Rok výroby:1998Typ motoru:1.3 MPI 55kW chipStav km při koupi:0 kmStav km nyní:89 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:2. 1. 2005
To byl vysloveně páteční kus :-D Měl jsem Feldu r.v. 1997 1.3/50kW před FL a byl to neskutečný nezmar a naprosto spolehlivé a jednoduché auto a kdyby ji nesežrala rez, jezdila by asi dodnes. Pouze díky ní jsem pak pořídil do rodiny Fabii i Octavku v naději, že budou stejně spolehlivé, což byl ovšem pravej opak slova spolehlivost. Jinak 55kW měla 1.6 a ne 1.3 a chip u atmosféry je naprostý nesmysl, pokud někdo nezvětšil obsah motoru jeho mechanickou úpravou. Dnes je Felda oblíbené auto policajtů, protože jej rádi zastavují a kontrolují, kvůli opáleným pasažérům uvnitř :-D
Proč by měl být čip u atmosféry nesmysl? Čipování tu bylo dřív než se roztrh pytel s benzínovejma turbomotorama, ale to jsi asi nebyl ještě na světě...
Opravdu jste tak naivní, že si myslíte, že u klasické atmosféry, tedy motoru bez turba stačí upravit pouze mapu řídicí jednotky? Zvednout výkon u atmosféry samozřejmě lze, ale ne čipem, ale finančně náročnou úpravou motoru, sání a výfukové části, tak jak se to dělalo dříve -)
jsou to jednoducha auta a v tom je krasa.kdyz clovek vi jak se o ni postarat tak to jsou spolehlivi tahouni.mam 3 feldy dve maji 300.000 a jedna 140.000.slapou jak za mlada.s temahle autama se nebojim jet kamkoliv.hodne veci clovek opravi na koleni.vzdy jsem dojel. :-)
Felicie? Maximálně popojíždět po městě. Žádnej požitek z jízdy. Delší jízda rovná se bolest hlavy, únava a skazenej den. Auto nemá žádnou techniku, je jednoduché a levné.
Teda ja jsem mnenil na sve felde asi jenom spotrebni veci..Co se tyce toho cipu tak ja ho tam mam taky od firmy cimbu.Nechal ho tam instalovat pan od ktereho jsem ho koupil a nemam absolutne problem ..proste jsi jen chytil spatny kus...
lidi já mam feldu má najeto 530 500 nesmrtelný auto 1,6 i a asi s ní umřu jiny nechci sice stará ošklivá ale spolehlivá v životě mě nikde nenechala maximálně koupím feldu s méně kilometrama ale až tuta umře jestli se toho dožíju já
Felicia 1.3 má motor ze Škody 1000 MB, žádné zdvihátka, ale seřizování ventilů klíčem a šroubovákem. Může to vypadat jako nevýhoda, ale motory s hydraulickými stavítky potřebují kvalitnější olej, občas se stává, že se nějaké stavítko zasekně a je po automatice. Ty ventily by mne netrápily. I rozvody řetězem, které jsou hlučnější než ozubený řemen jsou méně náchylné k nemocím, které mají některá auta - prasklý řemen, potkané ventily s pístem a drahá oprava motoru. Co v autě není, nemůže se pokazit. Ono ale chybějící posilovač řízení, nenastavitelný volant, nenastavitelná výška sedadla a další drobnosti, malý rejd, korodující páté dveře, špatné zámky zapalování od faceliftu - po 100 000 km nefunkční spínací skříňka, alternátory na 110 000 km jsou věci co mi při ceně co to auto stálo vadí a vadit mi nepřestanou.
a to jsem měl i trabanta! Na felicii se sralo všechno, co se pohybovalo. Od poloos, lanek, alternátoru, přes startér, pásy, zámky, až po anténu. Brzdy, spínací skříňka, o korozi ani nemluvím. Servis měla pravidelný a z dovolené nás taky pravidelně vozila odtahovka. To nebylo auto! To byla pomsta! Již nikdy více!
Chip do motoru si koupí jen člověk co auto týrá. Výrobce auta asi ví, jaký je maximální výkon auta, aby se s ním nic nestalo. Pod těmahle rukama se rozloží každý auto.
