Rok výroby:2000Typ motoru:1,3Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:97 777 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:5. 4. 2008
Mám novu autobatériu tak mesiac ked idem tretim a štvrtým rýchlostným stupnom už pri vyšších otáčkach napríklad rozbehnutím s trojky do štvorky a potom do patky mi sa rozsvieti červená kontrolka bateria zhasne ked dám dole nonu z plynu dakujem za radu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Inak som s felíciou spokojný mám ju už šiesty rok bez poruchy jazdí sa na nej velmi bobre ešte ma nesklamala je to pre mna dobre auto škoda že ich už nevyrábaju su lepšie ako fabia pdla mna aj pohodlnejšia nuž každý má na to svoj názor.
Tak já si myslím, že Felda na tom s bezpečností tak špatně není, minulý týden převrátila švagrová kombíka na střechu, plý auto lidí a nikomu se nic nestalo. Takže si myslím, že obstála.
Felicia je dobré auto pokud se o něj staráš, ja mám taky felicii a za Fabii bych ji nevyměnil, a to i přesto že ma Fabia ty neustále vyzdvyhované 4*, ale tak já myslím že jsem radši když nemusím ani vědět že to nějakou ochranu má, jezdím tak abych to auto nerozmlátil a ne abych počítal stím jakou to má ochranu. Ale je pravda že někdy se to nedá ubránit. A k tvému problému s dobíjením bych řekl podobně jako již tu kolega, bude to pravděpodobně prosekla dioda na usměrňovacím můstku, dá se koupit jedině celý nový. Zkus vyndat alternátor a proměřit diody zda jsou dobré a nebo ne. Hodně šťastných kilometrů!!
Zdravim, s tou kontrolkou, vyzera to na problem s dobijanim, v prvom rade treba niekoho s voltmetrom a merat ako to dobija, aj pri volnobehu aj pri slapani na plyn, malo by to byt niekde okolo 13V-14V ale max. 14,4V, u Vas predpokladam prebijanie teda viac ako 14,4V a to znamena problem s alternatorom, a konkretne asi najskor daka dioda v usmernovacom diodovom mostiku pripadne regulator. Napiste potom ci som sa strafil. Pekny den.
Jj, to ma, ale Fabia ma 4* v crash testoch a na svoju triedu dost dobry podvozok a Felicia je preobleceny Favorit s velmi slabou pasivnou bezpecnostou.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
bezpečnost
Tak já si myslím, že Felda na tom s bezpečností tak špatně není, minulý týden převrátila švagrová kombíka na střechu, plý auto lidí a nikomu se nic nestalo. Takže si myslím, že obstála.
21.05.2008 | 19:57:45 | Jirka Reagovat
Je to tak
Felicia je dobré auto pokud se o něj staráš, ja mám taky felicii a za Fabii bych ji nevyměnil, a to i přesto že ma Fabia ty neustále vyzdvyhované 4*, ale tak já myslím že jsem radši když nemusím ani vědět že to nějakou ochranu má, jezdím tak abych to auto nerozmlátil a ne abych počítal stím jakou to má ochranu. Ale je pravda že někdy se to nedá ubránit. A k tvému problému s dobíjením bych řekl podobně jako již tu kolega, bude to pravděpodobně prosekla dioda na usměrňovacím můstku, dá se koupit jedině celý nový. Zkus vyndat alternátor a proměřit diody zda jsou dobré a nebo ne. Hodně šťastných kilometrů!!
07.04.2008 | 17:07:21 | Technik Reagovat
Dobijanie
Zdravim, s tou kontrolkou, vyzera to na problem s dobijanim, v prvom rade treba niekoho s voltmetrom a merat ako to dobija, aj pri volnobehu aj pri slapani na plyn, malo by to byt niekde okolo 13V-14V ale max. 14,4V, u Vas predpokladam prebijanie teda viac ako 14,4V a to znamena problem s alternatorom, a konkretne asi najskor daka dioda v usmernovacom diodovom mostiku pripadne regulator. Napiste potom ci som sa strafil. Pekny den.
07.04.2008 | 07:14:53 | danny Reagovat
Jj, to ma, ale Fabia ma 4* v crash testoch a na svoju triedu dost dobry podvozok a Felicia je preobleceny Favorit s velmi slabou pasivnou bezpecnostou.
06.04.2008 | 19:58:33 | olso Reagovat