Rok výroby:1994Typ motoru:1.3 MPIStav km při koupi:62 000 kmStav km nyní:133 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:25. 1. 2005
guma do stěráčů předních 2ks guma na pedal 2ks gumičky do stěračů gumičky do stěračů silikonové 3ks
hlava motoru sežrána od fridexu, spínací čidla ventilátoru a termostatu, chladící kapalina, 1. Nádržka na chladící kapalinu
kohout topení
kovová hadice na přívod tepl. vzduchu
kryt řadící páky z koženky
mřížka na haubnu
napěťový regulátor alternátoru + nový přívod" + " od alternatoru k AKU
nové svíčky a vyčištění rozdělovače
nový klínový řemen
oprava prosedlé sedačky řidiče oprava střešního okna, nové výstelky, tmel
sdružený přepínač levý - nový
sklo do předního L reflektoru
stěrače (R 100,- , L 185,-)
světlo do interiéru - strop
tlačítko na vypínač ohřevu zad. skla tlačítko na vypínač před. a zad. mlh. světlo tlačítko na vypínač vyst. světel tlačítko na vypínač výstražná světla
trysky ostřikovače př. skla 2ks tyče s kloubama k předním kolům l+r
výfuk 3. Díl výfuk 4. Díl
výměna gumiček předních stěračů výměna manžet předních poloos výměna motorku zadního stěrače výměna natržené gumy základny držáku vzduch. filtru na vrchu desky potrubí motoru vymena prednich brzdovych kotoucu výměna radiátoru topení s kohoutem výměna těsnění kohoutu topení výměna uklepané šaltpáky vzpěry na 5. dveře vzpěry na 5. dveře 2ks
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při základní dokoupené výbavé jako např.:
- Pneu Michelin + geometrie - rozpěrná tyč do motoru - poctivy nástřik spodku a dutin - pravidelně olej do motoru castrol, převodovky a filtr olej a vzduch, neexistuje jine omezeni nez 90km/h při jízdě na komunikacích 2.,3.,4. třídy při obsazení 2 osoby.
Na dálnici není problém při stejném obsazení kromě větších kopců na D1 držet 140km/h. Pro bezpečnost řízení je nutné se přizpůsobit řízení vozidla se slabým (40kw) motorem bez ABS, EDS, aj. el. systému a je vše v pohodě, vč. jízdy po polních cestách a na sněhu.
Velká je však citlivost na boční vítr.
Obrovské možnosti nákladu a převozu předmětů. Ve spojení s přívěsným vozíkem máte stěhovák. Rozhodně více místa než ve Fabii.
Při pravidelném servisu nejsou problémy či překvapení. Drkotání interieru je však poplatné "škodovkám" s obvyklou radou: "Pusťte si víc nahlas rádio!" ...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Forman
1,3 MPI ?
Tak to je trošku úlet, tenhle forman má samozřejmě pouze jednobodový vstřik (1,3i)
07.12.2005 | 23:15:44 | Riccardo Reagovat