Rok výroby:1997Typ motoru:1300Stav km při koupi:102 000 kmStav km nyní:121 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:8. 5. 2007
Po zhruba mesiaci používania sa dostávala voda do oleja a opačne - tesnenie pod hlavou.
O ďalší mesiac odišiel termostat a jeho hrdlo. Potom ventilátor často spínal, tak sa vymenil aj chladič.
Chvíľu bol pokoj, no potom sa v meste auto prehrievalo - Spínač ventilátora. Veľký hluk (valivý) z prednej nápravy - Predné ložiská. Zrazu niečo buchlo a ťahalo to auto do strany. Odhnilo uloženie spružiny na tlmiči - kvalita materiálu.
Búchanie pri prejazde nerovnosťami - Zvislé čapy. Auto stratilo ťah (nie žeby ho predtým malo veľký) - upchatý katalizátor (hrdza). Zrazu svieti kontrolka dobíjania - alternátor. Štarter točí pomaly a hasnú až kontrolky - Štarter.
Športový zvuk, to som si pár dní vychutnával, no musel sa vymeniť výfuk. Pri stúpaní do kopca sa zvyšujú otáčky, auto ale spomaľuje - Lamela spojky. Všeobecne ma auto slabý motor s veľkou spotrebou, nesedí na ceste ako ostatné značky z tej doby, je častejšie v servise ako na ceste. V porovnaní s Citroenom BX TRD Turbo je o polovicu mladšie 2x viac žerie a ma polovičný výkon, nema ani 50% jeho najazdených kilometrov a bolo 3x drahšie. Výbavu možno povedať že nemá. Po 9 rokoch od výroby úplne zhnili piate dvere pod oknom. Auto je na dlhšie cesty neuveriteľne nepohodlné. Nikdy viac, je na predaj.
Možná tak u prvních verzí s karburátorem. Souhlasím a potvrzuji hodnoty o dva příspěvky níže! Delší trasy s obsazeným autem do 6ti litrů v pohodě. A na motor kromě svíček, oleje a filtru nebylo u naší 1,3MPI 50kW třeba sáhnout. Ten motor přežije karoserii o tři životy!
a okrem ineho je to nepodstatne o com sa vlastne hadate felicia je super lacne opravy a aj doma na kolene ziadna prehnana elektronika okrem imobilizeru neznicitelne auto aj do terenu , jazda po schodoch vysoke obrubniky ziadny problem terenne auta sa mozu schovat ja na sto percent spokojny, aj ked slabsí vykon ale kto sa uz potrebuje dostat do hrobu o desat sekund skor, len blazon.
Nemůžu si pomoct, ale za osmičku na sto může jezdit jen člověk, kterej absolutně nemá cit v noze. Já mám tu samou feldu a jezdím MAXIMÁLNĚ za 6,5 litru, nejčastěji ale od 6,1 - 6,3, vykouzlil jsem už ale i 5,5 litru a rozhodně jsem se na silnici neloudal. Jinak mi ta recenze přijde maličko přemrštěná, zas tak špatný auto to není, moje felda neměla za svých deset let ani jednu poruchu, já jsem téměř maximálně spokojený majitel :-)
zdravím, naša felicia combi 1,3MPI, rv.1997 má ku dnešnému dňu najazdené 385tis km a okrem bežnej údržby ako sú napr. brzdy,výfuk a pod., sa menilo: 1x alternátor (po 300tis.), 1x štartér (po poruche spínačky sa spálila cievka , 382tis), 2x rozvody, 1x tlmiče a čapy, 1x palivové čerpadlo (po260tis). Auto sa používa na prácu, je stále naložené náradím (malá pojazdná dielňa), nijak ho nešetrím a garáž nevidelo odkedy vyšlo z výroby. Spotreba cca 6,5L98/100km. Spokojnosť 100%
No ty nové auta jako Fabie a podobně se vyplatí koupit jen jako úplně nové auto se záručním servisem na x-let zdarma. Víme proč.... Fabii jako starší auto bych si asi nekoupil. Feldu ano.
