Recenze Škoda Felicia GLX
“Nenadchne a ani neurazí ”

Autor recenze: luke20 (22 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1.6 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:375 360 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km Vloženo: 3. 7. 2011

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Tak shrnu poruchy za poslední 2 roky o nichž vím.
Výměna řídící jednotky.
2xTlumiče
3xčepy zadní přední
1xtěsnění pod hlavou
1x komplet výfuk
Centrální zamykání
1x výměna startéru


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jde o služební auto se kterým najedu denně zhruba 50km.
Výbava auta :1x airbag ,imobilizér ,centrální zamykání,posilovač řízení.
Jinak co se týče motoru tak 1.6 55kw je na tohle auto dostačující i když občas je potřeba to hodně vytáčet.A v případě vyšších kopců je nutnost často podřazovat.Na silnici docela drží ,jen v zatáčkách při vyšších rychlostech má tendenci se moc naklánět .Po dálnici se dá slušně rozjet na 140km.Ale bohužel s tím přichází i větší hluk.Ve předu je celkem prostorná horší je to pro cestující na zadních sedadlech.A k tomu bohužel ne zrovna moc pohodlná sedadla.Kvalita zpracování interieru je docela na slušné úrovni ,jen nenadchne vzhledem.Co se týče koroze ,tak páté dveře komplet shnilé ,to stejné zadní lemy.A koroze blatníku při otevření kapoty.Jinak co se zase týče těch sedadel tak látka je docela kvalitní a i skoro po 400tkm. není sedřená nebo nějak otrhaná.A motor je docela držák na to kolik má najeto se dá říct že jede pořád dobře.Ještě musím pochválit i topení které je aktivní během pár minut a topí ,opravdu pořádně. Když to shrnu tak je to auto ,které plní k čemu je určeno jen bohužel ničím nenadchne ,ani komfortem jízdními vlastnostmi a ani designem.Takže opravdu auto s bodu A do B.Spotřeba po městě je kolem 9-10l mimo město tak kolem 6-7l .Jako služební auto na nákup převoz zboží to stačí .Horší jsou jen delší cesty ,protože auto není zrovna moc pohodlné ,což se stává že po 70km mě bolí tak záda jako bych skládat vagony uhlí.Tak když to shrnu tak má to motor volant kola a jede to.Ale osobně bych to auto nechtěl.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

Má to motor,kola ,volant a jede to.Člověče tys přišel na to k čemu to auto opravdu slouží.Hurá...

30.09.2012 | 04:59:23 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE:

Bylo to myšleno úplně jinak,ale to jedno....

30.09.2012 | 12:19:27 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

vymyšlena recenze.keci

29.09.2012 | 23:12:49 | pepe  | 86.61.234.* Reagovat

RE:

Ty už raději pomlč,zase tak špatně na tom nejsem abych si musel psát nesmysly na internetu.
Jinak konkrétně tebe pozoruji,lépe řečeno tvé příspěvky a zrovna ty nemáš absolutně nic říkat,kdo kde píše nějaký nesmysly apod.
Co tvůj komentář to kravina,narážka,urážka apod..tak raději už na mě nereaguj nepiš do mích recenzí apod bud tak laskav!!!

30.09.2012 | 00:35:57 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Nemělo být adresováno vám..ale stejně z čeho soudíte že je to blbost???

30.09.2012 | 00:38:38 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Tak Felicie dojezdila..ale bohužel mě potkalo něco jenž musím říct zlatá Felicie.Dostal jsem Škoda Fabia Junior o obsahu 1.0 37kw.Můžu říct že je lepší jezdit na kole.A ta spotřeba ani nemluvím město kolem 8l a k tomu žádný výkon ,ale absolutně žádný výkon do 40km to vcelku normálně akceleruje ,ale tím to končí dostat se na 80km rychlost zabere minimálně 15s.Tohle auto si může koupit opravdu jen blázen nebo dosluhující cyklista.Doufám že se co nejrychleji rozpadne....

04.10.2011 | 20:41:25 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Pomeranc

No já mám 406stku z roku 2000.A zatím jsem na ní nic neměnil mám ji rok.:) Tak zase na to bych si nedal výfuk s Felicie to nevím jak by to fungovalo na motor 2.0 16v.Ale dá se sehnat na 406stku na 2.0 16v za 2700kč celý.:)

13.07.2011 | 07:43:28 | luke20 Reagovat

Anonym

Ja vim , ze je to auto o nicem....Bylo by to asi posledni auto co bych si koupil, ale nazor ze jako sluzebni vrak na slozeni je dostacujici stim souhlasim. A s levnyma dilema taktez...Kupoval si nikdy dily na zahranicni auto? Napr. Novy vyfuk na "Pežety" vyjde na cca 4,5 tisic...Novy vyfuk na feldu vyjde o polovinu mene. Konstrukce je uplne stejna. Take hodne lidi s Pezotama tam ma fejfuk s felcky.....Dale jsou nahradni dily levne z toho duvodu ze tech aut je hrozne moc a vrakoviste jsou toho plna (tedy pokud nekupujes nove dily, to je podle me blbost kupovat znackove dily do takoveho triskoletu) tak na vrakovisti toho mas velkou skalu a jak je toho velka skala tak jsou ty dily o polovinu levnejsi nez-li na auto ktere ma v teto zemi male zastoupeni a jezdi po CR jen par stovek kusu...

