Rok výroby:1997Typ motoru:1,3 benzín OHV 40kWStav km při koupi:107 000 kmStav km nyní:122 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:16. 5. 2005
Tohle auto jsem používal jenom krátce, takže nic závažného se "nestalo" až na vadný:
počítač (řídicí jednotka) spojku přední nápravu (tlumiče, čepy, závěsy...no úplně celé to šlo pryč)
To že za jedinou zimu úplně zrezivělo raději nebudu ani psát.
Hrůza jsou ventily, chrastí a chrastí...jako termo klapky na karmě. Nějaké seřízení je tak na 500 km po městě a pak zase platit za servis...vyplatí se koupit měrku a seřizovat si to doma!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jediný dobrý pocit byl po nastartování v létě, to si Felda hezky chytla, a potichu si chrastila ventily. Řazení byl horor, brzdy se propadávaly a přehřívaly. Jejich oprava vyřešila pouze to, že za 3 měsíce dělaly to samé. (oprava ve značkové servisní síti) Auto v kopci strácelo dech, popravdě držet 130 km-h na dálnici nebylo bez podřazení možné. Motor řve, auto plave...Pochválit musim vnitřní prostor, vcelku útulný interiér a hodně účinnou ventilaci a topení..které jsem využil pouze tehdy, když jsem v zimě nastartoval...
jo maš recht mel sem pasata B5 komby a tam sem dělat ramena dvakrat po šedesati tisicich tak sem ho střelil a šel sem do mazdy 6 comby a toje držak muj tata měl feldu do loňska a nestěžoval si levny auto za par peněz s konponentama od VW a ty taky nejsou moc spolehlyví tak nevym co fšichni mate i fabiie ma potiže s vulema naprav silenbloky a kosti stabiku otchazej brzo a moch bych pokračovat ale to je na dlouho spousta aut ma podobne potiže ne jen vami zatracovana felicia a co renault treba megane prvni generace take rezavy sice dil ale stejně jako feli a ibiza a ta je společna s polem
vyměn rozvoďak pak to seřid a maš klid vybrace motoru a hlučnost ma na svědomi Mpi lip jede ale menši kultyvovanost stim neudělaš nic jedno bod tak nevybroval a napravy nejsou taky na věky na našich silnicich odchazej i u jinejch aut treba BMW vydrži origo tak 80 tisic a sou na generalku ato je ohodně draši auto sou to jen stroje co nevydrži věčně felda ma aspoň provoz za hubyčku ale zazrak to není skoukněte recenze všech aut co maj najeto nad sto tisic jake maj některe problemi a uvydite že i lepši !!!! auta nejsou dokonala ikdyš vydrži možna víc a jezdí líp
co se týče hlučnosti popsané fest dole... mam Felinu r.v. 1995 tedy motor ještě v podstatě favorit a oproti 1997 MPi je to ještě kliďas, souhlas že nad 3000 ot./min. je to děs ale na MPi to nemá :)
Já už proti Feliciím nic nemám, svou doma jsem prodal, firemní byla také prodána a tak jsem šťastný člověk. Srovnání s Favoritem neobstojí, protože to bylo za trochu jiné peníze než Favorit. Exemplář co jsem měl doma byl vyloženě nepodařený kus, ten v práci r.v.1997 byl už lepší. Ale stejně když porovnám cenu a co auto nabízelo - bída. Volant není nastavitelný ani náhodou, sedadlo řidiče není nastavitelné ani náhodou, malý rejd, anbsence posilovače řízení, sedadla jsou vhodná tak na cesty do 100 km, navíc po prosezení se stávají mučícím nástrojem. Chrastění ventilů jde odstranit jen výměnou rozvodového řetězu, není také na věčnost a tady bych se Škodovky zastal nedojde k potkání motoru, což u vozů s řemenem není u některých značek řídký jev. Ventily jsem si seřizoval sám, pravidelně, ale po 100 000 km z toho byl stejně šicí stroj a bylo to zralé na výměnu rozvodového řetězu. Obě mé Felicie mi udělaly největší radost, když mě opustily a začal jsem usedat za volant něčeho jiného. Felicie je auto na cesty do 150 km, pro nenáročného uživatele, nabízí více místa než srovnatelná auta ve třídě, ale bourat bych s ní nechtěl, na to asi moc stavěná nebyla, navíc rezivěla potvora a některé komponenty jako alternátor byly tak na 100 000 km a pak repasovat nebo vyměnit.