no ja som naopak nad mieru spokojný. prvú feldu som mal 1,9D a ta šlapala ako hodiny.Predaval som ju ked mala 320tis. km a kupujuci si myslel, ze som pretocil km dopredu. Potom som kupil fabiu-nie zle auto, ale po kazdej zime som musel do opravy prednej napravy vrazit 20litrov, tak ked mala 200tis. km som ju predal a kupil v nemecku feldu(ABS, AIRBAG a ine) a jazdi dodnes bez problemov. Jedina vada je ta hrdza. A doticny co toto pisal asi "dobre rozumie autam".
no neviem ze by mala felda katalyzator, a uz vobec ne 1.3mpi pretoze je to skratka "multi point injection" teda viac bodove vstrekovanie a tu neni ziadny katalyzator ty mudrlant
Feldu jsem měl a byl sem spokojený, kufr, využití vnitřního prostor, relativní pohodlý samozřejmě vzhledem ke třídě malých aut! Cena ND je skvělá. Když to v těchto ohledech porovnám z nastupující Fabií tak je Felda lepší. Co se týče autorem uváděných závad, tak ať se namě nikdo nezlobí, ale z poloviny jde o spotřební materiál.... Po 100 tisících tyhle věci a nejen u malých aut odcházejí. Kdo kupuje Feldu s výměnou 5 tých dveří by měl počítat, to mě taky sra..
My sme vo firme nešetrili našu Feldu - žabku r.v. 1995. Najazdila 470tis, s obcasnymi problémami ale nič tak extra závažné. Pár krát bola aj buchnutá - iba kasňa. Od 450tis to bolo také zábavné vozítko s ktorým sa človek vracal do minulosti - proste slušný šrot. Tak sme sa rozhodli našu žabku dať z domu a doteraz jazdí po meste. Za ten motor kľudne Škodovka mohla dať aj nové auto - aby preskúmali čo to za perpetu mobile sa im podarilo vyrobiť.
Tak to si koupil pěknej střep. Po 100 tis. takových závad!!! Některé závady se dají odhalit už před koupí. Někdo holt kupuje auťák bez rozmyslu - když na to má ....nervy!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
8l ??
Možná tak u prvních verzí s karburátorem. Souhlasím a potvrzuji hodnoty o dva příspěvky níže! Delší trasy s obsazeným autem do 6ti litrů v pohodě.
A na motor kromě svíček, oleje a filtru nebylo u naší 1,3MPI 50kW třeba sáhnout. Ten motor přežije karoserii o tři životy!
01.11.2010 | 00:55:59 | Jerry Reagovat
katalizator tam je
a okrem ineho je to nepodstatne o com sa vlastne hadate felicia je super lacne opravy a aj doma na kolene ziadna prehnana elektronika okrem imobilizeru neznicitelne auto aj do terenu , jazda po schodoch vysoke obrubniky ziadny problem terenne auta sa mozu schovat ja na sto percent spokojny, aj ked slabsí vykon ale kto sa uz potrebuje dostat do hrobu o desat sekund skor, len blazon.
31.10.2010 | 21:52:37 | Reagovat
OSM litrů na sto kilometrů??? :-O
Nemůžu si pomoct, ale za osmičku na sto může jezdit jen člověk, kterej absolutně nemá cit v noze. Já mám tu samou feldu a jezdím MAXIMÁLNĚ za 6,5 litru, nejčastěji ale od 6,1 - 6,3, vykouzlil jsem už ale i 5,5 litru a rozhodně jsem se na silnici neloudal. Jinak mi ta recenze přijde maličko přemrštěná, zas tak špatný auto to není, moje felda neměla za svých deset let ani jednu poruchu, já jsem téměř maximálně spokojený majitel :-)
06.09.2010 | 12:24:37 | Jen Já Reagovat
RE: OSM litrů na sto kilometrů??? :-O
A nebo ten kdo chce aby to auto trochu jelo!:)
To je taky možnost...
18.05.2013 | 16:52:36 | | 62.245.124.* Reagovat
patrik
Všemu bych věřil,ale tý spotřebě moc ne...
