Rok výroby:1997Typ motoru:1.6Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:21. 8. 2005
Prasklé těsnění pod hlavou. Prasklé sběrné potrubí. Koroze karoserie a výfuku. Silná koroze pátých dveří. (Údajně to dělá u všech 1.6-tek a čeká mě ještě výmena škrtící klapky).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor táhne dobře od spodu, ale je hodně nespolehlivý a náhradní díly na něj jsou dost drahé. Rozvodový řemen nahání i čerpadlo chladící kapaliny, čili při jeho zadření je po motoru.
Jízdní vlastnosti chabé, hlavně stabilita v zatáčkách dané zastaralou konstrukcí podvozku (Favorit).
Ahoj Mám dotaz... Mám felicii 1.6 a při startování musím sešlápnout plynový pedál abych vůbec mohl vyjet. Když vyřadím rychlost tak klesnou otáčky a okamžitě zdechne motor... Může to být škrtící klapka?
Vychvalování Felicie ,skoro ve všech případech plyne z toho že majitel rovná s předchozím autem.Což bývá třeba Favorit Š120 apod.To dokážu pochopit ,ale chce si to uvědomit že Škodovka není jediná značka na světě.A že kdy vyšla Octavie v roce 1995 nebo kdy to bylo.Tak v letech 1986-1990.Se zrodily auta ve stejné třídě ,jimž se nemohla absolutně rovnat i po 10 letech náskoku.Tím to všechno je ,brát to s nadhledem protože ,každý ví že Škodovka díky tomu co tady bylo měla dost problémy ,a byla hodně pozadu.To je fakt ,tady to pak vypadá stačí mít s čím porovnat.
Ja myslim, ze kazdy ma pravo na svuj nazor...a kazdy si porizeni auta prepocte jinak . tedy- nekdo chce machrovat, nekdo chce mit pohodli a bezpeci, nekdo se proste potrebuje dostat z bodu a do bodu B....a nekdo ma na drahe auto a nekdo ne, at ten nebo ten je na nem co si koupi. Poridit dnes feldu pospravovanou do 10 tisic naprikald na to aby mi s ni jezdili zamestnanci zednici na stavbu a ja taky , je dle me nejlepsi volba...sice to neni bezpecne auto ale provoz celkove je tak levny , ze se mu nic nevyrovna... To je muj nazor a moje kalkulacka...Kdyj jim koupim lagunu, vsecky dily i porizovaci cena bude drazsi, auto pujde vetsinou do servisu, feldu zvladame sami...
Říct o 1.6 MPI Felícii, že má motor jak z nějakého traktoru může opravdu snad jen ten, kdo nikdy s tímhle autem nejel. 1.6-ka je rozhodně nejlepší motorizace, jakou kdy Felicie dostala. Ano, motor je sice na konstrukci tohohle auto těžší, ale výkon i jízdní vlastnosti jsou rozhodně na tu dobu a na Felicii velmi dobré. Výkon velmi velmi dobrý.
Někteří přítomní, když už nějaké auto kritizujete, tak se do něj nejprve posaďte (pokud máte řidičák ..). Z vlastní zkušenosti můžu říct, že všichni mí kolegové, kteří vlastní 1,3 Felicii a nebo i Fabii 1,2 apod. se z výkony 1,6 Felicie posadili na prdel!
No to je právě tím ,že vlastní Felicii 1.3 nebo Fabii 1.2.Když bys jezdil v letech kdy vyšla Felicie autem stejné třídy ,ale třeba Opel, Renault, Peugeot.Tak ta Felicie přijde jako autíčko s poutě.Na tož aby tě posadila na prdel.I v porovnání s R19 z roku 1992 1.8 16v 99kw.Která má el.okna.el.zrcátka.Palub PC.Posilvoač řízení atd.pohodlná sedadla prostornost.Tak i v tomto porovnání uvidíš ,že Felicie je slabý podprůměr na to že je o 5 let mladší.Sám jsem jezdil v práci denně s Felicii ještě v době kdy jsem měl R19 GTS 1990 1.8 a i tam strádala kvalitou zpracování apod.Když jsem si pak koupil P406 2.0 16v rok výroby 2000,tak Felicie mě přišla jako nějaká motokára.Ten kdo vlastnil Škodovku pro něj to bude dobré auto.Kdo měl už kdysi něco jiného vidí ten rozdíl.V době ,když někdo jezdil s Favoritem po š120 tak to vychválit.Ale ten co jezdil třeba s 405tkou nebo autem se zahraničí.Tak se neposadí na prdel i s některých dnešních Škodovek.Tím pak vznikají dohady.Ten kdo měl něco jiného ,vidí ten rozdíl.Kdo ne tak to chválí ,hájí protože nemá s čím rovnat.Ted jsem dostal Fabii 1.0 37kw.A to můžu zase říct že ta Felicie se mě líbila více hlavně motorově.Ale spon to jelo.což o tomhle střepu se říct nedá.
co je to za blbost- olejově řízené ventily. Kdybys napsal hydraulické zdvihátka tak ti uvěřím.Zase jeden co jenom jezdí a technice nerozumí.Než napsat kravinu je lepší nepsat nic.