Najezdil jsem s felckou 120000 km za 4 roky-když šla pryč měla najeto 230000 km a motor a převodovka byly v cajku.Koroze přiměřená.Je mi líto , že jste natrefil na šmejd , ale já osobně si na ni nemůžu stěžovat a dodnes na ni v dobrém vzpomínám.
Ja mam felcku uz od 95 a jediny co sem menil byl rozvodak a brzdy.Jinak porad jezdim a dolejvam jen benzin a olej.Ta vase felicie musela bejt asi total v haji.
Ahoj, mam skusenosti s dvoma Felickami (obe 50 kW LXi, model 98). Prvu sme kupili spod ruky s najazdenymi 146 000 (stostyridsatsest tisic) kilometrami pred cca styrmi rokmi. Prvy majitel ju mal pred bytovkou, ale staral sa: Kazdych 10 tis. vymena oleja, filtrov, zimne letne gumy na vlastnych ramoch, jemne jazdil (90-120), v 70 tisicoch vymenil tlmice (neskor zistil ze zbytocne a problem mal s gumami). Auto doteraz (ma cca 175 tisic) nepotrebovalo servis okrem obligatnej manzety na koleso (nepreslo STK, oprava 200 Sk) a vymeny kvapalin. Jazdia na nom rodicia a jedina vyhrada je skorodovane piate dvere - tiez bezna choroba starsich feliciek (tato vyrobena 04/98).Priemerna spotreba 6-7 litrov.
Druhe auto som kupil pre nas ako 7 rocne s najazdenymi 42000 km. Problemy nemam, spotreba 6,4 - 6,8 l/100 km. Tech. zavady: obcas neukazuje kontrolka oleja pri startovani, vymenene cidlo teplomera (neukazovalo, oprava 175 Sk). Zatial prejdenych cca 3500 km bez zavad. Dufam ze mi vydrzi aspon tych 170 000 ako rodicom.. :-) A este perlicka na zaver: Moje auto ma vyrobu 12/98 a na piatych dverach ani stopa po korozii a bolo takisto vonku 7 rokov dokonca na tom istom sidlisku ako auto ktore pouzivaju rodicia.. :-)
najazdit na tej pomste este do 170 000, vy ste teda masochista, za cenu toho vraku/rakve sa da kupit auto na urovni ktore vas nezrujinuje a pri otoceni kluca potesi...
16.08.2012 | 14:13:22 | Starý
| 217.31.38.*Reagovat
RE: kratka Felicka
Tak ono to není zase,až tak strašný auto. Jako se služebním jsem s tím najezdil denně minimálně těch 80-100Km,jak kdy.Horší jsou delší cesty,sedět za volantem třeba 2hodiny je fakt peklo.Člověk vyleze celej polámanej,co se týče spolehlivosti tak v celku OK..nebylo tam skoro nic na polámání. Ale jako soukromé auto bych to nechtěl,bohužel má více nedostatků jako kladných věcí. Slabý motor,hlučnost,minimální komfort,bezpečnost na nic..apod. Nemluvě o korozi atd..
Tak nevím, ale ono se za těch sedm let mnoho změnilo. Hodnotit auto s odstupem tolika let mi připadá dětinské. Příště zkritizujte žebřiňák tažený voly ...
Tomu se říká smůla! Znám 8 lidí, co mají 8 Felicií (3 kombi) a až na nějaký drobnosti si nemůžou stěžovat (spolehlivost-co se týče jízdních vlastností nemluvím)
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
To byl vysloveně páteční kus :-D Měl jsem Feldu r.v. 1997 1.3/50kW před FL a byl to neskutečný nezmar a naprosto spolehlivé a jednoduché auto a kdyby ji nesežrala rez, jezdila by asi dodnes. Pouze díky ní jsem pak pořídil do rodiny Fabii i Octavku v naději, že budou stejně spolehlivé, což byl ovšem pravej opak slova spolehlivost. Jinak 55kW měla 1.6 a ne 1.3 a chip u atmosféry je naprostý nesmysl, pokud někdo nezvětšil obsah motoru jeho mechanickou úpravou. Dnes je Felda oblíbené auto policajtů, protože jej rádi zastavují a kontrolují, kvůli opáleným pasažérům uvnitř :-D
02.09.2019 | 22:16:42 | | 91.103.165.* Reagovat
RE:
Proč by měl být čip u atmosféry nesmysl? Čipování tu bylo dřív než se roztrh pytel s benzínovejma turbomotorama, ale to jsi asi nebyl ještě na světě...
