Recenze Peugeot 106 Sport
“Hodně muziky za málo peněz”

Autor recenze: Vašek (22 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:56 000 km Stav km nyní:59 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7.1 l/100 km Vloženo: 26. 10. 2009

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím nic vázného. Naštestí predchozi majitel
byl velice ochleduplny na auto.
Brzdy byly nové
zavešeni stabylizatoru taktež, a
tlumiče. Prostě vše na co 106tky trpí
Projistotu jsem udělal rozvody tim pádem i olej a filtr
Jo už jsem si spoměl nešlo naklapeni pravého světla
A huř hodí dalkač asi baterka


Hodnocení a zkušenosti s autem

Co se týče motoru 1.4, ten si s takovým malým autíčkem jen hraje. Není ale vyzkoušeno při plném zatížení, ale myslím, že i tak to nebude vůbec špatné. Motor naskočí napoprvé a nedělá mu problém ani 160 km/h a více. Podobny motor ma i golf 1.4 55kw
Pritom 106ka je nejméně o 150kg lechcí tak to musí být nekde znát
samozrejmě Pokud bych mohl doporučit 106 tak jedině S 16 85kw ale najděte nějakou co nemá přes 160 000 Km
a při mém častem ježdeni by tam bylo 200 000 do 3let a ta spotřeba a cena je taky někde jinde lejlepši kompromis je 1.4.
Verze sport ma velice slušnou výbavu sedačky s výbornym bočním vedením el.ovladaní oken a zrcatek, posilovač rízeni, central
no a 2 airbagy verze vyrobené od roku 2001 je maji 4 a to je slusná výbavyčka
Podvozek je také dostačujicí Pokud chcete zmenit výšku vozidla ve předu je to klasika MC Person date jine pružiny a jeto ale vzádu žadné pružiny nenajdete je tam torzni tyč tu musíte přesadít to jen par rad na zavěr Auto je to velmi uspokojivé pro dva mladé lidi maximalnes jedním děckem
Ja jsem spokojen a myslím že lidé co mají také 106tku
tak jsou take radi když jedou v pátek kolem tretí odpoledne
na nakupy že nemají 7 řadu Bmw a to vím o čem mluvím....
z malich vozů mužu doporučit jedině 106 :-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 106

Vložit komentář

Tuhle recenzi psal mega blb...

Protože nasekat tolik pravopisnejch chyb a hrubek v jednom článku... -řekl bych,že dotyčný ještě teď chodí do školy....

30.10.2009 | 09:54:27 | Pavel Reagovat

ze Vas to bavi sa hadat chlapci :D ja mam doma 2.0 benzin, a potom este 2.8 benzin a som spokojny.. su aj lepsie auta ale nepotrebujem sa s nikym porovnavat..mam to na co mam a uzivam si to :D vela stastnych km

29.10.2009 | 18:32:25 |  Reagovat

Anonyme, to co napsal Radek je cistej fakt.Koncernova auta na Toyotu s 260 PS nemaji.Samozrejme se najdou vyjimky, napr. Passat R32 (ten by uz asi v dali tak rychle nemizel :-)), Golf R32, Superb 3,6 FSI...Ale je jich malo.Vetsina kocernistu jezdi TDI-čkama ktere si muzu v porovnani s V8 tak polibit prdel a HaŤaPky, ktere si muzou prdel polibit ve srovnani s cimkoli.Hold, majitele NOVYCH Octavek 1.9 TDI jsou z 90% presvedceni o tom, ze to tahne jak prase, coz bohuzel pravdou neni.Znam lidi co maji Octu 1,9 TDI 77kw, 81kw, Superb 1,9 TDI 96 kw, ale ani jeden z nich mi neujede, ani kdyby se po..al.A to mam jen 150PS...Osobne taky jezdim v "koncernaku", ale nejakej extra zastance tedy nejsem.

29.10.2009 | 08:44:23 | jamieson Reagovat

RE: ...Niky Lauda v koncerňáku :-D

tak ty jsi se teda pochlubil...