Škodu Felícii 1,6 mpi s nádorem ( combi ) mám už druhou protože o první jsem přišel při autonehodě. Na falícii jsem měl rozebrené už pomalu vše co rozebrat jde. Technicky dobře spracováno. Pouze jediná nevýhoda při vámněně palivového filtru musíte sundat pomalu celou nádrž. Jinak to nejde. Vydělávám si 60 000 měsíčně. Ve felíci jezdím právě proto že takovou službu jakou mi udělá ona mi neudělalo žádné auto. Hnije to ani ale to chce zamezit další rzi. Moje předchozí felda měla 209 000 když jsem jí koupil. Když to tři dny ped vánocema do mě nacpal debil a feldu mi zrušil tak měla 290 000. poradila si z jakýmkoliv terénem. Jezdil jsem po německu a nemohu si stěžovat při 120 km/h jsem měl spotřebu 6,8 litru. odvezl jsem s ní i druhou felícii na podvalu z prahy do Trutnova. Nebylo jí vůbec nic dojel jsem bezproblémů. Vše bude OK. z motorem není žádnej problém je to německá koncepce VW z roku 1989. Motor nemá vložky. Ventyli jsou olejově řízené. Ne 490 000 se má provést G.O. motoru včetně kliky do převodovky. A jezdíte dál. Tento motor se motoval i do prvních Octavií a všimněte si že bezproblémů. Rozvody se dělají i s výmněnou koleška u vodní pumpy. Když rozvody neuděláte motor pomalu začne strácet vákon. Ale jen nepatrně. Škrtící klapka se dá opravit už jsem to dělal. Kdo chce poradit napište. Felda je nezmar když nejste tupec a máte jen trochu sluh a zrak. Když je staré auto tak se o něj musíte starat. A ono vám vydrží a odvede dobrou práci stačí jeden víkend v roce. To je pro ty tupce co haněj feldu.
Zdravím, k té spotřebě je to zvláštní, ale spotřeba je v řídící jednotce a škrtící klapce, servis měnil ŘJ i škrtící klapky v zarukách důvod elektronické cvrčení podobné tomu - když po zapnutí klíčku škrtící klapka najíždí do své polohy a čerpadlo doplňuje palivo. U motorů, které byly- jsou elektronicky "tiché" je spotřeba od 8l do10l. Kdežto u těch hlučných ŘJ a Škrtících klapek je spotřeba kolem 6l i pod při stejném stylu jízdy. Měnil jsem obojí začal jsem hledat chyby na 300 000km. Ale vše jsem nechal dát zpět vzrostla spotřeba o 4l na 100km auto bez úprav podle GPS 190km/h pak omezovač vypne přívod paliva. ... K rezu - jde o to jak se k autu kdo chová a co dělá pro to, aby mu vydrželo, mám auto 14 let a až po této zimě se projevují první orezy na lemech a patých dveřích, jinak rozvoďák se podle dodané dokumentace od Škoda auto má měnit po 60 000km. Nechápu Vás co sem píšete že to auto je šunt, ale ptám se v porovnání s čím? V té době a za ty peníze, teď mám na mysli nový vůz před rokem 1997. Sám mám 1996 glx - servo, elektrika okna i zrcátka s výhřevem, klimatizaci, palubní počítač, postupné setmění vnitřního osvětlení, sluneční clony se zrcátky a osvětlením... Teď trošku žere olej, ale s tím co už má za sebou - a i tak je to stále v normě a na emisích stále O.K. Čao
Frčel jsem ve feldách 1.6 od r.96.První modely bez serva nic moc ,ale to se vyřešilo totálním omotáním kolem všeho co stálo u silnice a koupí GLX ojetiny o rok mladší.Mamka v ní drandí dodnes bez závad.Svojí vlastní starší jsem pořídil v r. 2000 a dal jsem jí řádný podvozkový a motorový kabát.Opatřil jsem jí tlumiče a brka pro špatný cesty ,tím se razantně vyřešilo naklánění v zatáčkách,dekl pod motor ,15" x 8" kola ,100koňovou úpravu od motor design Šmat ,vačka ,jednotka,filrtr,Remus,nárazníky z modelu 2000 ,trošku laku a tradá.Další feldu jsem pořídil taky 1.6 Pickupfun takový ten žlutý drahý paskvil.Pořídil jsem to za 90t a odjel z bazaru.Do kopce v lodenicích se to plazilo 130km a víc ani piču.Opět tedy proběhla 100k úprava od p.Šmata ,ale tentokrát šel podvozek od HP dolů,trošku muziky,250m kabelu do interieru,SPARCO sicnu a nejrychlejší filcka v Praze byla na světě.Byla prdel čumět na protažený ksichty majitelů všech octávek kromě 1,8t a 96 tdi,co zůstávali za mnou.Na rojezd 1,2,3 neměli šanci.Tacháč ukazoval 200 ale to byl asi brutální proměř.180 kopec nekopec to jelo ale za 16litrů.Se musím smát těm kdo tady lžou o spotřebě 6l,protože s neupravenou jsem to neudělal ani když jsem jel po dálnici 120 a vyřazoval z každého mírného kopce.
