Recenze Peugeot 406
“Takovej průměr.”

Autor recenze: Radar (35 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1995 Typ motoru:1,816v 81kw Stav km při koupi:110 000 km Stav km nyní:190 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 1. 5. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault R21

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Nefunkční klima. Porucha vstřiku na LPG.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Peugeot 406 nebrat. Motor 1,8 81kw je slabý na tento vůz, pokud chcete jezdit razantně, musíte hodně vytáčet motor, což se projeví na spotřebě. Pokud tam je tažné zařízení a mám tahat náklad do kopce, tak kolikrát přemýšlím, jestli to mám vyjet na jedničku. Někdo může namítat, že mám motor na odpis, naštěstí opak je pravdou, byl jsem na testech a technik mi řekl, že motor vykazuje hodnoty téměř nového auta. Často odchazejí stabilizátory a čepy, vůz mám již 4 roky a čepy budu měnit potřetí.

Hold pohodlí, ale za vysokou cenu. Jinak pěkný vůz s parádním svezením. Dlouho jsem si nemohl zvyknout na plynový pedál, bolela mě z něj noha, je to vlivem toho, že jsem si ji neměl o co opřít, středová palubní deska, která sahá před řadící páku je krátká. Pokud koupíte Peugeota se 14 koly, tak počítejte s problematikou shánění pneumatik, tyto gumy dělá jen pár výrobců, takže nejlépe dokoupit patnáctky AL kola nebo plechové disky.

Jinak vůz je perfektně odpružen, žádné drkocání po dírách, tak jak to známe z Felicií nebo jiných aut typu Ford escort nebo R 19. V zatáčkách se lehce naklání, no ale když v ní mate na tachometru 160, tak se není co divit. :-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406

Vložit komentář

Tím jsem myslel ,že na 2.0 16v break jde znát hodně váha.už tím že má těžší motor na 1.8 16v to nejde tak vidět.Nic víc.

20.11.2011 | 20:34:00 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

1,8 je slabá motorizácia na 406, tá je dosť ťažká. pocitovo sa ľahšie vytáča, je ľahšie sprevodovaná, ale na 2.0 nemá šancu.
Inak: ak benzín, tak jedine Japonca, ak diesel, tak PSA, al.Mercedes. Nič iné medzitým neexistuje/myslím najmä jazdenky/, nové je dobré skoro každé auto, ale až po 150-250.000 km sa ukáže poctivý motor a nízke servisné nákady.

20.11.2011 | 21:05:07 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Mě přijde 1.8 16v i pocitově svižnější jako 2.0 16v.už tím že je lehčí.Ale dle toho co čtu ,zřejmě to bude počtem najetých KM a stavem.V 1.8 16v která je po 1 majiteli dovoz DE najeto dle všeho 150tkm ,a zhruba to tomu i nějak odpovídá je motor dost slušný.Jinak měnit čepy po 3 po 4 letech?V celku dost možná se to chce vyhýbat dírám kanálům apod.I u R19 jsem jezdil 4 roky ,bez výměny čepů ,a nebyla to ani potřeba.Se 406stkou 2.0 16v jezdím skoro 2 roky ,a taky žádná oprava zatím najeto skoro 200tkm.A ani náznak ,nějaké vady:)

20.11.2011 | 02:20:45 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

RE:

Jestli 1,8 je slabá,dle jiného jede líp než 2,0 tak nejlíp pojede 1,6 neboť je nejlehčí.To jsou ale úvahy k pousmání.

20.11.2011 | 07:32:54 | PA  | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Já tvrdím pocitově ,že když jedu s 1.8 16v tak to budí dojem že je to svižnější než 2.0 16v ,netvrdím že je.Protože není.

20.11.2011 | 13:49:54 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

To není automat, má to pětikvalt.
Když jsem to kupoval, tak jsem se v tom projel, ale desetiminutová projížďka mi řekne tak akorát základ.

05.05.2008 | 20:22:01 | radar Reagovat

Myslim ze spotrebu a pruznost ovplyvnuje dost aj to ze mas automat.
Hold nie je nad manual.

05.05.2008 | 09:09:41 |  Reagovat

to si nesedel v tom aute ked si ho isiel kupovat ?

03.05.2008 | 21:35:27 | sin Reagovat