13.06.2012 | 16:13:22 | Nikdo  | 90.178.50.* Reagovat

Anonyme mluvíš z vlastní zkušenosti, když driftuješ se shnilým Fandou?:-))

28.10.2009 | 17:57:36 | Radek Reagovat

peugeot

pane bože ... školím pravidelně...vy budete asi trochu letci a takovy ty telátka co se scházej s patnacti letejma holkama na parkovištích u marketů a hrabete tam s cigárem v hubě...klobouk dolu kucííí

28.10.2009 | 11:37:02 |  Reagovat

Punťoch má nějakou tragickou 1.2 s 60 poníky.:-)) To se nedivím, že jsi mu jel. Nejsilnější má 120PS a ten by tě dal. Ale o tom to není. Je to o řidiči, co je prostě pochva. Osobně to znám dobře. Koncernysty školím pravidelně. Nalepí se, vykukují a pak stačí kickdown a mizí v dáli.... .

27.10.2009 | 22:08:44 | Radek Reagovat

Radek

Když už tě tady mám, nevíš, jaký nejslabší motory používá nové Punto? Dneska mě chtěl jeden pražák s novým Puntem vyučit a nějak se mu to nepovedlo. Ani do kopce :-)) A to ani když mě zbrzdil předjíždějící kamion ze 150ti na 80 do kopce a musel jsem to znovu rozjíždět. Když mě "předjížděl" (asi 3x se snažil) tak mi dojel nejdál k zadnímu blatníku a potom už se zase jen vzdaloval. A snažil se opravdu moc - protože pak mě nakonec sejmul: Na padesátce, při snížení jízdních pruhů, zákazu předjíždění a práci na silnici :-))

27.10.2009 | 22:02:13 | Drsoň Reagovat

Radek

No právě, ty jeho údaje a kilometry mě nějak matou.

27.10.2009 | 21:57:38 | Drsoň Reagovat

Radek

Máš celkem pravdu, proto jsem psal, že pro takového prcka stačí 1,1i. I při sportovnější jízdě žere míň. A navíc táta od rodiny by se měl k autu chovat slušně - není jen jeho :-))

27.10.2009 | 21:55:52 |  Reagovat

Vycházím z údajů dole - pochybuji, že by tam mělo být 159.000km. 100.000km za rok by ten P106 jen velmi těžko nevydržel.

27.10.2009 | 21:55:30 | Radek Reagovat

To Drsoň

Cituji: "...Pokud bych mohl doporučit 106 tak jedině S 16 85kw ale najděte nějakou co nemá přes 160 000 Km
a při mém častem ježdeni by tam bylo 200 000 do 3let a ta spotřeba a cena je taky někde jinde lejlepši kompromis je 1.4.
..."

27.10.2009 | 21:53:41 | Radek Reagovat

Spíš si myslím, že k těm 3000 km za rok zapomněl připsat ještě jednu nulu.

27.10.2009 | 21:52:34 |  Reagovat

To Drsoň

řekl bych, že P107 je technicky někde jinde než P106. Ty jedeš za 4L on za 7L. A za 7L takový prckolet, tak to musíš na to slušně šlapat, tudíž se chceš asi svést. Nevím, ale kdyby auto XY jezdilo za 11L, tak roční rozdíl je 120L PHM, takže nějakých 3500kč, měsíčně cca 300kč.... .

27.10.2009 | 21:52:26 | Radek Reagovat

Radek

Nevím, kde narážel autor na co, naopak píše že "spotřeba by byla taky někde jinde" a že najede 200 000 do tří let. Ha?

27.10.2009 | 21:51:35 | Drsoň Reagovat

Radek

Při dnešních cenách je VŽDYCKY nutné řešit spotřebu. Pokud nejsi arabský šejk, tak každé jedno tankování ti vytáhne z peněženky minimálně tisícovku. Což mi nepřipadá až tak zanedbatelné. Například já jsem dřív tankoval se starým autem pokaždé za 1200, se současným tankuji za 800. Tankuji 3x za měsíc (on třeba ne) a těch ušetřených 1200 mi rozhodně nepřipadá jako "nic" (a to beru V-Power, což jsem do starého nebral). I kdyby tankoval jen 1x měsíčně, za ušetřené peníze může vzít ženu do kina, na večeři, nebo děti do cirkusu :-)) Navíc si myslím, že ten jeho proběh 3000 ročně se určitě časem zvýší.

