Recenze Peugeot 406
“výborné auto”

Autor recenze: cezare (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:3,0 V6 Stav km při koupi:124 000 km Stav km nyní:142 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 11 LPG l/100 km Vloženo: 6. 2. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto nemá žiadne poruchy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mám 406 3,0 V6 a mam ju spravenu na plyn. Výkon je porovnateľný s výkonom na benzínový pohon, podlné auto, ktoré ťa nesklame a mozes na ňom jazdiť aj športovejšie. Spotreba, na 45l nádrž prejdem 410 km (na plyn inak asi 9,6l benzín). Kto je odporcom plynu nech plati za benzín, resp naftu a kupuje nizšie kubatury. Jazdim mesto aj mimo. Kazivosť zatiaľ žiadna, treba sa o auto starať a počúvať ho. 406 odporúčam. Ak chcete plyn treba tiež pouvažovať u koho montujete, co tam montujete a u koho tankujete. Potom naozaj nieje o čom. Výbava u vyšších kubatúr býva nabúchaná takze o tom asi skoda písať. 235 gumy, cuvací dažďový senzor, autom. klíma a dá sa pokračovať. Auto som kúpil za 195 000. Porovnávať ho s fabiou asi nie je rozumné viď príspevky vyššie. Toť asi o mojej 406 - tke.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406

Vložit komentář

HDI ???

To co tu citam za blbiny? Pan daval recenziu na P406 s motorom 3,0 V6 Benzin !!! ....a melete tu o 3,0 V6 Dci...ktory sa nikdy do 406 tky Peugeotu nemontoval? Pokial viem, motory 2,7 Hdi a novsie verzie 3,0 hdi V6 boli velmi podarene a ziadane motory u tych ,ktory jazdia dlhe trasy ,zvlast P 407 a P607. Ja milujem odpovede od ludi ,co v tom aute v zivote nesedeli...hlavne s tym motorom. Ach jaj.

29.10.2015 | 11:47:13 | Canelli  | 62.197.206.* Reagovat

Pelikáne, nech si demontovat motor a použij šlapátka. Rozdíl nepoznáš a budeš si nechávat jen promazávat přehazovačku v cykloservise.

08.02.2009 | 20:15:32 | Radek Reagovat

Chi chi chi!

08.02.2009 | 19:47:24 |  Reagovat

HDi je velmi složitý a komplikovaný motor, se spoustou záludností a problémů. Verze 406 3,0 24V je snad nejporuchovější motor v P406.

08.02.2009 | 19:34:19 | Ing. Pelikán Reagovat

Už som netúžil reagovať

na p. Ing. Pelikána, ale nedalo mi.
Keďže na HDi už mám niečo navrkané / okolo 600.000 km, tak si snáď môžem dovoliť mudrovať...:
Otázka? Odkiaľ čerpáte info o tom, že HDi sú nespoľahlivé? Mali ste ich? Ak nie, tak sa zhadzujete. Nikdy nebudem písať o Fábiach, lebo som ju nikdy nemal a ani po nej šialene netúžim. Takže do nej nebudem vyrývať, keďže ju nepoznám... . Ak čítate plátky ako Autoojetiny a čerpáte odtiaľ info, tak sa nečudujem. Ak počúvate násťročných, alebo pri pive info od tých, čo v živote nejazdili na niečom normálnejšom ako je Fábia a spol. tak sa nečudujem...
Pre Vašu orientáciu: odchádzajúvstrekovače...hlúposť, zatiaľ mi ani jeden neodišiel, čerpadlo: pôvovodné, turbá, bez problémov 400.000 km a viac, 1 x žhavič P 406, 1 radiátor 607 spojka pevodovka je večná. Na 607 2,2 HDi jazdím bežne okolo 5,4 l/100 km, keď sa naháňam, max. 6,2-7,5. Skúste to na 1,2 a budete sa čudovať, koľko Vám to žerie... min. o 30-100 % viac...
Čapy, tyčky riadenia, kotúče min. 200.000 km, platničky 120-140.000 km, jediné čo odchádzajú sú el. okná, tie ma naozaj s..rú, španielská výroba, radiátor kúrenia-pri 240.000 km, občas blbnú senzory FAP filtru. Ak by nemalo FAP, tak je to najlepší motor v súčastnosti...A ani po 250.000 km nič nevrzga, nerezonuje, sedačky/kožené ako nové.../ A pri troche dobrej vôle kúpite lacnejšie než O II, alebo Fábiu / myslím jazdenú.../ Ale o pomere pohodlie, bezpečnosť vybavenie sa asi bude škoda baviť...., že áno.

