Recenze Peugeot 406 3.0 V6 24V 152 kW
“Vynikající”

Autor recenze: Aleš Tomek (20 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2946ccm/152kW při 6000 Stav km při koupi:142 000 km Stav km nyní:163 112 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 13 měsíců Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 14. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Vectra A 2,5 V6 125 kW

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Za 13 měsíců provozu vlastně nic..Výměna náplní a filtrů. Určitě se zase najdou škodofilové a podobní, kteří mě nebudou věřit, ale já opravdu za ten rok a něco a něco přes 20 000km nic neopravoval.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Koupil jsem toto vozidlo, pač už odmalička jsem byl z 406 uplně odvařený a vlastně jsem si splnil sen..Moje předchozí vectra už byla celkem prolezlá korozí, i když to byl rok 1995, ale holt opel..Tak šla do světa.Původně jsem chtěl 2,0 16V, ale zvyklý na 170 koní, nechtělo se mi jít dolů. Diesel se mě s mým nájezdem neoplatí. Když jsem zjistil, že vedle 3,0 se 140kW se dělá i tato ještě našláplejší z P607 a C5, začal jsem pátrat. A měl jsem štěstí..Cena byla oproti např. octavkám nebo superbům veskrze směšná: 99 tisíc Kč, sleva na 95 000 Kč. Byl to první majitel v ČR. Vůz se serviskou. Krásný, čistý, nepoškozený, modrá metalíza. Plná výbava vč. kůže, aut. klimy, el. sedačky a všeho možného. Motor je kapitola..Perfektní zátah, maximálka je kolem tachometrových 240, oficialně 232km/h. Ve městě s tím nejezdím(jinak by byla asi pěkně brutální spotřeba), to si pujčuji mámy favorita. Na štreky(jezdím 2x týdně do Prahy) se většinou pohybujiu kolem 9 litrů, což je myslim adekvádní a celkem solidní spotřeba na skoro 210konový motor..Povinné ručení u makléře jsem letos stlačil těsně pod hranici 7000 Kč takže pohoda.S autem se jezdí perfektně, myslím že i design a kvalita je na velmi vysoké úrovni. Myslím si i, že např. s takvou octaviou té generace se celkem dost dobře nedá rovnat.Nejvíc zarážející je cena poloviční oproti předražené octě (ale vlastně pro nás co toto auto máme výhoda jak blázen)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406

Vložit komentář

to luboš

potřebuju zjisti pocet pojsitnych události. Nebo tedy mi pošlete počet měsíců a pojistencjh udalosti, by taky melo jit

04.07.2011 | 22:31:30 |  Reagovat

Pojištovna

Zkus pojištovnu Slavia .Ted jsem se díval a měly tam na Civica 2.2 za 4900kč. Já platím za 2.0 4100kč ,ale mám tam nějaký bonus .Jinak to stálo 4450kč přesně.Nejdražší co je tak Allianz to mě chtěly prve smluvit při koupi auta a naštěstí jsem se podíval dřív ,na jiné pojíštovny a odmítl to.Chtějí za to 11 500kč.Což mě tedy přijde až příliš ,a vůbec dle mě by se neměla pojistka vztahovat na obsah motoru ,ale třeba na věk majitele .počtu jeho zaviněných dopravních nehod atd.Aby to mělo hlavu a patu.A ne platit víc za něco ,co s tím nemá co dělat.

03.07.2011 | 15:06:15 | luke20 Reagovat

Hm, nejdem vrtať, ale POZOR!!! Načo je niekomu MENO a RODNE ČíSLO?!!


Jirke: Pozri si poisťovnu Genertel, tam to uhráš na nejakých 3.000-3.500 max.

Svoje údaje po internete neposielaj hocikomu. Musí stačiť iba meno a typ, objem auta a Tvoj vek. Prípadne si daj v Googli vyhľadať najlacnejšie poistenie. Je to jednoduché.

03.07.2011 | 11:43:44 | ľuboš Reagovat

Mám nějaky slevy, a podporuju majitele těhlech super aut :-D Pokud ti to mám zjistit, tak mi poslete kdokoli na mail: h.lorinc@seznam.cz. Potřebuju: Druh vozidla tedy, obsah motoru, kw, dále psč a kde přesně bydlíte, a potom rodné číslo a celé jméno abych mohl zjistit škodné události. Dělal jsem klientovi na peugeot 406kupé 2.0 s ojištěním čelního skla, je mu 26, ale měl teda docela bonusy, ale vyšlot o na nejakejch 3.300? cca nějak tak. Pošlete a spočítám vám to :-)

03.07.2011 | 10:12:09 |  Reagovat

Anonyme

já platím na 406 2,2HDi(98kW) necelých 6000Kč, a levněji jsem nikde nepořídil. Pokud víš o něčom levnějším, budu vděčný. Je mi 26 let, všude se ošívají, že holt musím platit, kvůli nízkému věku...

03.07.2011 | 08:51:46 | Jirke Reagovat

Tak já platím 4100kč:))

02.07.2011 | 23:48:16 | luke20 Reagovat

Jelikož v tom dělam, tak ti klidně mužu sehnat povinný na 2.0 cca za 3000-3500 :-)

02.07.2011 | 22:21:20 |  Reagovat

Oprava

Oprava 5500kč

02.07.2011 | 20:39:41 | luke20 Reagovat

Já osobně si myslím že ten kdo koupí 1.2Htp tak bere auto jen jako s bodu A do B a auta ho moc neberou.Protože nejde jen o to že je to slabé ,ale s tou spotřebou to taky není nijak žhavý.Pokud s tím pojede člověk jenž na spotřebu moc nehledí tak pojede klidně za 7 l.Což třeba s 1.8 16v 406stkou se dá jezdit svižněji za 9-10L.A auto je naprosto nesrovnatelný.Což ty 2 litry člověka nezachrání.S 1.8 54kw jsem jezdil za 9l po městě a s tím 2.0 16v jezdím za 10-11l.S Feldou 1.6 55kw co jezdím v práci to vychází zhruba kolem 8-9L. takže je to minimální rozdíl.A Felda vs 406 2.0 16 se nedá rovnat ,takže se ta 406stka vyplatí.A co se povinného ručení týče dá sehnat za slušnou cenu stačí najít výhodnou pojistku.A za 2.0 nedáte ročně více jako 55000kč.

02.07.2011 | 20:38:42 | luke20 Reagovat

Mě tyhle lidi baví, to je proste všechno závist a od toho se to odvíjí. Ale z pohledu na český silnice, kde je sama 1,2htp, a nebo velký "mástři" maj tdi je mi zle.
Je mi 21, dva roky se teď jezdil s escortem 1,6 16v, 66kw. Auto super, jen to rezlo. Asi před měsícem sem si koupil peugeota 406kupé 3.0 v6 140kw. Proste tohleto je u AUTO, ten zvuk, ty vlastnosti, nádhera zatím. Co se týče věku, co vidim proste nějaký lidi na silnic, chce se mi blejt, a naopak clovek po 60 už proste neblika, jezdi v levym pruhu a takovyhle věci, to je 1000x horsi nez kdyz misto 50 pojedu 70. A pokdu bysme podporovali tuhle teorii, tak ženskejm byste zakázaly SUV asi co? (ja to taky nemám rad, ale je to jejich věc a nesoudim je za to, jen si řeknu vždykcy nejakou poznamku)
Ale u toho auta proste nejde o to že to jede 250, ale prostě když dáte za 2 a vystartujete na 90 během momentu, tak to sou chvíle kdy prostě to auto milujete.
180jedete s každym autem, i 1.2 a udšlato stejne bordel, tak lidi přestante zavidet a zkuste se někdy svezt v nějakym "AUTĚ"

02.07.2011 | 20:18:37 |  Reagovat

...

Se dívám že se zde najde spousta blbců.Otázky typu kde jsi na to vzal?Nebo že je moc mladej na tak silnej motor?.Zvláštní no.Jen bohužel ,tady musí člověk přemýšlet o obsahu motoru.K vůli povinnému ručení a cenně benzinu.A zřejmě někdo jen závidí.Ve 20 letech může dojít k 95 000kč.Několika způsoby na ,nichž se normální člověk ani nepozastaví.

28.06.2011 | 01:09:28 | luke20 Reagovat

Mám 2.0 99kw Rok 2000 ,zatím spokojenost ,auto mám 7měsíců.

25.03.2011 | 16:25:19 | luke20 Reagovat

Pánové, tříválec je skvělý motor. Proto mám hned dva! :-)
Ale vážně, mám starší typ tohohle PSA šestiválce (140kW) v rodinném kombíku a dálka se dá za těch 9 litrů jet aniž by se člověk ploužil. Kdo nevěří ať tam běží a nebo si to prostě zkusí. ;-)

21.11.2010 | 21:52:42 | Robin Reagovat

vim hovno

Manuál 5kvalt, je to dole napsané. Myslim že k tomuto motoru by se hodil 6st. .a do 2,2HDi by taky mohl být.

13.04.2010 | 18:02:01 | Aleš Reagovat

Taková koncetrace závistivců a hlupáků se najde u málokterého auta :D Těm co plivou na vysoký objem se doporučuju zaměřit na komentáře k vozům BMW ... tak se nějaké ty litry neřeší.
O věku se raději vyjadřovat nebudu, protože když má člověk v hlavičce nasr*no, tak je zcela jedno je-li mu 15 nebo 60 let. Jsem spíše zastáncem myšlenky, že silnější auta je bezpečnější díky výkonové rezervě.

Tenhle Peugeot mě zaujal, ikdyž ze zkušenosti francouzské auta nemám rád, za poslední relativně spolehlivé peugeoty považuju 205 a právě 406. Otázka je, jestli ten motor bude brát oněch zmiňovaných 9l, případně kolik bude brát reálně v městském provozu. Se svým 1,4 60k jezdím za 7,5l (denně 2x 35km) a "vynikající" zkušenost mám s benzínovým motorem 1,6 od VW (octavia, golf aspol.) S tím jsem na 300km trase dosáhl spotřeby 16,5l/100km (z plné nádrže byla prázdná) tudíž sháním něco co pojede, ale ve výsledku tolik nesežere.

13.04.2010 | 14:52:12 | Simax Reagovat

Ano tiez musim suhlasit 607 je bohovske auto mam ho tiež 3 sv 24 ventil v plnej palbe aj s kozou a telefonom kupil som to po starom dedovi a len som vymenil oleje filtre pre istotu som dal vymenit rozvody aj ked nebolo treba. Už ho budem mat vyse roka a nemozem povedat na to auto ani pol slova som s nim maximalne spokojny.predtym som mal 605 tiez s tym istym motorom len v manuale.A spotreba vecsina ludi neveri ked im poviem ze na 607 spravim spotrebu okolo 8az 9 litrov. je to bohovske auto a isto by som inu znacku nekupil.