Já nevimco proti feliiím máte?Jsou lepší než Favorit/Forman,a feliciím pomohl VW.Jsou to dobrý auta.Máma taky měla felicii 1,3 Sport - Line a řikala jak je to dobrý auto,ale totálně jí zrušila.
Od 40kW motor se nedají čekat zázraky, že to pojede jak 2litr. Mám služební 50kW a na zátah si nemůžu stěžovat, jede pěkně. Akorát v zatáčkách jsou jízdní vlastnosti na nic. A bodnul by posilovač řézení, je to fuška sjíždět např. červenohorské sedlo.
NAvíc srovnávat motor Fobie s Feldou??? Felda je OHV s rozvodovým řetězem, který je vždy hlučnější. Motor Fobie je naprosto jiné konstrukce a navíc s řemenem :-)
Tak o trošku, ale od 3.000 ot./min. je slyšet HODNĚ. Záleží na odhlučnění, poslední Favority ho měli velice slušný - dečka na kapotě i na zadní stěně palubní desky(ze strany mot. prostoru). To moje Felda vůbec neměla. Zase byla lépe odtlumena palubkou a plstí pod kobecem...ale o trošku méně hlučná proti Favoritu Felicie přeci jenom je. Ovšem srovnávat jeji kulturu chodu a hluk třeba s Fabií je nemožné:) Motor Fábie člověk uvnitř vozu neslyší.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
pro anonyma
jel si v ladě 2110 nebo Dacia supernova asi ne felda je teda odost lepši!!!!. Nebo si jen honiš tryko
11.03.2009 | 19:16:05 | lupo Reagovat
jo maš recht mel sem pasata B5 komby a tam sem dělat ramena dvakrat po šedesati tisicich tak sem ho střelil a šel sem do mazdy 6 comby a toje držak muj tata měl feldu do loňska a nestěžoval si levny auto za par peněz s konponentama od VW a ty taky nejsou moc spolehlyví tak nevym co fšichni mate i fabiie ma potiže s vulema naprav silenbloky a kosti stabiku otchazej brzo a moch bych pokračovat ale to je na dlouho spousta aut ma podobne potiže ne jen vami zatracovana felicia a co renault treba megane prvni generace take rezavy sice dil ale stejně jako feli a ibiza a ta je společna s polem
08.03.2009 | 13:05:56 | lupo Reagovat
vyměn rozvoďak pak to seřid a maš klid vybrace motoru a hlučnost ma na svědomi Mpi lip jede ale menši kultyvovanost stim neudělaš nic jedno bod tak nevybroval a napravy nejsou taky na věky na našich silnicich odchazej i u jinejch aut treba BMW vydrži origo tak 80 tisic a sou na generalku ato je ohodně draši auto sou to jen stroje co nevydrži věčně felda ma aspoň provoz za hubyčku ale zazrak to není skoukněte recenze všech aut co maj najeto nad sto tisic jake maj některe problemi a uvydite že i lepši !!!! auta nejsou dokonala ikdyš vydrži možna víc a jezdí líp
08.03.2009 | 08:30:41 | štefi Reagovat
Felicie je srackaaaaaaa!!!nejvestsi kepl co sem videl
27.02.2009 | 19:25:31 | Reagovat
RE: k hlučnosti
co se týče hlučnosti popsané fest dole... mam Felinu r.v. 1995 tedy motor ještě v podstatě favorit a oproti 1997 MPi je to ještě kliďas, souhlas že nad 3000 ot./min. je to děs ale na MPi to nemá :)
31.12.2008 | 02:10:09 | Jazz Reagovat
Rozvoďák stojí kolik pětikilo? Děsná investice po 100.000km
12.03.2008 | 14:54:33 | Radek Reagovat
Felicie
Já už proti Feliciím nic nemám, svou doma jsem prodal, firemní byla také prodána a tak jsem šťastný člověk. Srovnání s Favoritem neobstojí, protože to bylo za trochu jiné peníze než Favorit. Exemplář co jsem měl doma byl vyloženě nepodařený kus, ten v práci r.v.1997 byl už lepší. Ale stejně když porovnám cenu a co auto nabízelo - bída.
