Rok výroby:1997Typ motoru:1598Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:14. 8. 2006
Jinak je většina závad způsobena stavem českých silnic a těžkého motoru - výměna předních ramen.
V 80.000 - výměna tlumičů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jízdní vlastnosti jsou nezáludné, ale prospějou větší kola a dražší plyno-kapalinové tlumiče.
Motor je naprosto perfektní, táhne odspoda a nejsou s ním žádné problémy (když se dodržují pravidelné výměny oleje a rozvodového řemenu).
I když se do auta naloží pět lidí a věci na týdení dovoleno, tak se s ním dá předjíždět. Pohodlná cestovní rychlost je kolem 120km/h při kterém se dá jet pod 6 litrů. Přes 7 l/100 km jsem sae dostal dvakrát, poprvé když upadl výfuk (zadní díl) a podruhé, když jsem ji celou cestu ze Strakonic do Prahy držel na 170, to byla spotřeba 9 litrů... a vyšší rychlosti jsou už o strach :-)
Co se týče pohodlí, tak si také nemůžu stěžovat. Ale znám spoustu lidí, kteří na sedačky ve felicii nadávají.
Ceny náhradních dílů jsou rozumné (naštestí nejsou moc často potřeba).
Jako zbylých 90% felicíí i tu mojí trápí koroze - 5. dveře a lemy blatníků.
Felda byla fakt dobrá, jezdil jsem s ní 4 roky (r.v.1997, obsah 1300), ale prasklo mi na D1 těsnění pod hlavou, bylo to v zimě, 5 pod nulou a pět odpoledne - nikomu to nepřeju. Auto bylo 4 roky starý, se vzornou údržbou. To stejný mi předtím udělal 2letý Forman. To je strašná závada, hrozící zničením motoru. Samozřejmě odtah, oprava zhruba za 10 tisíc k tomu. Do r.1992 jsem jezdil 10 let Š105 a 120 a nic takovýho se mi nestalo. Tak nevím, ale po těch prasklých těsněních mám ke značce Škoda nějaký odstup.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Dobrá - ale...
Felda byla fakt dobrá, jezdil jsem s ní 4 roky (r.v.1997, obsah 1300), ale prasklo mi na D1 těsnění pod hlavou, bylo to v zimě, 5 pod nulou a pět odpoledne - nikomu to nepřeju. Auto bylo 4 roky starý, se vzornou údržbou. To stejný mi předtím udělal 2letý Forman. To je strašná závada, hrozící zničením motoru. Samozřejmě odtah, oprava zhruba za 10 tisíc k tomu. Do r.1992 jsem jezdil 10 let Š105 a 120 a nic takovýho se mi nestalo. Tak nevím, ale po těch prasklých těsněních mám ke značce Škoda nějaký odstup.
08.09.2006 | 02:50:06 | ivo Reagovat