12.07.2011 | 16:49:29 | Pomeranc Reagovat

A co se týče nových Škodovek je to stejně drahý nebo i dražší a na některé auta.Od kamošky máti se vysypala převodovka u Octavie II rok 2006.Po najetí 150tkm.Za novou chtěli 100 000kč.Nakonec koupila na vrakovišti za 35 000kč.A auto prodaly a dostaly za něj 100 000kč.

12.07.2011 | 15:49:17 | luke20 Reagovat

Pomeranč

Docela by mne zajímalo, co na felicii pořídíš za pakatel (vyjma plagiátů z číny, ty ale pořídíš na každé auto za pakatel). Zase je tady pohádka o levných náhradních dílech na škodovky??? Kupoval jsi na feldu někdy něco? Třeba homokinetický kloub, potenciometr škrtící klapky, atd atd? Prdlajs je levný. Stojí to stejně jako na jakýkoliv (a kvalitnější) auto podobného nebo i novějšího roku výroby. Akorát vymýváš nesmyslama lidem mozky. A pak tihle v hospodě vyprávějí, jak je na škodovky všechno levný. Jó, možná díly kastle, protože jsou z nepozinkovaného plechu a vyrobené v Polsku - sračka. A když si vemeš nespolehlivost, nepohodlí, nebezpečnost, výkon a spotřebu paliva, zjistíš, že to ve finále je o ničem.

12.07.2011 | 15:29:55 |  Reagovat

Jak říkám jako pracovní auto se to dá.Ale osobně bych to nechtěl.:)

12.07.2011 | 09:37:35 | luke20 Reagovat

:)

Tech zavad tam mas jak ******
To potvrzuje jak je felicie kvalitni auto. Vyhodou je levnost nahradnich dilu , takze vsechno tohle poridis za pakatel. Kdybys neco obdobneho mel financovat na zahranicni auto tak to bude pekna raketa penez...Kazdopadne zavady na felicii scela bezne....komplet naprava je na tom spatne a vsechno jeji prislusenctvi...koroze jak by jsme....a chyba v elektroinstalaci totez....Tohle ma temer kazda felicie. Ja bych si osobne nikdy v zivote takovy auto nekupoval protoze je to "drahej" krap..Daji se za obdobne penize sehnat i lepsi auta nez se zahazovat s Felicii. Kazdopadne stale lepsi jezdit s felicii nez rano a vecer jezdit "šichťákem".....Ja jsem s felicii jeden cas taky jezdil , mel jsem ji na mesic pujcenou (1.3). Felcka by byla posledni osobni vozidlo , ktere bych si predstavoval...

12.07.2011 | 08:37:54 | Pomeranc Reagovat

Tak nebezpečný to nevím.Jen když člověk sedne s auta co má servo do auta co nemá je to nezvyk.Ale naopak to samí.Tenkrát jsem jel se Seatem Cordobou bez serva a jel jsme s tím asi 2 hodiny v kuse po městě přes dálnici.Dojel jsem na místo nechal to tam sedl do Ibizi z roku 2009 a ta měla ten posilovač tak citliví že jsem při výjezdu s parkoviště najel na málem na chodník.Ale člověk si po pár min zvykne:)Ale ona ta Ibiza měla až řekl bych nezdravě citlivé brzdy až to bylo docela otravný.Ale jde o zvyk ,ale ten trval docela dlouho pač člověk na to nemyslí jak to má zmáčknout jede šlape na pedály ,ale málo kdy jsem s tím zastavil bez toho aniž bych to prudce zabrzdilo.Asi až po týdnu jsme si zvykl ,ale stačilo sednout do jiného auta a zase znova.Ale nebyl jsem sám ,říkalo to spousta chlapů co s tím jezdilo že ty brzdy jsou moc citlivý.

06.07.2011 | 14:58:44 | luke20 Reagovat

posilovač

Chvíľku som mal požičanú 1.6 bez posilovača, riadenie bolo dosť príšerné a v nízkych rýchlostiach a ostrých zátačkách až nebezpečné. Neviem či to bola chyba tohto auta, ale rozhodne to bola zlá kombinácia.