08.02.2009 | 17:11:39 | ľuboš Reagovat

Hdi je symbolom nespoľahlivosti. Hmmmm, asi preto ich PSA tak dobre predáva po celom svete. Hdi je symbolom pokroku v dieselových motorch. Vždy sú o krok pred konkurenciu, možno preto občas možno nejaká mucha vyskočí. Všetko si vyžaduje nejaký čas kým sa odladí.

08.02.2009 | 17:04:13 | Angel_M Reagovat

Ještě by mě zajímalo, co se na HDi tak moc kazí, když je nespolehlivé? Mimochodem, 3.0 V6 není HDi idiote.

08.02.2009 | 16:53:51 | Radek Reagovat

Pelikán

Pelikán je prostě blázen. HDi synonymem nesposlehlivosti. Blbe, co je synonymem spolehlivosti? HTP? To snad ne! Jak můžeš vědět, co je spolehlivé, když jezdils a jezdíš v takových mrzácích?

08.02.2009 | 16:50:05 | Radek Reagovat

tak to prostě je

Je to pravda, Peugeot 406 a zrovna v třílitru je jedno z nejnespolehlivějších aut vůbec..Není to sice tak šílené , jako renaulty, ale i tak je to katastrofa. Tř i. Diesel HDi je synonymem nespolehlivosti..

08.02.2009 | 16:15:21 | Ing. Pelikán Reagovat

Pleteš se

Je to starší pán a jezdí s ním do práce(se mnou), a rozhodně nezávodí,vlek netahá. Auto je pravidelně servisováno pouze v Peugeotu.Možná je to náhoda ,ale je to fakt křáp.

08.02.2009 | 15:21:47 | anonym Reagovat

To Anonym

Klasika. Jeden kamarád má...., tudíž sám to auto nemáš a kritizuješ. Víš prd, jak se k autu chová. Přesně takhle vznikají fámy o spolehlivosti - jedna paní povídala... .

08.02.2009 | 13:11:35 | Radek Reagovat

hrůza

tento vůz vlastní můj kamarád a kdyby neměl ještě jedno auto tak by byl v hajzlu.Auto každý druhý měsíc stojí v servisu a opravy jdou do desetitisíců.Už se těší až se ho zbaví .Věčné poruchy a spotřeba 13l už ho deptá, chce 2,2hdi.(skoro stejný výkon,poloviční spotřeba.)

08.02.2009 | 12:34:50 | anonym Reagovat

kEĎ SA PONÁHLAŠ, CHOĎ SKOR.

08.02.2009 | 12:20:22 |  Reagovat

pre koho

najazdim rocne 70000km smer Holansko, ake auto by vydrzalo 200km/hod 2hodini v kuse ked nahanam cas ! prave pre toto som potreboval silne auto a hlavne pohodlne . A myslim si ze motor nema ziaden problem ani po 3 rokov hoci zerie olej .................................................... a teraz debata o oleji anonymi///////// poserte sa ;)

08.02.2009 | 12:07:58 | brokro Reagovat

Pelikán

Pelikán klasicky zvrací své nesmysly. Ze svého čvrtinového dvanáctiválce je na větvi, protože platí o něco málo nižší POV (vsadil bych boty, že to má u "České", jelikož v televizi - pokud ji má - říkali....) a nižší spotřebu. Ale, že má totální sociálku, tudíž okna na švihadla, v létě sauna, 1x pytel atd., to už pomlčí, protože nechápe a nezná, že se dá jezdit komfortně. Cena rozvodů na 3.0 V6, ceny jsou v korunách, aby Pelikán nedělal diplomku z konverze měny. Napínací kladka SKF 4.100kč, vodící kladka FEBI (2x) 3.020kč, rozvodový řemen 1.760kč, drážkovaný řemen 580kč, vodní pumpa FEBI 3.080kč (a to jsou i za polovic). Čili celkem cca 12.500kč + 2.000kč práce. Takže běž za roh a nafackuj si.

