Recenze Škoda Felicia 1,3 LXi
“Se Š105L jsem takové trápení neměl ani po 10-ti letech.”

Autor recenze: Josef (49 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1300 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 9,6 l/100 km Vloženo: 8. 12. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Felicia GLXi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Mělo a ne jednu - viz zkušenosti.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Krátce po zakoupení jsem měnil pneu letní za zimní a zjistil jsem mokré zadní tlumiče. V servisu mi řekli, že je to dobré.

Hned u nového auta značný hluk při otvírání předních dveří. Zjistil jsem, že vůbec nebyly dotažené šrouby na sloupku u omezovače otevírání dveří. Ten bouchal do sloupku.

Asi po 5-ti tisících kilometrech velký hluk - ostrý z motorové části. Zjistil jsem, že zde chyběl jeden šroub na přírubě od sběrače výfukových plynů - byla deformovaná a pod ní poškozené těsnění.

Vrchol - ještě v záruční době prasknul "domeček" u řízení (tyč volantu - hřebeny ke kolům). Zjistil jsem to dle louže oleje pod autem.

Ještě v době leasingu jsem auto prodal.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

OMYL!!!

On netrefil špatný kus ,to ty jsi náhodou trefil na dobrý!!!

07.12.2008 | 20:44:33 | bob Reagovat

škopík

To jsi trefil na špatný kus, felda není špatné auto, já jsem asi před pěti lety koupil ojetou Feldu 1.3 mpi 50 kw, combi v Německu. Jedná se o vůz r.v.98 (nová tvář), je docela slušně vybavenáa při koupi měla najeto 129 t. km a byla v pěkném stavu. Ihned po přihlášení u nás jsem tam nechal namontovat LPG. Dnes má vůz najeto více než 250 000 km a šlape jak hodinky, pouze pravidelná údržba a výměna olejů a 1 za dva roky vystříkání dutin a vůz je stále bez koroze.Nikde nás nenechala..opravdu je to dost spolehlivé auto za málo peněz s levnými náhradními díly.Na motoru se měnil pouze rozvodovej řetízek ve 200 000 t. km,a zároven vůz dostal nové tlumiče a ramena přední nápravy a silentbloky zadní nápravy a nové brzdové obložení na všech kolech +kotouče a vzadu brzdové prasátka ...to vše za pár korun a zase jezdí dlouho bez závad.(některé věci jsem měnil,aniž by výměnu vyžadovaly,ale už měli své odsloužené a je to lepší udělat všechno najednou a pak je na dlouho pokoj, zvlášt když jsou ty díly tak levné)

07.12.2008 | 20:37:33 | jiří Reagovat

Díly

Jasně že v autorizáku jsou drahé díly a vůbec cena za hodinu práce. Jen blázen by tam jezdil s felicií.

Normálně tu funguje takhle:
1) Si díly objednám levně na netu, nebo zjistím kde je obchod s nejlepší cenou náhradních dílu v okresu. Já znám jeden obchod na Moravě kde mají ceny jak na netu .-)
2) opravím si sám co jde (na netu návody na všechno)
3) až v nouzi to zavezu ke garážovému technikovi
4) Autorizovaný servis nikdy.

Tímhle způsobem ti provozní náklady klesnou o 50 a více procent. U mně konkrétně to dělá rozdíl 5 tisíc / 20 tisíc (doma / v servisu). Kdybych jezdil do servisu tam dám 20, ale já dal celkem jen 5000 kč.

12.10.2008 | 23:33:24 | S-tony Reagovat

Felicie

To co se píše v recenzi mě nepřekvapuje, tak to někdy zkrátka je, když se podaří trefit na "vydařený kus". Já jsem měl podobný, jen jsem byl tak debilní, že jsem si to pořídil domů a tak jsem se s ním nemohl tak rychle rozloučit.
S těmi díly je to pravda, je to ostuda co za to chtějí, je to jeden z argumentů pro koupi dostupnost náhradních dílů a servis, ale ani s těmi Japonci to není pravda. Pokud nepřeběhne před autem srna žádné náhradní díly nejsou potřeba a dnes už jsou u druhovýroby za slušné ceny. Nevím co lidi ponouká stále kupovat další Škodovky - je to drahé, v cizině se to dá koupit levněji, díly předražené, všichni slušní mechanici v servisech stejně dělají zahraniční značky, aby si víc vydělali a tak potom končí to celé divadlo kolem Škodovek nějak divně. Místo abych byl na naši domácí značku hrdý, je mi hanba za to jak se k nám chová.

12.03.2008 | 14:58:07 | Radek Reagovat

to jsou uplně klasické závady co se stávají u mnoha aut které jsou s vybrací, a co by každý chtěl za ty prachy je to auto určeno pro čechy

26.01.2007 | 18:18:09 |  Reagovat

Měl jsi to auto vůbec?

11.01.2007 | 09:00:34 | vichr Reagovat

OPRAVA + OMLUVA

Omlouvám se!!! Když jsem si na to při psaní vzpomněl, tak jsem zase měl oči "podlité krví" !!!
- Někde jsem se seknul, auto bylo zakoupené NOVÉ
- řazení je samozřejmě manuál
- ND - zkuste koupit jeden díl u autorizovaného servisu a ten samý díl u jiného prodejce. Např. pneu MATADOR - Škoda servis 1.500,-Kč, internet do 1.000,-Kč nebo stěrače, atd.

15.12.2006 | 14:57:40 | Josef Reagovat

wau

zvlastni recenze

12.12.2006 | 06:49:49 | diego Reagovat