Recenze Škoda Felicia 1,6 GLX
“Mistrovské dílo.”

Autor recenze: Gabu (28 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1,6 MPi Stav km při koupi:85 000 km Stav km nyní:92 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 18 měsíců Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 22. 9. 2008

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Ka

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Porucha na kabelech u rozdělovače, nyní problém se startováním, neudrží volnoběh, vyšší spotřeba. Asi zanesené trysky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Užasný prostor uvnitř na ty vnější rozměry. Motor senzačně táhne od nízkých otáček. I při předbíhání si můžu dovolit řadit další stupeň už po překročení 3000 ot, díky čemuž se dá uhlídat spotřeba. Cesta na dovolenou na Slovensko a zpět plně naložení se spotřebou 6,3 (dálnice 130km/h celá). Čili motor - to je prostě úžas. Když tam mám 5ku na 60km/h, už nemusím podřazovat a přesto se rozjede v mžiku.

Mám 2 airbagy, takže mi chybí odkládací přihrádka. Je původně z Německa a je to poznat. Měla jsem i starší ČR a tahle D je poctivější práce. Lepší podvozek, mnohem tišší od motoru i kolem oken. Výbava: Klimatizace, vnitřní cirkulace, elektr. zrcátka, stavitelné sedačky, centrál, servo, ABS, příčný stabilizátor, CD přehrávač. - Klima chladí téměř okamžitě.
Jen ta rez ve styku prahu a z.blatníku - s tím si neporadili. Auto je stále jako nové a tam - rezne. Po koupi z bazaru (95tis Kč.) jsme měnili olej, rozvody, brdy atp. prostě to co každý rozumný hned udělá. + (Museli jsem zvednout předek, který byl na naše podomínky ČR moc nízko.)

Od té doby žádná velká zrada až na ty malé věci co jsem uvedla v okně výše. - Pneu - to je trochu oříšek - předek je těžší. Index hmotnosti 79 asi nestačí, pořád to vypadá, jako nedofoukané, i když tam foukám na 2,4. Celková spokojenost. - Až na přitroublé v servisu: Chtěla jsem tam nové pneu 175/65 R13. Kvůli toho jsem objednala i nové ráfky k těmto pneumatikám. Pochybuji o tom, že jsou ti lidi na správných místech. Koupili mi jen další 4,5J místo 5,5J. Jenže na to jsme přišli moc pozdě. Až to sjezdím, nezbyde než zase obout jen 165. Další disky už na to nekupuji.

Další auto od škody? - Leda že by zase vyšly z linek modernizované felinky. Trochu bych to zaoblila, širší rozchod, větší paleta motorů - Ale proboha hlavně ne tříválce - a bylo by to super. Taková klasická 1,3 s 55kw, 1,4 s 66, 1,6 se 75, k tomu dva dízlíky a paráda. Ale ty současné škodovácké chlastouny by felkám stejně jen kazily reputaci.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

Felicie 1,6, 55/4 500, LX 1.6,dovoz z SRN, cca 45.000 Km,bez koroze, 11.11.1997

Kup v dražbě, lacino, jízdní vlastnosti, výkon, spolehlivost, karoserie v dobrém stavu, málo ježděná, jediná závada motor zhasíná při rychlém brždění, rychlém brždění do zatáčky, tři mechanici si vylámali zuby, neopravili k mé spokojenosti, poraďte,stabilizace volnoběžných otáček kolísa 800-700 ot/ ve studeném stavu,se závada nevyskytuje, děkuji J.B.

25.02.2017 | 01:27:53 | Jiří Baroš  | 213.235.83.* Reagovat

Stále šlape jako hodinky. Připravit se, pozor, záviďte - teď. :-)

Tak se tady po čase vracím.
na Felině je najeto 105000km. Pneu 175/65 R13 vyjeté. Kupuji opět standard 165. I když přiznávám, že opravdu 175 byly v zatáčkách znát, já jezdím hlavně na spotřebu a krom toho, že tření je u širších větší, mají nepatrně menší průměr. Poznám to hlavně díky stabilnímu radaru co máme u nás. Když radar ukazuje 50km/h, se 175 jsme měla rafiku na tacháču výš, než se 165. :-)
Ani nevím, kdy jsem tady naposledy psala, ale od té doby jsem nespravovala víc, než žárovku v palubovce a vyměnila olej 10W/40 polosynt. A chci se poděli o nový zážitek. Jak jezdím s tou felinou kolem 6,5 litrů a můj rekord na cestě na jižní moravu byl 5,7, teď v těch 3 týdnech mrazů kolem -15 jsem zažila premíeru velké spotřeby. 9 litrů. PS: Nečipovala jsem, jak jsem uvažovala. Dala jsem ty prachy za ten týden na jižní Moravě. :-)

22.02.2012 | 10:53:28 | GABU  | 81.91.216.* Reagovat

RE: Stále šlape jako hodinky. Připravit se, pozor, záviďte - teď. :-)

:-((( Vždyť není co závidět. Za ty peníze jste si mohla vozit zadek v autě. "Feliška" byla zastaralá už když vznikla.

19.06.2012 | 09:58:38 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: Stále šlape jako hodinky. Připravit se, pozor, záviďte - teď. :-)

Lidi kolem mě mají "lepší" auta, občas se s nimi svezu... pohodlnější sedačky v méganu, druhý má větší kufr v citroen-xsara, třetí ma fabii (tam není lepšího nic - sand kromě bezpečnosti pro posádku), čtvrtý jezdí v passatu (ten nadává ze všech nejvíc)... nevím... to co oni vyvalili za stejné období za provoz a tak dále... Felicia není na dnešní poměry nic extra - nemá ani nějaký bezva podvozek, ani působivý středový panel nebo co já vím - máme jiná měřítka, víte - stejně si budu trvat na tom, že je to bezva auto. Já nemám tisíce navíc - mohu vám tady vypsat ceny náhradních dílů, abyste mě pochopil - a připomínám, že jezdím denně a bez poruch. Mám si kupovat fabii, kde je všechno 3 krát dražší a žere to o litr více? Pokud bych šla do jiného, asi bych šla do té xsary, co má jeden ten známý. Ten toho spravoval nejméně a líbí se mi vnitřek.

25.07.2012 | 10:55:46 |   | 81.91.216.* Reagovat

Jako pracovní auto se to dá.Ale chce to motor 1.6 55kw .který už má spotřebu vcelku normální město kolem 8l minimálně.Nepřijde mě že by Felicie at už 1.3 nebo 1.6 měla nějakou extra nízkou spotřebu.Třeba Fabia 1.0 má spotřebu po městě 8.5L.Jezdí skoro na stejnou spotřebu jako Felicie 1.6.Jinak zase pokud s tím člověk jezdí denně a často ,tak to není jen 1500kč za rok za servis.Já mám 406 z roku 2000.A za necelé 2 roky jsem nedal za servis ani korunu.S Felicii co měla skoro 300tkm ,tak stála ročně minimálně těch 5000kč plus mínus nějaká stovka navíc.Ale měla denní nájezd zhruba kolem 80-90km.Jinak motor je spolehlivý celkově ,se dá říct ,že to je dobré auto co se týče spolehlivosti.Ale jinak jako další kladné věci na tom nevidím.Design komfort výbava atd je pod průměr,v porovnání s konkurencí.Jinak na denní ježdění,co se týče v práci se to dalo lepší jako Fabia 1.0.Ale jako vlastní auto ,bych to nechtěl.Můžu říct že pro mě byla poslední trochu zajímavá Škodovka 100MB.A ted po 20 letech se mě líbí v celku nová Octavia RS Combi .To je jediná Škodovka co mě ,po těch všech autech co za posledních 20 let vyjelo s Mladé Boleslavi líbí.

04.11.2011 | 16:24:29 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

...

Ty si vazne asi nejel v normalnim aute , coz ? ...Ze se do felicie naskladaji 3 lidi dozadu a povezou se pohodlne prez celou CR ? Je videt ze si jine auto asi nikdy nemel....Problem se trema lidma vzadu je i u aut strednich a vyssi strednich trid...a ty vychvalujes felcku jako pohodlnou ?....Ja osobne jsem jezdil se vsema feliciema jak 1.3 tak 1.6 tak 1.9 D...kazdou sem ridil a kazda znich je akorat tak vylepsenej favorit....az na 1.9D kterej davam velke plus za jednoduchost a prijatelnou spotrebu , ikdyz hluk je vyssi , kazdopadne jako sluzebni auto co odveze , doveze , odtahne je 1.9 D urcite idealni....

Neuveritelne je ,ze nekteri bazary nebo i samotni lide jsou schopny za tohle "auto" si rict klidne i 50 tisic....

