Rok výroby:1996Typ motoru:1289Stav km při koupi:80 342 kmStav km nyní:87 859 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:5,7 - 7,1 l/100 kmVloženo:27. 1. 2007
Kromě výměny tlumičů a preventivně i pružin (jedna byla prasklá,tak jsem je nechal vyměnit všechny), zatím v naprostém pořádku.
Protože auto bude mít brzy 100 000 km začínají se projevovat závady spíše opotřebením, jako například: vůle v uložení náprav a ramen, při rozjezdu občas zavrčí spojka, no a samozřejmě mě čeká taky pohled na karoserii, něco se klube na zadních lemech blatníků. Jinak musím pět samou chválu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pokud se budete o svoji Felicii průběžně starat a věnovat jí trošku údržby a něco málo peněž, bude bez námitek sloužit.
Situace po velmi špatném rozvodu mne donutila, že jsem byl nucen vyměnit své původní auto za něco levnějšího. Po delším uvažování jsem zainvestoval do koupě ojeté Škoda Felicia Combi, ve verzi GLXi, Comfort line, s výkonem motoru 50 kW. Autíčko jsem si nechal od kamaráda dovézt se SRN, včetně přihlášení za velmi hezkou cenu Kč 40 tisíc. Vozidlo bylo garážované, po starších manželích, najeto cca 193 tisíc km. Karoserie absolutně bez koroze, včetně pátých dveří, které jsou z laminátu. Výbava ABS, 2x airbag, elektrická okénka, zrcátka, tažné, rádio s CD. Auto vlastním od dubna. Pokud nepočítám běžný servis, investoval jsem za tu dobu pouze do výměny kompletního výfuku, a alternátoru. Po předchozím P 406 to byl trochu rapidní skok, ale jak říkám, za málo peněz hodně muziky, a vzhledem k mé situaci, jsem asi nemohl pořídit lépe. At již kvalotou, zavazadlovým prostorem, cenou a dostupností ND. Roman Pospíšil
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Spolehlivé autíčko
Situace po velmi špatném rozvodu mne donutila, že jsem byl nucen vyměnit své původní auto za něco levnějšího. Po delším uvažování jsem zainvestoval do koupě ojeté Škoda Felicia Combi, ve verzi GLXi, Comfort line, s výkonem motoru 50 kW. Autíčko jsem si nechal od kamaráda dovézt se SRN, včetně přihlášení za velmi hezkou cenu Kč 40 tisíc. Vozidlo bylo garážované, po starších manželích, najeto cca 193 tisíc km. Karoserie absolutně bez koroze, včetně pátých dveří, které jsou z laminátu. Výbava ABS, 2x airbag, elektrická okénka, zrcátka, tažné, rádio s CD. Auto vlastním od dubna. Pokud nepočítám běžný servis, investoval jsem za tu dobu pouze do výměny kompletního výfuku, a alternátoru. Po předchozím P 406 to byl trochu rapidní skok, ale jak říkám, za málo peněz hodně muziky, a vzhledem k mé situaci, jsem asi nemohl pořídit lépe. At již kvalotou, zavazadlovým prostorem, cenou a dostupností ND. Roman Pospíšil
28.08.2008 | 15:57:42 | Roman Reagovat