Recenzent asi netusi, k cemu je rozvodovy remen co? Tak at si nekam napise, ze v pripade poruchy rozvodoveho remenu se mu potkaji ventily s pisty a motor je v haji tak rychle, ze nejake chlazeni je nezajimave. Jinak se meni kazdych tak cca 70tisic kilometru a pohoda. Mam Felicia 1,6 kombi v lepsi vybave, najeto pres 250tisic km a ten brzdeny vozik komplet s nakladem pres 900kg odtahne na chalupu v Krkonosich uplne v pohode.
Ty vole co chceš radit takovým oslům jako je autor této recenze?Pořádně si to přečti :Koroze jak svině,jízdní vlastnosti na hovno,výbava žádná ,to nevěděl když to kupoval? Snad kurva když kupuju auto tak si něco přečtu nebo se poradím! A ještě přemýšlí jestli půjde do škodárny znovu..Ale ono je to vlastně jedno,kdo si nedokáže vydělat na pořádné auto ten si nic jiného než feldu,matize nebo clio nezaslouží.
plne souhlasim s osobou NEPOVIM..je to tady akorat samej chytrolin a pritom maj sami hovno..tahle stranka je horsi a horsi sem pise snad uz kazdej debil....ale normalni nazory nebo rady nikde ...pro ty ostatni JDETE SE VYSRAT DEBILOVE
Felicie je jedno z nejhorších aut co kdy jezdilo.Prosím vás řekněte mě jednu jedinou výhodu jakou ten křáp má!!!Byla drahá,poruchová,rezaví jako svině,žere stejně tak,jízdní vlastnosti sotva průměrné, o pohodlí nemůže být řeč.Jediná výhoda je dostatek dílů díky vrakáčům a zlodějům.Když si vzpomenu že se našlo plno trotlů co za to dávali 300000kč tak se jim musím smát.
Hochu mě to tak připadá, že tě někdo svezl ve Felicii na zadní sedačce, běžně šlapeš pěšky nebo jezdíš MHD a teď děláš před ostatníma chytrolína. Nepapouškuj tady nějaká vyčtená moudra. Kdyby jsi měl osobní zkušenosti s tímto autem nemůžeš tohle zkrátka napsat. Chtěl byl vidět, které nové auto vydrží to co letitá Felina. A na ty naše krásné cesty je to až moc dobrý vozík.
Samozřejmě spotřebu máš normální. 6 litrů jsou kecy. Jinak žasnu, co se tady po všech recenzích pohybuje vylízanejch agresivních pitomců. To nejsou recenze, to je nová adrenalinová hra "naser bližního svého". Já už bych sem recenzi v životě nenapsal. proč taky? Aby se potom na můj úkor bavila hrstka puberťáků s kšiltovkama, jebákama na ksichtě a vytahanejma kalhotama ?
muze mi nekdo rict jak mam jezdit za tech 6 litru jak porad vsichni pisou...ja a hromada mejch znamejch mame felicii maximalni spokojenost..ale s tou spotrebou nemuzu souhlasit na couracky je problem se dostat pod 8 litru a muzu jezdit jak chci tak by jste mi mohly mozna poradit....¨po technicky strance jsem absolutne v poradku...tak davejte rady jsem zvedavej
S Felicii 1.6 mám dobré zkušenosti mám ji 6.rokem.Jediný problém byl se škrtící klapkou. Spotřeba podle toho kde člověk jezdí.V domácím prostředí jestli v létě nebo v zimě 7-9l ale když jsem jel přes naší republiku nebo Slovensko, Polsko do Chorvatska tak spotřeba klesla pod 6l. Auto se dobře prohřeje a jede a jede lehčeji. Náhradní díly za pár korun. Myslím si ale že nejvíce záleží na hlavní současti a to mezi sedačkou a pedály. To platí u všech automobilů.
Ja mám 1,6 a nemôžem povedať zlé slovo.Prešla pár opravami ale nič hrozne (kufor, blatníky, remen) a ťahá ako drak, spotreba okolo 6l/100km.Do kopca plne naložená nemá problém ešte predbiehať na 4.Keď sa človek stará tak to ide.Na to že má už 240000 tak na motore to ani nevidno.
Jsem překvapený,protože mám 1.3LX r.v.96 najeto180000km,motor vše původní,spojka ještě vydrží,mimo jsem vyměnil tlumiče všechn.Nemusím popsat,ale 1.6 je prosto od VW,myslel jsem lepší než 1.3.Tak jsem se mylil.Všem přeju hodně štěstí bez poruch a bez havarií.Zdar
Je fakt, že se feliny dost nakláněj v zatáčkách. Snadno to vyřeší výstuž na přední tlumiče, na zadní je to zbytečný, já to tak mam nahne se mi tak o cenťák, ale ve vyšších rychlostech pomohou opravdu jen pevné nervy... Nerovnosti na dálnicích jsou průser, to pak plave jak ryba
Mám 1,6 kombi z roku 97, najeto 200000 a že bych měl nejak vysoké provozní náklady mi nepřijde opravf bylo jen pár: tlumiče, přední ramena,a několik výfuků :-) a teď mě čeká spojka a silentbloky.Trochu rezne ale nic hrozného.Jízdní vlastnosti ujdou, ale na závodění to neni. Tohle auto mužu jen chválit....ale asi záleží na jaké auto člověk narazí.
