bláznovi zas rychlé. Je možné, že v jednotlivých případech to tak je, ale jen náhodou, a v jiných případech to bude přesně naopak nebo se nepozná vůbec nic. Jestli se někdo léta zabývá ježděním v desítkách a stovkách aut po různých uživatelích a ví přesně, po kom to auto je, tak by o tom mohl možná zkušeně promluvit. Ovšem, to by mohl být jedině např. ten, kdo léta pracuje na příjmu vozů do autobazaru s poměrně vysokým počtem vozů přijatých do prodeje. Jinak v tom těžko může někdo dělat nějakou statistiku. A od takového člověka jsem tuto ptákovinu nikdy neslyšel (a tomu bych byl ochoten snad i věřit).
06.10.2010 | 15:38:42 | Itall Reagovat
Tříválcový drak
Kamaráde, plně s tebou souhlasím. Corsa 1.0 12V opravdu dokáže velmi, velmi, velmi rychle odpálit. Ti nabubřelci co tady píšou o "jak nemáš TDI, jsi šnek a zavazíš na cestě" jsou pěkní magoři. Já vlastním tuto Corsičku r.v. 2002 jako druhý majitel. Koupil jsem ji v bazaru po chlapcích z ČPP. Uvnitř jako nová, ale trošku línější. A teď pozor: Koupil jsem ji a měla potvrzených 110.000km. Od té doby pravidelně po tři roky se mnou jezdila Olomouc - Praha ( přes Hradec ) pondělky Pha, pátky zpět domů Ol. To co jsem s ní najezdil ji krásně rozjezdilo. V současné době s ní už cca 2. rok jezdí žena, a to jsou crcky. Má najeto 227.000km !!!. Za tu dobu nebyl problém s tímto drakem. Po dálnici jsem to letěl ( spěch domů a do práce ) vždycky min. 140 km/h. Silnou trojku, vyčnívající nad zbytkem kvaltového spektra používal na rychlé předjíždění. Za tu dobu došlo jen k běžným výměnám.: brzdové kotouče, destičky, pravidelně oleje a filtry ( při mém průběhu km vždy po 15.000km ), svíčky po 60.000km. Ano, už i tlumiče jsem musel vyměnit. Za původní originály při 173.000km!! Jen tak pro dobrý pocit jsem tam hned co jsem ji koupil napasoval dvojitý sportovní koncový díl od Soiety. Snad to přidalo ty 4kW, co avizovali. Mě připadně že něco jo. Jinak s motorem žádný velký problém. Byla ještě měněná vodní pumpa, při tom vytáčení motoru začala mírně prosakovat kolem ložiska, tak šla ven a nahradila jiná. Jediný závažný problém, který se vyskytuje u těchto motorů je snad prosakování čidla tlaku oleje nahoře na víku. Je to ale prý neduh tohoto modelu a vyskytuje se častěji než je zdrávo. Výměna za origo od Opelu za 190,- vše vyřešila. V současnosti mám třetí, ale neočekávám výměnu, žena s tím autíčkem nelítá jako já. Je už rok a půl klid.
Závěrem bych tedy dodal, že kdo se tímto vozítkem nesvezl, tak ať raději drží hu..u. Na těch startech v pohodě když nedá, tak sakramentsky pocuchá nervy i tomu vašemu TDI či nabouchánému BMW. S pár auty už jsem něco najezdil, ale tohle autíčko je prostě super a jedna z nejlepších voleb. Mimo to má rozvod řetězem, ale o tom asi magoři v TDI ví hov.. Prostě se nesere!!! I když už jezdím jiným, todle auto prostě z domu nepůjde!! Jedině jako poslední.
Olomouc (CZ) - Zeel Am See (A) a zpět ve dvou, ale s batožinou pro 8 lidí při dodržované stab. rychlosti 130 km/h spotřeba 5,13 l.
Takže nazdar !!!