08.07.2010 | 10:52:16 | Reagovat
felicia žilina
zdravím, naša felicia combi 1,3MPI, rv.1997 má ku dnešnému dňu najazdené 385tis km a okrem bežnej údržby ako sú napr. brzdy,výfuk a pod., sa menilo: 1x alternátor (po 300tis.), 1x štartér (po poruche spínačky sa spálila cievka , 382tis), 2x rozvody, 1x tlmiče a čapy, 1x palivové čerpadlo (po260tis). Auto sa používa na prácu, je stále naložené náradím (malá pojazdná dielňa), nijak ho nešetrím a garáž nevidelo odkedy vyšlo z výroby.
Spotreba cca 6,5L98/100km.
Spokojnosť 100%
07.07.2010 | 22:40:47 | patrik Reagovat
RE: felicia žilina
382tis a tak v pohodě?to já nacpal do felicie z 170tkm na 200tkm přes třicet tisíc a pak rychle šla...asi máte větší štěstí :-)
18.05.2013 | 16:07:24 | burian | 90.183.226.* Reagovat
TEN KATALYZÁTOR TAM TEDA JE PRO ANONYMA ZE SLOVENSKA
12.02.2010 | 10:51:20 | Reagovat
HEHE
Aky PAN Taky KRAAAAM!!! Vyfackaj sa, za to co o Feldach pises!
12.02.2010 | 10:26:00 | loki Reagovat
Nové
No ty nové auta jako Fabie a podobně se vyplatí koupit jen jako úplně nové auto se záručním servisem na x-let zdarma. Víme proč....
Fabii jako starší auto bych si asi nekoupil. Feldu ano.
31.03.2009 | 00:47:00 | S-tony Reagovat
mal som 3
no ja som naopak nad mieru spokojný. prvú feldu som mal 1,9D a ta šlapala ako hodiny.Predaval som ju ked mala 320tis. km a kupujuci si myslel, ze som pretocil km dopredu. Potom som kupil fabiu-nie zle auto, ale po kazdej zime som musel do opravy prednej napravy vrazit 20litrov, tak ked mala 200tis. km som ju predal a kupil v nemecku feldu(ABS, AIRBAG a ine) a jazdi dodnes bez problemov. Jedina vada je ta hrdza. A doticny co toto pisal asi "dobre rozumie autam".
26.03.2009 | 23:45:36 | ppp Reagovat
no neviem
no neviem ze by mala felda katalyzator, a uz vobec ne 1.3mpi pretoze je to skratka "multi point injection" teda viac bodove vstrekovanie a tu neni ziadny katalyzator ty mudrlant
15.03.2009 | 14:58:51 | Reagovat
Felda
Feldu jsem měl a byl sem spokojený, kufr, využití vnitřního prostor, relativní pohodlý samozřejmě vzhledem ke třídě malých aut! Cena ND je skvělá. Když to v těchto ohledech porovnám z nastupující Fabií tak je Felda lepší. Co se týče autorem uváděných závad, tak ať se namě nikdo nezlobí, ale z poloviny jde o spotřební materiál.... Po 100 tisících tyhle věci a nejen u malých aut odcházejí. Kdo kupuje Feldu s výměnou 5 tých dveří by měl počítat, to mě taky sra..
15.05.2007 | 09:36:28 | Hanz Reagovat
vlastna skusenost...
Skoda Felicia je LACNE auto za velmi VELA penazi.
09.05.2007 | 22:30:11 | realista Reagovat
My sme vo firme nešetrili našu Feldu - žabku r.v. 1995. Najazdila 470tis, s obcasnymi problémami ale nič tak extra závažné. Pár krát bola aj buchnutá - iba kasňa. Od 450tis to bolo také zábavné vozítko s ktorým sa človek vracal do minulosti - proste slušný šrot. Tak sme sa rozhodli našu žabku dať z domu a doteraz jazdí po meste. Za ten motor kľudne Škodovka mohla dať aj nové auto - aby preskúmali čo to za perpetu mobile sa im podarilo vyrobiť.
09.05.2007 | 22:09:31 | mtb Reagovat
To snad ne
Tak to si koupil pěknej střep. Po 100 tis. takových závad!!!
Některé závady se dají odhalit už před koupí. Někdo holt kupuje auťák bez rozmyslu - když na to má ....nervy!!!
09.05.2007 | 21:25:49 | Skalda Reagovat
co bys chěl
Co bys chtěl po starý filcce?
snad né aby jezdila
09.05.2007 | 15:43:03 | bugatti Reagovat