22.06.2011 | 11:30:47 | Anton Spelec Reagovat

RE: ...

Auto sice nevyniká bůhví jakým komfortem, ale zato je spolehlivé, vypadá dlouho mladě (když ho občas opláchne déšť), má nízkou spotřebu a je všestranné. Vlastně je to to nejpraktičtější auto, co lze u nás koupit. A z tohoto pohledu je 50K za zachovalý vůz z originálním malým nájezdem adekvátní částka, jelikož může bez problémů sloužit ještě hrozně dlouho. Řekni mi o jediným autě, které tě stojí za servis 1 500,- Kč ročně a má více než 14let. Tady asi budou západní soudruzi trochu pokulhávat. To je jediný racionální argument, proč ANO. Jednou o ní napíšu publikaci, aby si taky ostatní uvědomili, že češi kdysi dělali auta pro čechy a měli k jistým modelům ve stínu inovací respekt.

04.11.2011 | 15:51:32 | www.fotografaktu.cz  | 213.192.3.* Reagovat

RE: ...

Kdyby jste někdy otevřeli někteří oči a uvědomili jsi, že na světě jsou mnohem kvalitnější auta,spolehlivější a hlavně můžou nabídnout mnohem více.Tak by to bylo asi lepší...a když už jsem u toho tak Felicie co vím tak spadá už pod koncern.
Tak nevím proč sem taháte že to vyráběli Češi.
Kdo je trochu v obraze co se týče aut..tak neříká to co vy.
A že servis stojí 1500Kč..ročně.To samé i méně dá člověk i za Japonské auto.A dokonce k nevíře i na Francouzovi jsem dal za minulí rok asi maximálně 1000Kč..za výměnu oleje a filtru.
Tak bych to s tou Feldou co se týče jejich výhod, moc nepřeháněl....to že vypadá dlouho mladě asi čistě váš názor.To auto v letech výroby proti konkurenci vypadalo už trochu zastarale.Protože aby mohla konkurovat tak by měla vyjet z linky někdy v roce 1992-1993.
A co se týče nákladů to je individuální..to nedělá auto.
Když by stála údržba BMW to co na Feldě, pak bych řekl to je výhoda.
Ale chválit to u něčeho co má spíše více záporů než kladů.Tak to nedokážu moc pochopit.

18.06.2012 | 23:11:22 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Mistrovské dílo myslím že ,tohle slovo je moc silný.:)Jezdím s tím v práci ,a můžu říct že radši jsem jezdil s předchozí Sierrou sice byla rezavá ,ale motor táhl slušně a delší cesty absolutní pohodlí.)Což o Felde říct nemůžu.

19.05.2011 | 23:07:39 | luke20 Reagovat

Tak tak. Maličkostí velké zmšny neudělám, ale více maličkostmi se můžu dostat na lepší čísla. - Chlapi, co byste řekli na chiptuning. Řekli mi, že bych to dostala na 67kw při 5000ot. aniž by se musely dělat změny na motoru. Máte to někdo taky tak? U malého auta to půjde asi poznat, ne. Točivý moment by se zvedl ze 135Nm na 151Nm při 3200ot. Jsem fanynka do felinek, takže mi neříkejte, že si mám raději pořídit modernější auto. Tohle chci ještě min 5 let používat. Hrozně ráda za sebou nechávám fabie, ale ty naftové se mnou v kopcích drží krok a to mě nebaví. Díky za reakce.

20.05.2009 | 10:34:45 | Gabu Reagovat

Gabu

Možná, že to nedělají ani tak ty pneu, jako tužší lité ráfky. Páč 175/65 jsou jen o necelé 2 mm nižší, než 165/70, to je jako nic, a ten centimetr na šířce také snad není tolik znát. Asi je to jedno k druhému, drobnosti se sčítají :-)

19.05.2009 | 12:07:57 | Itall Reagovat

Pneu

Ne, nechtěla jsem zvedat světlou výšku. Šlo mi o to, aby to lépe sedělo a mám zatím dojem, že to vyšlo. To víte. Těžká litinová 1,6. Měla jsem dojem, že mi předek ujíždí. Teď na 175 je to fakt lepší. A mám to na ALU ráfcích 5,5. Od známého za babku, takže jsem nakonec ty ráfky pořídila. Auto s tím i jinak vypadá. A myslím si, že na krátkých cestách po městě a z vesnice do vesnice ten rozdíl v šířce pneu na spotřebě asi moc neudělá. To tak při 130km/h na dálnici. Po městě tak akorát záleží, co řadíte na 50ku a jak se umtíe rozjíždět. Přesto mi ale technik nedávno na STK, trochu jsem ho vyzpovídala :-) , řekl, že by dal přednost 165 s vyšším indexem hmotnosti - nejlépe 82 - ale to zase není v techničáku. A co se týče obvodu kola, nevím do jaké míry je v tom rozdíl - dvojciferné číslo za lomítkem na pneu neoznačuje výšku pneumatiky, ale poměr výšky k šířce. Tudíž, rozšiřuji-li pneu, musí být číslo za lomítkem logicky sníženo. Jinak by se musel přeladit tachometr a to si opravdu neumím představit. Opravte mě, jestli se pletu. PS: Upadl mi za jízdy první díl výfuku - oddělil se ve spoji od druhého. Perfektní tuning, řeknu vám

19.05.2009 | 11:50:14 | Gabu Reagovat

Gabu:

A pak, na 165/70 R13 je auto nejvýše (výše je jen na "čtrnáctkách"), a to jsi chtěla, ne?

20.03.2009 | 20:50:41 | Itall Reagovat

Svatá pravda. Má pravdu předsedo.

20.03.2009 | 14:25:45 |  Reagovat

Gabu:

Tak to se omlouvám za donebevolající neznalost ve Felicia pneumatikách .

20.03.2009 | 14:20:34 | Itall Reagovat

Nejdřív se informujte pak komentujte

Vy co nerozumíte pneumatikám aspoň koukněte do velkého techničáku felcky, než se tu začnete pohoršovat. Naše holky ve vesnici rozumí zřejmě autům víc, než někteří zdejší příspěvkáři. 165/70 R13, 175/65 R13, 175/60 R14 a neoficiálně: Pár kousků co byly přímo v německé montovně laděné na 63kW mohly nosit pneu 185/55 R14. Tak páček shledáček.

20.03.2009 | 11:20:33 | Gabu Reagovat

proc blbost

neni to blbost...ja je mnel na felde jako zimni...

18.03.2009 | 14:18:49 | jindra Reagovat

Co to je za blbost - pneu 175/65 R13 ?

18.03.2009 | 13:27:02 | Itall Reagovat

Díky

Děkuji těm co radili vyčistit škrtící klapku. Servisáci by na to nepřišli. Přišla jsem s konkrétním přáním a motor te´d drží jedna radost. - Vám, co se smějete tomu, že tvrdím o felicii že je to mistrovské dílo - Když už se smějete, napište proč. Že neměla nastavitelný volant - mi to nidky nechybělo. Sedí mi. Podvozek není takový jako ve fabce, však je to starší auto, ale ve firemní fabce si připadám jakoby mě lisovala ze všech stran. A výhled z fabie kombi je katastrofa. Bojím se couvat. A zpětná zrcátka mi v tom moc nepomáhají. Vzadu ve felině si sednou tři dospělí a pohodlně se vezeme přes celou ČR. Ve fabce si to neumím představit.

18.03.2009 | 12:18:22 | Gabu Reagovat

Mistrovske dilo???????? for mesiaca!

03.10.2008 | 21:17:02 |  Reagovat

Jerry

moc děkuji, suprovej motor

29.09.2008 | 01:12:32 | AN Reagovat

To AN

Ptáš se sice na trochu špatném fóru... tady ti škodovku nikdo neschválí, ale spíš naopak, ale to už jinde jsme...Jinak k tvému dotazu: Octavia II. s motorem 1,6 75Kw je dobré vozidlo pro klidné řidiče. 1,6 75Kw je povedený koncernový motor. Přesné parametry zrychlení a max. rychlosti u OII. neznám,ale u OI. jsou zhruba tyto. Max rychlost: +-190Km/h.zrychlení z 0 na100 za +-11s. Zkrátka 1,6MPI je dobrá volba. Rozhodně bych ho bral dřív než třeba 1,6FSI. 1,6 75Kw je osvědčený držák. Jo bude se dávat i do Yetíska :-) Kvůli normě Euro4 je trochu uškrcený, ale má lepší spotřebu. Dá se s ním jezdit v OII. za 7l. Takže můj názor? ANO! Kdybych chtěl OII v benzínu se šestnáctistovkou vzal bych 1,6 75Kw :-)

29.09.2008 | 00:10:42 | Jerry Reagovat

Nevím jak přiškrcený,ale kvůli katastrofálním emisím měly vyšší volnoběh.Pochybuju že by se "čipem" u nepřeplňovanýho motoru dostali ze 75k na 100k ....od Cimbu by bylo reálných něco přes 80k

26.09.2008 | 10:29:31 | KubikCv Reagovat

Zvýšení výkonu

Motor 1,6 55 kW od VW je přiškrcený kvůli emisím. Vím, že firmy v SR, ale snad i u nás, zvyšovaly za pár tisíc Kč výkon na 100 PS poměrně jednoduchou úpravou. Jinak má 55 kW charakteritiku jako diesel.

