Rok výroby:1999Typ motoru:1300Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9,6 l/100 kmVloženo:8. 12. 2006
Krátce po zakoupení jsem měnil pneu letní za zimní a zjistil jsem mokré zadní tlumiče. V servisu mi řekli, že je to dobré.
Hned u nového auta značný hluk při otvírání předních dveří. Zjistil jsem, že vůbec nebyly dotažené šrouby na sloupku u omezovače otevírání dveří. Ten bouchal do sloupku.
Asi po 5-ti tisících kilometrech velký hluk - ostrý z motorové části. Zjistil jsem, že zde chyběl jeden šroub na přírubě od sběrače výfukových plynů - byla deformovaná a pod ní poškozené těsnění.
Vrchol - ještě v záruční době prasknul "domeček" u řízení (tyč volantu - hřebeny ke kolům). Zjistil jsem to dle louže oleje pod autem.
To jsi trefil na špatný kus, felda není špatné auto, já jsem asi před pěti lety koupil ojetou Feldu 1.3 mpi 50 kw, combi v Německu. Jedná se o vůz r.v.98 (nová tvář), je docela slušně vybavenáa při koupi měla najeto 129 t. km a byla v pěkném stavu. Ihned po přihlášení u nás jsem tam nechal namontovat LPG. Dnes má vůz najeto více než 250 000 km a šlape jak hodinky, pouze pravidelná údržba a výměna olejů a 1 za dva roky vystříkání dutin a vůz je stále bez koroze.Nikde nás nenechala..opravdu je to dost spolehlivé auto za málo peněz s levnými náhradními díly.Na motoru se měnil pouze rozvodovej řetízek ve 200 000 t. km,a zároven vůz dostal nové tlumiče a ramena přední nápravy a silentbloky zadní nápravy a nové brzdové obložení na všech kolech +kotouče a vzadu brzdové prasátka ...to vše za pár korun a zase jezdí dlouho bez závad.(některé věci jsem měnil,aniž by výměnu vyžadovaly,ale už měli své odsloužené a je to lepší udělat všechno najednou a pak je na dlouho pokoj, zvlášt když jsou ty díly tak levné)
Jasně že v autorizáku jsou drahé díly a vůbec cena za hodinu práce. Jen blázen by tam jezdil s felicií.
Normálně tu funguje takhle: 1) Si díly objednám levně na netu, nebo zjistím kde je obchod s nejlepší cenou náhradních dílu v okresu. Já znám jeden obchod na Moravě kde mají ceny jak na netu .-) 2) opravím si sám co jde (na netu návody na všechno) 3) až v nouzi to zavezu ke garážovému technikovi 4) Autorizovaný servis nikdy.
Tímhle způsobem ti provozní náklady klesnou o 50 a více procent. U mně konkrétně to dělá rozdíl 5 tisíc / 20 tisíc (doma / v servisu). Kdybych jezdil do servisu tam dám 20, ale já dal celkem jen 5000 kč.
To co se píše v recenzi mě nepřekvapuje, tak to někdy zkrátka je, když se podaří trefit na "vydařený kus". Já jsem měl podobný, jen jsem byl tak debilní, že jsem si to pořídil domů a tak jsem se s ním nemohl tak rychle rozloučit. S těmi díly je to pravda, je to ostuda co za to chtějí, je to jeden z argumentů pro koupi dostupnost náhradních dílů a servis, ale ani s těmi Japonci to není pravda. Pokud nepřeběhne před autem srna žádné náhradní díly nejsou potřeba a dnes už jsou u druhovýroby za slušné ceny. Nevím co lidi ponouká stále kupovat další Škodovky - je to drahé, v cizině se to dá koupit levněji, díly předražené, všichni slušní mechanici v servisech stejně dělají zahraniční značky, aby si víc vydělali a tak potom končí to celé divadlo kolem Škodovek nějak divně. Místo abych byl na naši domácí značku hrdý, je mi hanba za to jak se k nám chová.
Omlouvám se!!! Když jsem si na to při psaní vzpomněl, tak jsem zase měl oči "podlité krví" !!! - Někde jsem se seknul, auto bylo zakoupené NOVÉ - řazení je samozřejmě manuál - ND - zkuste koupit jeden díl u autorizovaného servisu a ten samý díl u jiného prodejce. Např. pneu MATADOR - Škoda servis 1.500,-Kč, internet do 1.000,-Kč nebo stěrače, atd.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
OMYL!!!