Volant není nastavitelný ani náhodou, sedadlo řidiče není nastavitelné ani náhodou, malý rejd, anbsence posilovače řízení, sedadla jsou vhodná tak na cesty do 100 km, navíc po prosezení se stávají mučícím nástrojem. Chrastění ventilů jde odstranit jen výměnou rozvodového řetězu, není také na věčnost a tady bych se Škodovky zastal nedojde k potkání motoru, což u vozů s řemenem není u některých značek řídký jev. Ventily jsem si seřizoval sám, pravidelně, ale po 100 000 km z toho byl stejně šicí stroj a bylo to zralé na výměnu rozvodového řetězu. Obě mé Felicie mi udělaly největší radost, když mě opustily a začal jsem usedat za volant něčeho jiného. Felicie je auto na cesty do 150 km, pro nenáročného uživatele, nabízí více místa než srovnatelná auta ve třídě, ale bourat bych s ní nechtěl, na to asi moc stavěná nebyla, navíc rezivěla potvora a některé komponenty jako alternátor byly tak na 100 000 km a pak repasovat nebo vyměnit.
12.03.2008 | 14:43:36 | Radek Reagovat
Já nevimco proti feliiím máte?Jsou lepší než Favorit/Forman,a feliciím pomohl VW.Jsou to dobrý auta.Máma taky měla felicii 1,3 Sport - Line a řikala jak je to dobrý auto,ale totálně jí zrušila.
22.07.2006 | 21:24:06 | Kuba Reagovat
Od 40kW motor se nedají čekat zázraky, že to pojede jak 2litr. Mám služební 50kW a na zátah si nemůžu stěžovat, jede pěkně. Akorát v zatáčkách jsou jízdní vlastnosti na nic. A bodnul by posilovač řézení, je to fuška sjíždět např. červenohorské sedlo.
NAvíc srovnávat motor Fobie s Feldou??? Felda je OHV s rozvodovým řetězem, který je vždy hlučnější. Motor Fobie je naprosto jiné konstrukce a navíc s řemenem :-)
08.07.2006 | 17:40:17 | milhaus Reagovat
vrak? asi jo...ale spis to byla felicie, dedek ji mel taky, NOVOU, a stejne zadna spokojenost....Mame vsichni Fabie a nemuzeme si je vynachvalit
19.05.2005 | 12:31:18 | logins Reagovat
koupil si vrak...
16.05.2005 | 14:32:01 | krakatit Reagovat
Tak o trošku, ale od 3.000 ot./min. je slyšet HODNĚ. Záleží na odhlučnění, poslední Favority ho měli velice slušný - dečka na kapotě i na zadní stěně palubní desky(ze strany mot. prostoru). To moje Felda vůbec neměla. Zase byla lépe odtlumena palubkou a plstí pod kobecem...ale o trošku méně hlučná proti Favoritu Felicie přeci jenom je. Ovšem srovnávat jeji kulturu chodu a hluk třeba s Fabií je nemožné:) Motor Fábie člověk uvnitř vozu neslyší.
16.05.2005 | 13:00:20 | logins Reagovat
Určitě je míň hlučná než FAvorit,nebo ne???????
16.05.2005 | 12:43:05 | Golfis Reagovat