14.02.2010 | 16:59:03 | Martin Reagovat

Možná se zeptám blbě,ale to je automat,nebo manuál ??

09.02.2010 | 10:05:02 | Vim hovno Reagovat

dr.turbo

Jééé -ještě že si nepřešel k dvojcifernejm číslům...

09.02.2010 | 09:39:38 |  Reagovat

si děláte prdel?

tohle je výsměch všem usedlých páprdlů!ještě mě není ani 25-to je informace pro kritiky:-) kdo jednou okusí auto o obsahu 2.0 a výš-nemůže vykládat takové nesmyly!
1)pojedu se zmíněným P406 3.0. V6 90 km/h a tou samou rychlostí s š.f. 1.2 htp(která má ve výbavě loukoťové kola a místo sedaček lavice ze základky) a do něčoho narvu-z čeho myslíte že vylezu a odejdu po svých?myslím že 1.2 htp to nebude!deformační zony jsou ůplně mimo,airbagy atd....!
2)další věc(už to tady někdo psal) dojedu vozidlo které jde 70 km/h a budu ho chtít předjet.s čím bude bezpečnější předjíždět?řekl bych že s tím 3.0!!!
3)podle mě je vaše blbost že máte pod kapotou 3 válec!vy koukáte jen na momentální spotřebu-a to je hloupost!za 20 let až budete mít náhradní zuby a budete mít problém udržet základní tekutiny-si budete říkat "celej život jsem jezdil v plečkách,škoda že jsem si nekoupil aspoň jedno pořádné auto se kterým bych si i užil ten požitek z jízdy!"je to v podstaťě v každé řidiči-nutnost někoho předjet.a ve chvilce kdy vás předjede s lehkostí maník o půlku mladší,v silnějším autě.a vám nezbyde něž se dívat na jeho mizejíci koncová světla.se nedivím že koukáte na tohohle autora jako potencionálního protivníka kterej vás možná někde jednou předjede!a poraní vaše ego spořivého bezpečného řidiče který nikdy nejel víc jak 90 km/h!na jednu stranu je mi vás i líto!
4)taky to zde bylo zmíněno-mladej kluk kterýmu je 20 let má rychlejší reflexi než o dálších dvacet let starší rival v htp!je ale pravda že se človek ty reflexi musí naučit používat!
5)podle mě i většiny mých známých je starší pomalejší šofér 100x horší jak mladej cápek v 3.0 V6!!!!!
6)varianta-málo let =málo kilovat?směšné!!!příklad= Peugeot 106 1.6 16V =66kw=90PS. tohle autíčko neváží ani tunu a myslím že většína z vás by koukal jak tohle auto trhá prdel koktávce tdi!a ve variantě GTi-krásnejch 85kw=116PS-není to nádhera?!:-)
7)jinak já osobně jsem toho názoru že Peugeot není špatná značka!o němcích atd nebudu ani rozvíjet téma!

Jinak ti přeju hodně šťastných kilometrů a radosti z jízdy!závistivce a nepřejícné lidi neřeš ty tu jsou a furt budou!ale pamatuj že není důležité předjet ale dojet vždy domů po vlastní ose!Já osobně právě taky hledám něco v tomhle stylu-až to koupím tak tu recenzi taky zveřejním!!!!

08.02.2010 | 23:28:17 | dr.turbo Reagovat

Ty jo, hádam rozumieš

sarkaznu.../ironii po česky, šprímu, šťouchu.. a podobne... . ľuboš

11.10.2009 | 09:57:30 |  Reagovat

Přesně tak Peugeot byla nejlepší značka na světě a proto do ní nasadili skupinu tajných agentů,aby značku poškodili.Ty jo ale dneska není aprííl.

11.10.2009 | 09:10:13 |  Reagovat

Oprava, s tou spotrebou

si nie som celkom istý, pri tom tempe musela byť vyššia..., budem musieť pozrieť v archívoch na pôjde...:) ľuboš

11.10.2009 | 09:01:32 |  Reagovat

Rado sa stalo...

. Inak, ak by si sa predsa len obával tých km, tak v roku 2001 prebehol test na 500.000 km. Dodnes je to neprekonaný rekord, chlapík, meno už neviem, 1400 km DENNE !! jazdil po Európe na 607, pri priemernej rýchlosti 103 km mu vyšla cca 5,5 l/100 km...., úplne seriový motor. Asi 3-4 krát mu menili FAP filter, ale to boli začiatky...Motor samozrejme OK.
Bolo to na potvrdenie správnosti FAP systému. V tej dobe bol P najdovážanejšia značka v DE a taká 406 bola vyhodnotená za NAJLEPŠIE auto pre rodinu... Nemcami, dokonca mala najlepšie brzdy... . Pred Passatom, Oktáviou a pod, celkovo 8 áut strednej triedy v combi verzii.
V tej dobe P jednoznačne dominoval nad W a zvyškom sveta v dieslových motoroch. Dodnes sa toho veľa nezmenilo.
Iba marketing veľa urobil. 100 x opakovaná hlúposť sa stáva pravdou...až nakoniec PD ide na smetisko dejín a prechádza sa na commonrail...a zatiaľ najlepší FAP je s aditívom...:))
Akurát, že v centrále P robia tajní agenti, ktorí za cca 5 rokov dokonale pochovali Peugeot.... .
O chvíľu bude na úrovni Renaulta, al. KIA ...

10.10.2009 | 23:48:22 | ľuboš Reagovat

Luboš

Díky moc za vyčerpávající odpověď. hned jsem klidnější!

07.10.2009 | 23:43:00 | Jurka Reagovat

A FAPu sa netreba báť. Jednak stojí

zlomok ceny nového, cca 7.000 + močovina 4.000, cca 180-200.000 km Ti vydrží, daj si ho napichnúť na laptop, či je vôbec tam. stačí niekedy vyumývať horúcou vodou a je pokoj. Ak sa Ti naplní, NIČ sa nedeje. Prinajhoršom Ti skočí do núdzového režimu, ale ešte som o nikom nepočul, že by ostal stáť. Má výhodu v tom, že nečmudíš ako Oktávky a spol a zároveň motor dostáva viacej nafty, preto je ťah podobný 6 V benzínu...
Na budúci rok sa chystám na cestu k polárnemu kruhu a potom dole do Španielska a Maroka. To bude mať už 607 okolo 320-330.000 km. A bez toho, aby ma trápilo, či dôjdem... . Prinajhoršom stočím km na 120-130.000 km... .

07.10.2009 | 21:19:56 | ľuboš Reagovat

Ahoj Jurka, vlastne Ti Radek odpovedal...

...veľmi správne , podľa všetkého bol bývalý majiteľ poctivec a nechcel stáčať kilometre, alebo už stočil, ale to by stočil na lepšie číslo, takže km sú OK.
Osobne by som sa 406 nebál. Je naozaj spoľahlivá, ja som ale mal 66 kw HDi. ktoré je pomerne jednoduché a pri základnom správaní sa je skoro nesmrteľné/ momentálne má na ňom sestra cez 420.000 km a stále spotreba 4,5-5,5l/100km.
Na 607 s Tvojím motorom mám momentálne tesne pod 300.000 km, okrem blbosti svojej a sčasti servisu celkom OK. Zotrvačník, spojka, čerpadlo, vstrekovače pôvodné, menené turbo, ale DOBRÉ za NOVÉ, jednoducho sa nevedelo prísť na chybu... .
Zo začiatku vraj menili plastové napináky, treba si to zistiť v servise. Bude ťa čakať výmena rozvodov, napináku, remeňov, keď sa pousiluješ, tak do 4-5.000 KČ to musíš mať. Už môžeš aj vodnú pumpu, ja som ešte nikdy osobne nemenil, v tomto dám na rady svojho, skutočne dobrého mechanika, mne to robí za cca 2.500-3000 SKK, aj s bakšišom, myslím, že rozvody sa robia na SK, stoja okolo 1.500 SKK aj s nap. kladkou, v servise asi 3-4 x viac... . Iba iná krabica...
Keď budeš pri aute, pomykaj z celej sily zadné kolesá, ak sa mykajú, sú v ťahu zadné tyčky stabilizátorov, ak by boli hore na zdviháku, kolesá klesnú a chybu nezistíš. Asi 5-6.000 SKK aj s robotou.
Keď dáš dole kryt na motore, asi strieborný, pozri sa na priesaky. Zvykne byť od oleja, ale nesmie byť vyslovene utopený v oleji, zvykne púšťať klapka v tvare Y, čierny plast, neviem presne jej názov, stojí okolo 6-7.000 SKK, iba originál, treba si pozrieť, či náhodou nie je zlomená ovládacia kladka/ vyzerá to ako dlhá tyčka, otvára sanie nad 2.200 otáčok, stojí okolo 1.000 SKK, motor síce ťahá, ale nechytá nad 2.200 otáčok druhý dych, preto do 2.200 otáčok je motor neuveriteľne úsporný... .
Veko ventilov na vrchu býva statočne "zasraté", ale nemá vplyv na motor.
Neviem ako tento motor znášajú nápravy 406, preto treba vyskúšať predné tyčky stabilizátorov. Ak začne klepotať a tak trochu vibrovať volant na nerovnostiach, treba meniť Okolo 2.500-4.000 SKK, A už asi aj guľové čapy budú mať dosť.
Neviem, aká je cena auta. Zjednaj cca 25-35.000 KČ dole, ktoré určite do auta dáš. Kupuj ho jedine s mechanikom, ktorý tie autá opravuje a pozná ich.
Pri skúšobnej jazde po rovine pri 90 km/h by si mal mať spotrebu okolo 3,9-4,5 l/100 km, na 607 mám okolo 4,1, ale to je 6st.
Zrýchlenie z 80 na 120 km/hod na 5.rýchl. stupni okolo 11,3-11,8 sek./ s 66 kw som mal 14-14,5 sekúnd/. Vtedy je to OK. Záleží aj od teploty, vzduch. filtra a podobne.
60-100 na 4.rýchl. stupni okolo 8-8,5 sek./ na 66 kw cca 10 sekúnd/
Keď dáš dole vzduchový filter, napravo, NESMIE byť od oleja. Taký malý náznak v saní môže, robí to každý diesel, ale ak sú už celé kvapky oleja v saniu-trubici a pod filtrom, ruky preč. Motor bude ťahať ako besný, ale už to nebude ono a bude chytené turbo. otázka času.
Pri skúšobnej jazde si všímaj teplotu oleja. KeĎ mu dáš na nejakých 150-180 km / musí ísť cez 200/ tak by sa mala ručička oleja pohybovať. Nebadane, ale pohybovať, keď klesne rýchlosť, aj olej sa mierne ochladí a klesne jeho teplota..., na začiatku štartovania Ti musí ukázať množstvo oleja, prebehne sa po stupnici vpravo, potom ostane na ľavej strane ukazovať teplotu. Skontroluj množstvo oleja, NESMIE byť nad ryskou!!
Popravde, ak by túto 406 robili so xenónmi, 6.st. prevodovkou, lepšími brzdami, Ty by si mal mať už lepšie, tak iné ani nechcem.
Nezľakni sa prvých náklonov pri jazde. Keď si zvykneš na neuveriteľne presné riadenie, trochu nepresnú prevodovku, ale už je novšia a lepšia ako moja bývalá, budeš v kopcoch školiť aj iných machrov.... .
Podľa môjho skromného názoru je 406 posledné dobré auto od Peugeotu. Dizajnovo bezkonkurenčné, ešte 406 Coupé a 607, potom už NIČ.
Priestorovo je hneď za W Passatom. Jazdne Passat nestíha a doslova ho 406 deklasuje...., po presadnutí do W Passatu /2002 rok. výroby som takmer nevedel udržať rovný smer, W mal hrozné riadenie/. Zadná náprava je viacprvková, cca 1o rokov pred Passatom. Neporovnateľný podvozok.
Interiér 406 je dobre spracovaný, ak nebolo búrané, žiadny plast na palubovke Ti nezavŕzga...Svetlá v noci OK.
A motor, ten je na tom aute najlepší. Ak bude v dobrom stave, neváhaj. Do 500.000 km Ti pôjde ako nič. A ak budeš mať čas, dajte dole naftový filter. môžu tam byť šponky, to mám aj ja, ale maličké!!! Ak je filter čistý, tak sa majiteľ o auto staral.
Inač, ak je po 1 majiteľovi, tak neváhaj. Ak sa na ňom nevozila celá firma... .
To, že boli s autom spokojní, svedčia aj najazdené kilometre... Iba ich omrzelo...
Dobrý výber a šťastnú ruku prajem. Neponáhľaj sa, áut je dosť. Ale ak pri 319.000 km vyzerá ako nové, tak by som sa nebál. Videl som už autá po 50.000 km a už to boli čisté šroty...

