Rok výroby:1997Typ motoru:1800Stav km při koupi:49 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?28 měsícůPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:23. 6. 2006
Předchozí auto:Škoda 120 Škoda Felicia Škoda Fabia
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
S poruchami se vztekám už od začátku.
- měsíc po nákupu jsem zjistil, že nejde klimatizace (prasklý chladič) - Škoda servis si řekl 20.000.
- hned od počátku problém s výfukem - do teď pořádně nevyřešeno, když nastartuju studené, jako bych nastartoval WRCčko (střední díl je podruhé behěm 2 let nový, zadní díl je starý rok)
- při použití kol 205/60 místo 195/65 při brzdění hází volant
- nejdou otevřít pravé zadní dveře zvenku
- vyletěla svíčka z hlavy - hlava musela dolu a lisovalo se do ní nové pouzdro na svíčku
- odešla váha vzduchu
- odešla lambda-sonda
- zjistil jsem, že místo katalyzátoru byla prázdná baňka
- musel jsem vyměnit vzpěry 5. dveří
- upadl kryt pod motorem
- měnilo se čidlo teploty vody
- teď neco mlátí v přední nápravě
- blbne elektronika stahování okýnek - stáhnout přední jen o kus už v podstatě nejde, musím promáčknout spínač úplně a okýnko pak zastavit pohybem spínače na druhou stranu
- ... a další maličkosti
Hodnocení a zkušenosti s autem
Octávka jede pěkně ve vyšších otáčkách, což vzhledem ke zpřevodování (na 5ku 3.000 ot = 100 km/h) je skoro stále, od spoda je to ale horší na 100koňová 1.6ka.
Spotřeba dle stylu jízdy. Nechá se jezdit pod 8, ale jelikož motor nutí jezdit na vyšší otáčky, tak spotřeba přes 10 není žádný problém.
Jízdní vlastnosti - žádný zázrak, je to takový rozhoupaný, neposlušný, nepřesný (Fabie je proti tomu jak kus železa oproti kusu želatiny).
Kdyz si ted, po 6 letech jezdeni s Accordama, Passatem, Ceedem a Superbem ctu tuhle recenzi, napsal bych ji jinak...
Ano, to auto melo behem 100.000 km spousty problemu, kdy vetsina z nich stala v nakladech 1 az 3 tisice korun. Drazsi byla oprava hlavy (asi 5.000) a vyfuk (v te dobe asi 5.000, dnesk vyjde levneji).
Pul roku po-te, co jsem tuhle vec napsal mi byla Octavka zborena - protijedouci auto mi nedalo prednost a byl cas bilancovat CNP (celkove naklady provozu). A svete div se - nebylo to tak hrozny. Kdyz vezmu, ze gumy 195/65 byly z tech levnejsich, oprav bylo vic a pomerne levnych, tak presto, ze jich bylo dost, vyslo celkove cislo nakladu na kilometr docela dobre. a) ztrata hodnoty - po bouracce jsem prodal vrak + dostal penize = celkem 105.000, v nakupu s LPG to stalo 250.000 - celkem cca. 1,20 Kc/km. Na tu dobu (zduraznuji NA TU DOBU to nebylo tak hrozny, dneska by to byl podprumer). b) servis = celkem to stalo na opravach 25.000 Kc = 0.20 Kc / km c) udrzba (servisky, kola, oleje, filtry, desticky, kotouce) = 0.60 Kc / km c) spotreba byla kolem 13litru LPG = v te dobe tedy kolem 1.50/km
Celkem me kazdy kilometr vysel na 3.50 Kc ------------------------------------------
A kdyz pisu s odstupem casu... PASAAT 1.9 TDi vysel draz Honda Accord 2.0i VTEC LPG r.v. 1999 vysla podobne (vic zrala, min zavad, ale drazsi) Kia Ceed 1.6 CRDi vysla draz Honda Accord 2.0i tourer VTEC LPG r.v. 2003 vysla vyrazne draz (stejne zavad, vyrazne drazsi opravy) Skoda Superb 2.8 V6 LPG po dlouhe dobe vychazi LEVNEJI (zadne zavady) !!! Presto, ze cena plynu neni jak driv kolem 13 korun, ale kolem 17ti !!! Ale Pravda - se superbem mam zatim najeto jen 43.000 km - na zaverecne uctovani je brzo.
