Rok výroby:2000Typ motoru:2,0 HDi 80 kWStav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:137 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:21. 6. 2007
Motor počas jazdy zhasíňal. Motor počas jazdy prechádza do núdzového režimu, t.j. ostane pracovať ako hladký diesel. Na diagnistike stále sa opakujúca chyba: " regulácie tlaku paliva - nízky tlak".
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hneď po kúpe vozidla (august 2008) auto počas jazdy do kopca alebo počas dlhšej jazdy po dialnici z ničoho nič zhaslo. Vymenil som ERG ventil závada sa odstránila. (nebezpečné pri predbiehaní!!!!) Počas bežnej jazdy auto (raz za 100 km) prepne do núdzového režimu. Taktiež nepríjemné pri predbiehaní.
Prestane pracovať turbo, obmedzia sa otáčky na 3000. Motor pracuje ako hľadký diesel. Musím vypnúť motor a po cca jednej minúte môžem štartovať. Potom úž turbo funguje, ale ostane svietit kontrolka vstrekovania. V servise som mal auto už x-krát, a vždy sa mi táto istá chyba po čase objavila.
Pri načítaní chýb cez PC sa zobrazuje stále tá istá chyba: "chyba regulácie tlaku paliva - nízky tlak"Menil som ventil regulácie turba, čistil som turbo, čistila sa nádrž, repasovalo sa dopravné čerpadlo, menil som všetky filtre, merali sa čidla a stále tá istá závada.Auto bolo napojené na diagnostiku aj počas jazdy, pričom motor prešiel do núdzového režimu, ale nepodarilo sa nájsť závadu. V servise nevedia povedať kde je chyba!
Za rok som už zaplatil cca 10 000 Sk za diagnostíku a stále bez úžitku!!!!
zdravim mam preste ten isty problem nikde to nevedia vyriesit nemohol by som poprost o foto alebo nejaky nakres tej skrutky ktoru treba prestrieknut WDckom na turbe vopred dik p.s.(neviem si uz rady) mail: blahut.m@gmail.com
Nakoniec som to dal do servisu Peugeot, nechal som si urobit diagnostiku a naslo chybu Nízky tlak vstrekovania paliva - nechal som ho tam s tým, že chcem túto chybu odtrániť. Zaplatil som 8000Sk (tri tyzdne v servise) a po ceste domov sa mi to stalo znovu- auto počas jazdy do nudzového režimu. Teraz hlasilo chybu nie nízky tlak paliva ale vysoký tlak vstrekovania paliva, takze som nemohol uplatnit reklamaciu. Po mesiaci som si bol pre auto, zaplatil som 12000Sk. Tvrdili, ze vsetko vymenili, vsetko bolo dole, turbo rozobrate a vycistene. Vymenene EGR a ine ventili atď. Samozrejme po ceste domov stara známa závada, vysoky tlak vstrekovania paliva. Tu som zacal uplatnovat reklamaciu na poslednu opravu za 12 000 Sk. Po troch tyzdnoch badania ich napadlo, ze ked to nevedia opravit poslu vysledky z pocitaca do FR. Odpisali im ze, nieco nieje v poriadku s Turbom. Na turbe je nejaká skrutka a ta bola pridreta, pomohlo trocha WDčka. Od tej doby auto šlape ako hodinky. Smola je, že pokial na to prišli odbornici z Peugeotu stalo ma to 30 000Sk, auto som nemal par mesiacov doma, a pritom stacilo par kvapiek oleja. Tahali ma za nos.
mali sme rovnaky problem, ale podarilo sa mi ho vyriesit na prvykrat a to len vycistenim palivoveho filtra, a to mi v peugeote chceli menit cele vstrekovacie cerpadlo. odvtedy sa mi to neopakovalo.
skúšal si prečistiť tie malé hadičky ktoré vedú do rg ventilov ,pretože ja som mal tento problém vlani bola tam malá nečistota preto tam nebol správny tlak
Vstřikovače neodejdou jen tak. V zásadě je to buďto opotřebováním nebo hodně nekvalitním palivem používaným delší dobu. Myslím, že ve Tvé případě je to spíš opotřebováním. Po 300.000km se není čemu divit.
Tak přesně takhle se projevují opotřebované vstřkovače - nadměrný "přepad" nafty. Chce to nechat zkontrolovat je v odborném diesel servisu. Výměna vstřků se u dnešních commo n railů pohybuje v desítkách tisíc Kč...
Jasné, kúp si Škodovku a zaraď sa do stáda. Keď si kúpiš 6 rokov jazdenú Octáviu, tak tam nebudeš musieť ani vymeniť olej. Možno až po milióne kilometrov.
Nedávno jsem byl na pivu (domníval jsem se že včera), ale když už je po Augustě 2008... :-))) Hned to prodej a uděláš nejlíp. Kdysi jsem řešil podobný problém - pořád jsem do toho cpal peníze až mě to skoro zničilo...
