Rok výroby:1998Typ motoru:1.4Stav km při koupi:56 000 kmStav km nyní:59 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7.1 l/100 kmVloženo:26. 10. 2009
Zatím nic vázného. Naštestí predchozi majitel byl velice ochleduplny na auto. Brzdy byly nové zavešeni stabylizatoru taktež, a tlumiče. Prostě vše na co 106tky trpí Projistotu jsem udělal rozvody tim pádem i olej a filtr Jo už jsem si spoměl nešlo naklapeni pravého světla A huř hodí dalkač asi baterka
Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týče motoru 1.4, ten si s takovým malým autíčkem jen hraje. Není ale vyzkoušeno při plném zatížení, ale myslím, že i tak to nebude vůbec špatné. Motor naskočí napoprvé a nedělá mu problém ani 160 km/h a více. Podobny motor ma i golf 1.4 55kw Pritom 106ka je nejméně o 150kg lechcí tak to musí být nekde znát samozrejmě Pokud bych mohl doporučit 106 tak jedině S 16 85kw ale najděte nějakou co nemá přes 160 000 Km a při mém častem ježdeni by tam bylo 200 000 do 3let a ta spotřeba a cena je taky někde jinde lejlepši kompromis je 1.4. Verze sport ma velice slušnou výbavu sedačky s výbornym bočním vedením el.ovladaní oken a zrcatek, posilovač rízeni, central no a 2 airbagy verze vyrobené od roku 2001 je maji 4 a to je slusná výbavyčka Podvozek je také dostačujicí Pokud chcete zmenit výšku vozidla ve předu je to klasika MC Person date jine pružiny a jeto ale vzádu žadné pružiny nenajdete je tam torzni tyč tu musíte přesadít to jen par rad na zavěr Auto je to velmi uspokojivé pro dva mladé lidi maximalnes jedním děckem Ja jsem spokojen a myslím že lidé co mají také 106tku tak jsou take radi když jedou v pátek kolem tretí odpoledne na nakupy že nemají 7 řadu Bmw a to vím o čem mluvím.... z malich vozů mužu doporučit jedině 106 :-)
ze Vas to bavi sa hadat chlapci :D ja mam doma 2.0 benzin, a potom este 2.8 benzin a som spokojny.. su aj lepsie auta ale nepotrebujem sa s nikym porovnavat..mam to na co mam a uzivam si to :D vela stastnych km
Anonyme, to co napsal Radek je cistej fakt.Koncernova auta na Toyotu s 260 PS nemaji.Samozrejme se najdou vyjimky, napr. Passat R32 (ten by uz asi v dali tak rychle nemizel :-)), Golf R32, Superb 3,6 FSI...Ale je jich malo.Vetsina kocernistu jezdi TDI-čkama ktere si muzu v porovnani s V8 tak polibit prdel a HaŤaPky, ktere si muzou prdel polibit ve srovnani s cimkoli.Hold, majitele NOVYCH Octavek 1.9 TDI jsou z 90% presvedceni o tom, ze to tahne jak prase, coz bohuzel pravdou neni.Znam lidi co maji Octu 1,9 TDI 77kw, 81kw, Superb 1,9 TDI 96 kw, ale ani jeden z nich mi neujede, ani kdyby se po..al.A to mam jen 150PS...Osobne taky jezdim v "koncernaku", ale nejakej extra zastance tedy nejsem.
pane bože ... školím pravidelně...vy budete asi trochu letci a takovy ty telátka co se scházej s patnacti letejma holkama na parkovištích u marketů a hrabete tam s cigárem v hubě...klobouk dolu kucííí
Punťoch má nějakou tragickou 1.2 s 60 poníky.:-)) To se nedivím, že jsi mu jel. Nejsilnější má 120PS a ten by tě dal. Ale o tom to není. Je to o řidiči, co je prostě pochva. Osobně to znám dobře. Koncernysty školím pravidelně. Nalepí se, vykukují a pak stačí kickdown a mizí v dáli.... .
Když už tě tady mám, nevíš, jaký nejslabší motory používá nové Punto? Dneska mě chtěl jeden pražák s novým Puntem vyučit a nějak se mu to nepovedlo. Ani do kopce :-)) A to ani když mě zbrzdil předjíždějící kamion ze 150ti na 80 do kopce a musel jsem to znovu rozjíždět. Když mě "předjížděl" (asi 3x se snažil) tak mi dojel nejdál k zadnímu blatníku a potom už se zase jen vzdaloval. A snažil se opravdu moc - protože pak mě nakonec sejmul: Na padesátce, při snížení jízdních pruhů, zákazu předjíždění a práci na silnici :-))
Máš celkem pravdu, proto jsem psal, že pro takového prcka stačí 1,1i. I při sportovnější jízdě žere míň. A navíc táta od rodiny by se měl k autu chovat slušně - není jen jeho :-))
Cituji: "...Pokud bych mohl doporučit 106 tak jedině S 16 85kw ale najděte nějakou co nemá přes 160 000 Km a při mém častem ježdeni by tam bylo 200 000 do 3let a ta spotřeba a cena je taky někde jinde lejlepši kompromis je 1.4. ..."