PS: hergot fix - opakuji, videl jsem servisni knizku, faktury za opravy, jezdilo to do jednoho servisu... Vsechno proste sedelo a to auto melo ve veku 6.5 let najeto skutecne jen 49.000 km (manik mel vedle toho sluzebni Fabii od roku 2000). Dneska bych do ty Octavky klidne sel zase (ale verze s turbem), po nakupu vzal 20ku, nechal udelat rozvody, vahu apod, brzdy, cepy apod... A mel bych klid. Na dalsich 100.000 km.
Tak pánové než sem budete psát nějaký bludy.....mám tento vůz 1.8 92kw AGN je to SLX se šíbrem se všim vyhřívaný sedáky nezávislý topení atd atd ..klima prostě všechno co se tam tenkrát dalo dát jinak jsem vyměnil od všech brzd po filtry po oleje po kdovíco co tam nebylo opravil klima (vysoušeč) zámky stahovačky prostě to uto se rozpadá pod rukama !!!!!!! Jediný co jakž takž dělá radost je ten motor už jsem dělal i rozvody na 180tácech když sem to koupil mělo to snad 132...ale ...kdoví je to 98smička má komplet servisku říkal jsem si to bude dobrý je to něměc....starýho vola!!!!! 75 stála 50 jsem do ní dal už ne.....
Jen díky tomu,že mi vyhovuje víc Frantík a né Vw???Reagoval jsem pouze na tvůj koment.Ono když budeš denně opravovat Vw,tak se ti taky znechutí.Ono v Autostylu apod. asi není pracovní náplní prší.
pro oba:To je vy blbci taky musíte umět opravit.Je jasný,že se budou s.r.á.t.,když se do toho začne vrtat kdejakej lojza. Já mam R19 a bez problémů. Z Vw koncernu bych si pořídil pouze octavku první generace v TDi,jinak mi nesmí němec přez práh garáže.
Mým názorem je to, že nejspíše záleží na kusu. Rovněž mám shodnou Octávku r.v.98, najetých necelých 168 000 km a nemůžu si stěžovat. Na tachu mám nastavenou "momentálku" a rozhodně záleží na "váze" nohy. Jezdím nejvíc po Praze a průměrnou spotřebu mám defacto totožnou s předcházejícími vozy (Favorit, Sierra 2,0i nebo Mondeo I 2,0i/100kW). Když je někdo "závodník", nesmí se divit spotřebě - zkrátka záleží na stylu jízdy a Octávka není sporťák, i když "lítat" umí vážně pěkně. Jinak je mi líto dotyčného, co si myslí že má 92kW s turbem... Turbíčka se montovaly do 110kWovek. Buď neví, co to vlasně má, nebo si naběhl na nějakou "levačku"... A co se týká závad - jak jsem již uvedl mám r.v.98, kastle jako nová, motor běhá jak o život a všechny agregáty 100% funkční - záleží na štěstí při koupi.
rozhodne je octavia spolehliva mam 1.8 20v bez turba nacipovanou na 105kw a nemuzu si stezovat žabožroutský auto bych si do baraku nepustil a ilala uz vubec taky ty ty auta opravuju tak vim o cem mlivim VW CONCERN IS BEST
Nevím, zdá se, že Citroen, Fiat, Peugeot, Renault, Škoda a další jsou co do spolehlivosti stejná kategorie - tzn. nevyrovnaná kvalita. A japonci vyrobení v Evropě se na ně už také mohutně dotahují.
CHA-------itala a francouze------hodně štěstí. Možná se v tom pohodlně jezdí,ale my co je opravujem---by sme je nechtěli ani zadarmo!!! Octávce se hned tak něco nevyrovná!