08.02.2009 | 11:45:10 | Radek Reagovat

ááááá

typický kolorit www.autorecenze.cz/sk... je mi z té diskuze tak trochu na blití

08.02.2009 | 00:43:06 | Jerry Reagovat

only for Pelikan

Pelikan, ty nedokazes pisat objektivne prispevky, lebo jebes fabiu do vyfuku. Rozvody 30 tis stoja tak priamo v peugeote, ale to taky zokomplexovany curak ako ty nemoze vediet, lebo chalani v krcme mu to nepovedia. Tvoj fotoer ta mohol radsej vystriekat do rajcin a bol by pokoj. Prave ty tobis hanbu slovenskemu narodu. Urcite mas doma aj nejaku tu ovcu. A nepis o niecom o com nemas ani sajn. Nie vsetci si budeme kupovat Ferari s HTP motorom, len aby sme neplatili vysoku poistku. A rozvody stoja 472 EUR, co je skurvene daleko od 30 tis. Ty pojebany imbecil.

07.02.2009 | 23:33:49 |  Reagovat

k tomuto vozu...

Zkusím napsat objektivní příspěvek..P 406 3.0 byl jako nový možná lákadlem aut neznalých, movitých lidí, kteří jen viděli pro ne možná elegantní design, vrcholnou výbavu a nadupaný motor..Zaplatili za to nekřesťanské peníze, a po pár letech se toho zbavili.Pak to koupí nějaký mladý blázínek, který vidí jen koně a výbavu a o ostatní se nezajímá.Zaplatí vysoké povinko a jezdí. Dopadne to tak, že pak do toho se.re peněz jak blázen , protože: sice to není laguna, ale JE TO FRANCOUZ, VYHLÁŠENÉ PORUCHOVÉ AUTO, KTERÉ STOJÍ VÍC V SERVISU NEŽ NA SILNICI. Navíc spotřeba 3,0 V6 motoru ( majitel nám nesdělil zda má 140 nebo 152kW) bude ve městě minimálně 15 litrů. Ale hlavně co ty investice???Rozvody na toto vyjdou na 30 000 korun..Závěrem: rozumný člověk si toto auto nikdy nekoupí a jen se pousměje...

07.02.2009 | 23:14:57 | Ing. Pelikán Reagovat

Co tady filozofujete? První příspěvek se zeptal na výši povinného ručení a ostatní dostali hysterický záchvat. Asi se nevědomě trefil do živého. Což vypovídá o tom, že i když tu všichni dělají, jako že je výše ručení nezajímá, ve skutečnosti jsou z toho na palici.

07.02.2009 | 22:35:19 |  Reagovat

Poniže je to vysvetlené,

národnosť nehrá úlohu. Žiadnu.

07.02.2009 | 21:05:08 |  Reagovat

Protože cokoli nad 1350ccm a k tomu, nedej bože, z druhé ruky, musí být, dle "osvícenců" totální vrak, bez ohledu na značku. Jedinou vyjímkou jsou výrobky Koncernu.

07.02.2009 | 21:04:05 | Radek Reagovat

Prečo sa každá rencenzia na Peugeot 406 s 3.0L motorom skončí hádkou?

07.02.2009 | 21:00:14 | Angel_M Reagovat

Poznáme to:

" Pro hlupáka každej hloupej..." Forest Gamp... . Alebo čo mi vadí na sebe, vyčítam druhým..., pekný večer,

07.02.2009 | 20:42:37 | ľuboš Reagovat

pre anonyma

...ale on nadával do debilov aj Slovákom...! Možno forma ktorou to napísal nie je veľmi štastne zvolená ale je to tam...

07.02.2009 | 19:31:28 | Ďuri Reagovat

Škodovka potřebuje taky nové manažery, nové dizajnéry a hlavně novou cenovou politiku. Protože kdyby tam dali jen lepší motor 1,2 začnou zase s cenou v základu na 300 000 Kč!

07.02.2009 | 19:25:09 | Standa Reagovat

To zase bude pro některý brko, nej na světě.