řekl bych, že P107 je technicky někde jinde než P106. Ty jedeš za 4L on za 7L. A za 7L takový prckolet, tak to musíš na to slušně šlapat, tudíž se chceš asi svést. Nevím, ale kdyby auto XY jezdilo za 11L, tak roční rozdíl je 120L PHM, takže nějakých 3500kč, měsíčně cca 300kč.... .
Při dnešních cenách je VŽDYCKY nutné řešit spotřebu. Pokud nejsi arabský šejk, tak každé jedno tankování ti vytáhne z peněženky minimálně tisícovku. Což mi nepřipadá až tak zanedbatelné. Například já jsem dřív tankoval se starým autem pokaždé za 1200, se současným tankuji za 800. Tankuji 3x za měsíc (on třeba ne) a těch ušetřených 1200 mi rozhodně nepřipadá jako "nic" (a to beru V-Power, což jsem do starého nebral). I kdyby tankoval jen 1x měsíčně, za ušetřené peníze může vzít ženu do kina, na večeři, nebo děti do cirkusu :-)) Navíc si myslím, že ten jeho proběh 3000 ročně se určitě časem zvýší.
Než Felicie je na tom líp všechno, ale Fiat z 1998 je o generaci novější auto, než P106, který je někdy z 1990. Nejsem zastánce Fiatu, ale to je skutečnost.
Pokud má auto najeto opravdu tolik kolik uvádíš, vydrží ti ještě dlouho - při tvém nájezdu km. Problémy začnou tak okolo 100-130 000 km (páčky přepínačů světel a blikačů, zadní náprava, a jiné "drobnosti". Ani se to nesnaž opravovat a raději to pak prodej. Zůstatková cena bude stejně minimální, a opravy ti ji nezvednou. Spíš tě vysajou.
P 106 zase není tak starý pekáč, je to předchůdce P 107, takže se vyráběl ještě v roce 2005. Tento konkrétní má sice 11 let, ale buď si jistý, že tento typ auta po 11ti letech je na tom technicky líp než kdejaký Fiat nebo Felicie. Někdy mám dojem, když čtu tvé příspěvky na všechno co je menší než tvé auto, že by měl někdo hodit z útesu tebe :-))
Při nájezdu 3.000km za rok by těch 200.000km natočils leda v záhrobí. Jinak tento starý pekáč je zralý leda na hod z útesu. P.S. Dokoupil bych ještě nějaký samolepky, mračítka, apod. důležitý věci.
Nemyslím si, že zrovna motor 1,4 je pro tento vůz nejlepší. Bohatě stačí 1,1i který má sice papírově nižší výkon (44kW), ale má kroutící moment posazen do nižších otáček. Takže je uživatelsky příjemnější, dost živý (do 120 km/h opravdu dost) a hlavně má nižší spotřebu. Dá se s ním jezdit také sportovním stylem (je točivý, jde lehce v 6000 otáčkách) při spotřebě okolo 6,2 litru. Akorát ta špička nejvyšší rychlosti končí u 160ti a víc nejede. Ale k tomu snad ani není důvod. Je to velmi povedený motor, který tento typ auta přežil a používá se ještě dnes do C3, a nedávno do saxa i P 106.
Já bych to doporučil zopáknout si základní školu, hlavně gramatiku. Každý občas udělá překlep, ale ve tvém případě to je na blití. Ale k recenzi: U těch zadků to není jen o přestavení torzek. Větší problém je v jehlovém uložení, které po najetí cca 130 000 km má vůle a auto potom plave na podélných nerovnostech. Opravit se to nedá (no, dá se vše, ale ta oprava je pracnější než to vyměnit celé). Jinak tohoto Pežota jsem měl, a taky dvěstěpětku. Nejsou to špatná autíčka, relativně pohodlná a svižná, ale rozhodně nikomu nevnucuj, že 106 je nejlepší. To bys byl dost mimo.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 106
Tuhle recenzi psal mega blb...
Protože nasekat tolik pravopisnejch chyb a hrubek v jednom článku... -řekl bych,že dotyčný ještě teď chodí do školy....