Dyť to žere jako kráva! Proč živit takovej hnusnej starej pekáč, když za stejnou spotřebu i cenu můžu machrovat s mnohem hezčím a atraktivnějším autem! Třeba francouzským, italským, švédským, nebo americkým.
No tak stím souhlasím----tato octávka musela mít najeto mnohem víc. Já mám taky 1.8 20v 92kw----pravda trošku jsem ji překopal a zvedl výkon,ale bral bych ji znova----všema deseti. A kdybych měl s octávkou srovnávat fábii---tak fabije je mala motokára. jediná její výhoda je váha. Nevím jak bych fábii udržel ve 200 km za h.
Hmmm hodně jetá a tacháááčově smotaná mr*ka... serviska se dá taky přepsat.. Už jen že to mělo vymlácenej kat tak to nemohlo mít najeto tak málo.. a 92kw je bez turba ani nevíte co máte pod kapotou a píšete to sem :-D
panove mam octavii 1.8 20v 92kw r.v.98 v turbu a nemuzu si stezovat klidne bych si ji koupil znova ale mozna jsem koupil jen dobrej kus ale je to parada.
ja mam 2.0 85kw...pri 100vke toci 2200otacok a priemerna spotreba 8 litrov.... urcite je rychlejsi a vhodnejsi na bezne pouzivanie ako 1.8 20v pretoze taha odspodu a je maximalne spolahlivy-.... najlepsi motor v pomere cena/vykon aky som mal a budem mat...a tocim ho neustale do cerveneho a proste ide stale....
Tak ti povím že asi nejsi jedinej kterýmu tahle verze koktávky dělá paseku. Rodiče od mojí přítulky mají taky tuhle koktávku, maji to od nějakýho známýho asi za 95 000 kč je to prej r.v.2001 ale já bych spíš tipl že tak 98,možná 99 má to ještě starou masku a tu obludnou palubku a najeto 278 000km. Od doby co to koupily, tak je to jedna závada za druhou, né že by auto nebylo schopný jízdy, ale i tak je toho dost. Nefunkční klima,zlobí el.stahování všech 4 oken, chvilu svítí a pak nesvítí přístrojovka, nebo svítí jen tlačítka na palubce a při akceleraci je slyšet takovej hrčivej zvuk od podlahy, takže možná drnčí výfuk a nebo to jde z převodovky. Jinak spotřebu to má něco přes 8, ale ty otáčky! při stove už to motá 3000otáček. To já si taky koupil od známýho auto a to solidně vymazlený fáčko za 20 000,- bez jakékoliv koroze, garážovaný, najeto 145000km (teď nějakejch 157000) a spousta věcí na tom byla dělaná, takže sem nemusel po koupi hned dělat brzdy,tlumiče,dutiny a podobný ptákoviny za ty dva roky co to mám bez jediné závady, liju akorát benzín a olej no a v provozu se to taky neztratí, je to karbec a vcelku živej, po dálnici to taky umí jet 160 (jede max 170) ale to už je opravdu na doraz jinak spotřebu mám dlouhodobě 7,3
Kdyz si nekdo koupi bouracku se stocenym tachem tak at pak pise recenzi na sebe a ne na to auto!!! Jinak s motorem souhlasim, ale ty jizdni vlastnosti tak spatny nejsou.
Ma to servisni knizku, asi 15 faktur z ruznych vymen oleju, oprav, dokonce i FA z ty bouracky (cena opravy vcetne lakovani blatniku, vika motoru a vnitrku u motoru - v Auto Jarov motoru - 38.000 takova rana to zase nebyla) - takze naivita asi ne panove... Co se tyce opravy klimosky - rekl jsem, ze si Skoda servis rekl 20.000, ne, ze jsem to za tu cenu nechal opravit.