07.10.2009 | 21:11:26 | ľuboš Reagovat

Když si koupíš 7 let starý dehet, tak téměř žádný nebude mít najeto méně. Pokud je stav vozu dobrý, tak bych kilometry neřešil.

07.10.2009 | 19:21:53 | Radek Reagovat

Luboši

Mám nabídku kupit 406 2,2HDi z rok 2002 s najetými 319tisíci km(snad skutečnými) i tak je to darda a všichni mě od toho odrazují(i když auto vypadá jak nové) Ty by ses toho teda nebál(když čtu, kolik jsi na tom najel Ty)?? Taky slýchám že 2,2HDi 98 kW nebyl povedený motor , prý odejde FAP a auto se stane nepojízdným. Tak nevím...?

07.10.2009 | 19:17:50 | Jurka Reagovat

406

Já osobně si myslím že peugeot by nemě auta vůbec vyrábět.Sorry ale je to můj názor.Peugeot -

17.05.2009 | 20:26:52 |  Reagovat

anonym

asi si peugeota nikdy nemel. šašku

17.05.2009 | 19:29:15 |  Reagovat

Peugeot je nejhorší auto na světě, to ví každý...

15.05.2009 | 14:01:50 |  Reagovat

Myslím si, že problém této a spousty jiných diskuzí vězí v tom, že se tu střetávají řekněme dva základní motoristické tábory. Jeden představují lidi, kteří zkrátka neřeší u auta požitek z jízdy a auta berou jako spotřební zboží a ten druhý tábor představují naopak lidi, co jim auta něco říkají a raději zaplatí na provozu pár tisíc ročně navíc. A taky samozřejmě podstupují riziko, že se u auta může kdykoliv vyskytnout závada, jejíž oprava bude stát třetinu a někdy i polovinu pořizovací ceny auta. Některým lidem to za to zkrátka stojí, protože si chtějí jízdu autem užívat a když je tu ta možnost mnohdy za směšné peníze koupit zajímavé auto, tak proč ne? To je skutečně tak těžké to pochopit. Já nemám zapotřebí se s člověkem co vychvaluje svoje htp s vynikající spotřebou 8 litrů a dynamikou aut z dob dávno minulých (o komfortu nemluvě) nemám potřebu hádat do krve. Jinak mimochodem patřím taky k těm mladým "bláznům" co od 18 -ti řídí auto o výkonu kolem 200 koní a nikdy jsem s tím neměl problém. Když je člověk aspoň trochu rozumný a neohrožuje ostatní účastníky provozu tak nevím co by mělo ostatním vadit. Mimochodem s otcem máme Bmw 528i a za pět let a 75 000 km nás stálo kromě běžné údržby asi 20 000 Kč na servisu. To mi vychází 4 tisíce na rok plus dejme tomu další 4 tisíce za benzín navíc. Jestli se tohle zdá někomu hodně tak už opravdu nevím...

15.05.2009 | 12:32:07 | Reihensechszylinder Reagovat

Lidi neblázněte, předchozí anonym to přehání, je spousta dobrých aut a nemá cenu je hned házet ze skály, to je varianta snad jen pro lidi co maj htp.A když to střelí nějakýmu škodofilovy tak si klidně tu 406 mohou dovolit a pak si oddychnou, že maj doma konečně auto a spoustu peněz na benzín.

21.01.2009 | 00:03:18 |  Reagovat

Pre p. Fabiána:

V 92 roku Mazda 626, nákup cca 180.000 KčS, nájazd okolo 100, predaj za cca 115 ? Opravy cca 20.000 KČS za ložiská náboja a pastorka,
v 1992 kúpený P 405, cca 4 ročný. Cena okolo 300.000 KČS, najzdených cez 250-300.000 km, opravy za cca 20.000 SKK, plus servis, predaná za cca 120-140 ? Tak nejako. Nissan Primera v 95, /2-ročné/ nákup cca 300.000 SKK, najazdených za rok 100.000 km, O SK opravy, iba servis, predaj po roku za 280.000 SKK,
P 405/ 2 ročná/ - ukradnutá, Nissan Primera/ 3 ročné/ , nákup 265.000 SKK, nájazd 110.000 km, opravy za cca 5.000 SKK - ukradnutá, samozrejme nepoistené - 406 NOVÁ, cca 900-950.000 SKK, najazd. 380.000 km, predaj 220.000, opravy cca 20.000 SKK, servis okolo 200-250.000 ? SKK, pomedzi to T 613, nejaká Honda, P 306, Audi 100, A 6, W Passat, P 607, ale už jazdenky, poniektoré zánovné. Ak ste trochu múdrejší, kúpite si staršie a UŠETRÍTE. Ale ak sa chcete učiť na vlastných chybách, nech sa páči. Nové je NOVÉ . P.S. Presvedčenie mi nedovoľuje klamať a zavádzať. Ak ste firma a neriešite náklady, Vaša šikovnosť. Odkedy nekupujem nové, mám na cestu okolo sveta prakticky každý 2 rok zadarmo...

20.01.2009 | 23:50:14 | ľuboš Reagovat

Tak honem všichni hoďte ty své auta ze skály a rychle si běžte koupit to nejspolehlivější,nejlepší a kdoví kolik nej ještě pod sluncem P406.Jinak budete ti největší hlupáci,když nerozeznáte tu vynikající kvalitu.

20.01.2009 | 23:37:21 |  Reagovat

re:Hifim@ni@k

Tak ono záleži co měl za gumy.Jestli v rámci úspor měl nějaké šity z Marketu tak se ani nedivím.

20.01.2009 | 23:34:48 |  Reagovat

Tak švagr má Fabii combi I 1,9TDi 40tis.km za rok a NO Problémo

20.01.2009 | 23:32:09 |  Reagovat

Ahoj, mohu potvrdit kamarádi maji fábku starší generace a je tam furt něco, nápravy, geometrie, kosti stab. elektrika včetně té motorové, jeden zas furt jezdí na diagnostiku. Dalším dvěma neustále praskaji žárovky. Htp nebrat, já mam doma 406 2,0 benzín, jede to jak z praku zere to míň jak fábka a stojí polovic, náhradní díly stejně drahý. Komfort nesrovnatelný.

20.01.2009 | 23:13:45 |  Reagovat

Audi TT

Staré Audi TT bolo na hovno a zabíjali sa na ňom ľudia kvôli nebezpečnej zadnej náprave. To nové je ......paráda.

20.01.2009 | 16:38:35 | Angel_M Reagovat

To Fabian

Tak to mohu sloužit z osobní zkušenosti, sice jsem vůz měl jen 2 roky, ale najel jsem na něm 110.000km. Cena při koupi 320.000kč, najeto 160.000km, po kompletním servisu, r.v. 2003. Po 2 letech najeto 270.000km, prodáno za 230.000kč za 5 dní od podání inzerátu. Náklady na servis - 1x přední náprava (ramena + kosti + ložiska) 18.000kč vč. práce a komplet spojka (Valeo) 11.000kč. Výměny oleje každých 10.000km 1.500kč. Nic víc, nic míň. Při prodeji bylo nutné vyměnit koutouče a desky.

20.01.2009 | 16:23:44 | Radek Reagovat

Fábia HTP vs. Audi TT vs. Peugeot 406

No dobrý den pánové a dámy, mám své vlastní zkušenosti a mohu tudíž říci, že pokud jde o auto, nelze jednoznačně označit auta, která jsou lepší či horší. Co byste třeba řekli o Audi TT, to je auto, které je absolutně na hovno. Kromě motoru a podvozku je všechno špatně, malý, rozvrzaný jak favorit, nepohodlný sedačky, špatnej výhled, absolutně se v tom nedá jet bezpečně protože nic nevidíte, auto tak akorát pro debily, co se chtěj vytahovat. Fábia, to je zase krám, kterej je věčně v servisu, absoluzně nespolehlivý, špatnej motor, špatnej podvozek a zpracování na pytel, má to pouze dobrej interier a pohodlný sedačky. Peugeot, no tak na tomhle autě je toho už víc k chválení, dobrej motor, dobrej interier, pohodlnej až na to že je to francouz a má špatnou pověst, tudíž je i levnej!!!!!!!!!

20.01.2009 | 16:10:13 |  Reagovat

Tak to je síla.