06.07.2011 | 09:44:06 | neb Reagovat

Čauky všem,také jsem měl asi jako třetí auto feldu 1,6ku,bílou,krátkou,rok výroby 96,neměla posilovač,který bych docela při parkování uvítal,motorově super.Akorát jsem neudělal rozvodový řemen,který mi v cca 126 000km prasknul,a díky tomu jsem musel měnit i ventily na třetím válci.Zvuk má ta 1,6ka pěkný.Problémy s kolísáním otáček na volnoběh jsem řešil poměrně často,ale stačilo sundat vzduchový filtr,a vytřít klapku hadrem,která se pravidelně zanášela olejem-a problém byl na nějaký čas vyřešen :-)) Spotřebu oleje také měla,ale nebylo to nic hrozného.Samozřejmě že začala reznout,to bylo u feldy snad pravidlo,a na té bílé to bylo hodně vidět.Tenkrát jsem jí kupoval v bazaru v Praze v Krči za neuvěřitelných 149.000,-kč :-) byla cca 4 roky stará,měla najeto okolo 50 000km.Kdyby měla lépe vyřešený lak,atd,a měla nějakou výbavu,tak bych se jí asi jen tak nezbavil... :-))

06.07.2011 | 09:07:04 | Jirka KOPR Reagovat

no felda, no

Tiež som si so služobným kombíkom 1.6 užil svoje. Motor išiel celkom dobre v rozsahu 2500-3500 otáčok, vtedy zrýchlenie zatláčalo do sedadiel a nemal som problém potrápiť aj silnejšie autá. Točiť viac moc zmysel nemalo, akurát to malo zaujímavý zvuk. Po 200 000km to začalo žrať dosť oleja a auto malo chronické problémy so škrtiacou klapkou. Spotrebu 9l som mal v zime po meste, ináč to bolo lepšie. Tá spiatočka je na felde bežný jav, na domácej je to tak od novoty.

06.07.2011 | 08:14:38 | neb Reagovat

Svlastik

Ono třeba už tam může být jiná převodovka a nevím co ještě.Vím jen o výměnách za dva roky.Jinak jsem to asi napsal málo výstižně. :) Tlumiče se měnily 2x všechny čtyři.Čepy 3x taky čtyři.Jinak jezdí ,ale vzadu mlátí deska.Dveře už mají opotřebovaný panty ,člověk s tím musí víc bouchnout aby se zavřely.Nesvítí vnitřní světlo při otevřených zadních a předních dveří na levé straně.Špatně tam jde dávat zpátečka asi špatná kulisa.Opěradlo řidiče za jízdy trochu skřípe.To samí panty u dveří.Vzpěry v kufru taky moc nefungují A zadní okno u dveří se někdy sekne a nejde ani otevřít a ni zavřít.Takže takových poruch to má hodně .Ale to nikoho nezajímá důležitý že to jede.Základní věci k tomu aby to fungovalo jsou Ok.:)Jak jsem říkal stála 35 000kč od známého co to používal taky jako služební s největší pravděpodobností.Tak že je to dá se říct taková hodně velká ojetina která tipuji muže stát v bazaru v takovém stavu max 10 000kč.Ale pořád jede.

05.07.2011 | 15:49:09 | luke20 Reagovat

Ceny

Já vím jen o výměně řídící jednotky tlumičů a startéru.Nová řídící jednotka 6000kč.Tlumiče za jeden kus 650kč celkem 4x 2600kč .Startér nový 2200kč.S prací celkem 11 000kč.Ale ono je to jiný, taky tím že je to služební a nikdo nemá čas jezdit někde kde to je levnější nebo chodit na burzu máme mechanika který tam už dělá asi 7 let .Tak to dají k němu vymění díly za nový a je od toho pokoj.Jednou za půl roku to dají za 2000kč komplet vyčistit.Jinak se o to nikdo nestará ,důležitý aby to jelo.A ještě jsme zapomněl na snímač teploty chladící kapaliny to stálo kolem 650kč.:)

05.07.2011 | 15:17:21 | luke20 Reagovat

Tak tady ty motory najedou dost Km. Prakticky něco podobného má táta ve firmě-kombíka 1,6. To auto už bylo bourané a je koupené z bazaru=stočené. Ke dnešnímu dni má necelých 300 000Km a pořád jde ten motor perfektně.

Točit to na 5000ot. nemá smysl. Max. výkon dává při 4600ot. Ten motor vyniká spíš průběhem kroutícího momentu mezi 1500-3000ot.

S lehkou Feldou si celkem pohrává. V Oktávce už má práce trochu víc.