Musím se připojit k předcházejícímu diskutujícímu. Za 7 let 49000Km tomu může věřit jen diletant. Dále motor 1,8 nejhorší motor koncernu VW. Byl to hodně špatný kup. Jen by mě zajímala pořizovací cena.
Samej chytrolín. Nechápu proč by měl každý najet za rok desetitisíce kilometrů. Třeba já jezdím denně do práce. Tam i zpět celkem 10 km.Mimo cest do práce najezdím mesíčně do 200km-nákupy+návštěva rodičů. Tak počítejte. A je hromadu lidí,kteří nejezdí denně.
30.09.2014 | 18:33:43 | REKI
| 90.178.69.*Reagovat
Myslím, že jste dobře naletěl.
To auto určitě nemělo 49000km a pokud ano je to doložitelné serv. knížkou? Dále motor 1.8 je asi to nejhorši co Škodovka vyrobila, je použitelný jedině s turbem. Dále, chladič klimy od AutoKelly stojí 3500,- s DPH, takže je vaše blbost nechat opravovat ža 20tis., Navíc to auto zřejmě nekdo velmi dobře zrušil, opravil a prodal a teď si mne ruce. To klepání je buď špatné disky ( s jinými disky to nedělá) nebo kotouče nebo náprava.
ale zda sa mi to rovnako ako kolega poznamenal.. bud burane alebo tzv firemne auto.. o tie sa nik nestara.. to sklbanie napravou pri brzdeni je hodne podozrela vec.. povedal by som ze skusobna jazda sa vzdy oplati a netreba pri nej auto moc setrit.. pri nej si mohol zistit minimalne 2 z popisovanych chyb..
Podle vlastní zkušenosti bych se vás nejprve zeptal, jste si jistý že auto mělo najeto těch 49000km, jste si jistý že auto nebylo bourané na zadní část???? Podle toho co popisujete, tipoval bych spíš na ojetou bouračku se stočeným tachem.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
S odstupem 6 let...
Kdyz si ted, po 6 letech jezdeni s Accordama, Passatem, Ceedem a Superbem ctu tuhle recenzi, napsal bych ji jinak...
Ano, to auto melo behem 100.000 km spousty problemu, kdy vetsina z nich stala v nakladech 1 az 3 tisice korun. Drazsi byla oprava hlavy (asi 5.000) a vyfuk (v te dobe asi 5.000, dnesk vyjde levneji).
Pul roku po-te, co jsem tuhle vec napsal mi byla Octavka zborena - protijedouci auto mi nedalo prednost a byl cas bilancovat CNP (celkove naklady provozu). A svete div se - nebylo to tak hrozny.
Kdyz vezmu, ze gumy 195/65 byly z tech levnejsich, oprav bylo vic a pomerne levnych, tak presto, ze jich bylo dost, vyslo celkove cislo nakladu na kilometr docela dobre.
a) ztrata hodnoty - po bouracce jsem prodal vrak + dostal penize = celkem 105.000, v nakupu s LPG to stalo 250.000 - celkem cca. 1,20 Kc/km. Na tu dobu (zduraznuji NA TU DOBU to nebylo tak hrozny, dneska by to byl podprumer).
b) servis = celkem to stalo na opravach 25.000 Kc = 0.20 Kc / km
c) udrzba (servisky, kola, oleje, filtry, desticky, kotouce) = 0.60 Kc / km
c) spotreba byla kolem 13litru LPG = v te dobe tedy kolem 1.50/km
Celkem me kazdy kilometr vysel na 3.50 Kc
------------------------------------------
A kdyz pisu s odstupem casu...
PASAAT 1.9 TDi vysel draz
Honda Accord 2.0i VTEC LPG r.v. 1999 vysla podobne (vic zrala, min zavad, ale drazsi)
Kia Ceed 1.6 CRDi vysla draz
Honda Accord 2.0i tourer VTEC LPG r.v. 2003 vysla vyrazne draz (stejne zavad, vyrazne drazsi opravy)
Skoda Superb 2.8 V6 LPG po dlouhe dobe vychazi LEVNEJI (zadne zavady) !!! Presto, ze cena plynu neni jak driv kolem 13 korun, ale kolem 17ti !!! Ale Pravda - se superbem mam zatim najeto jen 43.000 km - na zaverecne uctovani je brzo.