06.10.2010 | 14:47:19 | Leošek Reagovat
ke komentům
Ke komentům pode mnou, chlapcům s malými p... , řekněme s malými přednostmi tam, kde by měly být velké a podle komentů se starými sotva pojízdnými vraky s 1.6kovými motory: líbí se mi, jak nedokážete rozdýchat, že by ona chudinka 3válcová stará Corsa o výkonu 40kw nemohla akcelerovat lépe než trabant.....a líbí se mi jak ji tady srovnáváte s Octávkou 1.8 T apod: ...
To se chce někdy projet v jednolitrové Corse, která je zajetá a ne kterou vlastnila ženská, která s ní jezdila na dvojku po nákupech (když jste takoví znalci, určitě víte, že když vedle sebe postavíte dva naprosto stejné vozy a motorizace, jedno zajížděla důchodkyně, druhé mladý drak, pojedou zcela odlišně..)
TeĎ jsem se od semaforů pokoušel ujet Superbu, šlapal jsem na to co jsem moh, ten nemoh rozdýchat, že i když na to lehce šlape, pořád mě nedojíždí, tak se naštval, vytočil to a švihem mě předjel. No, vidět naštvanýho majitele Superba, který vás se řvoucím motorem předjíždí, aby ukázal, že dvoulitrový diesel je kára, která jednolitrový tríválec pokoří, je docela legrační. Stejně tak se mi líbí na okreskách "závody" s TD passaty, 1.6 benzin Focusy apod. Samozřejmě, že mě mnohdy dají, ale je to zábava, když se čtyřválce o výkonu téměř dvakrát takovým, jako je 3v Corsa snaží dokázat světu, jací jsou borci....zvlášť "nejborcovatější" jsou kombíci....Corsa je prdítko, skvěle sedí v zatáčkách, když snížíte podovozek, dáte nízkoprof. kola, tak maj na točitých okreskách "silní kombíci" co dělat,aby se udrželi, ovšem uznávám, že jak se to začne kopcovatět nebo se najede na dálnici, z Corsy se stává línější auto, se kterým už nadržený Passat nemá problém...
takže další kára bude 1.6 corsa, na kterou si nalepím 1.0, hodím na zadek Zetko a tu už kluci nerozdýchaj vůbec....
tož tak hoěani
26.02.2010 | 06:52:23 | dave Reagovat
Corsa má za sebou
přes 50 000 km v mojí režii za 3 a půl roku, dohromady téměř 170 000 km. Měnil jsem spojku (140tkm), ne že bych musel, ale byla již opotřebovanější, tvrdší a já potřeboval po operaci kolene co nejměkčí záběr, po výměně spojky se auto změnilo ve všech směrech k lepšímu!! Dál samozřejmě provozní věci jako vyčištění bubnů, výměna destiček a kotoučů, zadní část výfuku, svíčky, filtry, kapaliny. Výměny mě za tu dobu, co COrsu mám, vyšly cca na 12-15 tisíc korun, což na ojetinu, téměř 4 roky ježdění a více než 50 tkm náběh je dle mého velice solidní. Nic zásadního se nepodělalo (ťuk, ťuk, Ťuk), měnil jsem jen věci, které se mění na každém autě. Každý rok ji dávám na celkovou prohlídku motoru a podvozku, Corsa věrně slouží dál. Věřím, že ještě dalších 100 000 km nalítá. Už teď však splnila mé požadavky na 100%. Co je paradoxní, tak se mi zdá, že s rostoucím náběhem km je Corsa svižnější, na dálnici bez problému 140 km/h udrží dokonce i do kopce, zatímco dříve byla subjektivně línější, nyní i se čtyřmi lidmi a bagáží udrží do kopce i 120 km/h. Maximálka dle tacho cca 160 km/h...
