Recenze Peugeot 406 2.2
“pohodlne a stale pekne auto ”

Autor recenze: jozo (34 let),
Žilinský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:2.1 Stav km při koupi:200 000 km Stav km nyní:213 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 11 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 15. 9. 2013

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.4

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

pohodlie a vybava
silny motor 2.1
priestrannost
slusny kufor

Slabé stránky

spotreba pri motore 2.1
zadna naprava
cena nahr.dielov

Závady a opravy na autě

vzhladom na vek a znacku auta sa poruchy objavovali casto a rozne.nebudem spominat spotrebne veci ako baterku zhavice atd. ale napr.zlomene predne pruziny porchy oboch naprav elektroinstalacie a pod..


Hodnocení a zkušenosti s autem

auto som kupil od druheho majitela ktoreho som poznal.rovnako som dlhe roky poznal aj auto preto som chcel pesedlat na nieco ine.ale moje presvedcenie o pejotoch dlho nevydrzalo.na druhej strane to bolo velmi pohodlne auto v maximalnej vybave okrem koze.pohodlie bolo fakt vyborne aj celkove vozenie a jazdne vlastnosti bolo na dobrej urovni.francuzi viac hladia na pohodlie ako kvalitu aspon moj nazor.mal som motor 2.1 tdi teda este starsi typ.motor vedel s autom celkom pekne zamavat tahal aj do vysokych rychlosti uplne bez problem.ale malo aj svoje muchy a ta najvacsia bola spotreba.dovolim si tvrdit ze s diesel motormi jazdit viem robim vodica z povolania cca 14 rokov ale tento motor ma obcas dohanal k zufalstvu.v letnom obdobi normalnou jazdou opakujem normalnou! teda maximalne do 110 km/h a ziadne prudke rozbehy som ho dal na nejakych 7-7.5 litra.potom prisla zima rovnako plynula jazda ale spotreba sa vedela vysplhat aj na 10 litrov.a to jazdim dlhsie trasy po okoli takze ziadne mesto.ale tych 10 bolo len vynimocne vtedy boli naozaj velka mrazy.jazda do zahranicia obcasna predbiehacka s klimatizaciou take normalne jazdenie na dialnici do 150km/h a spotreba okolo 8.motor som diagnostikoval vymenil filtre a ostatne vedi ktore mohli ovplyvnit potrebu ale spotreba velmi dole nesla.za to ale motor mal pekne vykony dat ho na 200 km/h nebol pre tento motor ziadny problem.karoseria prestranna pohodla tomu nie je co vytknut.osobne keby som riesil toto auto este raz chcem motor 2.0 hdi tie uz predsa boli trochu skormnejsie na ropu.inak auto odporucam za tie peniaze budete tazko hladat tak velke a pohodlne auto.podla mna ma pomaly starnuci vzhlad.tie novies tusim po roku 2001 mali ciru optiku co im urcite pridalo na krase.a ked niekto taketo auto hlada nech si potrpi na vybavu.pekne vsetko fungovalo od digi klimi cez originalny cd menit dazdovy senzor vsetko bolo ok.obcas mali problemy zadne svetla co sa riesilo ukostrenim.viac ma ale znepokojovala zadna naprava ktora bola vymyslena dost zlozito.same tiahlo cap a neviem co vsetko.po case a pri tychto km mala naprava zvuk ako stary mlyncek vsetky vole ktore tam vznikli boli pocut.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406

Vložit komentář

Lichoběžníková zadní náprava...to je zlo těchto aut!

15.09.2013 | 13:53:22 | stafík  | 85.135.92.* Reagovat

RE:

Tak momentálně v nejbližší době mě čeká repasování celé zadní nápravy skoro po 240 tisíc kilometrech.Což není až tak strašný horší je spíše ta cena...:)

16.09.2013 | 13:46:42 |   | 78.102.114.* Reagovat

Re

Tak nějak jsem to myslel...vzhledem k pořizovací ceně a stavu těchto kousku!...větší polovina těchto ojetin to má za sebou!

16.09.2013 | 20:28:16 | stafík  | 85.135.92.* Reagovat

Při rychlosti 150Km/h těch 8 litrů není nic velkého:) I Octavia 2.0 TDI si dle PC vezme při stejné rychlosti kolem 7 litrů a nad 180Km/h to je od 15-20 litrů.Jinak co se týče dílů nějak drahé na 406 mě nepřijdou spíše takový průměr.Jinak je to určitě ročník 2000?:) co vím ještě poslední modely před faceliftem se dělali v roce 1999 kdy už šel do prodeje i facelfit s novým benzinovým motorem 2.0 a také motory HDI.Jinak s modelem před facelfitem jsem se nikdy v roce nebo po roce 2000 nesetkal a mám dojem že v originále neměl model před facelfitem ani rádio na CD natož CD měnič:)

15.09.2013 | 13:24:02 |   | 78.45.38.* Reagovat

RE: rok vyroby

ano ano mas pravdu ospravedlnujem sa mal som vela aut uz to mam trochu popletene.nedalo mi to a pozrel som prefoteny technicak co mi ostal od pejotu a je to rocnik 99.dokonca prva registracia bola v 99 takze mozno bolo vyrobene v 98.a cd menic bol original to urcite ano.aj ovladanie pod volantom bolo originalne.mam to nafotene nie je problem ukazat

15.09.2013 | 14:27:46 | jozo  | 91.148.16.* Reagovat

RE: rok vyroby

V pohodě:)O ovládání pod volantem vím ale o rádiu na CD u modelu před faceliftem jsem nevěděl:)Ne že bych ti nevěřil ale pokud možno na tu fotku bych se rád podíval ani nevím jak takové originální radio na CD u starších modelů vypadalo:)

15.09.2013 | 16:21:49 |   | 78.45.38.* Reagovat

RE: rmenic cd

pridavam fotky aj fotku s cd menicom.auto bolo robene na zakazku tak mozno to bolo za priplatok.ale bolo to original pri kupe noveho auta uz v nom.je to aj vo fakture napisane.mozem prefotit aj ju teda ak ju najdem :)

15.09.2013 | 18:15:58 | jozo  | 91.148.16.* Reagovat

RE: rmenic cd

Díky to jsem ani nevěděl že se to do starších modelů už dávalo:) jinak pěkná 406:)

15.09.2013 | 21:10:26 |   | 78.45.38.* Reagovat

Je to skôr omladené auto, robili sa do nejakého 1999, ale km by som dal x 2, minimálne.

Vzadu sa menia akurát tyčky stabilizátorov cca 1x 200.000 km, motor 2,1 TD je ešte komôrkový, nebol práve najlepší, ale spotrebu pri 150 km/h podobne je NEMOŽNE čakať nižšiu.

Aj 2.0 HDi si potiahne nad 7 l pri podobnom spôsobe....Jasné, iba TDi jazdia 180 a spotrebujú 4,236 l/100

15.09.2013 | 11:06:16 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406
  • Peugeot 406