PS: hergot fix - opakuji, videl jsem servisni knizku, faktury za opravy, jezdilo to do jednoho servisu... Vsechno proste sedelo a to auto melo ve veku 6.5 let najeto skutecne jen 49.000 km (manik mel vedle toho sluzebni Fabii od roku 2000).
Dneska bych do ty Octavky klidne sel zase (ale verze s turbem), po nakupu vzal 20ku, nechal udelat rozvody, vahu apod, brzdy, cepy apod... A mel bych klid. Na dalsich 100.000 km.
12.08.2013 | 23:38:39 | CMK | 84.242.119.* Reagovat
No
Tak pánové než sem budete psát nějaký bludy.....mám tento vůz 1.8 92kw AGN je to SLX se šíbrem se všim vyhřívaný sedáky nezávislý topení atd atd ..klima prostě všechno co se tam tenkrát dalo dát jinak jsem vyměnil od všech brzd po filtry po oleje po kdovíco co tam nebylo opravil klima (vysoušeč) zámky stahovačky prostě to uto se rozpadá pod rukama !!!!!!! Jediný co jakž takž dělá radost je ten motor už jsem dělal i rozvody na 180tácech když sem to koupil mělo to snad 132...ale ...kdoví je to 98smička má komplet servisku říkal jsem si to bude dobrý je to něměc....starýho vola!!!!! 75 stála 50 jsem do ní dal už ne.....
07.06.2013 | 17:15:05 | demoniac | 89.102.123.* Reagovat
Anonym
Jen díky tomu,že mi vyhovuje víc Frantík a né Vw???Reagoval jsem pouze na tvůj koment.Ono když budeš denně opravovat Vw,tak se ti taky znechutí.Ono v Autostylu apod. asi není pracovní náplní prší.
29.04.2011 | 20:11:09 | Hamby Reagovat
A nejsi náhodou blbec právě ty?Soudě podle auta tomu tak bude.
25.04.2011 | 12:39:35 | Reagovat
Anonym
pro oba:To je vy blbci taky musíte umět opravit.Je jasný,že se budou s.r.á.t.,když se do toho začne vrtat kdejakej lojza.
Já mam R19 a bez problémů.
Z Vw koncernu bych si pořídil pouze octavku první generace v TDi,jinak mi nesmí němec přez práh garáže.
25.04.2011 | 09:36:18 | Hamby Reagovat
Škoda OCTAVIA 1.8 20V 92kW.
Mým názorem je to, že nejspíše záleží na kusu. Rovněž mám shodnou Octávku r.v.98, najetých necelých 168 000 km a nemůžu si stěžovat. Na tachu mám nastavenou "momentálku" a rozhodně záleží na "váze" nohy. Jezdím nejvíc po Praze a průměrnou spotřebu mám defacto totožnou s předcházejícími vozy (Favorit, Sierra 2,0i nebo Mondeo I 2,0i/100kW). Když je někdo "závodník", nesmí se divit spotřebě - zkrátka záleží na stylu jízdy a Octávka není sporťák, i když "lítat" umí vážně pěkně. Jinak je mi líto dotyčného, co si myslí že má 92kW s turbem... Turbíčka se montovaly do 110kWovek. Buď neví, co to vlasně má, nebo si naběhl na nějakou "levačku"... A co se týká závad - jak jsem již uvedl mám r.v.98, kastle jako nová, motor běhá jak o život a všechny agregáty 100% funkční - záleží na štěstí při koupi.