26.09.2008 | 10:11:49 | donald Reagovat

motor ??

Zdravím vás kluci od škodovek, chtěl jsem se zeptat, jaký je váš názor na novou oktávku s motorem 1.6 stokoňovka?? Jaký je na údržbu, jaký trasy mu sedí, atd atd.. dík všem za odpovědi.

26.09.2008 | 08:10:43 | an Reagovat

Výrobce udával u 1.1 1.3 a 1.6 150-200 tis.km ale v reálu je to víc. Já mám na 1272ccm VW 100tis a jen měním olej a dělám rozvody...vše v předepsaných intervalech a šlape jak hodinky

26.09.2008 | 00:05:15 | KubikCv Reagovat

To KubikCv

Jen malá poznámka: cituji:".osobně mi sedí motor který jde do otáček,než nízkozdvihová 1.6 MPi " ale však 1,6 74Kw je právě krátkozdvihový motor(podčtvercový) proto se pohotověji vytáčí, 55Kw je naopak dlouhozdvihová, proto je pružnější a nechá si víc líbit v nižších otáčkách. Prostě 74 a 55 se chovají trochu jinak. Ale pro běžné ježdění je tedy 55Kw alespoň pro mě rozhodně příjemnější. Spotřeba v důsledku asi výjde stejně. 55Kw je hladovější na kratší popojíždění, ale na trase díky delším kvaltům točí míň(100Km/h-pětka=2700ot., 130Km/h-pětka= 3200ot.) a proto i míň žere a řve. Strýc má právě Octavii 1,6 74Kw a jezdí za 7,8l/100-asi si na ni pořád ještě nezvykl!!??(z felicie )...já mám s 55Kw spotřebu 7,2l/100. Jasně dá se s ní jet trasa klidně za 6,5(i míň-6,3) ale i couračky po městě za 8,5-9,5. Ještě poznámka k té životnosti. To asi nebude pravda. Ten motor vydrží minimálně 350 000Km pokud se o něj majitel stará tak si myslím, že i 500 000Km v pohodě. Viděl jsem hodně 1,6 55Kw, které měli už dost přes 200 000km a jednu s 450 000Km!! Takže se já se svými 80500Km zatím moc nestrachuju, ale stát se může cokoli...

25.09.2008 | 23:39:41 | Jerry Reagovat

16V

Pardon...16V a 74kW má 1.4 .V Octavii jsme porovnávali spotřeby mezi 55 a 74 kw a 74 na tom byla líp.Do města se 55 moc nehodila.Ale ve Felicii byla dostačující.Na litinovou 16ku udával výrobce životnost cca 150-200tisíc.Hlavně u Felicie motor to auto jednoznačně přežije

25.09.2008 | 23:07:18 | KubikCv Reagovat

felicia je hrozné auto, máme jednu doma, combi 1997 1,3 MPi LX 50 kW, děs běs....Měl jsem : ford sierra 2,0DOHC 4x4 Ghia rok 1990, R 19 phase II 1,8 66kW RT s klimou rok 1993, ford escort 1,8 16V 85 kW zetec combi rok 1996, nyní R laguna I 2,0 83,5 kW RXE..........všechno stálo zhruba stejně jak ta felka...Ale celkově to auto je oproti těmto autům úplně trapné..Felda nemá ani stavitelný volant...což je u ,,normálních aut" běžné...

25.09.2008 | 22:28:34 | Preiss Reagovat

pro KubikCv

Tak nevím do jaké míry rozumíš motorům koncernu VW, ale 1.6 74Kw, neboli motor označovaný SR, je osmiventil se vším všudy. Šestnáctiventil měl 77Kw a octavii jsem s ním nikdy neviděl... Jinak stará 55Kw verze byla ještě poctivá litinová mašina (žádnej hliník) a jsou to pěkný nezmaři, do nejlepší kondice se dostávaj až kolem 100000km a spotřeba je o dost lepší než u té stokoňovky (ta se stejně do feldy nedávala)... Pro feldu je 1.6 55kw fajn motor, akorát je trošku problém jeho váha, neboť přední náprava původně koncipována jen pro embéčkářskou 1.3 docela trpí...

