Rok výroby:1998Typ motoru:1.3 MPi benzinStav km při koupi:42 000 kmStav km nyní:71 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:3. 6. 2004
Auto jsem koupil s vadným termostatem, takže byl motor neustále nezahřátý. Dále zlobila paměť závad - hlásilo to chybu. Odstraněno vyčištěním kontaktu spínače volnoběhu Kontaktolem.
Jinak od té doby dolévám benzín a vodu do střikovačů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo po důchodci - jako nové. Nevím, kolik km jeto se špatným termostatem. V každém případě bylo hodně lenivé.
Po zásahu mechanika (prohlídka + odstranění závad) a načipování auto velmi výrazně ožilo.
V 12/03 namontován palubní počítač. S ním se dá jezdit za 5-6 litrů, průměr posledních 5000km 5,5. Pro informaci - prvních pár měsíců jsem měl průměrnou spotřebu 7,2l. Jezdím středně dlouhé trasy, město minimum.
Dynamika v 1-2 lidech slušná (podotýkám chip!), v plném zatížení je pro předjíždění nutno více řadit.
Jinak naprostá spokojenost. Po ekonomické stránce - není moc aut, která mají levnější provoz (nemyslím jen benzín, ale servis, ND, pojistka, ...).
Ano počítač vám pomůže snížit spotřebu. Ukazuje vám totiž na kterou rychlost máte jet kolik otáček, aby to žralo co nejmíň. Taky váš naučí úsporně rozjíždět a vůbec úsporně jezdit. Já díky PC jezdím to stejné auto momentálně za 6,2 litrů.
Spotrebe 5.5l by sa dalo veriť pri ekonomickej jazde na dlhšiu vzdialenosť. Oficiálna je tuším 5l pri rýchlosti 90km. Otec -dôchodca minule 5.5l dosiahol, ale jednalo sa o 300km po diaľnici rýchlosťou do 100km/h.
To s tím počítačem a spotřebou mi přijde, slušně řečeno, přinejmenším podivné. Že by takto klesla spotřeba jinak žíznivého a zastaralého mototru? Nemusely by se vyvíjet nové technologie, stačilo by vyběhlé zastaralé motory dovybavit počítačem a přečipovat a máme tady bombu: Ekologický motor, kterému klesla o 2 litry spotřeba (a jistě i emise) při zachování stejného výkonu a to vše z historického a již technicky odepsaného motoru? To by byli vývojáři motorů za vodou! Je to zázrak hned na druhém místě za perpetuum mobile! A jinak česky? Je to ptákovina, jdi se vycpat!
Dobry den, rad by som sa opytal ze odhliadnuc od dynamiky jazdy, ta spotreba sa dosiahla puhym namontovanim palubneho pocitaca alebo chipovanim? Pretoze auto by som nechcel chipovat ale palubny PC (pokial znizi akokolvek spotrebu) sa oplati... Diky za info!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Počítač
Ano počítač vám pomůže snížit spotřebu. Ukazuje vám totiž na kterou rychlost máte jet kolik otáček, aby to žralo co nejmíň. Taky váš naučí úsporně rozjíždět a vůbec úsporně jezdit.
Já díky PC jezdím to stejné auto momentálně za 6,2 litrů.
12.10.2008 | 23:11:35 | S-tony Reagovat
spotreba
Spotrebe 5.5l by sa dalo veriť pri ekonomickej jazde na dlhšiu vzdialenosť. Oficiálna je tuším 5l pri rýchlosti 90km. Otec -dôchodca minule 5.5l dosiahol, ale jednalo sa o 300km po diaľnici rýchlosťou do 100km/h.
21.12.2007 | 11:33:44 | neb Reagovat
Podivné
To s tím počítačem a spotřebou mi přijde, slušně řečeno, přinejmenším podivné. Že by takto klesla spotřeba jinak žíznivého a zastaralého mototru? Nemusely by se vyvíjet nové technologie, stačilo by vyběhlé zastaralé motory dovybavit počítačem a přečipovat a máme tady bombu: Ekologický motor, kterému klesla o 2 litry spotřeba (a jistě i emise) při zachování stejného výkonu a to vše z historického a již technicky odepsaného motoru? To by byli vývojáři motorů za vodou! Je to zázrak hned na druhém místě za perpetuum mobile! A jinak česky? Je to ptákovina, jdi se vycpat!
21.12.2007 | 10:23:22 | Karel Ch. Reagovat
otazocka
Dobry den,
rad by som sa opytal ze odhliadnuc od dynamiky jazdy, ta spotreba sa dosiahla puhym namontovanim palubneho pocitaca alebo chipovanim? Pretoze auto by som nechcel chipovat ale palubny PC (pokial znizi akokolvek spotrebu) sa oplati...
Diky za info!
28.11.2005 | 22:14:10 | Robo Reagovat