Některé názory mi hlava nebere. Mám 406 Coupe 3,0 V6 24V, jezdím na pneu 235, 45, 17 a celý rok na klima a průměrnou spotřebou se pohybuji kolem 9L. Jezdím stále trasy kolem 50km, málokdy více. Stále ve 4 lidech. Jezdím s ním totiž do práce. A nejezdím na spotřebu! Cca. 16L si vzalo pouze na dálnici při 230 km/hod. Jinak jezdím jen po malých okreskách. Kolega se kterým se střídám při jízdách do práce má Fábii HTP, kupovanou jako funglovku. Spotřebou je na tom stejně jako já. Má tedy jen nižší povinné ručení, ale větší nervy když potřebuje předjet. Já mám auto zatím rok bez závad, ale je to krátká doba. Zato vidím jak na Fábii po 50 tis. díky rozhozené geometrii zničil nové pneu a následně došlo na výměnu nejen čepů ale i ramen, protože díky vůlím nebylo možné ji seřídit. Nyní po asi 75 tis. se situace opakuje. A je to vlastní zkušenost a ne, kamarád povídal. Nejlepší auta jsou japonská, stačí se kouknout na hodnocení spolehlivosti. V těchto hodnoceních se 406 jeví velmi dobře a když půjdete po kategoriích dle věku tak čím starší tím se umísťuje výš. To není problém si ověřit. Objevují se problémy s elektrikou, ale nic moc vážného. 3.0 V6 140KW byl lepší než 152KW s kterými byl problém i v souvislosti s 607. Já mám jen 140KW a jediná závada bývají cívky zapalování, takže velmi dobré motory. Problémy s těmi cívkami trápí prakticky všechny motory, které je používají. Viz. např. druhý kolega s Focusem, který už je měnil. Jednu cestu z práce jsme prostě nedojeli :-) Najděte si proboha prvně info na netu, když už ho máte !!!

20.01.2009 | 14:48:09 | Hifim@ni@k Reagovat

Na nasledujúcom videu máte nové úžasné Porsche Carrera S a sledujte akú dokáže mať spotrebu v bežnej premávke, dokonca po divokej jazde http://www.youtube.com/watch?v=Ke0P4ioq4cA

20.01.2009 | 11:42:11 | Angel_M Reagovat

A ešte, že 3 liter nespoľahlivý? Blbosť, čím vyšší objem, tým vyššia životnosť. Tento motor pri dobrom servise natočí aj 800 000km

20.01.2009 | 11:19:07 | Angel_M Reagovat

Majiteľom 1.2htp a 1.4

Prestaňte prosím vás komentovať veľkobjemové motory, keď ste v nich ešte nikdy nesedeli. Klasická logika 2x väčší objem = 2x väčšia spotreba tu nefunguje. Naopak, na diaľnici pošle veľký motor ten malý mixér do prdele. A jediný dôvod prečo tieto motory žerú oveľa viac pri jazde v meste, teda patrične pri rozbiehaní je preto, že každý si rád stlačí pedál. Ak len jemne hladkáte plyn a rozbiehate sa tak rýchlo ako to dokáže Fabka, tak by vám padala sánka akú spotrebu trojliter dokáže spraviť.

Peugeoty 406 boli celkom kvalitné autá, jazdné vlastnosti sú ok. Prvé série 407 boli menej kvalitné ale celkovo sa mi to auto nepáči, je príliš ťažké. Ak veľkého francúza, tak Citroen C5, nový Citroen C5.
P.S: Ja nenávidím 1.2 motory. Mám z nich depresiu. 1.2 TCE od Renaultu je celkom O.K. ale inak ani bohovi. Na malé autá minimálne 1.4, na väčšie hatchbacky minimálne 1.6. Aj keď výrobcovia uvádzajú menšiu spotrebu s menším objemom, v reálnom svete to nemusí byť pravda.

20.01.2009 | 10:45:40 | Angel_M Reagovat

Přesně tak uplně se směju všem co tady haní francouzký auta a hlavně 406. 406 je fakt spolehlivý auto, spolehlivější než passat a pohodlnější spolehlivější než oktávka. Ukazuje se to i ve statistikách. Německý auta nejsou tak famozní, jen se tu podívejte do recenzí na golfy a taky nový oktávky passaty. Ještě víc mě namíchne, když někdo haní francouzkej benzínovej motor a má htp. Ww skoro do dneška neměl pořádnej benzínovej atmosférickej motor. Já mam 406 18/16v a nic tak kvalitního bych u ww nenašel. Prostě to nechápu,francouzi rozhodně nejsou bezporuchový, ale němci taky ne, přečtěte si recenze na nejen nový oktávky a passaty. Sere se tam co jde. Nápravy jdou do pr... turba se ser..., elektronika zlobí, v kastlích to vrže atd. Pak prej mizrnej frencouz:-)

19.01.2009 | 23:45:24 |  Reagovat

Příspěveček

Taky jsem se moc dobře pobavil. Chudáci nic netušící řidiči fabií, kteří se možná zmítají v pochybnostech zda si třeba neměli koupit Punto, a zatím se tady jejich fábie srovnává s P 406 o obsahu 3 litry! Míchat tyto auta, to je jako srovnávat hrušky s jabkama. Každé přeci slouží pro jiné potřeby. Ale v Česku se jde běžně ještě dál - řeší se dilema koupit si nové auto, nebo za stejné peníze raději luxusní ojetinu? Jako by nestačil běžný předpoklad - koupím si takové jaké potřebuji, a když nemám na nové, vezmu starší.
No ale to neplatí pro autora této recenze, ten se ve svých dvaceti letech asi vyzná.
Stejně bych si rád přečetl solidní recenzi někoho, kdo si místo fabie či třeba megana koupil za podobný peníz ojetinu vyšší třídy, a nikoliv rok, ale dejme tomu 5 let s ní jezdil. Na kolik ho vyšly náklady, co všechno řešil. Za kolik pak prodal dál...

19.01.2009 | 18:51:02 | fabian Reagovat

jsem se pobavil

no viděl jsem tu už hodně diskusí ale tahle jednoznačně vede nade všemi. no abych se vyjádřil k Peugotu 406 v třílitru. Jelikož jsem s ním chvíli jezdil a najezdil s ním cca 30 000km tak můžu říct , že má své pro i proti. Zátah motoru je skutečné pěkný i když dle mého subjektivního dojmu by na tento objem mohl být větší. Ale je možno že za to může i hmotnost. spotřebou jsem se pohyboval mezi 9-11 litry. U Pažouta se mi nelíbil vůbec podvozek , necítil jsem z něj jistotu kterou třeba poskytuje Mondeo a nebo focus. Co se pohodlí týče tak je pravda že je krásně měkký, na krátké štreky nevadí ale na delší už to obtěžuje. Co se poruch týče tak mi odešlo palivové čerpadlo. Chvíli šlo na 4 válce. kdybych hodnotil celkové peugeota v třílitru tak tak si myslím že se jedná o střed. Nemá nejlepší podvozek ve své třídě ani nenabízí největší pohodlí a nemá a ni nejlepší motor ale určitě neurazí. Pro sportovné ladéné jedince doporučuji vyladit podvozek. Jinak můj nazor na mladého kluka v tomto voze?? rozporuplný, velmi rozporuplný. Neříkám že bych mu ho nepřál ale jelikož si myslím, že kluk v tomto věku není schopen domýšlet co vše se může stát a jeho psychický vyývoj není ukončen a ovládají jej ještě hormony neviděl bych to jako štastnou volbu. Já jsem najzedil ve svých 27 letech 350 000 km bez jedinné nehody. ale musím podotknout, ž e kolikrát to bylo skutečné o fous. myslím si však že kdybych měl takhle silné auto možná to dopaldo hůř. kdo ví: Ale to je jen spekulace. Skutečně nechápu proč tu všichni na ten vůz a jeho majitelé hází śpínu. Já třeba miluju italský auta a všchi říkají jaký to jsou šmejdy. A například oktávky a golfy jsou držáci. to jsou přežitý kecy. když budu měnit včas olej a starat se ot oauto jak mám nemám problém at je to Ital němec, francouz, Když tedy nebudu mít smůlu na vadný skutečné vadný kus. Závěrem bych chtěl říct, že se mi nelíbí česká malost. Česí nakupujou auta podle peněz ale ví kulový a stačí že franta zpoza ulice si koupil HTP a řekl že je super, málo žere, malý povinný ručení a připlatil si radio na cd s 8 reprákami za 15 tisíc hihi no bez komentáře mějte se

19.01.2009 | 12:50:30 | Radd Reagovat

Honza

Podle mě, je větší pravděpodobnost těžší nehody, když bude mladej lítat jak splašenej s 1,2HTP fabkou(jako prase se dá jet i se slabým autem), než třílitrovou 406kou(bezpečnější předjíždění, i daleko líp sedí na silnici, vyšší bezpečnostní výbava)..Myslím totiž že maník, kterej má 200koňový dobrý auto, si už nepotřebuje nějak zvedat sebevědomí.Uplně vidím mladíka v té 1,2HTP, jak ji drtí hlava nehlava a předjíždí jak geroj.Pamatuju si že největší prase byl kamoš s unem 45S, měl polovinu koní než já na regatě/90Si.e./ a stejně mě často nandal..

19.01.2009 | 12:30:20 | Igor Reagovat

To Igor

Mladi by meli litat v autech malo vykonych, da se predpokladat i lehkych. Duvod: (ted se opakuji) zavini nejvice dopravnich nehod. Pokud muzou mit pouze auta malo vykona a lehka, jsou nasledky jejich nehod podstatne "mirnejsi". Nevim co je na tom nelogickeho, ze to nechapes?

19.01.2009 | 12:15:22 | Honza Reagovat

Honza

Takže je lepší, aby mladí lítali jak splašení s regatama a sierrama?? Nebo snad Š120 apod??Já teda nevím, budu klidnější, když můj syn bude jezdit P 406kou, než třeba rezavou regatou jak kdysi já, která nemá žádné bezpečnostní prvky, zato má 90 koní což na hovadskou jízdu bohatě stačí...

19.01.2009 | 11:21:18 | Igor Rataj Reagovat

To Igor

No jo tu ale nejde jen o bezpecnost ridice, kazdy chce na silnici prezit. Pokud nezkuseny mladoch narve 2,5 litrem (kolem 2 tuny vazicim kolosem) staci v 60km/h do Fabie je vymalovano airbag neairbag. Pokud ma auto s malym motorem tady se da rict s co nejmensim (auto muze vazit do 1 tuny) a to je pri takovem stretu naprosto rozhodujici (lehci prohrava). I vyrobci aut na toto mysli. Pokud pustite volant auto zacne velmi mirne zatacet vpravo, tim se nadela v pripade mikrospanku nejmensi paseka - vinik zlikviduje sebe a auto ne protijedouci auto.

19.01.2009 | 10:53:37 | Honza Reagovat

rychlost

My jsme lítali v 18 letech 180 po dálnici s regatou 90Si.e. resp i přes 200 se sierrou 2,0(ty shnilý zadní nosníky byste měli vidět), rekordy se trhaly i s auty jako uno 45karbec,škoda 130GL apod...Tak vám nevím, jestli není bezpečnější lítat s peugeotem 406 byt v třílitru...