28.12.2010 | 13:55:03 | mikes.68 Reagovat
skoda best
rozhodne je octavia spolehliva mam 1.8 20v bez turba nacipovanou na 105kw a nemuzu si stezovat žabožroutský auto bych si do baraku nepustil a ilala uz vubec taky ty ty auta opravuju tak vim o cem mlivim VW CONCERN IS BEST
03.11.2010 | 20:59:07 | Reagovat
Nevím, zdá se, že Citroen, Fiat, Peugeot, Renault, Škoda a další jsou co do spolehlivosti stejná kategorie - tzn. nevyrovnaná kvalita. A japonci vyrobení v Evropě se na ně už také mohutně dotahují.
02.12.2009 | 14:37:09 | Itall Reagovat
CHA-------itala a francouze------hodně štěstí. Možná se v tom pohodlně jezdí,ale my co je opravujem---by sme je nechtěli ani zadarmo!!!
Octávce se hned tak něco nevyrovná!
02.12.2009 | 14:18:40 | Reagovat
Jestli má toto superauto najeto za 7 let necelých 50 000, tak já jsem supeman. Mám minivůz 1,0 a 52 000 jsem najel za 3 roky!
24.11.2009 | 20:59:12 | Reagovat
Dyť to žere jako kráva! Proč živit takovej hnusnej starej pekáč, když za stejnou spotřebu i cenu můžu machrovat s mnohem hezčím a atraktivnějším autem! Třeba francouzským, italským, švédským, nebo americkým.
24.11.2009 | 20:56:58 | Reagovat
Ja mam oktavku 1,8 20 v a niesu z nov ziadne problemy. Asi nemaš vzťah k takemu super autu, kup si škodu 120.
24.11.2009 | 20:41:39 | banan Reagovat
No tak stím souhlasím----tato octávka musela mít najeto mnohem víc. Já mám taky 1.8 20v 92kw----pravda trošku jsem ji překopal a zvedl výkon,ale bral bych ji znova----všema deseti. A kdybych měl s octávkou srovnávat fábii---tak fabije je mala motokára. jediná její výhoda je váha. Nevím jak bych fábii udržel ve 200 km za h.
29.09.2009 | 13:32:38 | kubista Reagovat
Hmmm hodně jetá a tacháááčově smotaná mr*ka... serviska se dá taky přepsat.. Už jen že to mělo vymlácenej kat tak to nemohlo mít najeto tak málo.. a 92kw je bez turba ani nevíte co máte pod kapotou a píšete to sem :-D
21.05.2009 | 19:56:57 | Reagovat
1,8 20V 92kW v turbu??Nesmysl..92kW má hladkej..Turbo má 110kW
03.01.2009 | 14:32:12 | Reagovat
kara
panove mam octavii 1.8 20v 92kw r.v.98 v turbu a nemuzu si stezovat klidne bych si ji koupil znova ale mozna jsem koupil jen dobrej kus ale je to parada.
03.01.2009 | 14:22:48 | Reagovat
ja mam 2.0 85kw...pri 100vke toci 2200otacok a priemerna spotreba 8 litrov.... urcite je rychlejsi a vhodnejsi na bezne pouzivanie ako 1.8 20v pretoze taha odspodu a je maximalne spolahlivy-.... najlepsi motor v pomere cena/vykon aky som mal a budem mat...a tocim ho neustale do cerveneho a proste ide stale....
30.10.2008 | 15:39:38 | Reagovat
Tak ti povím že asi nejsi jedinej kterýmu tahle verze koktávky dělá paseku. Rodiče od mojí přítulky mají taky tuhle koktávku, maji to od nějakýho známýho asi za 95 000 kč je to prej r.v.2001 ale já bych spíš tipl že tak 98,možná 99 má to ještě starou masku a tu obludnou palubku a najeto 278 000km. Od doby co to koupily, tak je to jedna závada za druhou, né že by auto nebylo schopný jízdy, ale i tak je toho dost. Nefunkční klima,zlobí el.stahování všech 4 oken, chvilu svítí a pak nesvítí přístrojovka, nebo svítí jen tlačítka na palubce a při akceleraci je slyšet takovej hrčivej zvuk od podlahy, takže možná drnčí výfuk a nebo to jde z převodovky.