27.10.2009 | 21:46:36 | Drsoň Reagovat

To anonym

Než Felicie je na tom líp všechno, ale Fiat z 1998 je o generaci novější auto, než P106, který je někdy z 1990. Nejsem zastánce Fiatu, ale to je skutečnost.

27.10.2009 | 21:44:01 | Radek Reagovat

To Vašek

Neboj, je dobré i pro lidi s dvěma dětma. Mám to vyzkoušené :-))

27.10.2009 | 21:40:49 |  Reagovat

To Drsoň

Při tomto nájezdu řešit spotřebu je jaksi mimo mísu, nemyslíš? Autor právě na to naráží.

27.10.2009 | 21:40:33 | Radek Reagovat

jj hodit Radečka z útesu i s tím jeho "tankem" - bezva nápad!

27.10.2009 | 21:35:50 | a2 Reagovat

Radek

pro člověka, který jezdí málo, je to ideální autíčko. Není drahé a službu udělá. Nebo myslíš Radku, že k najetí 3000 km za rok je potřeba SUV ?

27.10.2009 | 21:35:32 | Drsoň Reagovat

Pokud má auto najeto opravdu tolik kolik uvádíš, vydrží ti ještě dlouho - při tvém nájezdu km. Problémy začnou tak okolo 100-130 000 km (páčky přepínačů světel a blikačů, zadní náprava, a jiné "drobnosti". Ani se to nesnaž opravovat a raději to pak prodej. Zůstatková cena bude stejně minimální, a opravy ti ji nezvednou. Spíš tě vysajou.

27.10.2009 | 21:33:38 | Zpytihněv Reagovat

to Radek

P 106 zase není tak starý pekáč, je to předchůdce P 107, takže se vyráběl ještě v roce 2005. Tento konkrétní má sice 11 let, ale buď si jistý, že tento typ auta po 11ti letech je na tom technicky líp než kdejaký Fiat nebo Felicie. Někdy mám dojem, když čtu tvé příspěvky na všechno co je menší než tvé auto, že by měl někdo hodit z útesu tebe :-))

27.10.2009 | 21:29:44 |  Reagovat

Při nájezdu 3.000km za rok by těch 200.000km natočils leda v záhrobí. Jinak tento starý pekáč je zralý leda na hod z útesu. P.S. Dokoupil bych ještě nějaký samolepky, mračítka, apod. důležitý věci.

27.10.2009 | 21:19:12 | Radek Reagovat

motor

Nemyslím si, že zrovna motor 1,4 je pro tento vůz nejlepší. Bohatě stačí 1,1i který má sice papírově nižší výkon (44kW), ale má kroutící moment posazen do nižších otáček. Takže je uživatelsky příjemnější, dost živý (do 120 km/h opravdu dost) a hlavně má nižší spotřebu. Dá se s ním jezdit také sportovním stylem (je točivý, jde lehce v 6000 otáčkách) při spotřebě okolo 6,2 litru. Akorát ta špička nejvyšší rychlosti končí u 160ti a víc nejede. Ale k tomu snad ani není důvod. Je to velmi povedený motor, který tento typ auta přežil a používá se ještě dnes do C3, a nedávno do saxa i P 106.

27.10.2009 | 20:50:41 |  Reagovat

Já bych to doporučil zopáknout si základní školu, hlavně gramatiku. Každý občas udělá překlep, ale ve tvém případě to je na blití. Ale k recenzi: U těch zadků to není jen o přestavení torzek. Větší problém je v jehlovém uložení, které po najetí cca 130 000 km má vůle a auto potom plave na podélných nerovnostech. Opravit se to nedá (no, dá se vše, ale ta oprava je pracnější než to vyměnit celé). Jinak tohoto Pežota jsem měl, a taky dvěstěpětku. Nejsou to špatná autíčka, relativně pohodlná a svižná, ale rozhodně nikomu nevnucuj, že 106 je nejlepší. To bys byl dost mimo.

27.10.2009 | 15:56:32 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 106