Tankuju také benzin jen od Shell, resp. OMV nebo Agip, zkoušel jsem chvíli dávat 98oktanů, auto bylo svižnější, ale subjektivně jsem pociŤoval hrubší chod motoru, vrátil jsem se k 95, motor se ztišil, inu 98okt asi není to pravé ořechové pro "tríválec"
BEz jakýchkoliv problémů dává tisíc kilometrové štreky (Německo, Slovinsko, Chorvatsko..) Spotřeba na dálnici při svižnější jízdě (130-140 tkm) cca 7l, což se mi zdá super, při 120 km/h (což je ideální pohodová cestovní rychlost pro toto autíčko na dlouhé dálniční trasy) 6 litrů, na okreskách cca 4, 5 l, ve městě cca 6 l., takže pumpy nenavštěvuji příliš často
Celková spokojenost!!!!
Další auto bude asi zase Opel, nejspíš Corsa
26.02.2010 | 06:27:42 | Dave_autor recenze Reagovat
Moja žena má Corsu B 1,0 12V a ja Mits. Carismu 1,8 GDI (92kW/125PS). Raz sme išli do blízkého okr. mesta asi 10km každý na svojom aute. Ona išla asi o 3 minuty predomnou, tak som ju dohnal asi po 7km. Neklamem, že v meste som musel poriadne šliapať na plyn, aby som jej stačil. Keď jazdím na Corse je to ako zábava na nejakej hračke.Najlepšia je v jazdení po meste, hlavne vo veľkej premávke a o parkovaní ani nehovorím...,no super! Išiel som s ňou po okreske 135km/h a viac som radšej ani neskúšal. Asi neni stavaná na vyššie rýchlosti. Najlepšie jej na dialnici vyhovuje 110- 120km/h. Ale kto by s ňou išiel na dialnicu naháňať autá strednej triedy?....len blázon!!!
06.01.2010 | 22:57:00 | mitsušák Reagovat
To Dave
Chudinko, dneska jsou litrový auta, který dělaj na jedničku 50 během 3 vteřin (to ty už musíš mít přeřazeno na dvojku) a na dvojku 100 ! Abys jim stačil na semaforu, musel bys mít ještě jeden ten tvůj fantasy 40kW motor, ňoumo! BMW a Oktávky tu ani řešit nebudu. To je debilismus
27.02.2009 | 18:31:45 | Honza Reagovat
to marco21
Mimo okres fukas Octavie?S tou litrikovou Corsou se budes trapit na okreske i s Feldou 1.6.Mozna jsi dal Octavii SDi ale ta stoji za h..no.Ale kdybys stretl treba Octavii 1.8T to bys cucel jak by te sfukla ona kamarade.Takze zalezi tudiz od motorizace.Jinak k tomu ze na semaforech das BMW tak to se nebudu vyjadrovat.NAPROSTEJ BLUD !!!Mozna nejakej chciply 20-ti lety TDS s 1000 000 km na tacho a babickou za volantem.Cuz a daj se vysetrit.
27.02.2009 | 16:46:45 | jamieson Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 05:12:52 | ýňî | 37.212.55.*
Chcem brutálnu Corsu!!!
A všetkým Vám ukážem na...semaforoch...potom síce zavadziam, ale, veď ma hádam predbehnete...? Nie? Ach jáj, mali ste robiť v reklame chalani, také dačo nevymyslia v žiadnom reklamnom oddelení..., ani čo by vás platili. P.S.: Na Nissane Primera 2.0 sa dalo točiť na dvojke asi do 90? Ani som to nikdy neskúšal popravde, ale vážila cca 1050 kg, 115 koní, 405 okolo 1.000 kg s 1,9, či už TD, al. benzín, ťahala tiež. Ale úprimne, baví to niekoho súťažiť na semaforoch v meste a potom ako blbec prvý opäť stáť...? A už si vážne myslíte, že niekto v BMW a pod. bude pretekať? V meste?!