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
prosom o radu
zdravim mam preste ten isty problem nikde to nevedia vyriesit nemohol by som poprost o foto alebo nejaky nakres tej skrutky ktoru treba prestrieknut WDckom na turbe vopred dik p.s.(neviem si uz rady) mail: blahut.m@gmail.com
29.03.2010 | 09:29:44 | Marian Reagovat
uz to ide
Nakoniec som to dal do servisu Peugeot, nechal som si urobit diagnostiku a naslo chybu Nízky tlak vstrekovania paliva - nechal som ho tam s tým, že chcem túto chybu odtrániť. Zaplatil som 8000Sk (tri tyzdne v servise) a po ceste domov sa mi to stalo znovu- auto počas jazdy do nudzového režimu. Teraz hlasilo chybu nie nízky tlak paliva ale vysoký tlak vstrekovania paliva, takze som nemohol uplatnit reklamaciu. Po mesiaci som si bol pre auto, zaplatil som 12000Sk. Tvrdili, ze vsetko vymenili, vsetko bolo dole, turbo rozobrate a vycistene. Vymenene EGR a ine ventili atď. Samozrejme po ceste domov stara známa závada, vysoky tlak vstrekovania paliva. Tu som zacal uplatnovat reklamaciu na poslednu opravu za 12 000 Sk. Po troch tyzdnoch badania ich napadlo, ze ked to nevedia opravit poslu vysledky z pocitaca do FR. Odpisali im ze, nieco nieje v poriadku s Turbom. Na turbe je nejaká skrutka a ta bola pridreta, pomohlo trocha WDčka. Od tej doby auto šlape ako hodinky. Smola je, že pokial na to prišli odbornici z Peugeotu stalo ma to 30 000Sk, auto som nemal par mesiacov doma, a pritom stacilo par kvapiek oleja. Tahali ma za nos.
19.07.2009 | 15:58:52 | dr Reagovat
mali sme rovnaky problem, ale podarilo sa mi ho vyriesit na prvykrat a to len vycistenim palivoveho filtra, a to mi v peugeote chceli menit cele vstrekovacie cerpadlo. odvtedy sa mi to neopakovalo.
16.08.2008 | 13:48:46 | novy Reagovat
rada
skúšal si prečistiť tie malé hadičky ktoré vedú do rg ventilov ,pretože ja som mal tento problém vlani bola tam malá nečistota preto tam nebol správny tlak
12.08.2008 | 13:01:24 | henrich nr Reagovat
poradim Ti, skus chladic stlaceneho vzduchu, mal som taku istu pantu ako Ti a toto pomohlo!!!!
14.06.2008 | 18:10:48 | Reagovat
august 2008
ses frajer, august 2008 a už ho mas vyzkousenyho,takovej pohled do budoucnosti by se mi nekdy hodil...
08.02.2008 | 19:08:16 | Tade Reagovat
Vstřikovače
Vstřikovače neodejdou jen tak. V zásadě je to buďto opotřebováním nebo hodně nekvalitním palivem používaným delší dobu. Myslím, že ve Tvé případě je to spíš opotřebováním. Po 300.000km se není čemu divit.
27.07.2007 | 13:29:26 | Radek Reagovat
pri niektorich znackach nestaci chybu obstranit, ale treba to ,,oznamit,, riadiacej jednotke ,ze bola chyba odstranena.
27.07.2007 | 13:04:41 | kemal Reagovat
měl jsem to samý pak mi zjistily špatný ukostření fakt neni to sranda čuměl jsem jak puk ale od tý doby je prej pokoj má ho jinej majitel a o.k.
23.06.2007 | 19:22:44 | sanbay Reagovat
Unavené vstřikovače
Tak přesně takhle se projevují opotřebované vstřkovače - nadměrný "přepad" nafty. Chce to nechat zkontrolovat je v odborném diesel servisu. Výměna vstřků se u dnešních commo n railů pohybuje v desítkách tisíc Kč...
23.06.2007 | 12:32:11 | Honza Reagovat
Jasné, kúp si Škodovku a zaraď sa do stáda. Keď si kúpiš 6 rokov jazdenú Octáviu, tak tam nebudeš musieť ani vymeniť olej. Možno až po milióne kilometrov.
22.06.2007 | 22:48:33 | Petrík Reagovat
...a kup si Octavii TDi, jedno jestli 81 nebo 66Kw.Nějaká muška se sice najde na každém autě, ale toto u ní nehrozí...
22.06.2007 | 20:23:35 | O 1.6 55Kw Reagovat
prodat
Nedávno jsem byl na pivu (domníval jsem se že včera), ale když už je po Augustě 2008... :-)))
Hned to prodej a uděláš nejlíp. Kdysi jsem řešil podobný problém - pořád jsem do toho cpal peníze až mě to skoro zničilo...
22.06.2007 | 06:35:05 | Kozíprd Reagovat
pust ot do sveta, nebo si zanedlouho budes muset vzit hypoteku abys to auto udrzel v provozu
21.06.2007 | 18:38:44 | diego Reagovat
??????
cim skor predat pokial to ma nejaku hodnotu.
21.06.2007 | 18:15:36 | Reagovat