05.07.2011 | 10:48:29 | Jerry Reagovat

To Luke

Tak kolik stála řídící jednotka? u nás na burze stojí použitá tisíc korun. Tlumiče oba stojí do 15stovek. čepy? no to stojí stovku, to je jako nic. Těsnění hlavy taky kolem tří stovek. Výfuk, felicia má katalyzátor a s celým kompletem od svodu včetně úchytů do 8,5 tisíc. Centrální zamykání to může být celé nové a to i s alarmem stojí cca sedm stovek. A startér ten tipuju, ale víc jak za repasovaný 8 stovek nedáš nový 2,5t.
Takže jestli tohle není levný vůz pro firmu, navíc, že najede 400 tisíc km s takovými prkotinami, s komplet opravami do 20 tisíc, (kdybych počítal, že se to opraví doma na koleni) mi příjde šílené. Skoro se tomu nedá věřit. Máte ve firmě asi nějakou zázračnou Felicii.

05.07.2011 | 08:22:09 | svlastik Reagovat

Díky tomu že neplatím benzín tak to člověk taky jede trochu jinak.Konkrétně tato chce opravdu hodně vytáčet a až od 4500ot jde znát že motor začal nabírat sílu.Takže to běžně točím na 3jku kolem 4500-5000ot a to samé na 4ku.Nevím jak jsou na tom jiný 1.6stky.Ale tuhle nikdo moc nešetří a na to jak je sní zacházeno si myslím že drží pořád dobře.:)Pač třeba to těsnění pod hlavou prasklo až po najetí 300tkm.A dá se říct že s ní každý jezdil stylem že to točil do bezvědomí.Šéf ji koupil za 35 000kč před 2 lety od známého co má stavební firmu takže to vypadá že už jako služební auto nějaký čas sloužila.Z venku na rozpadnutí ,ale pořád jede.

05.07.2011 | 04:57:52 | luke20 Reagovat

Jednoduše

Je to 1.6 55kw jen blázen od toho může čekat velký věci.Ale jinak na moji potřebu v zaměstnání mě to prakticky i motorově vyhovuje.Na druhou stranu jezdit někde po městě s 2.0 nebo 3.0 by se šéfovy asi moc nevyplatilo ta Felda si vezme těch 9-10L.Ale zase s tím jedu svižněji .Kdybych tomu tolik nedával tak si myslím že za max 8 to pojede.Na což můj 2.0 má po městě kolem 11l.Takže jako pracovní se to dá.

04.07.2011 | 23:58:53 | luke20 Reagovat

Jerry

Proč pochybuješ ?:) sám jsem jezdil 4 roky s autem co mělo 54kw.Jako momentálně si to nedokážu představit jde o zvyk ted mám 99kw a to tahá už od 2000ot.Takže když přesednu z toho do toho tak je hodně znát.Ale na ježdění po městě stačí těch 55kw .A na delší cesty se to taky dá jen to člověk musí více hnát pokud chce jet rychleji.Což je ten rozdíl v 55kw a 99kw.Ale ona ta Felicie je docela lehká takže ten motor je k tomu dostačující ,a když s tím člověk jede svižněji tak po městě ujede i silnějším autům horší je to třeba směr Praha po dálnici to jedu skoro pořád v pravém pruhu ,pač to už moc nestačí.Ale na to co dělám mě to stačí.

04.07.2011 | 23:55:22 | luke20 Reagovat

Nájezd 400 000Km je úctyhodnej-to bude asi fakt tím.Už má nejlepší léta za sebou. Kdybys ho poznal ve Feldě tak s 80 000km-možná bys mluvil jinak... i když u tebe pochybuju...

04.07.2011 | 23:45:12 | Jerry Reagovat

Co se kopců týče tak to co jsem vyjel se Sierrou 2.0 na 5 co stejný s 406stkou co mám .Tak Felda 4 někdy i na 3 při menším rozjezdu.Nejvíc to tahám na 3 do 4000ot.Pak to táhne ,ale pokud na trojku zařadím 4 kolem 2500-3000ot tak to sotva jede .Jde třeba o kus tady tato má najeto skoro 400ktm.Tak třeba je to tím nevím .Ale musí se to točit .

04.07.2011 | 22:28:43 | luke20 Reagovat

Je to 1.6 55kw a ale spon ta se kterou jezdím zabírá pořádně až od 3500ot

04.07.2011 | 22:25:19 | luke20 Reagovat

Naopak,vytáčet není třeba,krouťák je dostatečný právě při nižších otáčkách.Kopce pobere bez problémů nejvyší stupeň.Kdo s tím opravdu jel mi to potvrdí.Nejezdíš náhodou s 1,3 -na ten motor to tvé hodnocení sedí.

04.07.2011 | 21:39:44 | Kluk Reagovat

Oprava

Rok výroby 1997 jsem to špatně zadal.

04.07.2011 | 15:37:51 | luke20 Reagovat