30.10.2009 | 09:54:27 | Pavel Reagovat
ze Vas to bavi sa hadat chlapci :D ja mam doma 2.0 benzin, a potom este 2.8 benzin a som spokojny.. su aj lepsie auta ale nepotrebujem sa s nikym porovnavat..mam to na co mam a uzivam si to :D vela stastnych km
29.10.2009 | 18:32:25 | Reagovat
Anonyme, to co napsal Radek je cistej fakt.Koncernova auta na Toyotu s 260 PS nemaji.Samozrejme se najdou vyjimky, napr. Passat R32 (ten by uz asi v dali tak rychle nemizel :-)), Golf R32, Superb 3,6 FSI...Ale je jich malo.Vetsina kocernistu jezdi TDI-čkama ktere si muzu v porovnani s V8 tak polibit prdel a HaŤaPky, ktere si muzou prdel polibit ve srovnani s cimkoli.Hold, majitele NOVYCH Octavek 1.9 TDI jsou z 90% presvedceni o tom, ze to tahne jak prase, coz bohuzel pravdou neni.Znam lidi co maji Octu 1,9 TDI 77kw, 81kw, Superb 1,9 TDI 96 kw, ale ani jeden z nich mi neujede, ani kdyby se po..al.A to mam jen 150PS...Osobne taky jezdim v "koncernaku", ale nejakej extra zastance tedy nejsem.
29.10.2009 | 08:44:23 | jamieson Reagovat
RE: ...Niky Lauda v koncerňáku :-D
tak ty jsi se teda pochlubil...
13.06.2012 | 16:13:22 | Nikdo | 90.178.50.* Reagovat
Anonyme mluvíš z vlastní zkušenosti, když driftuješ se shnilým Fandou?:-))
28.10.2009 | 17:57:36 | Radek Reagovat
peugeot
pane bože ... školím pravidelně...vy budete asi trochu letci a takovy ty telátka co se scházej s patnacti letejma holkama na parkovištích u marketů a hrabete tam s cigárem v hubě...klobouk dolu kucííí
28.10.2009 | 11:37:02 | Reagovat
Punťoch má nějakou tragickou 1.2 s 60 poníky.:-)) To se nedivím, že jsi mu jel. Nejsilnější má 120PS a ten by tě dal. Ale o tom to není. Je to o řidiči, co je prostě pochva. Osobně to znám dobře. Koncernysty školím pravidelně. Nalepí se, vykukují a pak stačí kickdown a mizí v dáli.... .
27.10.2009 | 22:08:44 | Radek Reagovat
Radek
Když už tě tady mám, nevíš, jaký nejslabší motory používá nové Punto? Dneska mě chtěl jeden pražák s novým Puntem vyučit a nějak se mu to nepovedlo. Ani do kopce :-)) A to ani když mě zbrzdil předjíždějící kamion ze 150ti na 80 do kopce a musel jsem to znovu rozjíždět. Když mě "předjížděl" (asi 3x se snažil) tak mi dojel nejdál k zadnímu blatníku a potom už se zase jen vzdaloval. A snažil se opravdu moc - protože pak mě nakonec sejmul: Na padesátce, při snížení jízdních pruhů, zákazu předjíždění a práci na silnici :-))
27.10.2009 | 22:02:13 | Drsoň Reagovat
Radek
No právě, ty jeho údaje a kilometry mě nějak matou.
27.10.2009 | 21:57:38 | Drsoň Reagovat
Radek
Máš celkem pravdu, proto jsem psal, že pro takového prcka stačí 1,1i. I při sportovnější jízdě žere míň. A navíc táta od rodiny by se měl k autu chovat slušně - není jen jeho :-))
27.10.2009 | 21:55:52 | Reagovat
Vycházím z údajů dole - pochybuji, že by tam mělo být 159.000km. 100.000km za rok by ten P106 jen velmi těžko nevydržel.
27.10.2009 | 21:55:30 | Radek Reagovat
To Drsoň
Cituji: "...Pokud bych mohl doporučit 106 tak jedině S 16 85kw ale najděte nějakou co nemá přes 160 000 Km
a při mém častem ježdeni by tam bylo 200 000 do 3let a ta spotřeba a cena je taky někde jinde lejlepši kompromis je 1.4.
..."
27.10.2009 | 21:53:41 | Radek Reagovat
Spíš si myslím, že k těm 3000 km za rok zapomněl připsat ještě jednu nulu.
27.10.2009 | 21:52:34 | Reagovat
To Drsoň
řekl bych, že P107 je technicky někde jinde než P106. Ty jedeš za 4L on za 7L. A za 7L takový prckolet, tak to musíš na to slušně šlapat, tudíž se chceš asi svést. Nevím, ale kdyby auto XY jezdilo za 11L, tak roční rozdíl je 120L PHM, takže nějakých 3500kč, měsíčně cca 300kč.... .
27.10.2009 | 21:52:26 | Radek Reagovat
Radek
Nevím, kde narážel autor na co, naopak píše že "spotřeba by byla taky někde jinde" a že najede 200 000 do tří let. Ha?