07.02.2009 | 19:21:27 | Radek Reagovat

Škodovka potrebuje len nové motory od VW. Uvidíte, že keď dajú do Fabie motor 1.2 TSI, tak ich tu bude jazdiť ako kobyliek.

07.02.2009 | 19:14:11 | Angel_M Reagovat

pro Ďuri

Nadávky přišli hned v první větě druhé diskuze OD SLOVÁKA. Tak se nediv reakcím.

07.02.2009 | 18:58:45 |  Reagovat

pre anonyma zo 7.2.2009

Nechápem prečo nadávate na všetkých Slovákov len kvoli tomu že pár indivíduí sa "vyjadrilo"...? Osobne navštevujem niekoľko fór - zväčša Českých a s nikým nemám problém sa dohodnúť, tak nerozumiem prečo tu je to problém?! Osobne Škodovku mám rád, nepovažujem ju za "našu" značku ale vozidlo s vavrínovým vencom by som si vedel vybrať. Všetkým normálnym Slovákom a Čechom ahoj :)

07.02.2009 | 18:56:11 | Ďuri Reagovat

Škodárnu si koupí jen blbec, protože neexistuje jedinný důvod její koupi - drahý, minivýbava, design hnus (subjektivní), průměrná kvalita.

07.02.2009 | 18:52:37 | Radek Reagovat

To není o škodovce

To je o lidské blbosti. A mimochodem, škodovka jsou právě ty plevy, které by chtělo vymést.

07.02.2009 | 18:49:05 | Standa Reagovat

Epidemie škodofilie už je opět tu.

07.02.2009 | 18:41:00 | Radek Reagovat

Celý automobilový priemysel ide do sraciek...Celý ne, chlapče, celý ne. Jen se oddělí zrno od plev. Pozdravuj svoji ovci.

07.02.2009 | 18:36:14 |  Reagovat

Hlavne ze sa tu hadate o picovinach!!!! To ze cely automobilovy priemysel ide do sraciek vas uz asi nezujima. A to ze tam mate skodovku, nechajte si ju.Aj ta uz nie je vasa. Tak o com sa tu hadat??? Inak pri rozdeleni statu isli aj ovce napoli. Takze by som bol opatrny vo vyjadreniach!!!

07.02.2009 | 18:31:19 |  Reagovat

okolo 7000 sk==230euro

Ty si riadna porucha,ved hned v druhom komentari ja jasne napisane kolko sa plati ,ale musis splnat aj nejake kriteria ...kolko mas rokov, kolko deti vozis a v akom meste byvas............................................................a pre anonyma aj kolko oviec mas doma ty zoofil

07.02.2009 | 16:43:53 | brokro Reagovat

Karle, můžeš si oddechnout, jsi na opačné straně barikády pov. ručení. Každej blbec ví, že POV je u makléřů výrazně levnější než na pobočce. Za některé defektní Čechy normálního člověka hanba fackuje, že Karle?

07.02.2009 | 16:34:59 | Radek Reagovat

Já zírám! Jeden se tu nortmálně zeptá na povinné ručení a slováci by rozpoutali třetí světovou válku. Jste normální? Se mi zdá, že nic nevíte, jen kecáte, na otázku totiž neumíte odpovědět a tak se tady aspoň vztekáte a předvádíte to, co stejně každý Čech už dávno ví....

07.02.2009 | 16:19:46 | Karel Reagovat

Lukasovi

Možná to nebyly auta, ale škodovky, každopádně ty svoje prdele slovenské jste si v nich vozili, a vozíte dosud a vaši tatové se z nich mohli posrat. A ovce zřejmě šukáte doposud.

07.02.2009 | 16:11:28 |  Reagovat

Brokro

A ty jsi asi pičus který neumí odpovědět na otázku. Mám se tě ptát německy? Otázka zněla KOLIK STOJÍ POVINNÉ RUČENÍ NA TEN MOTOR??????????????????????????? Tak odpevěz nebo DRŽ HUBU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07.02.2009 | 16:08:42 |  Reagovat

anonym, anonym //???????? kolko Vas je ! Ja som myslel aby sa nestal vrahom a ked ,__ tak len samovrahom +++. Ja mam na tu posratu poistku aj na benzin a niesom ten co si nieco dokazuje . To ze ma tu urazate , sveci o Vasej inteligencii ,prepacte ze som tu nieco napisal. A ja sa velmi ospravedlnujem ze moj pra-pra-pra dedo bol cech , tak nebudem nadavat na bratov , Hoci vy dvaja ste riadny zufalci .co nemaju na poistku

07.02.2009 | 15:43:43 | brokro Reagovat

Anonym 10:54

Ked u vas sa vyrabali auta u nas sa sukali ovce???? Ved vy doteraz nevyrabate ziadne auta ale Skodovky. A nase ovce nechaj napokoji, su len nase a sukat si budeme co chceme.