13.11.2008 | 17:55:08 | ľuboš Reagovat
Tož asi tak
když se kochám v 90kmh a předjede mě Felina, tak tu bude rezence, kde bude Felinář psát jak dává Focuse...
Nebo jinak, já to Vám to věřím, že předjedete Octáviu, či Fábiu, ale jakou? Pokořit tyto vozy s motorem 1,9 SDi asi není problém. A rovněž i zmiňovaná Felina může mít více koníků než já při menší váze a můžu čumět jak puk, že mi ujíždí.
13.11.2008 | 17:11:10 | lojzek Reagovat
I když uvážím poměr hmotnosti a výkonu (cca 1.000kg / 40kw a 2.000kg / 142kw) velice bych se divil, kdybys ten třílitr BMW dal, pokud by řidič bavoráku opravdu chtěl závodit.
22.04.2008 | 21:12:48 | Radek Reagovat
S tou maximálkou celkom súhlasím. Ja mám tiež Corsu 1.0 12V a keď bola novšia tak 170 išla, teraz, po 170 000 km už toľko nevládze. A akcelerácia je ozaj ukážková. Ten, čo v takom aute nešiel, nevie. Možno si povieš, že 40 kw je málo, ale 900 kg tiež nie je veľa. To auto sa krásne vytáča, takže na dvojke nie je problém ísť 80!!! je pravda, že pri tom točí 5500, ale aj tak. na trojke 110 a potom už záčina byť lenivšia, ale ide ďalej, až po 150 - 160. Len nemôže byť naložená, jeden max. dvaja ľudia.
22.04.2008 | 21:05:53 | Marek Reagovat
akože cože : D
Zaujímavé, koľko bratov zo Slovenska tu posobí....Při nevytíženém autě mají naftové gigavozy 2,5 až 3 l typu BMW opravdu co dělat, aby mě ze semaforu stíhaly. Stačí přijet na některý z Corsasrazů a mrknout, jak tyhle jednolitry sprintují, možná se ti protočej panenky. Když je tohle autiko udržovaný, tak lidi koukaj. Jednou mě stopli policajti při překročení rychlosti a chtěli vidět velkej techničák a motor, když jsem jim řekl, že mám pod kapotou jednolitrový tříválec. Asi jsi ji nikdy neřídil, páč 12V dělá s 900 kg autem docela divy.....a magoři, co si tam přidávaj sport filtry, trochu ladí motor a vyndávají sedačky by ti mohli říkat...
17.04.2008 | 12:03:27 | dave Reagovat
dave
Dave, marco21 bol asi sarkasticky alebo je mimo aj on a nee len ty. vid. "zrychlení do 60 km/h je naprosto brutální, ze semaforu odjíždím první, žádné nadupané BMW nemá šanci" toto nepotrebuje komentar.
11.04.2008 | 09:45:26 | olso Reagovat
lepší Corsy ze Slovenska....
MARCO: Asi máte na Slovensku lepší Corsy. Možná by jsi si měl nechat překontrolovat tachometr....Opravdu bych chtěl vidět, jak s 1.0 Corsou 40kw dáváš "Octavie ako bublifuk" a taky ta tvoje maximálka 175 km/h by mě docela zajímala. Možná tak z kopce a když z ní vytaháš celý interiér
1,2 je tank joooo?
Ty máš chlapče fakt dost
11.04.2008 | 08:17:57 | dave Reagovat
Corsa 1,0i 12v =bomba
Chlape co si ty tu pisal, ze corsa nad 120km/h je slaba ako caj??, neverte mu to je somarina, ja mam takisto 973 kubikovu corsu a jazdim s nou bezne 160, max. 175km/h a to neklamem. Mimo okres 140 a tak na 4rke ma tah perfektny. Octavie mimo okres fukam, ako bublifuk, takze a kamos ma 1,2 16V a to uz je tank, takze tak, inac chlapúe somariny si tu popisal
13.03.2008 | 17:47:48 | marco21 Reagovat