Musim řict že motor 1.6 ve felicii je dobrej.Silnější než 1.3,v kopcích dobře táhne,ale akcelerace nic moc.Vim co řikam otec měl 1.6 Combi z roku 00 nebo 01.V nejlepší výbavě klimatizace,kožený sedadla,vyhřívaný sedadla,el.okna + zrcátka atd.Jakmile počítadlo ujetejch kilometrů přeskočilo 100 000km, tak auto začalo doslova začalo trhat asfalt a zapískali jí kola i na trojku.Taky tomu nevěřil a konzultoval to z ostatníma majitelema 1.6 a řekli totéž.
To michajel:No tříložiskovej motor s OHV rozvodem sice neni výkřik nejmodernější techniky, zato je ale celohliníkovej (což je dost moderní-mimochodem) a má solidní výkon.Kecy typu "konstrukčně vychází ještě z 1000MB"nemůžou obstát, z jaký doby si myslíš že pochází VW 1,6 ??? řek bych že z golfu 1.Ale je pravda že páni z VW měli i jiný esa v rukávu, mohli tam dát třeba 1,8 55kW, kterej dávali do golfu 3 a venta ještě okolo roku 96, ale to je vlastně extrémě moderní motor protože má rozvod OHC a 5 ložisek...
To že je lepší bylo myšleno nejspíš tím, že 1,3 je lehčí, nezatěžuje tolik nápravu a dynamika na ten obsah je sůušná. 1,6 má drahý provoz (díly, nutnost výměny rozvodů, povinné ručení). Přečti si všudemožně recenze a dočteš se že doporučujou všude nejvíc 1,3MPI. Jezdím s 1,3MPI a fičí skoro 170km/h-je to kombi, bez úprav a byla s plným kufrem :-)
Co si tym myslel, ze 1,3 je lepsia lebo 1,6 ma zastaralu konstrukciu? Ta tvoja ´´moderna´´ 1,3 s rozvodom OHV konstrukcne pochadza este z cias Skody 1000.
Najezdil jsem s tím 110000 a Audi jsem kočíroval taky-to se bohužel asi u Audi nepovedlo.Ty dvě auta se nedají srovnat co do jízdních vlastností.Audi bylo mého šéfa a zjistil jsem ,že tyto drahá auta se super jízdními vlastnostmi jsou pro blby,kteří si zatáček všímají na poslední chvíli a neumí moc jezdit-jinak by byli dááávno v příkopu.
Si panove zajdete kamkoliv do servisu a zjistite co tam vlastne je:) A nevim kde si vzal ze ma spatny jizdni vlastnosti. Tos s ni asi moc nenajezdil. Ted mam jeste druhy auto ktery ma 1,4 75kW a 1,6 ma porad lepsi vlastnosti co by do tahu a zrychleni.
No ta koroze 5-tych dveri je opravdu u vsech Felicii. Ja mam Combi1,6 od prvnich kilometru a nemuzu si na ni stezovat. Ano opravdu jedine co jsem musel menit byla skrtici klapka, ktera stoji 10000Kc (nova). Pokud se dodrzuji lhuty pro vymenu oleju, rozvodu, atd. nikdy se nemuze stat ze by se cokoliv zadrelo!
S tim podvozkem se pletes, vsechny 1,6 meli podvozky Audi!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia
Škrtící klapka?
Ahoj
Mám dotaz... Mám felicii 1.6 a při startování musím sešlápnout plynový pedál abych vůbec mohl vyjet. Když vyřadím rychlost tak klesnou otáčky a okamžitě zdechne motor... Může to být škrtící klapka?
01.09.2014 | 17:48:03 | Jarda | 109.80.28.* Reagovat
Vychvalování Felicie ,skoro ve všech případech plyne z toho že majitel rovná s předchozím autem.Což bývá třeba Favorit Š120 apod.To dokážu pochopit ,ale chce si to uvědomit že Škodovka není jediná značka na světě.A že kdy vyšla Octavie v roce 1995 nebo kdy to bylo.Tak v letech 1986-1990.Se zrodily auta ve stejné třídě ,jimž se nemohla absolutně rovnat i po 10 letech náskoku.Tím to všechno je ,brát to s nadhledem protože ,každý ví že Škodovka díky tomu co tady bylo měla dost problémy ,a byla hodně pozadu.To je fakt ,tady to pak vypadá stačí mít s čím porovnat.
26.11.2011 | 15:04:48 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE:
Ja myslim, ze kazdy ma pravo na svuj nazor...a kazdy si porizeni auta prepocte jinak . tedy- nekdo chce machrovat, nekdo chce mit pohodli a bezpeci, nekdo se proste potrebuje dostat z bodu a do bodu B....a nekdo ma na drahe auto a nekdo ne, at ten nebo ten je na nem co si koupi. Poridit dnes feldu pospravovanou do 10 tisic naprikald na to aby mi s ni jezdili zamestnanci zednici na stavbu a ja taky , je dle me nejlepsi volba...sice to neni bezpecne auto ale provoz celkove je tak levny , ze se mu nic nevyrovna... To je muj nazor a moje kalkulacka...Kdyj jim koupim lagunu, vsecky dily i porizovaci cena bude drazsi, auto pujde vetsinou do servisu, feldu zvladame sami...
11.11.2012 | 18:18:22 | anonym111Tom | 82.144.130.* Reagovat
Říct o 1.6 MPI Felícii, že má motor jak z nějakého traktoru může opravdu snad jen ten, kdo nikdy s tímhle autem nejel. 1.6-ka je rozhodně nejlepší motorizace, jakou kdy Felicie dostala. Ano, motor je sice na konstrukci tohohle auto těžší, ale výkon i jízdní vlastnosti jsou rozhodně na tu dobu a na Felicii velmi dobré. Výkon velmi velmi dobrý.
Někteří přítomní, když už nějaké auto kritizujete, tak se do něj nejprve posaďte (pokud máte řidičák ..). Z vlastní zkušenosti můžu říct, že všichni mí kolegové, kteří vlastní 1,3 Felicii a nebo i Fabii 1,2 apod. se z výkony 1,6 Felicie posadili na prdel!
04.11.2010 | 22:35:10 | Michael90 Reagovat
RE:
No to je právě tím ,že vlastní Felicii 1.3 nebo Fabii 1.2.Když bys jezdil v letech kdy vyšla Felicie autem stejné třídy ,ale třeba Opel, Renault, Peugeot.Tak ta Felicie přijde jako autíčko s poutě.Na tož aby tě posadila na prdel.I v porovnání s R19 z roku 1992 1.8 16v 99kw.Která má el.okna.el.zrcátka.Palub PC.Posilvoač řízení atd.pohodlná sedadla prostornost.Tak i v tomto porovnání uvidíš ,že Felicie je slabý podprůměr na to že je o 5 let mladší.Sám jsem jezdil v práci denně s Felicii ještě v době kdy jsem měl R19 GTS 1990 1.8 a i tam strádala kvalitou zpracování apod.Když jsem si pak koupil P406 2.0 16v rok výroby 2000,tak Felicie mě přišla jako nějaká motokára.Ten kdo vlastnil Škodovku pro něj to bude dobré auto.Kdo měl už kdysi něco jiného vidí ten rozdíl.V době ,když někdo jezdil s Favoritem po š120 tak to vychválit.Ale ten co jezdil třeba s 405tkou nebo autem se zahraničí.Tak se neposadí na prdel i s některých dnešních Škodovek.Tím pak vznikají dohady.Ten kdo měl něco jiného ,vidí ten rozdíl.Kdo ne tak to chválí ,hájí protože nemá s čím rovnat.Ted jsem dostal Fabii 1.0 37kw.A to můžu zase říct že ta Felicie se mě líbila více hlavně motorově.Ale spon to jelo.což o tomhle střepu se říct nedá.
26.11.2011 | 14:56:04 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Když nevyměníš rozvody tak to na výkon určitě nebude mít vliv.Ani trošku.Taky konina.
26.04.2010 | 06:59:41 | jirí Reagovat
co je to za blbost- olejově řízené ventily. Kdybys napsal hydraulické zdvihátka tak ti uvěřím.Zase jeden co jenom jezdí a technice nerozumí.Než napsat kravinu je lepší nepsat nic.
25.04.2010 | 20:49:34 | Reagovat
:-)
Škodu Felícii 1,6 mpi s nádorem ( combi ) mám už druhou protože o první jsem přišel při autonehodě. Na falícii jsem měl rozebrené už pomalu vše co rozebrat jde. Technicky dobře spracováno. Pouze jediná nevýhoda při vámněně palivového filtru musíte sundat pomalu celou nádrž. Jinak to nejde. Vydělávám si 60 000 měsíčně. Ve felíci jezdím právě proto že takovou službu jakou mi udělá ona mi neudělalo žádné auto. Hnije to ani ale to chce zamezit další rzi. Moje předchozí felda měla 209 000 když jsem jí koupil. Když to tři dny ped vánocema do mě nacpal debil a feldu mi zrušil tak měla 290 000. poradila si z jakýmkoliv terénem. Jezdil jsem po německu a nemohu si stěžovat při 120 km/h jsem měl spotřebu 6,8 litru. odvezl jsem s ní i druhou felícii na podvalu z prahy do Trutnova. Nebylo jí vůbec nic dojel jsem bezproblémů. Vše bude OK. z motorem není žádnej problém je to německá koncepce VW z roku 1989. Motor nemá vložky. Ventyli jsou olejově řízené. Ne 490 000 se má provést G.O. motoru včetně kliky do převodovky. A jezdíte dál. Tento motor se motoval i do prvních Octavií a všimněte si že bezproblémů. Rozvody se dělají i s výmněnou koleška u vodní pumpy. Když rozvody neuděláte motor pomalu začne strácet vákon. Ale jen nepatrně. Škrtící klapka se dá opravit už jsem to dělal. Kdo chce poradit napište. Felda je nezmar když nejste tupec a máte jen trochu sluh a zrak. Když je staré auto tak se o něj musíte starat. A ono vám vydrží a odvede dobrou práci stačí jeden víkend v roce. To je pro ty tupce co haněj feldu.
25.04.2010 | 19:42:23 | Šíma Reagovat
Spotřeba
Zdravím,
k té spotřebě je to zvláštní, ale spotřeba je v řídící jednotce a škrtící klapce, servis měnil ŘJ i škrtící klapky v zarukách důvod elektronické cvrčení podobné tomu - když po zapnutí klíčku škrtící klapka najíždí do své polohy a čerpadlo doplňuje palivo. U motorů, které byly- jsou elektronicky "tiché" je spotřeba od 8l do10l. Kdežto u těch hlučných ŘJ a Škrtících klapek je spotřeba kolem 6l i pod při stejném stylu jízdy. Měnil jsem obojí začal jsem hledat chyby na 300 000km. Ale vše jsem nechal dát zpět vzrostla spotřeba o 4l na 100km auto bez úprav podle GPS 190km/h pak omezovač vypne přívod paliva.
... K rezu - jde o to jak se k autu kdo chová a co dělá pro to, aby mu vydrželo, mám auto 14 let a až po této zimě se projevují první orezy na lemech a patých dveřích, jinak rozvoďák se podle dodané dokumentace od Škoda auto má měnit po 60 000km. Nechápu Vás co sem píšete že to auto je šunt, ale ptám se v porovnání s čím? V té době a za ty peníze, teď mám na mysli nový vůz před rokem 1997. Sám mám 1996 glx - servo, elektrika okna i zrcátka s výhřevem, klimatizaci, palubní počítač, postupné setmění vnitřního osvětlení, sluneční clony se zrcátky a osvětlením...
Teď trošku žere olej, ale s tím co už má za sebou - a i tak je to stále v normě a na emisích stále O.K.
Čao
08.03.2010 | 13:30:43 | Fanda Reagovat
Frčel jsem ve feldách 1.6 od r.96.První modely bez serva nic moc ,ale to se vyřešilo totálním omotáním kolem všeho co stálo u silnice a koupí GLX ojetiny o rok mladší.Mamka v ní drandí dodnes bez závad.Svojí vlastní starší jsem pořídil v r. 2000 a dal jsem jí řádný podvozkový a motorový kabát.Opatřil jsem jí tlumiče a brka pro špatný cesty ,tím se razantně vyřešilo naklánění v zatáčkách,dekl pod motor ,15" x 8" kola ,100koňovou úpravu od motor design Šmat ,vačka ,jednotka,filrtr,Remus,nárazníky z modelu 2000 ,trošku laku a tradá.Další feldu jsem pořídil taky 1.6 Pickupfun takový ten žlutý drahý paskvil.Pořídil jsem to za 90t a odjel z bazaru.Do kopce v lodenicích se to plazilo 130km a víc ani piču.Opět tedy proběhla 100k úprava od p.Šmata ,ale tentokrát šel podvozek od HP dolů,trošku muziky,250m kabelu do interieru,SPARCO sicnu a nejrychlejší filcka v Praze byla na světě.Byla prdel čumět na protažený ksichty majitelů všech octávek kromě 1,8t a 96 tdi,co zůstávali za mnou.Na rojezd 1,2,3 neměli šanci.Tacháč ukazoval 200 ale to byl asi brutální proměř.180 kopec nekopec to jelo ale za 16litrů.Se musím smát těm kdo tady lžou o spotřebě 6l,protože s neupravenou jsem to neudělal ani když jsem jel po dálnici 120 a vyřazoval z každého mírného kopce.
24.08.2009 | 18:51:55 | PLEŠOUN Reagovat
Rozvodovy remen
Recenzent asi netusi, k cemu je rozvodovy remen co? Tak at si nekam napise, ze v pripade poruchy rozvodoveho remenu se mu potkaji ventily s pisty a motor je v haji tak rychle, ze nejake chlazeni je nezajimave. Jinak se meni kazdych tak cca 70tisic kilometru a pohoda.
Mam Felicia 1,6 kombi v lepsi vybave, najeto pres 250tisic km a ten brzdeny vozik komplet s nakladem pres 900kg odtahne na chalupu v Krkonosich uplne v pohode.
31.05.2009 | 23:49:23 | kaacz Reagovat
Ty vole co chceš radit takovým oslům jako je autor této recenze?Pořádně si to přečti :Koroze jak svině,jízdní vlastnosti na hovno,výbava žádná ,to nevěděl když to kupoval? Snad kurva když kupuju auto tak si něco přečtu nebo se poradím! A ještě přemýšlí jestli půjde do škodárny znovu..Ale ono je to vlastně jedno,kdo si nedokáže vydělat na pořádné auto ten si nic jiného než feldu,matize nebo clio nezaslouží.
11.02.2009 | 21:35:18 | anonym Reagovat
pro nepovim
plne souhlasim s osobou NEPOVIM..je to tady akorat samej chytrolin a pritom maj sami hovno..tahle stranka je horsi a horsi sem pise snad uz kazdej debil....ale normalni nazory nebo rady nikde ...pro ty ostatni JDETE SE VYSRAT DEBILOVE
11.02.2009 | 21:06:35 | jindra Reagovat
Felicie je jedno z nejhorších aut co kdy jezdilo.Prosím vás řekněte mě jednu jedinou výhodu jakou ten křáp má!!!Byla drahá,poruchová,rezaví jako svině,žere stejně tak,jízdní vlastnosti sotva průměrné, o pohodlí nemůže být řeč.Jediná výhoda je dostatek dílů díky vrakáčům a zlodějům.Když si vzpomenu že se našlo plno trotlů co za to dávali 300000kč tak se jim musím smát.