03.09.2019 | 08:18:11 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Opravdu jste tak naivní, že si myslíte, že u klasické atmosféry, tedy motoru bez turba stačí upravit pouze mapu řídicí jednotky? Zvednout výkon u atmosféry samozřejmě lze, ale ne čipem, ale finančně náročnou úpravou motoru, sání a výfukové části, tak jak se to dělalo dříve -)
04.09.2019 | 00:14:10 | | 91.103.165.* Reagovat
felda
jsou to jednoducha auta a v tom je krasa.kdyz clovek vi jak se o ni postarat tak to jsou spolehlivi tahouni.mam 3 feldy dve maji 300.000 a jedna 140.000.slapou jak za mlada.s temahle autama se nebojim jet kamkoliv.hodne veci clovek opravi na koleni.vzdy jsem dojel. :-)
02.09.2019 | 09:16:01 | skodovak | 109.73.208.* Reagovat
hugo
Felicie?
Maximálně popojíždět po městě.
Žádnej požitek z jízdy.
Delší jízda rovná se bolest hlavy, únava a skazenej den.
Auto nemá žádnou techniku, je jednoduché a levné.
10.01.2011 | 11:34:19 | Reagovat
chip
Teda ja jsem mnenil na sve felde asi jenom spotrebni veci..Co se tyce toho cipu tak ja ho tam mam taky od firmy cimbu.Nechal ho tam instalovat pan od ktereho jsem ho koupil a nemam absolutne problem ..proste jsi jen chytil spatny kus...
17.08.2008 | 07:30:44 | jindra Reagovat
Felicia 1999 - 180 tisic km. Menene iba brzdy manzety a spojka, auto nas nikdy nenechalo na ceste. SOm prekvapeny zo zavad ktore popisujete.
17.08.2008 | 00:50:37 | Reagovat
jen smůla
lidi já mam feldu má najeto 530 500 nesmrtelný auto 1,6 i a asi s ní umřu jiny nechci sice stará ošklivá ale spolehlivá v životě mě nikde nenechala maximálně koupím feldu s méně kilometrama ale až tuta umře jestli se toho dožíju já
16.08.2008 | 22:30:09 | lukáš Reagovat
Ventily
Felicia 1.3 má motor ze Škody 1000 MB, žádné zdvihátka, ale seřizování ventilů klíčem a šroubovákem. Může to vypadat jako nevýhoda, ale motory s hydraulickými stavítky potřebují kvalitnější olej, občas se stává, že se nějaké stavítko zasekně a je po automatice.
Ty ventily by mne netrápily. I rozvody řetězem, které jsou hlučnější než ozubený řemen jsou méně náchylné k nemocím, které mají některá auta - prasklý řemen, potkané ventily s pístem a drahá oprava motoru.
Co v autě není, nemůže se pokazit.
Ono ale chybějící posilovač řízení, nenastavitelný volant, nenastavitelná výška sedadla a další drobnosti, malý rejd, korodující páté dveře, špatné zámky zapalování od faceliftu - po 100 000 km nefunkční spínací skříňka, alternátory na 110 000 km jsou věci co mi při ceně co to auto stálo vadí a vadit mi nepřestanou.
03.03.2008 | 14:20:36 | Radek Reagovat
řeřidit ventily
Nutnost pravidelně každých cca 7000km seřídit ventily. ???
nemá 1.3 mpi hydraulicky zvihátka?
24.02.2008 | 23:00:51 | cita Reagovat
fakt, horší auto jsem neměl
a to jsem měl i trabanta! Na felicii se sralo všechno, co se pohybovalo. Od poloos, lanek, alternátoru, přes startér, pásy, zámky, až po anténu. Brzdy, spínací skříňka, o korozi ani nemluvím. Servis měla pravidelný a z dovolené nás taky pravidelně vozila odtahovka. To nebylo auto! To byla pomsta! Již nikdy více!