19.01.2009 | 10:16:46 | Igor Reagovat

re:Honza

Vystihl jsi to přesně.

19.01.2009 | 09:48:55 |  Reagovat

Je zvlastni jak nekteri prispevatele a)zapominaji b) jsou pokrytci. Kazdy normalni (prumerny) mlady borec s cerstvimy papiry touzi po silnem, krasnem aute. Vetsina na to nema prachy, ti co na to maji si nevymikaji z prumeru zkusenostmi, uvazlivosti, rozvahou, ale prave jen temi penezi. Ze nejvice nehod zpusobuji nejmladisi ridici je jasne. Ze maji v trenkach o mnoho vice hormonu je taky jasne. Ze nemaji vedle sebe svoji zenu a v detske sedacce dite take zapada do prumeru. Ze nevi jak se zachovat v meznich situacich je take jasne (uroven autoskol tu nekdo vystizne popsal). Zaver: absoloventi autoskol by nemeli mit moznost vozit se na mnoha kilowatovem motoru (napr. 65 a vic). Velmi rikuji, neumi a casto ani nevedi. Nejsem pokrytec, kdyz si vzpomenu co jsem vyvadel s prvnim autem kroutim sam nad sebou hlavou. Jsme vyjimka?

19.01.2009 | 08:28:18 | Honza Reagovat

Ale veď mu nenadávaj. Každý sme nejaký.

19.01.2009 | 05:35:10 | Petrík Reagovat

ing

mne sa zda ze tu zas orudi vzduch ten kokotsky pelikan, uz dlho sa nepodpisal ale je tak jebnuty ze by to nevydrzal... podla mna aspon polovica anonymov je on. hlavne toto: 18. ledna 2009 | 22:26 | Anonym
shrnutí
Všechny Francouzká auta jsou hnůj.Japonské a švédské jsou kvalitní, ale brutálně drahě na provoz a údržbu..Italská auta jsou na úrovni francouzů..Jedině mi vychází němec, kvalitní, spolehlivá a úsporná auta s rozumně drahým servisem...Lepší auto v poměru cena/užitná hodnota než je fabia 1,2HTP těžko najdete...Tento tank je výsměch všem rozumným motoristům, ještě v rukou 20letého smrada.
ze lepsie auto ako htp nenajdete :D co si na hlavu? ty kokot ved vozit ludi vzadu vo fabii je mucenie ty kokot, uz len to, lavice ako v skole, chudak motor co zere ako 1,4 dokonca aj viac ty blb.

18.01.2009 | 23:16:07 | simon Reagovat

Pre Mirka: No, etalón

spoľahlivosti a blbuvzdornosti premňa osobne je asi Subaru Legacy. Čo s tým poniektorí stvárajú a bez údržby, tak Pegueot by asi vystrelo už v garáži. Ale porovnával som P 406 2001 s W Passatom 2001...., súčasná 407 sa mi nepáči, ani W Pas. sa nejako extra nevydaril...Dizajn je nadradený funkčnosti. Už aj u Nemcov... , kolená sú hneď špinavé. Súčiastky sú lacné a keď kúpite NEBÚRANÉ, ako tak servisované, NEMÁ nejaké zásadné chyby už z výroby.. Ak by poniektorí kupujúci videli "malý ťukes, iba blatník, nárazník...", tak sa zježia vlasy na hlave.. NIKTO nepustí dobré auto za podozrivo nízku cenu. Stáva sa, ale tak 1:100. Nezáleží od značky.

18.01.2009 | 22:41:39 | ľuboš Reagovat

shrnutí

Všechny Francouzká auta jsou hnůj.Japonské a švédské jsou kvalitní, ale brutálně drahě na provoz a údržbu..Italská auta jsou na úrovni francouzů..Jedině mi vychází němec, kvalitní, spolehlivá a úsporná auta s rozumně drahým servisem...Lepší auto v poměru cena/užitná hodnota než je fabia 1,2HTP těžko najdete...Tento tank je výsměch všem rozumným motoristům, ještě v rukou 20letého smrada.

18.01.2009 | 22:26:48 |  Reagovat

ale je to jednoduchá matematika,ved pri porovnaní spotreby u 1,2 , 1,4 a takeho 2 litra vam vyjde v priemere asi tak okolo 1 liter na 100 km,povinne ručenie si dnes viete vybaviť aj na 2 liter možno o tisícku drahsie ako za mensí obsah,to je zhruba 5000 sk rozdiel ročne pri nájazde 15 000 km,a ta spotreba niekedy možno aj vyjde v oboch pripadoch aj nastejno,ale pôžitok z jazdy na silnejsom aute,samozrejme aj na vätšom,mi tých 5000 stojí,a o bezpečnosti a výkonovej rezerve ani nehovorím.Mne osobne na mojom 1,8 passate a služobnom 1,4 opli je spotreba pri rovnakom štýle jazdy zhruba rovnaká ale jazda s 1,8 je o inom

18.01.2009 | 21:21:18 | buggy Reagovat

obraceně

Hmm,tak ja mam přesně opačny zkušenosti Passat / 406,Mlžot 406 už mi do baraku nesmi,horši auto co se tyče spolehlivosti jsem neměl,možna snad jen Megane.Měl jsem 2,0Hdi 2000r.v.-elektronika,podavaci čerpadlo,zadni naprava,zarostly chladič,řemenice na klice,brzd.lanka,netěsnost nafty,neuvěřitelně vymyšleny spoje vyfuku.,pořad škrtaly pakny ručni brzdy o kotouče,několikrat opravovano.Zasuvka u motoru se musela proletovat,protože motor přestaval táhnout,podne počasi se rozsvěcely kontrolky motoru,abs,airbagu.Auto mělo najeto 150tis,když jsem ho prodaval,ted mam Pašika a zatim zlate auto,mam najeto 120tis..

18.01.2009 | 19:49:13 |  Reagovat

Co je ale teda špatného na motoru 3,0 V6 24- od peugeotu??

18.01.2009 | 19:40:49 |  Reagovat

Taky si myslím, jelikož náklaďáky v 99% případů jezdí na naftu. Tudíž "přebytky" by neměly u 3.0 V6 kýžený efekt.

18.01.2009 | 19:35:52 | Radek Reagovat

souhlas

Ale ani jeden z nic určitě nemá 3,0 V6 ,to se vsadím.

18.01.2009 | 19:27:57 | MIREK Reagovat

spolehlivost

Je fajn, že se bavíte. Nemám VW Passat ani 406, to jen pro nestranost. Ale 406 je opravdu spolehlivější než Passat. Dle testů. I z praxe. Dělám u spediční firmy. Většina řidičů z povolání preferuje i provozuje starši 406 než pašíka.

18.01.2009 | 19:21:31 |  Reagovat

Luboši

Teď si mě pobavil,passat je stejná plečka jako 406,nevím proč to dáváš za etalon spolehlivosti.A s těmy koníky jsi vedle,vsadím se že tolik koní co jsem řídil není ani v Kladrubech,

18.01.2009 | 19:06:22 | MIREK Reagovat

To Mirek

Díky za odkaz. Bohužel, vůz nevyhovuje z několika důvodů. Dovoz Francie - bohužel jsem viděl několik vozů z Francie, interiér i exteriér výborný, ale na údržbě šetří víc, než u nás a to je, co říci, čili problémy mě nepřekvapují. Manuální převodovka - mladá má čerstvě řidičák, čili automat nutný, aby si zvykla na provoz a mohla se soustředit jen na volant (holt ženská). A potom není to první majitel. Kilometry nejsou na překážku, pokud vůz má adekvátní servis.

18.01.2009 | 19:00:32 | Radek Reagovat

pag

Počúvajte vy potrtkaný naftičkáry a šetrílkovia.Prečo závidíte ak si niekto dopraje viac luxusu a poriadne tichúčke,výkonné a bezpečne auto?Určite ste sa nikdy neviezli na V6 3,0 najviac na oktávke s kridlom s 1,9tdi so spotrebou max 3,5Litra v meste,že je to tak?A preto už nemôže existovať nič lepšie.Uspokojte sa s tým že nie každý si môže dovolíť super športiaka VW alebo ochcávku s krídlom , na hlinách TDI.

18.01.2009 | 18:53:14 |  Reagovat

kto raz skusi silnejsie auto uz nechce slabsie,ja mam tiez 20r,mam 2.0benzin , a to mam uz tretie auto,vsetko si platim z brigad....tak si "jazdite" na tych HTP :-)

18.01.2009 | 18:51:02 | mato Reagovat

pro Radka

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6885730&tab=discussion#carMenu

18.01.2009 | 18:50:58 | MIREK Reagovat

Pre anonyma z 18,01.

o 11.13.: odkiaľ beriete istotu, že väčšina národa by si nekupila radšej 3.0, ale utekajú kúpiť Fabiu, Logana a podobné "lacné " autá? Nie je to náhodou všetko o peniazoch, obavách " zožerie ma to " a podobne? V USA stál benzín cca 20 SKK, keď sa ľudia začali plašiť. Dnes stojí okolo 12 SKK a tí, čo na auto majú, neriešia spotrebu 8-15 litrov. Ruku na srdce: pri takýchto cenách, platoch, riešili by ste nejaký chrochtavý diesel a lebo 1,2 ?!
Známy má asi už 5-6 Subaru. Len benzín. Svokor Terrano 3.0, spotrebu hravo udržia do 12-13 litrov, mimo mesta okolo 9-10. Ak si porátajú nábeh a náklady CELKOVÉ t.j. aj stratu hodnoty, tak sa môžu vyškierať. Jazdia cca 10-25.000 ročne. Ja robím okolo 60-80.000 km, už musím diesel. Ale už asi 2 roky nevypisujem servisnú knížku, lebo mechanik si už teraz robí zálusk na moje auto. Pozná ho, aj môj štýl jazdy a starostlivosti. Absolútne ho nebude trápiť, až ho pri cca 500-550.000 km kúpi.../klop-klop na drevo/. Trochu na ňom asi pojazdí a po roku-dvoch ho možno pustí do sveta. Ak bude mať na tach. 200.000 km, tak zjem kefu... Určite menej ho bude stáť, než by sa rok-dva vozil na nejakom "normálnom" aute. Najlepšie novom. Lebo nové je nové, aj keď biedne až strach...
.A pre Mirka: 406, čím staršia tým lepšia, poráža hravo W Passat. Aj v spoľahlivosti, nehovoriac o jazdných vlastostiach. Motorom trochu odchádzali cievky, ale inač skoro nič. A 406 s 3.0 Alešovi trochu závidím. Vidno, že ste asi ešte nekrotili koníky. Tu ich totiž nemusíte nútiť...