11.02.2009 | 20:40:46 | anonym Reagovat
RE: jedno z nejhorších aut
Hochu mě to tak připadá, že tě někdo svezl ve Felicii na zadní sedačce, běžně šlapeš pěšky nebo jezdíš MHD a teď děláš před ostatníma chytrolína. Nepapouškuj tady nějaká vyčtená moudra. Kdyby jsi měl osobní zkušenosti s tímto autem nemůžeš tohle zkrátka napsat. Chtěl byl vidět, které nové auto vydrží to co letitá Felina. A na ty naše krásné cesty je to až moc dobrý vozík.
26.11.2011 | 13:20:37 | Janome | 213.155.252.* Reagovat
Jindrovi
Samozřejmě spotřebu máš normální. 6 litrů jsou kecy. Jinak žasnu, co se tady po všech recenzích pohybuje vylízanejch agresivních pitomců. To nejsou recenze, to je nová adrenalinová hra "naser bližního svého". Já už bych sem recenzi v životě nenapsal. proč taky? Aby se potom na můj úkor bavila hrstka puberťáků s kšiltovkama, jebákama na ksichtě a vytahanejma kalhotama ?
11.02.2009 | 20:26:31 | Nepovím Reagovat
Tak dobře Jindro,dám Ti radu. Kup si jiné,pořádné auto a toho rezavého shnilého sráče zavez na vrakáč.
11.02.2009 | 20:11:40 | anonym Reagovat
lindauerjazz
Výztuž mezi předními tlumiči není proti naklánění (na to je stabilizátor).
11.02.2009 | 18:58:09 | Standa Reagovat
pro anonyma
kdyz mas blby keci tak se aspon podepis blbecku na ptal jsem se na neco jinyho
11.02.2009 | 18:44:23 | jindra Reagovat
Ty jsi v pořádku,ale auto je na hovno.
11.02.2009 | 18:39:09 | anonym Reagovat
ja vas nechapu
muze mi nekdo rict jak mam jezdit za tech 6 litru jak porad vsichni pisou...ja a hromada mejch znamejch mame felicii maximalni spokojenost..ale s tou spotrebou nemuzu souhlasit na couracky je problem se dostat pod 8 litru a muzu jezdit jak chci tak by jste mi mohly mozna poradit....¨po technicky strance jsem absolutne v poradku...tak davejte rady jsem zvedavej
11.02.2009 | 18:34:36 | jindra Reagovat
RE: ja vas nechapu
S Felicii 1.6 mám dobré zkušenosti mám ji 6.rokem.Jediný problém byl se škrtící klapkou. Spotřeba podle toho kde člověk jezdí.V domácím prostředí jestli v létě nebo v zimě 7-9l ale když jsem jel přes naší republiku nebo Slovensko, Polsko do Chorvatska tak spotřeba klesla pod 6l. Auto se dobře prohřeje a jede a jede lehčeji. Náhradní díly za pár korun. Myslím si ale že nejvíce záleží na hlavní současti a to mezi sedačkou a pedály. To platí u všech automobilů.
30.12.2011 | 21:02:36 | | 188.175.10.* Reagovat
RE: ja vas nechapu
Tak po technické stránce to není špatný auto , vydrží toho dost.Ale to je tak vše:)
30.12.2011 | 22:53:12 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Felicia 1.6
Ja mám 1,6 a nemôžem povedať zlé slovo.Prešla pár opravami ale nič hrozne (kufor, blatníky, remen) a ťahá ako drak, spotreba okolo 6l/100km.Do kopca plne naložená nemá problém ešte predbiehať na 4.Keď sa človek stará tak to ide.Na to že má už 240000 tak na motore to ani nevidno.
11.02.2009 | 17:00:04 | Reagovat
prasklé????
Jsem překvapený,protože mám 1.3LX r.v.96 najeto180000km,motor vše původní,spojka ještě vydrží,mimo jsem vyměnil tlumiče všechn.Nemusím popsat,ale 1.6 je prosto od VW,myslel jsem lepší než 1.3.Tak jsem se mylil.Všem přeju hodně štěstí bez poruch a bez havarií.Zdar
16.01.2009 | 15:24:36 | Reagovat
RE: stabilita
Je fakt, že se feliny dost nakláněj v zatáčkách. Snadno to vyřeší výstuž na přední tlumiče, na zadní je to zbytečný, já to tak mam nahne se mi tak o cenťák, ale ve vyšších rychlostech pomohou opravdu jen pevné nervy... Nerovnosti na dálnicích jsou průser, to pak plave jak ryba
31.12.2008 | 02:16:53 | Jazz Reagovat
Zkušenost s felicii 1,6
Mám 1,6 kombi z roku 97, najeto 200000 a že bych měl nejak vysoké provozní náklady mi nepřijde opravf bylo jen pár: tlumiče, přední ramena,a několik výfuků :-) a teď mě čeká spojka a silentbloky.Trochu rezne ale nic hrozného.Jízdní vlastnosti ujdou, ale na závodění to neni. Tohle auto mužu jen chválit....ale asi záleží na jaké auto člověk narazí.