27.10.2009 | 21:51:35 | Drsoň Reagovat
Radek
Při dnešních cenách je VŽDYCKY nutné řešit spotřebu. Pokud nejsi arabský šejk, tak každé jedno tankování ti vytáhne z peněženky minimálně tisícovku. Což mi nepřipadá až tak zanedbatelné. Například já jsem dřív tankoval se starým autem pokaždé za 1200, se současným tankuji za 800. Tankuji 3x za měsíc (on třeba ne) a těch ušetřených 1200 mi rozhodně nepřipadá jako "nic" (a to beru V-Power, což jsem do starého nebral). I kdyby tankoval jen 1x měsíčně, za ušetřené peníze může vzít ženu do kina, na večeři, nebo děti do cirkusu :-)) Navíc si myslím, že ten jeho proběh 3000 ročně se určitě časem zvýší.
27.10.2009 | 21:46:36 | Drsoň Reagovat
To anonym
Než Felicie je na tom líp všechno, ale Fiat z 1998 je o generaci novější auto, než P106, který je někdy z 1990. Nejsem zastánce Fiatu, ale to je skutečnost.
27.10.2009 | 21:44:01 | Radek Reagovat
To Vašek
Neboj, je dobré i pro lidi s dvěma dětma. Mám to vyzkoušené :-))
27.10.2009 | 21:40:49 | Reagovat
To Drsoň
Při tomto nájezdu řešit spotřebu je jaksi mimo mísu, nemyslíš? Autor právě na to naráží.
27.10.2009 | 21:40:33 | Radek Reagovat
jj hodit Radečka z útesu i s tím jeho "tankem" - bezva nápad!
27.10.2009 | 21:35:50 | a2 Reagovat
Radek
pro člověka, který jezdí málo, je to ideální autíčko. Není drahé a službu udělá. Nebo myslíš Radku, že k najetí 3000 km za rok je potřeba SUV ?
27.10.2009 | 21:35:32 | Drsoň Reagovat
Pokud má auto najeto opravdu tolik kolik uvádíš, vydrží ti ještě dlouho - při tvém nájezdu km. Problémy začnou tak okolo 100-130 000 km (páčky přepínačů světel a blikačů, zadní náprava, a jiné "drobnosti". Ani se to nesnaž opravovat a raději to pak prodej. Zůstatková cena bude stejně minimální, a opravy ti ji nezvednou. Spíš tě vysajou.
27.10.2009 | 21:33:38 | Zpytihněv Reagovat
to Radek
P 106 zase není tak starý pekáč, je to předchůdce P 107, takže se vyráběl ještě v roce 2005. Tento konkrétní má sice 11 let, ale buď si jistý, že tento typ auta po 11ti letech je na tom technicky líp než kdejaký Fiat nebo Felicie. Někdy mám dojem, když čtu tvé příspěvky na všechno co je menší než tvé auto, že by měl někdo hodit z útesu tebe :-))
27.10.2009 | 21:29:44 | Reagovat
Při nájezdu 3.000km za rok by těch 200.000km natočils leda v záhrobí. Jinak tento starý pekáč je zralý leda na hod z útesu. P.S. Dokoupil bych ještě nějaký samolepky, mračítka, apod. důležitý věci.
27.10.2009 | 21:19:12 | Radek Reagovat
motor
Nemyslím si, že zrovna motor 1,4 je pro tento vůz nejlepší. Bohatě stačí 1,1i který má sice papírově nižší výkon (44kW), ale má kroutící moment posazen do nižších otáček. Takže je uživatelsky příjemnější, dost živý (do 120 km/h opravdu dost) a hlavně má nižší spotřebu. Dá se s ním jezdit také sportovním stylem (je točivý, jde lehce v 6000 otáčkách) při spotřebě okolo 6,2 litru. Akorát ta špička nejvyšší rychlosti končí u 160ti a víc nejede. Ale k tomu snad ani není důvod. Je to velmi povedený motor, který tento typ auta přežil a používá se ještě dnes do C3, a nedávno do saxa i P 106.
27.10.2009 | 20:50:41 | Reagovat
Já bych to doporučil zopáknout si základní školu, hlavně gramatiku. Každý občas udělá překlep, ale ve tvém případě to je na blití. Ale k recenzi: U těch zadků to není jen o přestavení torzek. Větší problém je v jehlovém uložení, které po najetí cca 130 000 km má vůle a auto potom plave na podélných nerovnostech. Opravit se to nedá (no, dá se vše, ale ta oprava je pracnější než to vyměnit celé). Jinak tohoto Pežota jsem měl, a taky dvěstěpětku. Nejsou to špatná autíčka, relativně pohodlná a svižná, ale rozhodně nikomu nevnucuj, že 106 je nejlepší. To bys byl dost mimo.
27.10.2009 | 15:56:32 | Reagovat