18.01.2009 | 18:46:34 | ľuboš Reagovat

Francouzi

Nevím, kde všichni berete ty zkušenosti, že francouzská auta stojí za prd. Zajímalo by mě, kolik z vás kecalů někdy francouzské auto opravdu mělo (tak jak bylo vyrobené, ne nějaký svařenec a zpatlanec z dovozu)? Kdyby nic jiného, tak právě motory mají francouzi velice kvalitní. Takže napadat tento 3 litrový motor je blbost. Je to jeden z nejlepších motorů.

18.01.2009 | 17:37:05 | Karel Reagovat

Pokud je to automat a po prvním majiteli a jasně doložitelnou historií. Pro mladou do začátků ideální - když to rozseká, tak má nějakou naději a 50L není tolik. Pokud je to dotaženo z venku, tak mě nezajímá. Prosím o podrobnosti.

18.01.2009 | 17:11:49 | Radek Reagovat

Co je na tom motoru špatného? Vždyt se dává i do citroenu C5, Pugoetu 407,607 nebo laguny?

18.01.2009 | 17:08:32 |  Reagovat

Radku

A jestli chceš tak skvělý vůz tak o jednom vím, majitel se ho rád zbaví asi za 50000.Po asi 15 návštěvě servisu už na to nemá nervy a po zimě ho prodá.Tak co bereš ho?Pro mě je moc malé.

18.01.2009 | 17:05:25 | MIREK Reagovat

Jasně, každý ví prd. Ani mě to nepřekvapuje. Spíše jsem to nesměřoval ke konkrétnímu motoru, ale k objemu, ze kterého je tu půlka lidí vyvrácená.

18.01.2009 | 17:05:00 | Radek Reagovat

Radku

je vidět že o autech víš kulové. P406 lze při zavření obou očí považovat za solidní auto ale v žádném případě ne s tímto motorem!!!A neboj se nikdo mu ho rozhodně nezávidí ,spíše ho litujeme.

18.01.2009 | 16:59:35 | MIREK Reagovat

A ještě něco ke spotřebě. Těch 9L na štrece je zcela věrohodný údaj pro tento motor. Věřím, že je to pro vás nepochopitelné, že by žral na dálnici stejně, jako vaši chudáci do 1350ccm, čím to si bude, co? Asi tím, že 3.0 při 130km/h točí 2.000ot a tříválcový sráč 4.000ot. .

18.01.2009 | 16:37:31 | Radek Reagovat

Už je to tady. Kluk si koupí solidní vůz a už se na něj sypou zoufalci, co si koupil NOVÉ auto za 150.000kč - tj, Spark, Logan, Thalia, C1 a ti nejvíce vymaštění HTP o dalších 100.000kč dražší. V životě v pořádným autě nejezdili dlouhodobě, ale mají papíry např. 25let, tak ví vše nejlíp. Stejně, jako v recenzi Leoše, který si pořídil 320d, to bylo to samé. Padesátníci v lowendech jsou ti nejpovolanější.

18.01.2009 | 16:32:26 | Radek Reagovat

Příšerné auto

Za toto auto je hřích dát i 50 tisíc..Pověstná nekvalitní elektronika, vysoká spotřeba i povinné ručení z tohoto auta dělá jen další z řady francouzských špurků.Navíc tento motor je snad nejporuchovější co známe

18.01.2009 | 16:13:19 |  Reagovat

150 000 Kč to mě nejde do hlavy..to by za třílitr nikdo nedal..kolem 150 tis. chodí P607!! 2 roky rozdíl(stejný model) a chybějící serviska udělá rozdíl tak těch maximálně 20 tisíc..Věřím tomu, že ten červený by vám s úlevou prodali i za 60...

18.01.2009 | 14:23:59 |  Reagovat

souhlas

Připojuji se k názoru. Toto auto je vhodné tak na ND, aby ostatní neštastní majitelé tohoto vozu kteří ještě nedospěli k závěru se toho zbavit měli pár náhradních dílů.Pohádkám o spotřebě nevěřím, toto auto stěží pojede pod 15 litrů..Autor je mladý a blbý, však on na to časem přijde.Jsem rád, že nejsem sám s timto názorem..."není všechno zlato co se třpytí". Jen původ vozu Francie už zavání problémy.

18.01.2009 | 14:14:35 |  Reagovat

Jenže to je ročník 1999 a bez servisní knížky.Ale co ročníky 2001 výše??Mi jen nejde dohlavy,že před rokem to stálo 95tis kč.A teď po roce jsou ty ceny kolem 150tis.kč.

18.01.2009 | 14:10:31 |  Reagovat

katastrofa

Tohle auto s tímto motorem trochu znám a majitele upřímně lituji. Porucha střídá poruchu a servis drahý a špatný, auto je v podstatě neprodejné.To že se ještě nic nepokaziĺo je zázrak. Ale jede skvěle, to jo.

18.01.2009 | 13:55:55 | MIREK Reagovat

jojo ceny jsou i nižší

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=5555893 79000Kč..Tento třílitr už tam je cca půl roku. A ještě dlouho bude.

18.01.2009 | 13:45:38 |  Reagovat

Mě by jen zjimalo,kde dotyčný koupil toto auto za 95tis kč.Když namátkou zabrousim na ceny těchto modelu v bazaru jsou úplně někde jinde.

18.01.2009 | 12:01:18 |  Reagovat

re-pavel

no jo ale většina přemyšlí jen o spotřebě ne o celkovych nakladech. ja teda nemam třílitr ale omegu 2.5 v6 a při koupi mi taky všichni řikali že mě to sežere ale když jsme po čase jeli do brna na veletrh ja v pěti lidech a kamarad s Fabii kombi HTP 47KW tak ja měl pruměrnou spotřebu 8.6l a on 9.7l a to jsme povolenou stotřicitku překračovali malokdy.

18.01.2009 | 11:47:30 | jarda Reagovat

to: visna

3.0 litr, nikdo nechce, proto je laciný....no to je právě ono, vy co chcete jezdit úsporně na TDi a jiných právě takhle přemýšlíte. Kdyby jste si někdy spočítali, reálné náklady to ho benzíňáku, který sice papá o 4 litry víc, nebo o 2Litry oproti 2.0 i. Ten obrovský cenový rozdíl při kopi vouzu TDi/3.0 vám klidně dovolí 3 roky jezdiz za 11L, a pak zjistíte, že konečná režie byla levnější než u dieselu.

18.01.2009 | 11:21:21 | Pavel Reagovat

Ono asi to takový kauf nebude, když drtivá většina národa raději koupí za 2x tolik fabiu, thalii nebo logana. Být to tak, jak píšete, tak všichni běží do bazaru pro P406.Nejlépe 3,0.Já kdybych doma řekl, že si něco takového koupím, tak mě asi odvezou do blázince:D

18.01.2009 | 11:13:18 |  Reagovat

jasné-10 000 eu som myslel,

18.01.2009 | 09:59:35 |  Reagovat

vsak je to starý známy ing.Pelikán,čo ho nepoznáte? také chujoviny tu piše len on,ked práve nepreberá tú svoju HTP v krčme s jemu podobnými kámošmi ,ale hlavne že je to nové.Ano trochu pravdy na tom je,nové je nové,ale už to dávno až taká pravda nieje,dnešné nové autá až také kvalitne už dávno niesu,šetrí sa kde sa dá,mám nové služobné a verte mi,za tu cenu kúpim radsej 3 ročné jazdené,samozrejme treba si vybrať a nie kupiť rárohu,a kúpim o triedu lepsie auto s lepsou výbavou a určite nedám pomaly 400 litrov za fabku,za 300 sa už dá kúpiť slušné auto,alebo 1000 eu.

18.01.2009 | 09:57:49 |  Reagovat

auto

ještě by mě zajimalo co ma za nove auto pan ing že by fabii HTP ?

18.01.2009 | 09:05:45 | jarda Reagovat

re- ing

tak pan ing mě pobavil nejvic podle něho starši třílitr pro dvacetileteho je špatny ale nove auto to je v pořadku, no vida jak je to lehke takže kupovat nove auta a je vše v pořadku.

18.01.2009 | 09:02:59 | jarda Reagovat

ono je to jinak

Tady se opravdu rozčilují jen prďolové co maj doma fabii htp, proč by dvacetiletej kluk nemohl jezdit v třílitru o tom to neni. I favorit jede stosedmdesát, je to o mozku a ne o výkonu. A dělat výkonově kategorie podle věku, pěkná blbost, stodvacítka se čtyriceti kw je na silnici nebezpečnější než 406 se třílitrem. Ta alespoň drží stopu a brzdí. Kdyby takový zákon existoval bylo by v něm stejně logiky jako v současném placení poviného růča podle výkonu. A když už tady chcete polemizovat o schopnosti mladých lidí řídit silná auta: ano skušenosti jsou důležité, ale stejně důležité jsou třeba i správné reflexy. Ty už ve čtyřiceti letech stojí u dosti populace taky za prd. V takových rukách je pak podle vás vlastně třílitr taky dost nebežpečnej, nemělo by se jim to zakázat. Třílitr jen do určo věku?? panové zamyslete se než necháte promluvit ješitnost a závist, než začnete házet mladé řidiče do jednoho nezkušeného pytle a kazit radost z auta.

18.01.2009 | 00:33:40 |  Reagovat

Je to přeci jen staré auto.Nové je nové a o tom se nedá diskutovat.Takovéto auto by mě do baráku nemohlo ani omylem.

17.01.2009 | 23:37:25 | Ing. Reagovat

3,0

caute páni, dnes som sa zviezol v susedovom peugeote 406 3,0, nemam rad peugeoty ale toto je trieda, cervena koža, vybava, pohodlne sedačky atd.. krasne auto. aleš mohol si dat fotku, mozno by pochopili niektori ze to auto je "trosku" lepsie ako fabia

17.01.2009 | 23:01:38 | simon Reagovat

to jsou příspěvky

tak jsem si přečetl přispěvky a nestačim se divit o autu nic zato se vyrojilo plno blbcu co breči že oni takove auto za mlada neměli jo panove holt jina doba a nejvic mě pobavil posledni anonym ktery si mysli že když je tak mlady tak si auta ani nemuže vážit. to si měl koupit nějakou prohnilou stodvacu aby jste měli všichni klid ? Když na to ma penize a takovehle auto se mu libi tak je to jeho věc.

