Rok výroby:2005Typ motoru:1560Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:13. 2. 2008
Ani po upozornění na svolávačku (kvůli upgradu SW) při dvou pravidelných prohlídkách jsem nereagoval - takže byl ten upgrade proveden teprve až mě odvezla odtahovka (vše i s taxíkem za odvoz zbytku rodiny domů na náklady importéra poté, co auto přestalo úplně reagovat (asi jako když se zcela vybije baterka nebo zamrznou "Windows").
Jinak jen prasklé žárovky.
Za "dohrkávání" odněkud zezadu se nakonec ukázala být vinna dvoudílná dětská autosedačka, takže Peugeot v tom bylo zcela nevinně...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokračuji v recenzi z března 2006: Teprve s odrůstajícími dvojčaty a malým klukem v sedačkách na zadních sedadlech a poté, co jsme dokoupili i 6. sedadlo do kufru, začínám práci francouzských inženýrů naplno doceňovat já i manželka.
Pohodlí, prostor, nebe nad hlavou... a hlavně fantastický motor. Při normální jízdě jen tiše přede, po rovině si nechá líbit průjezdy obcemi na pětku, ale když je třeba, tak s autem hezky zacvičí už od cca 1600 až do 4000 otáček.
Při klidné jízdě mimo město a dálnice spotřeba zcela běžně pod 4 l/100 km, na dálnicích při jízdě do 135 km/h spotřeba pod 6 l/100 km, dlouhodobý průměr něco kolem 5 l/100 km.
Nedivím se ale těm, co mají s tímhle motorem spotřebu o dost vyšší, neboť ten motor vysloveně svádí k vytáčení až někam ke 4000 rpm - a to pak může spotřeba šplhat až přes 7 l/100 km. Je to holt něco úplně jiného, než "traktor" 1.9 TDi v naší staré Oktávce I, s nímž ani manželka nedokázala jezdit za více než 6l/100, avšak u něhož ani nemělo moc mysl jej nějak honit do otáček, neboť už někde kolem 3000 rpm začal "vadnout".
Jedinou méně příjemnou věcí je tak snad jen lehce odskakující zadní náprava při (polo)prázdném autě - což je zřejmě daň za sedmimístnou homologaci a s ní spojené vysoké užitečné zatížení. Chtělo by to holt adaptabnilní elektrohydraulické pérování nebo alespoň nastavitelnou charakteristiku zadních tlumičů - ale to už by se to auto asi dalo jen těžko koupi nové za onen půlmilion, co jsem za něj před dvěmi lety dal...
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307