21.12.2007 | 10:33:13 | Kája Reagovat
TO JE TÍM CHIPEM
Chip do motoru si koupí jen člověk co auto týrá. Výrobce auta asi ví, jaký je maximální výkon auta, aby se s ním nic nestalo. Pod těmahle rukama se rozloží každý auto.
24.07.2007 | 13:14:44 | Pavel Reagovat
Najezdil jsem s felckou 120000 km za 4 roky-když šla pryč měla najeto 230000 km a motor a převodovka byly v cajku.Koroze přiměřená.Je mi líto , že jste natrefil na šmejd , ale já osobně si na ni nemůžu stěžovat a dodnes na ni v dobrém vzpomínám.
07.11.2006 | 18:09:35 | bigben Reagovat
Ja mam felcku uz od 95 a jediny co sem menil byl rozvodak a brzdy.Jinak porad jezdim a dolejvam jen benzin a olej.Ta vase felicie musela bejt asi total v haji.
19.08.2006 | 21:40:24 | honza Reagovat
kratka Felicka
Ahoj, mam skusenosti s dvoma Felickami (obe 50 kW LXi, model 98). Prvu sme kupili spod ruky s najazdenymi 146 000 (stostyridsatsest tisic) kilometrami pred cca styrmi rokmi. Prvy majitel ju mal pred bytovkou, ale staral sa: Kazdych 10 tis. vymena oleja, filtrov, zimne letne gumy na vlastnych ramoch, jemne jazdil (90-120), v 70 tisicoch vymenil tlmice (neskor zistil ze zbytocne a problem mal s gumami). Auto doteraz (ma cca 175 tisic) nepotrebovalo servis okrem obligatnej manzety na koleso (nepreslo STK, oprava 200 Sk) a vymeny kvapalin. Jazdia na nom rodicia a jedina vyhrada je skorodovane piate dvere - tiez bezna choroba starsich feliciek (tato vyrobena 04/98).Priemerna spotreba 6-7 litrov.
Druhe auto som kupil pre nas ako 7 rocne s najazdenymi 42000 km. Problemy nemam, spotreba 6,4 - 6,8 l/100 km. Tech. zavady: obcas neukazuje kontrolka oleja pri startovani, vymenene cidlo teplomera (neukazovalo, oprava 175 Sk). Zatial prejdenych cca 3500 km bez zavad. Dufam ze mi vydrzi aspon tych 170 000 ako rodicom.. :-)
A este perlicka na zaver: Moje auto ma vyrobu 12/98 a na piatych dverach ani stopa po korozii a bolo takisto vonku 7 rokov dokonca na tom istom sidlisku ako auto ktore pouzivaju rodicia.. :-)
28.11.2005 | 22:04:22 | Robo Reagovat
RE: kratka Felicka
najazdit na tej pomste este do 170 000, vy ste teda masochista, za cenu toho vraku/rakve sa da kupit auto na urovni ktore vas nezrujinuje a pri otoceni kluca potesi...
16.08.2012 | 14:13:22 | Starý | 217.31.38.* Reagovat
RE: kratka Felicka
Tak ono to není zase,až tak strašný auto.
Jako se služebním jsem s tím najezdil denně minimálně těch 80-100Km,jak kdy.Horší jsou delší cesty,sedět za volantem třeba 2hodiny je fakt peklo.Člověk vyleze celej polámanej,co se týče spolehlivosti tak v celku OK..nebylo tam skoro nic na polámání.
Ale jako soukromé auto bych to nechtěl,bohužel má více nedostatků jako kladných věcí.
Slabý motor,hlučnost,minimální komfort,bezpečnost na nic..apod.
Nemluvě o korozi atd..
16.08.2012 | 14:42:06 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: kratka Felicka
Tak nevím, ale ono se za těch sedm let mnoho změnilo. Hodnotit auto s odstupem tolika let mi připadá dětinské. Příště zkritizujte žebřiňák tažený voly ...
14.01.2013 | 18:43:09 | Jirka | 31.41.203.* Reagovat
Tomu se říká smůla! Znám 8 lidí, co mají 8 Felicií (3 kombi) a až na nějaký drobnosti si nemůžou stěžovat (spolehlivost-co se týče jízdních vlastností nemluvím)
02.01.2005 | 22:14:36 | Lukáš Reagovat