17.01.2009 | 20:31:19 | jarda Reagovat

Prepáčte chyby, písal

som v rozhorčení. Samozrejme, až máte viac rokov a najkrajšie roky ste prežili v "zlatom" socializme, tak to chápem. Mám 38 a uvedomujem si, že život za KSČ nebol prechádzkou ružovou záhradou....ešte si ho živo pamätám. Ak ste starší, ospravedlňujem sa Vám. Ale treba dopriať druhým, aj nám bude dopriate. V čo veríme, to sa splní.../asi Matúšovo evanjelium... /. Nie je lepšie ak mladý chlapec si trochu zajazdí na lepšom aute, než na nejakej nebezpečnej polorozpadnutej káre?

17.01.2009 | 20:23:59 | ľuboš Reagovat

Milý anonym, to som

nepochopil..., v čom je vina rodičov? Kto Vám môže za to, že ste si kúpili auto až v 28 rokoch? Vtedy som už začal stavať dom. Za vlastné, bez úveru a bez pomoci rodičov. Z princípu.
Viniť niekoho za niečo a odsudzovať je trochu choré, nemyslíte? Každý si je strojcom svojho osudu. Nikto nenúti nikoho iného pracovať za málo peňazí. Máme predsa slobodnú vôľu a každý sa môže rozhodať sám za seba. Svet je rovnaký už 5-6.000 rokov. od čias Sumerov, nie je to o skazenosti.
Asi naozaj by bolo lepšie pre Vaše ego, ak by sa všetci vyplakávali a rišili škodovky 100, Trabanty a podobne. Najlepšie tak 50-60 roční...
P.S. Verte mi, aj kravy som pásol na dedine, ráno od 4.00 kosil, oral, hnoj kydal, drevo na zimu- V3S sám ako 15 ročný porezal, narúbal, za cca 2 dni. A ešte do gympla stíhal. Ale NIKDY ma nenapadlo nadávať na nejaký skazený svet. Svet je nádherné miesto pre život. Kým sme zdraví a máme na internet, sme neskutočne bohatí...Tak netrepte hlúposti... Ani depresia nie je ospravedlnením.

17.01.2009 | 20:14:05 | ľuboš Reagovat

Miloš

toto je všechno dané výchovou a zkaženým světem. Za naší doby by toto nebylo možné. Proto dnes si rozumný člověk bude vážit třeba té fábie nebo logana, když si na něj za x-let poctivé práce vydělal. Tento hejsek si toho vozu ani vážit nemůže. Já jsem ve 20 letech ani vlastní auto neměl. Ve 28 když jsem se oženil, jsem si koupil první auto Š100L a považoval jsem si toho. Potřebovali by vyškolit taky rodiče, protože toto je hlavně jejich vina.

17.01.2009 | 19:44:10 |  Reagovat

re:ľuboš

"Učitelia, čo si v živote nevyskúšali niečo normálnejšie, než Škodu 120 al. Favorita, by nemali z PRINCÍPU učiť jazdiť. LEBO SAMI NEVEDIA"
====Len pokrikovať.

16.01.2009 | 17:02:39 | Angel_M Reagovat

Nedá mi nezareagovať

na učiteľov v autoškole. Ruku na srdce: učil Vás niekedy niektorý čo máte robiť pri šmyku na vode, v zákrute, keď prepálite rýchlosť a podobne? Tým, že jazdia štýlom 50-tka a smrť v očiach a snažia sa čím viac ušporiť benzínu pre seba, sa 99,9 % absolventov nestane dobrým vodičom. Nehovoriac o tom, keď ma jeden taký starý "zaslúžilý " učiteľ presviedčal, že na zimu stačí dať zimné pneu LEN na poháňanú nápravu." C " som urobil asi po 2 hodinách jazdy, podpísal som asi 30..., vraj to nepotrebujem, aj tak na Liazke jazdiť nebudem a jazdiť viem... Pre istotu radšej nejazdím vôbec, lebo by som to asi ťažko zvládol. Sto krát opakovaná lož ostane iba lžou. Učitelia, čo si v živote nevyskúšali niečo normálnejšie, než Škodu 120 al. Favorita, by nemali z PRINCÍPU učiť jazdiť. LEBO SAMI NEVEDIA..., nič v zlom.

16.01.2009 | 15:53:05 | ľuboš Reagovat

Re:Anonym

"nebo třeba to že se jedná o francouzské auto, to ho nezajímá."
- veľmi trápny komentár

16.01.2009 | 15:11:17 | Angel_M Reagovat

No a co

Je mi dvacet let a mám rád rychlá auta, v devatenácti mi naši koupily Mazdu a 323 a naučila jsem s e sní jezdit dost dobře. Nevím proč by si klučina v tomhle věku nemohl koupit takové auto. Lepší aby ti bylo dvacet, než šedesát a infarkt na krku, nehledě na mozkovou příhodu za volantem.

16.01.2009 | 15:11:06 | Lenina Reagovat

Re:STS Chvojkovice Brod

Presne, a ešte by som dodal. Prestaňte tu už konečne tlačiť na pílu. Niekto si tu kúpil normálne auto s normálnym motorom a ak neveríte tej spotrebe dajte sa s prepáčením vypchať. Normálny 3.0 L motor vám dáva veľa možností. Môžete obiehať kamióny bez toho aby ste ohrozili seba, posádku alebo iných účastníkov cestnej premávky a spotreba veľmi veľmi záleží od toho ako stláčate plyn. 9L sa dá v pohode zvládnuť, aj menej, ide len to mať cit v nohe a používať plyn v správny moment. Malé podsílené motory vám moc možnosti nedávajú. Neustále ich musíte točiť a spotreba je skoro vždy rovnaká. Minule som na parkovisku pred obchodným domom zaparkoval vedľa Bentley Brooklands, ktorý má 530 koní a nasadol doň tiež pomerne mladý chalan. Bolo to úžasné auto, snehobiela farba, na tom parkovisku doslovažiarilo. Vtedy som si to ešte neuvedomoval, ale ak sú všetci ľudia takí ako tu, tak tam asi mal okolo mnoho zlomyselných závistlivcov.

16.01.2009 | 15:07:45 | Angel_M Reagovat

pánové!!

Jak říkal kamarád, učitel autoškoly ve výslužbě: nejlíp se naučíš jezdit na starým kole. Prvně ať se mladí vyjezdí na škodce, která víc jak 120 nepojede, a za pár let ať přesednou do lepšího auta..Budou moudřejší, klidnější a rozumnější.. Jako v 18 sednout s mokrými papíry do auta které má 200 koní, to je hazard s životy. Nevyježděné jelito a hned se předvést jak to strašně jede..Druhá věc která mě štve , kde jsme že mladík si ve 20 letech koupí auto takovéto třídy a mámu nechá jezdit favoritem.

16.01.2009 | 14:27:37 |  Reagovat

Jinak vidim, že je asi lepší tady v recenzi radši nezveřejňovat vůbec věk, pokud vám je tak pod 30 let.

16.01.2009 | 14:20:14 | STS Chvojkovice Brod Reagovat

No,

tak jsem to celé přečetl, včetně komentářů a opravdu jsem se dozvěděl hodně zajímavého o voze Peugeot 406 s třílitrovým motorem. Děkuji všem

16.01.2009 | 14:19:21 | Vašek Reagovat

neuvěřitelná demence

Tady nějakej pan anonym napsal tohle:


Kdybys nebyl debil, možná bys pochopil, že silnější auto je mnohem bezpečnější. Zkus si třeba předjíždět s autem, co má 50 kW a pak s autem, co má 110 kW, takže nutit někoho, aby jezdil v něčem, co má výkon 50 kW, to je opravdu demence.
Mimochodem já měl ve 20 letech auto, který mělo 106 kW, takže bych asi měl ležet už dávno na hřbitově.

16.01.2009 | 14:17:51 | STS Chvojkovice Brod Reagovat

Alešu. Alešu, ty si nám

zavaril...

16.01.2009 | 13:25:30 | ľuboš Reagovat

Podla Vasho vyjadrovania sudim, ze vy mate zodpovednosti, slusnosti a rozumu menej, ako priemerny 20 rocny obcan. Evidentne ste neuroticky typ. Inymi slovami, psychopat. Ked ste uz zacali diskusiu o konoch. Vam by stacila aj jedna mulica. Alebo Vas nejaky 20 rocny obehol na dialnici a nemozte to stravit, lebo HTP viac "neda"?

Autorovi recenzie prajem na jeho Pazoutovi vela stastnych kilometrov. Vitaj v rodine Peugeot.

16.01.2009 | 12:57:30 | keyboard Reagovat

hrůza co čtu

Auto se 110kW už hravě zvládne rychlost 200 km/h. A kombinace 200km/h+20letý řidič=pravděpodobný průšvih. On totiž 20-letý kluk může mít najeto víc než starší člověk , ale nemá rozum a zodpovědnost!!Sám autor přiznal že nejezdí podle limitů..O zralosti a zodpovědnosti vůbec svědčí výběr auta...Hlavně aby to mělo co nejvíc kobyl..152kW..Ne to je na pár facek.Jak mě přijde stupidní když baba vybírá auto podle barvy, stejně stupidní je toto když vybírá podle výkonu, ABY TO BRUTÁLNĚ JELO, VOLE!!Ekonomičnost provozu, nebo snad poruchovost, servisní náklady nebo třeba to že se jedná o francouzské auto, to ho nezajímá..

16.01.2009 | 12:19:19 |  Reagovat

zakon

Zařídil bych zákon, který by dovoloval řídit takto silné auto až od pozdějšího věku. Odstupnovat tedy možnou sílu auta podle věku řidiče. Např. do 20 let do 50 kW, do 23 let do 75 kW, do 26 let do 110kW a nad 110kW(což už je pekelná síla) až od 30 let věku řidiče.

si neni normalny :D hahaha pekelna sííla... cca 110 kw ma dnes kdejaka Kia, Skoda, Renault, nehovoriac o premiovych znackach ktore maju bezne 200 a viac koni. A ked sme pri tom starý skulavy purovia co? tym by som dal ja do ruky nejaky hladky maly diesel nech si na tom poprdkavaju s dobrym zatahom odspodu :D

16.01.2009 | 11:46:59 | bicepstricepsštyriceps Reagovat

Buzeranti

Opravdu je spousta takových kreténů, co dělaj píčoviny na silnici. Až uvidí někoho chcípat na sasfaltu, jak mu chčije krev z hlavy a vedle se tvoří sraženina velikosti fotbalovího míče, která se klepe v rytmu masáže srdce, tak si rychle rozmyslí jak jezdit. Potkat bouraču a asistovat při záchraně pasažérů není nic příjemnýho, ale potkat na silnici nějakýho kreténa jak bojuje vo posranej život, tak si ho ani nevšimnu. Potkal sem taky bouračku motorkáře se spolujezdkyní, stale se asi ve stovce, napálil to do cyklisty těsně přede mnou v lese, holka řvala jako kráva, hnáty zlámaný jak solený tyčinky, ciklista zlomenou páteř a buzerntovi co to zavinil se nic nestalo. Kolo jsme nenašli.