Jinak spotřebu to má něco přes 8, ale ty otáčky! při stove už to motá 3000otáček.
To já si taky koupil od známýho auto a to solidně vymazlený fáčko za 20 000,- bez jakékoliv koroze, garážovaný, najeto 145000km (teď nějakejch 157000) a spousta věcí na tom byla dělaná, takže sem nemusel po koupi hned dělat brzdy,tlumiče,dutiny a podobný ptákoviny za ty dva roky co to mám bez jediné závady, liju akorát benzín a olej no a v provozu se to taky neztratí, je to karbec a vcelku živej, po dálnici to taky umí jet 160 (jede max 170) ale to už je opravdu na doraz jinak spotřebu mám dlouhodobě 7,3
takže asi není známej jako známej:-)
30.10.2008 | 14:38:11 | Reagovat
ale no tak
Kdyz si nekdo koupi bouracku se stocenym tachem tak at pak pise recenzi na sebe a ne na to auto!!!
Jinak s motorem souhlasim, ale ty jizdni vlastnosti tak spatny nejsou.
03.01.2007 | 22:00:04 | reihensechszylinder Reagovat
Diletant? Naivita?
Ma to servisni knizku, asi 15 faktur z ruznych vymen oleju, oprav, dokonce i FA z ty bouracky (cena opravy vcetne lakovani blatniku, vika motoru a vnitrku u motoru - v Auto Jarov motoru - 38.000 takova rana to zase nebyla) - takze naivita asi ne panove...
Co se tyce opravy klimosky - rekl jsem, ze si Skoda servis rekl 20.000, ne, ze jsem to za tu cenu nechal opravit.
28.08.2006 | 11:27:25 | Cmk Reagovat
naivita
Musím se připojit k předcházejícímu diskutujícímu. Za 7 let 49000Km tomu může věřit jen diletant. Dále motor 1,8 nejhorší motor koncernu VW. Byl to hodně špatný kup. Jen by mě zajímala pořizovací cena.
17.08.2006 | 09:35:41 | Ami Reagovat
RE: naivita
Samej chytrolín. Nechápu proč by měl každý najet za rok desetitisíce kilometrů. Třeba já jezdím denně do práce. Tam i zpět celkem 10 km.Mimo cest do práce najezdím mesíčně do 200km-nákupy+návštěva rodičů. Tak počítejte. A je hromadu lidí,kteří nejezdí denně.
30.09.2014 | 18:33:43 | REKI | 90.178.69.* Reagovat
Myslím, že jste dobře naletěl.
To auto určitě nemělo 49000km a pokud ano je to doložitelné serv. knížkou? Dále motor 1.8 je asi to nejhorši co Škodovka vyrobila, je použitelný jedině s turbem. Dále, chladič klimy od AutoKelly stojí 3500,- s DPH, takže je vaše blbost nechat opravovat ža 20tis., Navíc to auto zřejmě nekdo velmi dobře zrušil, opravil a prodal a teď si mne ruce. To klepání je buď špatné disky ( s jinými disky to nedělá) nebo kotouče nebo náprava.
26.06.2006 | 11:31:46 | kutil Reagovat
mno neviem
ale zda sa mi to rovnako ako kolega poznamenal.. bud burane alebo tzv firemne auto.. o tie sa nik nestara..
to sklbanie napravou pri brzdeni je hodne podozrela vec..
povedal by som ze skusobna jazda sa vzdy oplati a netreba pri nej auto moc setrit.. pri nej si mohol zistit minimalne 2 z popisovanych chyb..
26.06.2006 | 10:12:50 | jj Reagovat
Podle vlastní zkušenosti bych se vás nejprve zeptal, jste si jistý že auto mělo najeto těch 49000km, jste si jistý že auto nebylo bourané na zadní část????
Podle toho co popisujete, tipoval bych spíš na ojetou bouračku se stočeným tachem.
26.06.2006 | 08:40:32 | karel N. Reagovat