21.01.2007 | 16:17:12 | Honzik Reagovat
Škoda Felicia 1.6
Musim řict že motor 1.6 ve felicii je dobrej.Silnější než 1.3,v kopcích dobře táhne,ale akcelerace nic moc.Vim co řikam otec měl 1.6 Combi z roku 00 nebo 01.V nejlepší výbavě klimatizace,kožený sedadla,vyhřívaný sedadla,el.okna + zrcátka atd.Jakmile počítadlo ujetejch kilometrů přeskočilo 100 000km, tak auto začalo doslova začalo trhat asfalt a zapískali jí kola i na trojku.Taky tomu nevěřil a konzultoval to z ostatníma majitelema 1.6 a řekli totéž.
19.01.2007 | 15:30:17 | Kuba Reagovat
"moderna" 1,6
To michajel:No tříložiskovej motor s OHV rozvodem sice neni výkřik nejmodernější techniky, zato je ale celohliníkovej (což je dost moderní-mimochodem) a má solidní výkon.Kecy typu "konstrukčně vychází ještě z 1000MB"nemůžou obstát, z jaký doby si myslíš že pochází VW 1,6 ??? řek bych že z golfu 1.Ale je pravda že páni z VW měli i jiný esa v rukávu, mohli tam dát třeba 1,8 55kW, kterej dávali do golfu 3 a venta ještě okolo roku 96, ale to je vlastně extrémě moderní motor protože má rozvod OHC a 5 ložisek...
14.10.2006 | 16:36:51 | AntiVw Reagovat
Radsi Lagunu
Za ty prachy radsi lagunu:-)
10.10.2006 | 18:15:31 | Reagovat
To že je lepší bylo myšleno nejspíš tím, že 1,3 je lehčí, nezatěžuje tolik nápravu a dynamika na ten obsah je sůušná. 1,6 má drahý provoz (díly, nutnost výměny rozvodů, povinné ručení). Přečti si všudemožně recenze a dočteš se že doporučujou všude nejvíc 1,3MPI. Jezdím s 1,3MPI a fičí skoro 170km/h-je to kombi, bez úprav a byla s plným kufrem :-)
31.08.2006 | 21:26:12 | Milhaus Reagovat
Konstrukcia motora
Co si tym myslel, ze 1,3 je lepsia lebo 1,6 ma zastaralu konstrukciu? Ta tvoja ´´moderna´´ 1,3 s rozvodom OHV konstrukcne pochadza este z cias Skody 1000.
28.08.2006 | 20:40:17 | michajel Reagovat
felicia
lepsi sou 1,3
1,6 totiz maj starou konstrukci motoru, predchozi VW a opravy atd sou drazsi oproti 1,3!
24.08.2006 | 21:49:06 | majdalf Reagovat
Já nevim co proti feliciím máte.Je to dobrý auto.Máma měla Felicii 1.3 Sport - Line a totálně ji zrušila a já jel s ní.
10.07.2006 | 18:45:16 | kuba Reagovat
Podvozek
Najezdil jsem s tím 110000 a Audi jsem kočíroval taky-to se bohužel asi u Audi nepovedlo.Ty dvě auta se nedají srovnat co do jízdních vlastností.Audi bylo mého šéfa a zjistil jsem ,že tyto drahá auta se super jízdními vlastnostmi jsou pro blby,kteří si zatáček všímají na poslední chvíli a neumí moc jezdit-jinak by byli dááávno v příkopu.
08.06.2006 | 14:39:34 | Milan Reagovat
audi
A nemáš tam náhodou z tý audiny i quattro?
28.02.2006 | 13:40:41 | antiVW Reagovat
podvozek
Si panove zajdete kamkoliv do servisu a zjistite co tam vlastne je:)
A nevim kde si vzal ze ma spatny jizdni vlastnosti. Tos s ni asi moc nenajezdil. Ted mam jeste druhy auto ktery ma 1,4 75kW a 1,6 ma porad lepsi vlastnosti co by do tahu a zrychleni.
10.01.2006 | 16:49:40 | Blade Reagovat
Podvozek z audi me taky dostal, jedina vec snad byla torzni vystuha, ale nevim.
01.12.2005 | 23:42:06 | logins Reagovat
1,6-SHIT
1,6 má špatný jízdní vlastnosti protože má těžkej litinovej motor z golfu, nevim kde ho němci vyhrabali, asi z ňákýho traktoru .
30.10.2005 | 21:48:46 | antiVW Reagovat
No ta koroze 5-tych dveri je opravdu u vsech Felicii.
Ja mam Combi1,6 od prvnich kilometru a nemuzu si na ni stezovat. Ano opravdu jedine co jsem musel menit byla skrtici klapka, ktera stoji 10000Kc (nova).
Pokud se dodrzuji lhuty pro vymenu oleju, rozvodu, atd. nikdy se nemuze stat ze by se cokoliv zadrelo!
S tim podvozkem se pletes, vsechny 1,6 meli podvozky Audi!
11.10.2005 | 19:56:19 | Blade Reagovat
Myslím, že ta koroze 5. dveří není jen devizou 1.6!
23.08.2005 | 18:14:33 | Golfis Reagovat
škoda auto, škoda peněz...
23.08.2005 | 15:30:54 | Blbec 2 Reagovat
RE:
vsetky komentare a nazory sou zaujimave ja si jenom myslim ze musis mit na auto stesti a jezdit jako clovek.
26.10.2014 | 20:18:59 | felda | 85.207.213.* Reagovat