16.01.2009 | 11:36:36 | Tudorovec Reagovat

Buzeranti

Opravdu je spousta takových kreténů, co dělaj píčoviny na silnici. Až uvidí někoho chcípat na sasfaltu, jak mu chčije krev z hlavy a vedle se tvoří sraženina velikosti fotbalovího míče, která se klepe v rytmu masáže srdce, tak si rychle rozmyslí jak jezdit. Potkat bouraču a asistovat při záchraně pasažérů není nic příjemnýho, ale potkat na silnici nějakýho kreténa jak bojuje vo posranej život, tak si ho ani nevšimnu. Potkal sem taky bouračku motorkáře se spolujezdkyní, stale se asi ve stovce, napálil to do cyklisty těsně přede mnou v lese, holka řvala jako kráva, hnáty zlámaný jak solený tyčinky, ciklista zlomenou páteř a buzerntovi co to zavinil se nic nestalo. Kolo jsme nenašli.

16.01.2009 | 11:36:31 | Tudorovec Reagovat

Zákon

Tak to by bol pekne blbý zákon. Kopec mladých ľudí je vyjazdenejších, než nejaký "starček". Ak niekto, kto má vodičák 2 - 3 roky jazdí denne, tak je na tom lepšie, ako niekto, kto má vodičák 20 rokov a jazdí len cez víkend na chalupu, alebo do záhrady. Poznám ľudí, čo majú vodičák dlhé roky a nejazdili vôbec. Takže taký zákon by nič neriešil.

16.01.2009 | 11:13:45 | Petrík Reagovat

oh my

Opravdu nerozumím,nechce se mi věřit..Ve 20 takhle silné auto? Kde jsi vzal 95 000Korun??? Není ti trapné že matka jezdí fáčkem??Že máš oproti rodičům takové žravé auto?Předpokládám že seš jedináček a rodiče trochu nemají rozum když ti to platí. A výběr motoru ukazuje, že rozhodně ta hlava ve 20 letech ještě moc neuvažuje.Nerad bych tě potkal na silnici.

16.01.2009 | 11:10:31 |  Reagovat

RE: oh my

Vidim, ze to je 7 let stare tema, ale boze ty komentare od tech tatinku tady jsou k bliti. Nasednete do svych fabii a octavii hybajte dopice :D

13.10.2016 | 18:08:22 | Valley  | 212.158.142.* Reagovat

Zařídil bych zákon, který by dovoloval řídit takto silné auto až od pozdějšího věku. Odstupnovat tedy možnou sílu auta podle věku řidiče. Např. do 20 let do 50 kW, do 23 let do 75 kW, do 26 let do 110kW a nad 110kW(což už je pekelná síla) až od 30 let věku řidiče.

16.01.2009 | 10:31:28 |  Reagovat

RE:Anonym

To čo si napísal, je síce pravda pri niektorých končiacich modeloch, ale Amíci sa naučili dostávať primeraný výkon z daného objemu. Ford sa to naučil z jeho Nemeckej divízie, Chrysler od Mercedesu, GM tiež tak nejak. U nich je teraz dokonca trend dávať na bežné motory turbo.

15.01.2009 | 23:22:05 | Angel_M Reagovat

jo a Angel_M

Choďte všetci na stránku www. zavidime.com"" proč bych měl?? Na tomto autě není zhola co závidět..Absolutně nic!!!

15.01.2009 | 23:12:26 |  Reagovat

Jenže v americe má 3litrový motor třeba jen 140 koní, tady ten má 207!!A každej kůň potřebuje nažrat a pohádky o 9 litrech nebo snad 7,5 co tento chorý mozek tu napsal nemíním číst..Spotřeba bude uplně někde jinde..vim o čem mluvím..tahle recenze je výblitek 15letého kluka který si ani nic o tom autě nepřečet a kváká tady nesmysly pač to auto někde viděl..A nikdy ho neměl..

15.01.2009 | 23:08:20 |  Reagovat

A presne ako tu anonymní alkoholik napísal. Niekoho tu veľmi sere, že má malilinký motor, ktorý žere ako doga a neskutočne pritom reve aby auto dostal do pohybu = je neefektívny. V takej Amerike (nemám veľmi rád tie kraksne na ktorých jazdia, ale predsalen) majú v rodiinných autá bežne 3 - 5 litre, menšie motory ako 2l tam nepoznajú. A hovorím to len preto aby sa tu uvedomili tí psychopati, predtým než začnu urážať niekoho.

15.01.2009 | 23:01:59 | Angel_M Reagovat

Choďte všetci na stránku www. zavidime.com

Keď príde na spotrebu, nezáleží na tom čo šoférujete. Ide o to ako to šoférujete. 9l benzínu/100km je úplne super a vpoho pri dnešných cenách.

15.01.2009 | 22:55:44 | Angel_M Reagovat

Jo starejch TD se těch 80 000 týká určitě (a dalších starších motorů jako 1.1, 1.4, 1.6, 1.9 benzín i nafta, 2.1), u 3.0 to těch 120 může klidně bejt. Za kompletní výměnou rozvodů si stojím.

15.01.2009 | 20:57:42 | Chiquita Reagovat

Ešte donedávna by

som aj ja menil všetko..., ale odkedy sa viac spolieham na skúsenosti mechanikov, tak vodnú pumpu som ešte na HDi nemenil, ani po 400.000 km, inak rozvody sú po 160.000 km, u 3.0 asi po 120.000 km, 80.000 km asi ani nemajú. Možno staré TD. Ale súhlasím, niekedy je pre pokoj duše lepšie vymeniť všetko, aj keď občas zbytočne. Aj tak sa obyčajne pos..rie niečo iné...

15.01.2009 | 20:35:27 | ľuboš Reagovat

Tomu, že se rozvody opravdu dělaly, můžeš věřit, ale nemusí to být pravda. Bohužel nevím jak u tohoto kontrétního motoru, ale hodně agregátů z koncernu PSA má nájezd na řemen 80 000 km. Co z toho plyne? No jednak hodnota 116 tis. na výměnu je divná, a kdyby to byla realita, zas tolik kilásků nezbejvá.
Až to budeš dělat, nech to vyměnit komplet a ne stylem pumpa neteče, vypadá dobře, ještě vydrží, ušetřím.

15.01.2009 | 18:43:12 | Chiquita Reagovat

Vďaka, v Peugeote

by sa neostýchali vypýtať cca 25-30.000 SKK, odkedy som zistil, že tie isté rozvody môžem vymeniť za cca 2.500 SKK, / 2,2 HDi/, originál dodávateľ, iná krabica, rozdiel cca 10-12.000 SKK, ma do ofic. servisu tak ľahko nedostanú....

15.01.2009 | 18:28:31 | ľuboš Reagovat

rozvody

Rozvody byly měněny ve 116 000, takže mám zatím čas.Podle kamarádů v autoservisu se vejdou do 10 000Kč. Což myslím není ani málo, ale ani zase tak moc.Kolik by si řekli v peugeotu nevím..Každopádně ale prý zde jsou 3 kladky a 2 rozvo´dáky. Těmto věcem se ale nevěnuji, takže o tom asi nic víc neřeknu.

15.01.2009 | 18:13:35 | Aleš Tomek Reagovat

dementi

To se tu zase sešlo stádečko dementů. Majitelé Fobií 1.2 HTP se rozčilujou, že si někdo koupil auto s pořádnym motorem.
A že každej takovej vůl si radši koupí nějakou Fobii 1,2HTP, to je jenom dobře. Aspoň klesne cena u normálních aut.

15.01.2009 | 18:09:32 | anonymní alkoholik Reagovat

Nič si nerobte zo závis-

ti. Ak by som jazdil cca 20.000 km ročne, tak jednoznačne benzín a nevadila by ani spotreba. Poniektorí sa ani neprevezú, ale zato mudrujú jedna báseň. Je úplne iná káva sa voziť s MOTOROM a motorčekom. Spotreba už nie až taká astronomická. A iba dilentanti za volantom si myslia, že silné auto sa rovná "rozmáznout". Bezpečnosť je niekde úplne inde a podvozkom, priestorom aj dnes 406 prekonáva veľa áut strednej triedy. Dokonca aj brzdy má posilnené, ak sa nemýlim, takže OK. Iba opatrne s naberaním skúseností, až po cca 100.000 km dostanete odhad a cit pre auto v každej situácií. Veľa šťastných km. Ozaj, ako je to s výmenou rozvodov? Tvrdia, že sú veľni drahé. Ale odkedy čítam super časopis AUTOOJETINY, tak zisťujem, že aj tam sú Vševedkovia a v praxi sa málokedy stretávam s hrôzou, čo tam chrlia. .. Asi je lepšie sa zabiť v Favorite, než v 406...

15.01.2009 | 17:59:19 | ľuboš Reagovat

Proč ho urážíte?
To neumíte přenýst přes srdce, že si koupil lepší auto, než máte před barákem? Jen dál kupujte mainsteamový zdechliny, a pak ty zajímavý auta třeba ještě zlevní.

15.01.2009 | 17:49:30 | Chiquita Reagovat

spotřeba

Samozřejmě nejde o auto do města..Já jsem to kupoval na štreky...Po městě jezdím máti favoritem nebo taky někdy otcovým meganem/1,9 dTi/. A na dálky to jede za normální spotřebu..Ono to jede klidným tempem i za 7,5 litrů...Já v tom mám zamíchané sem tam přece jen něco po městě a nejezdím zrovna na limity, a přes 9 litrů na 100km nejezdím..To žere mnoho i slabších aut.

15.01.2009 | 17:37:06 | Aleš Tomek Reagovat

3-liter

vies preco je to auto take lacne? lebo to nikdo nechce, Preboha kdo by si dneska kupil 3-liter. Mozno tak nejaky maharadza z ropnej spolocnosti. Dobre si pozri inzeraty ze cim viac litrov mas pod kapotou tak tym je to auto lacnejsie....... neska neni problem kupit BMW 5-liter za nejakych 80 000 sk (hovorim o slovensku ale v cechach to bude podobne) ...pretoze to nikdo nechce ...mozno nejaky 20 rocny magor ktory sa chce ukazovat a potom sa zabije...alebo nekoho..s pozdravom.. a vela stastnych kilometrov

15.01.2009 | 17:04:59 | visna Reagovat

Cena je směšná jen proto, že kdo by takové auto chtěl(kromě 20letých magorů kteří se v tom akorát rozmastí)

15.01.2009 | 14:39:05 |  Reagovat

??

Zas jeden dvacetiletá v nadupané ctyřistašestce. Máma jezdí ve favoritu?? To snad neeee

15.01.2009 | 12:34:50 |  Reagovat