07.02.2009 | 15:14:23 | Lukas Reagovat

7. února 2009 | 06:17 | brokro

Toto je skvelý motor, ale ako to myslíš, že objem ničím nenahradíš? Čo takto VW 2.0 TFSI ? Objem sa dá nahradiť turbom.

07.02.2009 | 13:36:49 | Angel_M Reagovat

miso a broko

Vás dvou debilů se nikdo na nic neptal, tak držte hubu. Ptal jsem se normálně pisatele recenze, kolik stojí povinné ručení u tohoto motoru. Třeba proto, že jsem o něj měl zájem. Ale po vašem vystoupení bych blil, a nechci auto, ve kterém si léčí komplexi takoví idioti jako vy.

07.02.2009 | 12:35:40 |  Reagovat

miso

ale ale pane slováku, u vás jezdí nějaké 1,2 ZTP? Pochybuji. Ale ZTP by ses mohl stát ty, pokud budeš čechům nadávat do debilů. Když u nás se vyráběla auta, u vás jste akorát pásli ovce. A možná jste je i šukali - odpovídá to vaší mentalitě a inteligenci. Tak čau ty ZTP (to máš asi na hlavu, že?)

07.02.2009 | 10:54:38 |  Reagovat

miso a broko

Tyto příspěvky jasně říkají, co jste za lidi. "objem ničím nenahradíš", "davaj pozor na ty co se ti pletou pod kolama". Takže: Primitivní kromaňonec, IQ tykve, zakomplexovaný blbeček, který toho v životě moc nedokázal, zbabělec, který aby si mohl něco dokazovat, musí mít převahu (fyzickou, nebo objemovou - ta intelektuální samozřejmě chybí), který se povyšuje nad slabší stylem uhni, nebo tě sejmu. Tak promiňte mi, agresivní tupci, že jsem se slušně zeptal, kolik stojí povinné ručení. Už to víckrát neudělám. Mohlo mě hned napadnout, že tyto vozy kdo kupuje, s ním není něco úplně v pořádku. Kdyby se vám náhodou někdy někdo pletl pod kolama, tak ho úmyslně a ponižujícím způsobem setřete, určitě se vám uleví. Chudáci.

07.02.2009 | 10:50:28 |  Reagovat

Přesně tak a proto všichni si rychle kupme třílitr a výše jezděmě min za 10l na 100 a buďme Happy.A pokud budeme všichni dodržovat rychlostní limity tak stejně těch třista koní ani nevyužijeme.

07.02.2009 | 10:33:57 |  Reagovat

objem

tak,tak.....objem nicim nenahradis ,, je to dobre auto ale davaj pozor na tych co sa ti pletu pred kolesami

07.02.2009 | 06:17:20 | brokro Reagovat

Neviem co ste vy cesi a aj niektori slovaci za debilov, ze furt vas strasi vysoka poistka. Vsak mnoho poistovni to ma delene tak ze nad objem 2500 cm3 sa plati okolo 7000 skk a je jedno ci je to 5 liter alebo 8 liter. Ale to je jedno a vy to aj tak nexapete...Si myslite preboha ma 3 liter a plati neviem kolko..a pritom plati mozno 6000 skk. Preto si kupte 1.2 ZTP zaplate 3000sk poistku a prdlajte sa na tom na diely prerobite desattisice a budete spokojni. Komu niet rady tomu niet pomoci....

06.02.2009 | 23:29:41 | miso Reagovat

Kolik stojí roční pojistka? 10 000 nebo víc? není lepší menší obsah motoru? Třeba se to v nákladech na provoz za rok srovná.

06.02.2009 | 20:00:57 |  Reagovat