On netrefil špatný kus ,to ty jsi náhodou trefil na dobrý!!!
07.12.2008 | 20:44:33 | bob Reagovat
škopík
To jsi trefil na špatný kus, felda není špatné auto, já jsem asi před pěti lety koupil ojetou Feldu 1.3 mpi 50 kw, combi v Německu. Jedná se o vůz r.v.98 (nová tvář), je docela slušně vybavenáa při koupi měla najeto 129 t. km a byla v pěkném stavu. Ihned po přihlášení u nás jsem tam nechal namontovat LPG. Dnes má vůz najeto více než 250 000 km a šlape jak hodinky, pouze pravidelná údržba a výměna olejů a 1 za dva roky vystříkání dutin a vůz je stále bez koroze.Nikde nás nenechala..opravdu je to dost spolehlivé auto za málo peněz s levnými náhradními díly.Na motoru se měnil pouze rozvodovej řetízek ve 200 000 t. km,a zároven vůz dostal nové tlumiče a ramena přední nápravy a silentbloky zadní nápravy a nové brzdové obložení na všech kolech +kotouče a vzadu brzdové prasátka ...to vše za pár korun a zase jezdí dlouho bez závad.(některé věci jsem měnil,aniž by výměnu vyžadovaly,ale už měli své odsloužené a je to lepší udělat všechno najednou a pak je na dlouho pokoj, zvlášt když jsou ty díly tak levné)
07.12.2008 | 20:37:33 | jiří Reagovat
Díly
Jasně že v autorizáku jsou drahé díly a vůbec cena za hodinu práce. Jen blázen by tam jezdil s felicií.
Normálně tu funguje takhle:
1) Si díly objednám levně na netu, nebo zjistím kde je obchod s nejlepší cenou náhradních dílu v okresu. Já znám jeden obchod na Moravě kde mají ceny jak na netu .-)
2) opravím si sám co jde (na netu návody na všechno)
3) až v nouzi to zavezu ke garážovému technikovi
4) Autorizovaný servis nikdy.
Tímhle způsobem ti provozní náklady klesnou o 50 a více procent. U mně konkrétně to dělá rozdíl 5 tisíc / 20 tisíc (doma / v servisu). Kdybych jezdil do servisu tam dám 20, ale já dal celkem jen 5000 kč.
12.10.2008 | 23:33:24 | S-tony Reagovat
Felicie
To co se píše v recenzi mě nepřekvapuje, tak to někdy zkrátka je, když se podaří trefit na "vydařený kus". Já jsem měl podobný, jen jsem byl tak debilní, že jsem si to pořídil domů a tak jsem se s ním nemohl tak rychle rozloučit.
S těmi díly je to pravda, je to ostuda co za to chtějí, je to jeden z argumentů pro koupi dostupnost náhradních dílů a servis, ale ani s těmi Japonci to není pravda. Pokud nepřeběhne před autem srna žádné náhradní díly nejsou potřeba a dnes už jsou u druhovýroby za slušné ceny. Nevím co lidi ponouká stále kupovat další Škodovky - je to drahé, v cizině se to dá koupit levněji, díly předražené, všichni slušní mechanici v servisech stejně dělají zahraniční značky, aby si víc vydělali a tak potom končí to celé divadlo kolem Škodovek nějak divně. Místo abych byl na naši domácí značku hrdý, je mi hanba za to jak se k nám chová.
12.03.2008 | 14:58:07 | Radek Reagovat
to jsou uplně klasické závady co se stávají u mnoha aut které jsou s vybrací, a co by každý chtěl za ty prachy je to auto určeno pro čechy
26.01.2007 | 18:18:09 | Reagovat
Měl jsi to auto vůbec?
11.01.2007 | 09:00:34 | vichr Reagovat
OPRAVA + OMLUVA
Omlouvám se!!! Když jsem si na to při psaní vzpomněl, tak jsem zase měl oči "podlité krví" !!!
- Někde jsem se seknul, auto bylo zakoupené NOVÉ
- řazení je samozřejmě manuál
- ND - zkuste koupit jeden díl u autorizovaného servisu a ten samý díl u jiného prodejce. Např. pneu MATADOR - Škoda servis 1.500,-Kč, internet do 1.000,-Kč nebo stěrače, atd.
15.12.2006 | 14:57:40 | Josef Reagovat
wau
zvlastni recenze
12.12.2006 | 06:49:49 | diego Reagovat