25.09.2008 | 22:24:10 | Marian Reagovat

Felicia nebyla až tak špatná..prostorově na tom byla líp jak Fabie...a kombík byl malej stěhovák.Malý zlepšováček dělala jedna firma tzv. "podčipování" takto jezdilo hodně služebních Felicií dodnes ještě dosluhují u SČVaK....snížila se max. rychlost ale spotřeba je kolem 6litrů....100km/h to jede..víc na objížďky okolních měst není potřeba :o)

25.09.2008 | 22:00:27 | KubikCv Reagovat

absolutne neobjektivna recenzia felicie boli pozadu od konkurencie uz na zaciatku vyroby ."Ale ty současné škodovácké chlastouny by felkám stejně jen kazily reputaci."-jedine co im kazi reputaciu su takyto ludia a ich recenzie

25.09.2008 | 21:43:11 | Ďoďo Reagovat

motory

Bohužel jsem měl tu čest s 1.4 MPi a 1.6 55kW v Octavii mk1.S prázdnou 1.4 jsem měl pocit jako s Felicií ve 3 lidech,nedokázal bych si představit jet v Octavii 1.4 se 4 lidmi a zavazadly,nehledě na spotřebu. 1.6 MPi už byla lepší...ale zase spotřeba ve městě skoro k 10l. Ano 1.6 74kW je hlučnější a náchylnější na údržbu jako každý 16ventil..osobně mi sedí motor který jde do otáček,než nízkozdvihová 1.6 MPi . I když nemám naftu rád...u Octavie byla dobrá volba i nejslabší 1.9 TDi 66kW

25.09.2008 | 21:28:36 | KubikCv Reagovat

To KubikCv

Myslíte pane kolego? S o něco lepší dynamikou souhlasím(do 3500ot však rozdíl nepoznáte), ale ta spotřeba je rozhodně u 55Kw lepší a to především v dálničním provozu. Jo a 74Kw je hlučnější. Když už 1,6 s dynamikou a dobrou spotřebou, tak rozhodně 1,6 75Kw!! A nevím proč by měl být-základní-motor omyl. Někdo nepotřebuje a nevyužije1,8T.

25.09.2008 | 21:01:22 | Jerry Reagovat

1.6 v Octavii

tenhle motor byl stejně jako 1.4 MPi omyl v Octavii..1.6 74kW je daleko lepší volba...lepší dynamika,nižší spotřeba.

25.09.2008 | 16:03:51 | KubikCv Reagovat

volnobeh

kolisanie volnobehu - urcite to bude zanesena skrtiaca klapka, mali sme podobny problem
inak fajn auto, super motor, vydrzal 420 000km, je tam uz iny a auto slape dalej..az na tu hrdzu
co sa tyka rafkov, kludne na ne obujes aj 175ky, ziadny problem

25.09.2008 | 14:44:38 | tuo Reagovat

Já si myslím, že právě v lehké Felícii by ty tříválce byly docela dobré. Fábia už je dost těžká. Jináč já mám tenhle "váš" motůrek v Octavii. Zátah od spodu můžu potvrdit. Ale přece jen Octavia je už o dost těžší, tak to není žádný závodník. Jo a zkusil bych vyčistit škrtící klapku-pak by to mohlo dát pokoj. Tak přeju hodně Km bez nehod a poruch.

25.09.2008 | 01:24:43 | Jerry Reagovat

ty si sa este asi neviezol v normalnom aute...

24.09.2008 | 20:30:59 | Lukas Reagovat

Tak co vím na Felicie se montovaly ráfky jen 4,5J 5,5J se dávaly jen na pickup/VanPlus/Fun.

24.09.2008 | 10:47:30 |  Reagovat

Volnoběh

tak tak..je to škrtící klapka..dělají to jak 1.3 tak 1.6

24.09.2008 | 08:40:28 | KubikCv Reagovat

volnobeh

ja bych to chcipani a ze nedrzi volnobeh odhadoval spis na skrticiklapku zkus ji nachat vycistit ........

24.09.2008 | 05:34:40 | jindra Reagovat