Rok výroby:1999Typ motoru:16mpiStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:10. 11. 2005
Vše je podle mého názoru velice kvalitní akorát jsem měnil spojku a termostat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Začneme vzhledem Felicie se od roku 1998 vyráběli z přední maskou velice podobnou Octávii první generaci. Jinak je oblá a v dnešní době vypadá velice moderně. Motory má celkem čtyři typy 13i tento motor je zastaralý má dokonce ještě karburátor Jikov ale ten se dával jen do prvích Felicií jeho výkon je 50Kw(68koní) pak tu máme motor se stejným obsahem ale už má nepřímé vícebodové vstřikování paliva MPI(BOSCH).Nejsilnější motor který se dával do Felicií je motor 16MPI tento motor je sice na dnešní dobu lehce zastaralí ale nabízí špičkovou akceleraci 0-100 udělá přibližně za 12-13sec má výborný zátah a celkem dobrou maximální rychlost přes 170kmh má výkon 55kw (75kw).
Nakonec tu máme jediný naftový motor 19d podle mne mohl mít turbo ale co se dá dělat je celkem spolehlivý a úsporný. Podvozek je takový jaký má většina škodovek tuhý ale pro dynamickou jízdu je výborný ale asi pro komfortní jízdu je trošku nepříjemná jízda kostkách ale zase perfektně sedí na silnici a ještě když je to combi pak je to teprve něco.
Interiér je celkem jednoduchý ale kvalitní sedačky jsou pevné a velice pohodlné na delších cestách některé mají i elektrické stahování okýnek ale jen ve předu. Do auta jste si mohli za příplatek třeba ABS, až šest airbagů, elektronický posilovač řízení se kterým je velice přesné řízení, centrální zamykání z alarmem a dokonce i klimatizaci. Combi má přibližně o půlku větší zavazadelník ale hatchbac ho má na tuto třídu nadprůměrně veliký.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia