Rok výroby:2007Typ motoru:BXEStav km při koupi:103 000 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?20 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5.1 l/100 kmVloženo:17. 2. 2012
Dobrý pocit z auta Xenony úžasně svítí Málo žere a nevykazuje poruchy Příjemně jede Velmi spolehlivé i při 150 tisc km Stěhovák Celková spokojenost a důvěra k vozu
Slabé stránky
Závady a opravy na autě
Za 40 tisíc km, co jsem s autem najel, jsem žádnou závadu neměl.... Nechal jsem vyměnit žhaviče (2x, protože Starline odešly ani ne po roce), udělat rozvody a vyměnit filtry.
Mám problém s předními brzdami, protože se mi zkroutily, půjdou Brembo Max na předek. Nesvítila mi lampička vzadu na značce.
Při chcípnutí mi drnčí ventilový blok..z vrakáče za 500,- lze sehnat dobrý. Ale ničemu to nevadí.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil mám skoro 2 roky, najel jsem za tu dobu skoro 50 tisíc km, bez jediné závady nebo poruchy. (byl kupován v AAA). Nikdy mě nikde nenechalo. Startovalo i v těch nejhorších mrazech teď. Baterii jsem preventivně vyndal a dal na nabíječku. Byla však nabitá. S autem se mi jezdí dobře, motor 1.9TDI je takovej evergreen, málo žere, slušně jede, není náročný. Leju VIF, Vervu nebo dieseltech. Občas si říkám, že je na mě až moc velké, že by nějaká Mazda 3 stačila...jenže to není o moc levnějš í auto při nákupu. O2 mám ve výbavě elegance s nějakými prvky navíc, jako je maxidot, ESP, multifunkční volat, xenony a 8 airbagů. ESP je skvělá věc, už mi na sněhu v horách pomohlo od hodin. Velice oceňuji servis vozu. Každý ho umí servisovat, na internetu je tuny informací na fórech, ND se dají pořídit za hubičku.
Tak jsem narazil na svůj starý popis. Auto jsem měl do nedávna. najel jsem na něm 240.000 km, takže 140.000 km od nákupu a bez jediného problému. Brzdy, žhaviče, to není žádný problém. Fakt skvělá kára. Kam se na to hrabe vše ostatní.
ja som kúpil teraz O2 rok 8/2008 a som spokojný jazdím trate okolo 100 km a spotreba okolo 4,5 priemer my vyšiel real!!! aj priestoru je dosť neviem na čo sa sťažujete a sedí dobre na ceste sa nečudujte keď mate zodraté gumy že to nesedí!!!! a fyzika je ďalšia vec a ma svoje hranice takže troška noha s plynu dolu a je po probleme
Jsi retardovaný?? Malý prostor? Je tam víc místa, než v kterémkoliv konkurenčním autě!
12.01.2013 | 21:55:17 | Danny
| 89.24.229.*Reagovat
RE: velkost
Ale Ho.no! Tam je místo akorát tak v kufru! Retardovanej jseš leda ty, protože jsi ještě neseděl v prostorném autě! Octávia - velká zvenku, malá zevnitř. A hláááávně tel véééélkej kufr!!!
RE: velkost nechcem sa miesat do vaznejdebaty:), ale iba raz som nalozil do tohto
" super mega auta cz " do kufra trochu viac nakladu, plus posadka a taku zufalu jazdu..., NIKDY VIAC!!!
Zabil by som toho kretenskeho " inziniera", ktory nalepil obrovsky kufor na kratky razvor naprav ..., aj infantilnyx novinarov, ktori vychvaluju Ictavku Combi.
Zatial co v normalnom combi auto klakne a az na hmotnost/ mensia dynamika/ .., sa nic vazne nedeje, v tomto " zazraku" nemeckeho vysmechu a ceskyx ruciciek som skoro pravidelne isiel do pretacaveho smyku, nestabilne az strach. Na vode...ISTA SMRT!!!. Fuj a hanba v dnesnej dobe take auto a za tie peniaze.
Myslim O 1 a O2 combi verziu, ale aj obycajna je zufala...:(:(
RE: velkost nechcem sa miesat do vaznejdebaty:), ale iba raz som nalozil do tohto
Lubošek plácá nesmysly. Peugeotfil. Ta jeho oblíbená značka prodává P307 ve stejné třídě menší nejméně o 10cm ve všech směrech všude jak zvenčí tak i zevnitř. :D O2 je dělaná pro zákazníky jak ji chtěli. Je největší ve své třídě. A stopu drží předvídatelně. O sportovní jízdě se u Luboška netřeba bavit, protože v tom jeho P607 kloužou sedačky natolik, že by auto ještě drželo, ale on by lítal jak hadra. Má vlastně řadičku na to, aby nebyl na druhé straně auta. A u Škodověnky není vůbec zvyklý, že první vyletí ze zatáčky auto než on samotný ze sedačky! :D
A nejvíc mě baví samotný Peugeot, kouknu se ať vidím a potvrdím si přesné rozměry jiných aut. A Peugeot uměle povýšil svoji 308 na STŘEDNÍ TŘÍDU. Vždyť to heblo je vevnitř menší než Golf. Peugeot vs Škoda, co nabízí za prostor to je nesrovnatelný rozdíl. A 508 že je vyšší střední třída wauu, co je potom Superb? Luxusní 6metrová limuzína? To jako ty auta dělají pro koho, pro trpaslíky? Oni jsou ve Francii všichni asi velcí jak napoleon.
To co předvádí teď Peugeot to je do nebe volající!
Normální oficiální stránky Peugeotu. Napsal jsem, že samotný Peugeot lže o svých modelech(zařazuje je tam, kde nemá) na svých stránkách, kde jinde bys to asi měl hledat? www.peugeot.cz/katalogy-osobni-vozy/
Tam jsem koukal a nikde jsem se to nedočetl. Jestli myslíš tu větu, že patří do vyšší třídy, tak to jsem pochopil jako že z hlediska použitých materiálů (teda podle nich). Ale nikde nepíšou, že jde o auto střední třídy
Pro ... jako Vy. Vy mi Vykejte. Myší se přiblížíte k výše napsanému odkazu, na který jsem vás posílal a stisknete u prvního písmenka "w" pravé tlačítko, které budete držet a přetáhnete myš po textu "www.peugeot.cz/katalogy-osobni-vozy/" a pak pustíte tlačítko = máte označený text. Na tento označený text stisknete levé tlačítko myši a zvolíte si "Kopírovat". Pak přesunete ukazatel myši do adresáře internetového prohlížeče(bílého políčka) kliknete levým tlačítkem myši a zvolíte "vložit" a stisknete enter. Otevře se stránka s přehledem všech peugeot vozů:Elektromobily, Malé a městské vozy, Střední třída(308), Rodinné vozy, Vyšší střední třída(508), Hybridní vozy, Sportovní vozy, Minibusy. Já se už bavím co sem lidi chodí na tyto stránky... :D
Když už hceš machrovat, tak si předtím vygoogli, která je pravá a levá. Dobře, pokud je to takhle na jejich stránkách napsáno, tak se omlouvám, je to moje chyba. Ale já jsem se na jejich stránky koukal na telefonu a tam ty stránky vypadají jinak než na pc a tohle nezobrazuje, tam je P308 napsaná v jesné kategorii společně s P108, P208 atd. a to v kategorii malé a střední vozy. Nemusíš hned machrovat, každej nesedí od rána do večera na pc jako ty
Hahaha, tys to zkoušel jo? :D Bys měl být potichu, když nevíš, že na myši si můžeš přehodit tlačítka a o tom jestli to je levá či pravá strana je to úplně jedno, u myši je levá a pravá strana pouze orientační pro leváky nebo praváky. Chybu bych udělal, kdybych řekl první druhé, nebo potvrzovací tlačítko... Ale to je jen otázka pochopení. Normální člověk to pochopí a nepíše, že je to chyba, protože chyba není být pravák či levák.
Za další kategorie nižší střední třída NENÍ ani na mobilu! Tady stejně jak na mobilu, malá a střední třída pro normálně chápajícího to je jasný fakt. A za třetí co po mě žadoníš zdroj informací, když nejsi schopný pobrat text, bo nemáš ani patřičné zařízení. Ale i tak opakuji ta 308 tam je v kategorii malé a střední vozidla jasná! Normální člověk pochopí, že výrobce model 308 nezařadí mezi malé autíčka. :(
A to není jen o Peugeotu, v konkurenci ta Octa 2 těžko najde přemožitele v nízké střední třídě v prostoru.
RE: Prostor Svlastik, opat miesas hrusky s jablkami a zase nechapes vyznam textu:
Mne je u riti nejaka 307, ani neriesim kategoriu, ci triedu..., ale JAZDNE VLASTNOSTI, ktore ma Octavka " vdaka " KRATKEMU RAZVORU"...t.j. Ma VELKE PREVISY KAROSERIE, lebo tych 2,57 m ci kolko je OK v pripade Porsche, ale NIE!!! " RODINNEMU KOMBI".
Ked som takto nalozeny isiel na W Passate, al. A6 combi...., tak sa skoro nic nedialo.
V Octavke..., zufalost a na zabitie. Jasne, pokial soferujes pripokakany, tak si to nevsimnes, ale uz viem, preco sa tolko ludi zabilo prave na Octavkach!:(
RE: Prostor Svlastik, opat miesas hrusky s jablkami a zase nechapes vyznam textu:
O2 je v normě! V dnešní době jsou na cestě samé nestabilní vozy, které jsou mišmaš podvozkem pomíchané, ale hlavně že mají ESP výbavu a to ostatní výrobci neřeší. O2 s ESP je bezpečné auto jako každé jiné!
Já se naopak divím, kde Ty zkoušíš max. Když je doprava jaká je. V dnešní době sice jezdím málo, ale když vyrazím ven tak nemám absolutně vůbec volnou cestu, abych mohl čistě teoreticky jet rychleji než dávají předpisy. A lítat kolem 150km/h po tenkých okreskách, u kterých chytíš kamion co si to štrádá mimo dálniční brány a cesty které jsou zcela neznámé to taky není sranda. PS: Jo a ještě připiš, že to byly červené Octy Tdi kombi 1max2roky staré auta(v roce 2001) čiplé z tunning srazu, ty auta voněly novotou a moje Alfa byla už ojetina s opotřebovaným podvozkem a s tou krávou jsem raději nezkoušel na zatáčky ani omylem na cizích cestách. Tak max. po dálnici ještě jo klidně 230km/h a tehdy to šlo i na D1, ale skončit v příkopě? Ani kvůli tobě ne. :D Však proto vím, že ta alfa měla podobný podvozek co P605 a je to podoba i 607, sedačky z P607 znám moc dobře protože jsem si chvilku s nimi proseděl nějakou dobu v BMW5 a pak je vyhodil a raději tam dal ty totálně rozervané anatomy, a pak si sehnal jiné, takže vím, že je to střep i proti Octě 2. Jo ještě doba, kdy jsem byl schopen měnit sedačky na autě i výměnou pojezdových lyží. :D Na tom autě byla dobrá jen brutální aerodynamika, takže jsem s tím 3litrem benzín udělal 7spotřebu. Protože jak jsem vyhodil kvalt, tak to jelo i 3km stejnou rychlostí kolem 70km/h.
Proč končit v příkopě?Umíš jezdit nebo neumíš?Po rovině to osolit není problém pro nikoho.Nebuď tak vyvalený z cest které neznáš.Když už se za tebou budou tvořit kolony na chvíli sjeď stranou,nech ty rychlejší projet a pak pokračuj.Jestli máš na něčem opotřebovaný podvozek tak alou pryč z provozu.Takové hujdry na cesty nepatří.
Ty seš vůl jak vrata, kdo tu mluví o pomalé jízdě, mluvil jsem o jízdě přes 130km/h-160km/h po okreskách, protože jsem se právě touto rychlostí v tom roce 2001 s těmi Tdičky honil a kvůli vám nebudu předbíhat po okresce Tdičko a nabral rychlost 200km/h jen proto abych si ho podal. A to byla minulost. Jen jsem se jich držel a sotva stíhal... Tady lubošek si myslí jak je snadné předjet navoněné nové Tdičko s krásnými novými tlaky a celým motorem i s podvozkem, s takovou krávou jako je Alfa 164, nebo střep alá 607, tak prosím, jak to budeš běžně valit kolem 160km/h v rovince na okresce, do zatáček kolem 130km/h, do prudkých přes 80km/h i v zúžené cestě, tak prosím, podáš si koho chceš! I Octu v TDi.
Na co máš potom takovou krávu když jen průměrné Oct.sotva stačíš.A jaké že to měla ta navoněná Oct.krásné nové tlaky?,i s celým podvozkem a motorem.Ty jsi si je nemohl podat protože ti jednoduše zmizeli.Že by to bylo opravdu autem?Octávia,Alfa 3,0 a pak hned Matiz 0,8.
Bo ta Alfa 164 byla levnější, jako ojetina než Favorit stejného roku Ty chytráku. V tý době nikoho takový obsahy nezajímaly, bo neexistovaly bonusy pojištění. Koupil jsem ji za poloviční cenu co Fačko stejného ročníku ojetiny, Fačka se držely stále stejných cen kolem sto tisíc i kolem 8roku stáří. :D A nezmizeli mi, držel jsem se jich cirka kolem hodiny, bo jsem zabloudil a viděl jsem jim SPZ mého kraje, a tehdy stály značky kolem 800kč a to si měnil hned každý, takže se to dalo poznat, né jako dneska že se jezdí jen na smlouvu, ale i tak jsem jim sotva stačil a musel je dohánět přes obec, protože oni se drželi přesně 50km/h já je dohnal 70km/h byla to nouzovka holt ale mimo obec to valili a přibrzdili NEJMÉNĚ 110km/h průměrně kolem 140. A to už jsem někde psal!!!
Tobě to ježdění zřejmě moc nejde,bloudíš po kraji,přes obce doháníš to co ti nejde v technických pasážích a teď o těch blokujících kolech.Buď s tím umíš ,nebo neumíš.I podřazování chce někdy trošku fištróna,(ne to tam rvát jak vidle do hnoje),ale to ty se zřejmě nikdy nenaučíš.Pak se nediv že nestačíš autům které mají jen průměrné jízdní vlastnosti a nižší výkony.Tlaky netlaky,to neokecáš.
A ohledně tlaků, kompresní tlaky, když je to nový auto, tak nemusíš ani přidávat plyn a rozjíždí se auto samo jen se spojkou, i na dvojku. A když máš hodně silný kompres, tak tě brzdí při podřazování a dokonce tak, že blokne i kolo to je při více než 100kW na tunu a velmi dobrém zdravém motoru. Skoro všichni řidiči na motorce vědí svoje při podřazování. Ale to ty neznáš, protože jsi nejel tak silným autem. :D
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Staci casto iba ubrat plyn v zakrute a hned vies s akym autom mas cest...., ked s nalozenou Octavkou " vpalis" hoci aj 50-60 km do zakruty..., ci uz pribrzdis, alebo iba uberies plyn..., ako nalozeny som bol neskutocne nestabilny.
Potom aj medzi dedinami, kde sa bezne jazdi 60-80, lebo sama zakruta.., tak aby ma na vode predbiehal zadok..., pri pridani plynu v zatackovitom useku, kedy sa prenasa vaha vpravo/ vlavo zase mi lietal zadok.
Samozrejme, bavime sa o trochu sviznejsej jazde, ale aj tak:(:(
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Svlastik, bud si isty, ze v horskych usekoch Slovenskeho raja, al. napr.z takej Dobsinej na Poprad je niekde 60-tka uz ZA HRANICOU technickych moznosti auta.
Okresky, t.j.obycajne cesty prvej triedy..:), su na " sviznejsiu" jazdu dobre tak do 25-30 rokov veku,potom si clovek zacne uvedomovat, ze skutocny pozitok z jazdy nespociva v 130-200 km/h , hoci aj v noci..., na neznamej ceste/ ano, kajucne priznavam, jazdil som tak/,ale vysostne v technickych " tratiach".
No a tam Octavka vyslovene nestihala, ci bola priam zivotu nebezpecna.
Ale este raz: NALOZENA, so ZATAZENYM KUFROM, kedy sa vyslovene spravala ZAKERNE.
a za dazda..., EXTREMNE!!
p.s. Samozrejme, s hebedom typu 607 sa dost tazko nahana, ale O2, ci W Passat s 2.0 TDi NEUJDE. Ani na dialnici, ani na " okreske,".
Ale ani nepredbehnem..., podobne vykony motora.., niet sance.
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Ne silnice I.třídy to nebyla co mám na mysli, byla to nejméně II a III.třída a protínalo se to dost ošemetně. I. třída je velmi dobře označovaná, na I.třídě nemáš v ČR šanci zabloudit! V ČR máme narozdíl od zahraničí velmi dobře značené cesty a směrové ukazatele. To byly ale 100% okresky, okreska znamená cesta začínající z okresu končící v jiném a napojující na další bez ukazatelů, max. na další vesničky, prostě bez stromů krásná přehledná ale zákruty nepříjemné, tam se dá valit klidně i teď 150km/h, ta je stále prázdnější, když ji znám není problém, po ní jet rychleji, firmy tam nejsou, takže ani kamiony, kdyby se totiž potkaly, tak ta cesta je tak úzká, že by musely zpomalit na 20km/h a před zatáčkou zastavit, bus jede 2x za den do práce a zpátky. Na horských oblastech pohoda. Nene při 60-80km/h mimo obec brzdíš i dodávku a těch docela na cestě přibylo, hlavně PPL a taky jiné firemní, ta rychlost co popisuješ je ostuda, ale na slovensku, kde dostáváte pokuty za rychlost přes 20km/h od 150ojro to chápu. :D A o tý Octě raději ani nemluvím. :D Tedy pokud nemáš vysloveně značky s rychlostí max. 50km/h mimo obec, a ty zatáčky přes 90-130° stabilně pak je to pomalé co říkáš a těch je méně, leda přímo v horách, karpaty, beskydy, fatra, tatry atd. :D
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Jáj no já se Ti taky směji, jel jsem Ti tak jako vždycky 110km/h mimo obec a předjela mě Audina a v obci si měřila rychlost na tabuli a na ní 160km/h. Asi bez kamery. Proto nesnáším ty cesty, které nejsou oddělené nějakým svodidlem, když jsou volné cesty, tak je to každý druhý šílenec, co to valí víc jak 110km/h po okreskách a to Ti jede uprostřed, proti Tobě, protože ty kraje silnic tam odlítávají kameny a podbíjí to podběhy, a navíc ta cesta je po krajích dost obitá a popraskaná, nejsem jediný, který to valí mimo obec kolem 110km/h. Silnice 1. třídy co ty si myslíš, že jsou okresky, haha hodně jsem se zasmál, tak ty jsou plné, tam je to zabitý nemá smysl předbíhat, když je před tebou 10 aut, které brzdí kamion a tam jet 150km/h fakt nelze tobě to fakt nepálí. :D Ono mě dost aut předjíždí jak jsou čisté cesty i při 120km/h a jsem za ním. Jak člověk jede přes obec tak to je jiná. Jo vy slováci jste dost pomalí. A kdejaká dodávka tady předbíhá a jezdí rychleji jak vy, tedy jak to jde. Asi moc nejezdíš po čechách. Mi stačí trošku jezdit a všímám si. :D
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
zase se tady řeší pi..viny. Já už jezdím O2 pět let a neregistruju žádné chování auta co by mě zabilo.Mám 4x4 combi a super.určitě jsou lepší káry ,ale tahle bohatě stačí.napište něco rozumnyho než se dohádáte pi.omci
To, že se to přehodit dá, samozřejme vím, ale ty to určitě nemáš, prostě jsi se spletl a nepřiznáš to. O nižší szřední jsem nic nepsal, jen to, že na telefonu je kategorie "malé a střední vozy", kde je zahrnuta jak 108, tak i 208 a 308. A zdroj informací jsem po tobě chtěl proto, že na tyhle stránky píšeš milion sraček, který nejsou pravda, tak jsem chtěl vědět, kde jsi to četl, to je celý. P308 je nižší střední a bylo mi fakt záhadou, kde se o něm píše jako o střední, tak jsem chtěl znát zdroj. Tak se nerozčiluj jako stará bába, ať ti nepraskne cévka:-)
A co dělá problém se kouknout na to jinde? Taky i tyhle žvásty tu budou ROKY a příspěvěk mohl být napsát s časovou pomlkou. Asi to vypadá u vás, že nemáte žádné zařízení se kterým se dá prohlížet net, jen mobil!
Protože všude jinde se o tom píše jako o nižší středni, nikde jsem to jako střední neviděl... a na telefonu na to koukam proto, že jsem v práci v terénu a na pc se dostanu až dlouho odpoledne..
A kdo řeší při koupě vozu třídu? V podstatě člověk mohl koupit levnější auto o třídu výše tak proč bych si měl honit nad tím že Octavia je největší ve své třídě....většinou lidi kupují auto dle potřeb a taky peněz a málo kdo jen kvůli tomu že je to největší auto ve své třídě.
Mě jsou třídy zcela u prdele a je mě jedno jestli to je taková nebo maková třída důležitý je výsledek který by měl odpovídat mým potřebám.Takže raději o 20Cm menší 508 než mnohem dražšího jezevčíka navíc v sedanu s odborným zadkem:)
Řeší ji všichni krom Tebe. Protože v tom máš šílený guláš i bez těch tříd. Pro Tebe je auto co má 4 kola a ty klidně porovnáváš 508 se starou Octavií I. :D
Zbytečný na tebe reagovat zase neumíš číst z textu....kvúli tomu že neřeším třídu mám v něčem guláš nebo beru auto jako něco co má čtyři kola?? Trochu mimo Vlastíku ne?a už vúbec nevím kde jsi vzal že porovnávám první Octavii s 508?
Bože bože...ještě jednou ti opakuji že 508 s ničím neporovnávám! kdyby jsi si pamatoval co sám píšeš tak to možná pochopíš.
Příspěvek že v 508 jsem neměl problém se usadit byla reakce na tvoji připomínku že Peugeot je auto pro trpaslíky a že za volantem je mnohem méně místa jako u koncernu a Škodovky!chápeme?a tím to celé o 508 skončilo!
Kdybych jej s něčím rovnal tak napíši například že to je Felda a nebo Octavia.A to že ve Škodovce jsem měl problém s prostorem je čistě moje osobní poznámka kvůli tomu že jsi napsal že v Peugeotu je méně místa ale já osobně když to porovnám mám opačnou zkušenost a to takovou že v žádném Peugeotu s menší vyjímkou snad v žádném autě jsem se tak nemačkal tak jako v některých modelech značky Škoda(prve psáno ve Škodovce) myslel jsem značku celkově chápeme?
Tak 508 je vnitřním prostorem větší než Superb mi chceš namluvit? Celou dobu tady mluvím, že auta Peugeot jsou ještě menší než koncern VW- tedy hlavně Škoda a to ve své třídě a to v obrovském rozdílu. Ty tu kydáš hnoje o tom, že třídu neřešíš a to protože ty jsi totální guláš. A nechápeš vůbec auta, a zřejmě jsi asi v životě nekupoval za svoje, protože rozdělení tříd poznáš i v peněžence. Tady pisálkové chtěli vědět, co je menší než Škoda, já odpověděl, že menší je Peugeot od Škody a to proto, že tu aspoň 2 lidi sdílí s Peugeotem sympatie. Klidně bych to mohl říct i O jiných značkách, protože Škodovka je ve svém segmentu skoro největší auto. A když Ty jsi měl problém s prostorem, tak porovnáváš něco co je neporovnatelné, tedy auto nízké střední třídy, nebo malé DO 300tisíc s autem střední třídy za milion. Proto vidím na Tobě, že pro Tebe má auto 4 kola, zaplatíš nějaký peníz a hotové nestaráš se!
Ne to ti nechci namluvit! A jedině kdo je tady guláš a má ho ve všem jsi tady ty protože já si toho auta alespoň užiji jezdím a neřeším ptákoviny.
Už jsem ti to říkal stokrát když kupuji auto v mém případě ojeté do deseti let tak to neřeším jako bych kupoval ponorku ale koupím si to co prostě chci a nepotřebuji k tomu mít partu odborníků prostě koupím to který mě padne do oka.
Takže skoro před pěti lety jsem si koupil toho Pažouta najel jsme s ním skoro 80 tisíc KM mezitím vyměnil svíčky,filtry,baterku,pneu a jako větší opravu jsme měnil brzdy,stabilizátory a to je tak všechno a o víkendu jsme ho prodal za poloviční cenu :D takže když to shrnu dle tebe to bylo tenkrát předražený atd.já si s autem užil sloužilo mě dobře a nemám mu co vytknout a tím to pro mě skončilo a staré koupím něco menšího do města.Takže opět jsem měl to co jsem chtěl a to je pro to hlavní chápeme?
Takže to samé udělám s 607 tak za tři roky a pokud to tak půjde dál jako do dnes tak s tím autem nebyl sebemenší problém a opět jsem dostal co jsem chtěl.Kdybych kupoval nový auto tak to je něco jinýho ale kupovat ojetinu do 100 000 Kč nemusím řešit s partou odborníku a přemýšlet o každé koruně navíc v případě ojetiny kde to je jako často jako sazka do loterie.Navíc když mám svého mechanika a spoustu známých kde můžu mít servis za poloviční cenu nebo za flašku.
Já možná nevím tolik jako ty o autech co si najdeš na googlu ale na rozdíl od tebe to auto využívám a dostanu od něj vždy to co chci!Takže doposud byla koupě a užívání auta pro mě zábava a navíc způsob kterej u mě funguje se osvědčil.Takže nevidím důvod proč se k tomu stavět jako bych kupoval auto na 15 let za stovky tisíc a neměl žádný výhody.Jinak máš pravdu zaplatím peníz a nestarám se jen v případě když je potřeba ale taky k tmu dostanu už to říkám po několikáté to co chci! a to neznamená že auto vnímám jen jako čtyři kola a jedu možná naopak si toho užívám mnohem více jako někdo kdo přepočítává denně každou korunu kolik ujel a podobný věci.
Ano přesně já to tušil, že se to takhle strhne. :D O Octávii II jsi nenapsal ani prd, opět. :D Já jsem k ní prostě napsal, že O2 je mnohem větší než P307, což je fakt. Vždycky byla větší Škodovka než Peugeot ve stejné třídě. Opět nepřiznáš, a zas místo Peugeota 306 sem cpeš R5, se kterou jsem taky shodou okolností jel tak jako ve Fábce a můžu to opět vyvrátit, že R5 je opět MENŠÍ, a nedá se v ní v pěti jet, protože tam nemáš vzadu ani kde dát hlavu, natož si dělat starosti s nohama. :D
To jako chceš říct, že ve Fobii se v pěti jet dá? Komiku, v pěti to je jen pro otrlé anorektiky. A nesrovnávej pořád zavazadlový prostor. Srovnej prostor uvnitř vozu. Tady škodule prohrávají. OI i OII jsou uvnitř mrňavé. V kufru se nesedí, díky bohu.
Řeknu ti to asi tak 306 mám taky za sebou a vím na 100 procwnt že prostorově je mnohem optimálnějši jako Octavia 1!čísla nejsou všechno.
A ještě ti vysvětlím múj pocit R5 vs Fabia mám 178cm kamarádi tenkrát kolem 180cm a nepamatuji si že by měl někdo problém s hlavou vůči střeše navic ten zásadní rozdíl je v v tom že R5 má mnohem pohodlnějši sedadla mnohem méně plastu kolem takže ten co seděl u prostřed dal nohy mezi sedadla a tím pádem ušetřil prostor pro dva zbylé cestují.Ve Fabce se člověk musel kroutit protože měl nohy prostředniho řekněme na svém místě :D k tomu sedadla jako lavice na zastávce a všude tvrdej plast takže ve výsledku raději se zmáčknu v R5 než ve Fabce.múj názor.
Konečně něco, ale já Ti řeknu, že vepředu 306 Octě nesahá ani po kotníky, prostorově. A vzadu je to o centimetry plus mínus ku prospěchu Octy. Pocitový vjem jsou pouze tvrdé sedačky a je to o vjemu bouchání koleny do sedačky, protože člověk do tý sedačky nepropadne. Ale od faceliftované Octy I už se opravdu nechytá žádný Peugeot nízké střední třídy, ani ta 308 ani vzadu. R5 je mnohem nižší s hlavou skloněnou, na guvno, člověk je tam shrbený jak paragraf, užší sedačky, sotva na 2km převoz v pěti. Fábka je JENOM úzká a pro chudé v pohodě vzadu se dá jet i v pěti, s děckem do 12, či holka co má do 60kg s postelí úplná pohoda. V pěti bez bund v létě pohoda a to já jsem hooodně velký pořízek na šířku...
Jak to bylo u předních sedaček si už nepamatuji ale pokud je pro tebe v pěti vzadu ve Fábii pohoda tak máš asi hodně velký nervy :D a nevnímáš prostor.
Jak jsem říkal mám necelých 180Cm kolem 80KG a v tomto obsazení je to dobré max ve dvou a k tomu igelitka doprostřed a tím to končí. Asi 20 minut vzadu ve třech a nejraději bych to auto převrátil na střechu takže si nedokážu představit že bych si i na vteřinu řekl že cestovat v tom ve třech vzadu je pohoda.Ani nějak velká pohoda to nebyla ve 406 ale dalo se to přežít po dvou hodinách jízdy natož v tom střepu.
Celou podělanou octávii porazí v prostornosti vpředu už P 205ka, o P 107 ani nemluvě. To je proti octávii křižník - vepředu, samozřejmě. Vzadu to není v octě teda taky vůbec žádnej zázrak. Nemít ten naroubovanej obroooovskej kufr a zbytečně dlouhou haubnu, tak je to normální trpaslík jako golf II. Vždyť se podívej už jenom na ten rozvor! Komu připadá octavia v kabině velká, je buď beznohej invalida, trpaslík, nebo vůl, kterej neseděl v normálním autě. A fabia? tak ta je prostorově už jen pro masochisty.
Jak u Fábie nevím nevyzkoušené v pěti jízda, ve čtyřech bez problému 4-5hodin. Je to dost podobný Octě I, obě auta jsou nastejno i když jsou třídou jinde, Felda je na tom lépe ale, je to o tom, aby se uskromnili Ti vepředu. A místo bylo bez problému. Hrozný problém se tam nasoukat, takže Fabka jako taxík absolutně vůbec. Vepředu fabka tlačí, jsem hold větší a proto malým autem nemůžu trvale jezdit. Jinak bych klidně jezdil kolínětem, kdybych se tam vlez, ale mě je i 206 malá natrvalo. Sedím na tý sedačce jak vosa na bonbóně, no asi jak týpek co recenzuje v Autosaloně na primě trošku víc. Ale OC 2 úplně v pohodě nebyl vůbec problém a rozvalený skoro jak v Passatu r.v. 2007, i když na něj nemá, Pašík je větší. Ale OC2 je dobře udělaná. Passat 2000 rok vepředu super, vzadu menší než Superb I. Audi starší A6 2002 malá a hodně fakt skoro jak A4 vevnitř sotva jsem se tam nasoukal, stísněný prostor, spolujezdec pohoda a vzadu průměr. Nejvíc mě zklamalo Audi TT, normálně jsem tam nevlez, fakt naguvno, sedačka malá, noha tak, že se nedalo zařadit a nemohl jsem zavřít ani dveře. To je fakt pro jiné lidi asi za tím volantem. Novější Audi netuším, starší A6 -100 doutník kráva neskutečně nejvíc, vleze i 220kg pořízek bez problému větší osobní auto u VW koncernu asi není a nebude. Ale vzadu koncernem VW do Španělska, či Řecka ani náhodou, leda do Chorvatska.
Už zase...:) Vlastíku 508 je nástupce 607 a tobě přijde nějak malá?
A Superb není žádná šestimetrová limuzína ale je o 20 CM delší jako 508 a o 36CM užší jako 508.A kromě o něco většího prostoru vzadu má rozměry hodně podobné nebo naopak i menší jako 508.
Příklad prví Octavia myslíš že si zaslouží kategorii nižší střední??když kde jaké auto stejné třídy v té tobě nebo i starší bylo mnohem více prostornější a to jak ve předu tak zejména vzadu! Tak to asi Škoda dělala taky auto pro trpaslíky a docela dlouhou dobu... určitě déle jako Peugeot.
508 je čínská kombinace za 407 a 607. A patří do střední třídy. To samý platí i pro Superb, tedy opět střední třída, i když já Superb kritizuji, to ovšem neplatí pro O2. Ale to asi ty nevíš. :D Octávia I je nižší střední. A to je historie snad skoro 20roků už ale. A co tu furt vykládáš o místě vzadu, když u těch Peugeotu si dobře nesedneš ani dopředu. Peugeot je menší hlavně taky u řidiče oproti VŠEM koncernovým značkám VW. A neřeš jen vnější rozměry ale taky jak si člověk sedne! A to dělají všichni výrobci. Vyjímku tvoří právě Octa 2, u který tady kritizujete prostor, BLÁÁÁÁZNI!
Nevím jak 308 ale u 508 jsem neměl problém usadit se ve předu a navíc jedině u Škodovky jsem měl kdy problém s tím že jsme měl naražený kolena na palubní desce za volantem mě vadil středový panel nebo jsem měl naražený kolena v předních sedačkách....:)
Ovšem to je pouze zkušenost netýkající se Octavie II takže zbytečný se o tom bavit.Superb je prostorný až až ale ovšem pro mě naprosto nepohodlný a to už od první generace.Navíc nekritizuji Octavii II ale bavil jsme se o Peugeotech.
Když tvrdím že píši z vlastní zkušenosti tak do toho netahám věci které do toho nepatří! Ale když jinak nedáš tak ono čísla nejsou všechno stačí když máš v autě širší výplň dveří středový tunel atd....to dělá taky hodně.Ono například taková R5 je mnohem pohodlnější na cestování vzadu pro tři lidi než v jedničkové Fabii kde máš tvrdší a silnější sedadla a středový tunel.
To je zkušenost a ta je Vlastíku k nezaplacení ani google ti jí nekoupí!:D
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Popis
Tak jsem narazil na svůj starý popis.
Auto jsem měl do nedávna. najel jsem na něm 240.000 km, takže 140.000 km od nákupu a bez jediného problému.
Brzdy, žhaviče, to není žádný problém. Fakt skvělá kára. Kam se na to hrabe vše ostatní.
16.05.2017 | 23:06:18 | marthass | 178.77.204.* Reagovat
ja som kúpil teraz O2 rok 8/2008 a som spokojný jazdím trate okolo 100 km a spotreba okolo 4,5 priemer my vyšiel real!!! aj priestoru je dosť neviem na čo sa sťažujete a sedí dobre na ceste sa nečudujte keď mate zodraté gumy že to nesedí!!!! a fyzika je ďalšia vec a ma svoje hranice takže troška noha s plynu dolu a je po probleme
31.03.2014 | 00:09:19 | pepo | 213.81.161.* Reagovat
neměl poruchy ty tak kecáš pak napíšeš zkroucený kotouče žhaviče v pr*eli drnčí blok motoru lampička nesvítí díky ale takovej fujtabl ne e
23.03.2012 | 07:43:19 | jirka | 92.62.224.* Reagovat
velkost
Oktavia neni Big-Small car ale Small-Big car! Tak velke auto s tak malym interierom nevyraba asi nikto len Skoda!
18.02.2012 | 16:14:38 | seky | 212.55.225.* Reagovat
RE: velkost
Jsi retardovaný?? Malý prostor? Je tam víc místa, než v kterémkoliv konkurenčním autě!
12.01.2013 | 21:55:17 | Danny | 89.24.229.* Reagovat
RE: velkost
Ale Ho.no! Tam je místo akorát tak v kufru! Retardovanej jseš leda ty, protože jsi ještě neseděl v prostorném autě! Octávia - velká zvenku, malá zevnitř. A hláááávně tel véééélkej kufr!!!
13.01.2013 | 10:31:51 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: velkost
Myslim ze ty ses retard...OC2 v poho a prostoru dostatek...
29.03.2014 | 00:23:30 | | 188.75.185.* Reagovat
RE: velkost
Prostor a boleslavský zázrak to nějak nejde k sobě.Jo kufr je velký asi největší ale tam lidi nevozíme.
29.03.2014 | 20:05:36 | | 194.228.20.* Reagovat
RE: velkost nechcem sa miesat do vaznejdebaty:), ale iba raz som nalozil do tohto
" super mega auta cz " do kufra trochu viac nakladu, plus posadka a taku zufalu jazdu..., NIKDY VIAC!!!
Zabil by som toho kretenskeho " inziniera", ktory nalepil obrovsky kufor na kratky razvor naprav ..., aj infantilnyx novinarov, ktori vychvaluju Ictavku Combi.
Zatial co v normalnom combi auto klakne a az na hmotnost/ mensia dynamika/ .., sa nic vazne nedeje, v tomto " zazraku" nemeckeho vysmechu a ceskyx ruciciek som skoro pravidelne isiel do pretacaveho smyku, nestabilne az strach. Na vode...ISTA SMRT!!!.
Fuj a hanba v dnesnej dobe take auto a za tie peniaze.
Myslim O 1 a O2 combi verziu, ale aj obycajna je zufala...:(:(
29.03.2014 | 20:51:18 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: velkost nechcem sa miesat do vaznejdebaty:), ale iba raz som nalozil do tohto
Lubošek plácá nesmysly. Peugeotfil.
Ta jeho oblíbená značka prodává P307 ve stejné třídě menší nejméně o 10cm ve všech směrech všude jak zvenčí tak i zevnitř. :D
O2 je dělaná pro zákazníky jak ji chtěli. Je největší ve své třídě. A stopu drží předvídatelně. O sportovní jízdě se u Luboška netřeba bavit, protože v tom jeho P607 kloužou sedačky natolik, že by auto ještě drželo, ale on by lítal jak hadra.
Má vlastně řadičku na to, aby nebyl na druhé straně auta.
A u Škodověnky není vůbec zvyklý, že první vyletí ze zatáčky auto než on samotný ze sedačky! :D
31.03.2014 | 06:31:26 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
Prostor
A nejvíc mě baví samotný Peugeot, kouknu se ať vidím a potvrdím si přesné rozměry jiných aut. A Peugeot uměle povýšil svoji 308 na STŘEDNÍ TŘÍDU. Vždyť to heblo je vevnitř menší než Golf. Peugeot vs Škoda, co nabízí za prostor to je nesrovnatelný rozdíl. A 508 že je vyšší střední třída wauu, co je potom Superb? Luxusní 6metrová limuzína?
To jako ty auta dělají pro koho, pro trpaslíky? Oni jsou ve Francii všichni asi velcí jak napoleon.
To co předvádí teď Peugeot to je do nebe volající!
31.03.2014 | 07:57:41 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Napiš nám sem prosím zdroj, kde jsi to četl...
31.03.2014 | 08:31:53 | Venouš | 37.48.38.* Reagovat
RE: Prostor
Normální oficiální stránky Peugeotu. Napsal jsem, že samotný Peugeot lže o svých modelech(zařazuje je tam, kde nemá) na svých stránkách, kde jinde bys to asi měl hledat?
www.peugeot.cz/katalogy-osobni-vozy/
31.03.2014 | 08:44:21 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Tam jsem koukal a nikde jsem se to nedočetl. Jestli myslíš tu větu, že patří do vyšší třídy, tak to jsem pochopil jako že z hlediska použitých materiálů (teda podle nich). Ale nikde nepíšou, že jde o auto střední třídy
31.03.2014 | 09:05:22 | Venouš | 37.48.39.* Reagovat
RE: Prostor
Pro ... jako Vy. Vy mi Vykejte.
Myší se přiblížíte k výše napsanému odkazu, na který jsem vás posílal a stisknete u prvního písmenka "w" pravé tlačítko, které budete držet a přetáhnete myš po textu "www.peugeot.cz/katalogy-osobni-vozy/" a pak pustíte tlačítko = máte označený text.
Na tento označený text stisknete levé tlačítko myši a zvolíte si "Kopírovat". Pak přesunete ukazatel myši do adresáře internetového prohlížeče(bílého políčka) kliknete levým tlačítkem myši a zvolíte "vložit" a stisknete enter. Otevře se stránka s přehledem všech peugeot vozů:Elektromobily, Malé a městské vozy, Střední třída(308), Rodinné vozy, Vyšší střední třída(508), Hybridní vozy, Sportovní vozy, Minibusy. Já se už bavím co sem lidi chodí na tyto stránky... :D
31.03.2014 | 10:26:08 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Když už hceš machrovat, tak si předtím vygoogli, která je pravá a levá. Dobře, pokud je to takhle na jejich stránkách napsáno, tak se omlouvám, je to moje chyba. Ale já jsem se na jejich stránky koukal na telefonu a tam ty stránky vypadají jinak než na pc a tohle nezobrazuje, tam je P308 napsaná v jesné kategorii společně s P108, P208 atd. a to v kategorii malé a střední vozy. Nemusíš hned machrovat, každej nesedí od rána do večera na pc jako ty
31.03.2014 | 11:23:10 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: Prostor
Hahaha, tys to zkoušel jo? :D Bys měl být potichu, když nevíš, že na myši si můžeš přehodit tlačítka a o tom jestli to je levá či pravá strana je to úplně jedno, u myši je levá a pravá strana pouze orientační pro leváky nebo praváky. Chybu bych udělal, kdybych řekl první druhé, nebo potvrzovací tlačítko...
Ale to je jen otázka pochopení. Normální člověk to pochopí a nepíše, že je to chyba, protože chyba není být pravák či levák.
Za další kategorie nižší střední třída NENÍ ani na mobilu! Tady stejně jak na mobilu, malá a střední třída pro normálně chápajícího to je jasný fakt.
A za třetí co po mě žadoníš zdroj informací, když nejsi schopný pobrat text, bo nemáš ani patřičné zařízení. Ale i tak opakuji ta 308 tam je v kategorii malé a střední vozidla jasná! Normální člověk pochopí, že výrobce model 308 nezařadí mezi malé autíčka. :(
A to není jen o Peugeotu, v konkurenci ta Octa 2 těžko najde přemožitele v nízké střední třídě v prostoru.
31.03.2014 | 11:47:33 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor Svlastik, opat miesas hrusky s jablkami a zase nechapes vyznam textu:
Mne je u riti nejaka 307, ani neriesim kategoriu, ci triedu..., ale JAZDNE VLASTNOSTI, ktore ma Octavka " vdaka " KRATKEMU RAZVORU"...t.j. Ma VELKE PREVISY KAROSERIE, lebo tych 2,57 m ci kolko je OK v pripade Porsche, ale NIE!!! " RODINNEMU KOMBI".
Ked som takto nalozeny isiel na W Passate, al. A6 combi...., tak sa skoro nic nedialo.
V Octavke..., zufalost a na zabitie. Jasne, pokial soferujes pripokakany, tak si to nevsimnes, ale uz viem, preco sa tolko ludi zabilo prave na Octavkach!:(
31.03.2014 | 11:57:54 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Prostor Svlastik, opat miesas hrusky s jablkami a zase nechapes vyznam textu:
O2 je v normě! V dnešní době jsou na cestě samé nestabilní vozy, které jsou mišmaš podvozkem pomíchané, ale hlavně že mají ESP výbavu a to ostatní výrobci neřeší.
O2 s ESP je bezpečné auto jako každé jiné!
31.03.2014 | 13:20:28 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor Svlastik, opat miesas hrusky s jablkami a zase nechapes vyznam textu:
Uz sa necudujem, ze si nestihal Octavke na 3.0 V6 Alfe:):)
31.03.2014 | 13:40:48 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Já se naopak divím, kde Ty zkoušíš max. Když je doprava jaká je. V dnešní době sice jezdím málo, ale když vyrazím ven tak nemám absolutně vůbec volnou cestu, abych mohl čistě teoreticky jet rychleji než dávají předpisy. A lítat kolem 150km/h po tenkých okreskách, u kterých chytíš kamion co si to štrádá mimo dálniční brány a cesty které jsou zcela neznámé to taky není sranda.
PS: Jo a ještě připiš, že to byly červené Octy Tdi kombi 1max2roky staré auta(v roce 2001) čiplé z tunning srazu, ty auta voněly novotou a moje Alfa byla už ojetina s opotřebovaným podvozkem a s tou krávou jsem raději nezkoušel na zatáčky ani omylem na cizích cestách. Tak max. po dálnici ještě jo klidně 230km/h a tehdy to šlo i na D1, ale skončit v příkopě? Ani kvůli tobě ne. :D
Však proto vím, že ta alfa měla podobný podvozek co P605 a je to podoba i 607, sedačky z P607 znám moc dobře protože jsem si chvilku s nimi proseděl nějakou dobu v BMW5 a pak je vyhodil a raději tam dal ty totálně rozervané anatomy, a pak si sehnal jiné, takže vím, že je to střep i proti Octě 2. Jo ještě doba, kdy jsem byl schopen měnit sedačky na autě i výměnou pojezdových lyží. :D
Na tom autě byla dobrá jen brutální aerodynamika, takže jsem s tím 3litrem benzín udělal 7spotřebu. Protože jak jsem vyhodil kvalt, tak to jelo i 3km stejnou rychlostí kolem 70km/h.
31.03.2014 | 14:09:15 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Proč končit v příkopě?Umíš jezdit nebo neumíš?Po rovině to osolit není problém pro nikoho.Nebuď tak vyvalený z cest které neznáš.Když už se za tebou budou tvořit kolony na chvíli sjeď stranou,nech ty rychlejší projet a pak pokračuj.Jestli máš na něčem opotřebovaný podvozek tak alou pryč z provozu.Takové hujdry na cesty nepatří.
31.03.2014 | 18:53:06 | | 88.100.179.* Reagovat
RE:
Ty seš vůl jak vrata, kdo tu mluví o pomalé jízdě, mluvil jsem o jízdě přes 130km/h-160km/h po okreskách, protože jsem se právě touto rychlostí v tom roce 2001 s těmi Tdičky honil a kvůli vám nebudu předbíhat po okresce Tdičko a nabral rychlost 200km/h jen proto abych si ho podal. A to byla minulost. Jen jsem se jich držel a sotva stíhal...
Tady lubošek si myslí jak je snadné předjet navoněné nové Tdičko s krásnými novými tlaky a celým motorem i s podvozkem, s takovou krávou jako je Alfa 164, nebo střep alá 607, tak prosím, jak to budeš běžně valit kolem 160km/h v rovince na okresce, do zatáček kolem 130km/h, do prudkých přes 80km/h i v zúžené cestě, tak prosím, podáš si koho chceš! I Octu v TDi.
01.04.2014 | 06:40:29 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Na co máš potom takovou krávu když jen průměrné Oct.sotva stačíš.A jaké že to měla ta navoněná Oct.krásné nové tlaky?,i s celým podvozkem a motorem.Ty jsi si je nemohl podat protože ti jednoduše zmizeli.Že by to bylo opravdu autem?Octávia,Alfa 3,0 a pak hned Matiz 0,8.
01.04.2014 | 07:55:25 | | 88.100.179.* Reagovat
RE:
Bo ta Alfa 164 byla levnější, jako ojetina než Favorit stejného roku Ty chytráku. V tý době nikoho takový obsahy nezajímaly, bo neexistovaly bonusy pojištění. Koupil jsem ji za poloviční cenu co Fačko stejného ročníku ojetiny, Fačka se držely stále stejných cen kolem sto tisíc i kolem 8roku stáří. :D
A nezmizeli mi, držel jsem se jich cirka kolem hodiny, bo jsem zabloudil a viděl jsem jim SPZ mého kraje, a tehdy stály značky kolem 800kč a to si měnil hned každý, takže se to dalo poznat, né jako dneska že se jezdí jen na smlouvu, ale i tak jsem jim sotva stačil a musel je dohánět přes obec, protože oni se drželi přesně 50km/h já je dohnal 70km/h byla to nouzovka holt ale mimo obec to valili a přibrzdili NEJMÉNĚ 110km/h průměrně kolem 140. A to už jsem někde psal!!!
01.04.2014 | 08:11:17 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE:
Tobě to ježdění zřejmě moc nejde,bloudíš po kraji,přes obce doháníš to co ti nejde v technických pasážích a teď o těch blokujících kolech.Buď s tím umíš ,nebo neumíš.I podřazování chce někdy trošku fištróna,(ne to tam rvát jak vidle do hnoje),ale to ty se zřejmě nikdy nenaučíš.Pak se nediv že nestačíš autům které mají jen průměrné jízdní vlastnosti a nižší výkony.Tlaky netlaky,to neokecáš.
01.04.2014 | 20:14:32 | | 88.100.179.* Reagovat
RE:
Jestli to nebude spíše řidičem....:)) nikdy se mě nestalo když jsem měl silnější auto abych někoho nedohnal a to kdekoliv.
01.04.2014 | 20:36:00 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
A ohledně tlaků, kompresní tlaky, když je to nový auto, tak nemusíš ani přidávat plyn a rozjíždí se auto samo jen se spojkou, i na dvojku. A když máš hodně silný kompres, tak tě brzdí při podřazování a dokonce tak, že blokne i kolo to je při více než 100kW na tunu a velmi dobrém zdravém motoru. Skoro všichni řidiči na motorce vědí svoje při podřazování. Ale to ty neznáš, protože jsi nejel tak silným autem. :D
01.04.2014 | 08:30:51 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: odkedy ma Octavia vykon vyse 100 kw na tonu?!
Ze Ty si opat " guglil":):)??
Dobre Ti radim, uz tolko negoogluj, lebo Ta tie " tlaky" roztrhnu..:)
01.04.2014 | 09:19:08 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Staci casto iba ubrat plyn v zakrute a hned vies s akym autom mas cest...., ked s nalozenou Octavkou " vpalis" hoci aj 50-60 km do zakruty..., ci uz pribrzdis, alebo iba uberies plyn..., ako nalozeny som bol neskutocne nestabilny.
Potom aj medzi dedinami, kde sa bezne jazdi 60-80, lebo sama zakruta.., tak aby ma na vode predbiehal zadok..., pri pridani plynu v zatackovitom useku, kedy sa prenasa vaha vpravo/ vlavo zase mi lietal zadok.
Samozrejme, bavime sa o trochu sviznejsej jazde, ale aj tak:(:(
31.03.2014 | 21:05:55 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Mezi dědinami 60-80km/h tomu ty říkáš svižná jízda? a lítal zadek od Octy, tak to Ti tak žeru. :D
01.04.2014 | 06:43:14 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Svlastik, bud si isty, ze v horskych usekoch Slovenskeho raja, al. napr.z takej Dobsinej na Poprad je niekde 60-tka uz ZA HRANICOU technickych moznosti auta.
Okresky, t.j.obycajne cesty prvej triedy..:), su na " sviznejsiu" jazdu dobre tak do 25-30 rokov veku,potom si clovek zacne uvedomovat, ze skutocny pozitok z jazdy nespociva v 130-200 km/h , hoci aj v noci..., na neznamej ceste/ ano, kajucne priznavam, jazdil som tak/,ale vysostne v technickych " tratiach".
No a tam Octavka vyslovene nestihala, ci bola priam zivotu nebezpecna.
Ale este raz: NALOZENA, so ZATAZENYM KUFROM, kedy sa vyslovene spravala ZAKERNE.
a za dazda..., EXTREMNE!!
p.s. Samozrejme, s hebedom typu 607 sa dost tazko nahana, ale O2, ci W Passat s 2.0 TDi NEUJDE. Ani na dialnici, ani na " okreske,".
Ale ani nepredbehnem..., podobne vykony motora.., niet sance.
01.04.2014 | 08:58:38 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Ne silnice I.třídy to nebyla co mám na mysli, byla to nejméně II a III.třída a protínalo se to dost ošemetně. I. třída je velmi dobře označovaná, na I.třídě nemáš v ČR šanci zabloudit! V ČR máme narozdíl od zahraničí velmi dobře značené cesty a směrové ukazatele. To byly ale 100% okresky, okreska znamená cesta začínající z okresu končící v jiném a napojující na další bez ukazatelů, max. na další vesničky, prostě bez stromů krásná přehledná ale zákruty nepříjemné, tam se dá valit klidně i teď 150km/h, ta je stále prázdnější, když ji znám není problém, po ní jet rychleji, firmy tam nejsou, takže ani kamiony, kdyby se totiž potkaly, tak ta cesta je tak úzká, že by musely zpomalit na 20km/h a před zatáčkou zastavit, bus jede 2x za den do práce a zpátky.
Na horských oblastech pohoda. Nene při 60-80km/h mimo obec brzdíš i dodávku a těch docela na cestě přibylo, hlavně PPL a taky jiné firemní, ta rychlost co popisuješ je ostuda, ale na slovensku, kde dostáváte pokuty za rychlost přes 20km/h od 150ojro to chápu. :D A o tý Octě raději ani nemluvím. :D
Tedy pokud nemáš vysloveně značky s rychlostí max. 50km/h mimo obec, a ty zatáčky přes 90-130° stabilně pak je to pomalé co říkáš a těch je méně, leda přímo v horách, karpaty, beskydy, fatra, tatry atd. :D
01.04.2014 | 09:19:29 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
:):), jaaj, dobre som sa zasmial.
01.04.2014 | 19:33:22 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
Jáj no já se Ti taky směji, jel jsem Ti tak jako vždycky 110km/h mimo obec a předjela mě Audina a v obci si měřila rychlost na tabuli a na ní 160km/h. Asi bez kamery. Proto nesnáším ty cesty, které nejsou oddělené nějakým svodidlem, když jsou volné cesty, tak je to každý druhý šílenec, co to valí víc jak 110km/h po okreskách a to Ti jede uprostřed, proti Tobě, protože ty kraje silnic tam odlítávají kameny a podbíjí to podběhy, a navíc ta cesta je po krajích dost obitá a popraskaná, nejsem jediný, který to valí mimo obec kolem 110km/h. Silnice 1. třídy co ty si myslíš, že jsou okresky, haha hodně jsem se zasmál, tak ty jsou plné, tam je to zabitý nemá smysl předbíhat, když je před tebou 10 aut, které brzdí kamion a tam jet 150km/h fakt nelze tobě to fakt nepálí. :D
Ono mě dost aut předjíždí jak jsou čisté cesty i při 120km/h a jsem za ním. Jak člověk jede přes obec tak to je jiná. Jo vy slováci jste dost pomalí. A kdejaká dodávka tady předbíhá a jezdí rychleji jak vy, tedy jak to jde. Asi moc nejezdíš po čechách. Mi stačí trošku jezdit a všímám si. :D
01.04.2014 | 20:44:27 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: na to, aby si zistil ako sedi auto na ceste nepotrebujes vobec lietat po ceste :)
zase se tady řeší pi..viny. Já už jezdím O2 pět let a neregistruju žádné chování auta co by mě zabilo.Mám 4x4 combi a super.určitě jsou lepší káry ,ale tahle bohatě stačí.napište něco rozumnyho než se dohádáte pi.omci
28.12.2014 | 21:42:19 | Já | 46.33.112.* Reagovat
RE: Prostor
To, že se to přehodit dá, samozřejme vím, ale ty to určitě nemáš, prostě jsi se spletl a nepřiznáš to. O nižší szřední jsem nic nepsal, jen to, že na telefonu je kategorie "malé a střední vozy", kde je zahrnuta jak 108, tak i 208 a 308. A zdroj informací jsem po tobě chtěl proto, že na tyhle stránky píšeš milion sraček, který nejsou pravda, tak jsem chtěl vědět, kde jsi to četl, to je celý. P308 je nižší střední a bylo mi fakt záhadou, kde se o něm píše jako o střední, tak jsem chtěl znát zdroj. Tak se nerozčiluj jako stará bába, ať ti nepraskne cévka:-)
31.03.2014 | 11:58:23 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: Prostor
A co dělá problém se kouknout na to jinde? Taky i tyhle žvásty tu budou ROKY a příspěvěk mohl být napsát s časovou pomlkou. Asi to vypadá u vás, že nemáte žádné zařízení se kterým se dá prohlížet net, jen mobil!
31.03.2014 | 12:05:49 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Protože všude jinde se o tom píše jako o nižší středni, nikde jsem to jako střední neviděl... a na telefonu na to koukam proto, že jsem v práci v terénu a na pc se dostanu až dlouho odpoledne..
31.03.2014 | 12:09:00 | Venouš | 193.86.8.* Reagovat
RE: Prostor
A kdo řeší při koupě vozu třídu? V podstatě člověk mohl koupit levnější auto o třídu výše tak proč bych si měl honit nad tím že Octavia je největší ve své třídě....většinou lidi kupují auto dle potřeb a taky peněz a málo kdo jen kvůli tomu že je to největší auto ve své třídě.
Mě jsou třídy zcela u prdele a je mě jedno jestli to je taková nebo maková třída důležitý je výsledek který by měl odpovídat mým potřebám.Takže raději o 20Cm menší 508 než mnohem dražšího jezevčíka navíc v sedanu s odborným zadkem:)
31.03.2014 | 12:15:44 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
Řeší ji všichni krom Tebe. Protože v tom máš šílený guláš i bez těch tříd.
Pro Tebe je auto co má 4 kola a ty klidně porovnáváš 508 se starou Octavií I. :D
31.03.2014 | 13:24:05 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Zbytečný na tebe reagovat zase neumíš číst z textu....kvúli tomu že neřeším třídu mám v něčem guláš nebo beru auto jako něco co má čtyři kola?? Trochu mimo Vlastíku ne?a už vúbec nevím kde jsi vzal že porovnávám první Octavii s 508?
31.03.2014 | 16:45:44 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
jo a u příspěvku 13:02:23 kterou Škodu tedy porovnáváš s 508? Hádám snad ne DOKONCE s Felicií?
31.03.2014 | 17:54:59 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Prostor
Bože bože...ještě jednou ti opakuji že 508 s ničím neporovnávám! kdyby jsi si pamatoval co sám píšeš tak to možná pochopíš.
Příspěvek že v 508 jsem neměl problém se usadit byla reakce na tvoji připomínku že Peugeot je auto pro trpaslíky a že za volantem je mnohem méně místa jako u koncernu a Škodovky!chápeme?a tím to celé o 508 skončilo!
Kdybych jej s něčím rovnal tak napíši například že to je Felda a nebo Octavia.A to že ve Škodovce jsem měl problém s prostorem je čistě moje osobní poznámka kvůli tomu že jsi napsal že v Peugeotu je méně místa ale já osobně když to porovnám mám opačnou zkušenost a to takovou že v žádném Peugeotu s menší vyjímkou snad v žádném autě jsem se tak nemačkal tak jako v některých modelech značky Škoda(prve psáno ve Škodovce) myslel jsem značku celkově chápeme?
31.03.2014 | 18:55:33 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
Tak 508 je vnitřním prostorem větší než Superb mi chceš namluvit?
Celou dobu tady mluvím, že auta Peugeot jsou ještě menší než koncern VW- tedy hlavně Škoda a to ve své třídě a to v obrovském rozdílu. Ty tu kydáš hnoje o tom, že třídu neřešíš a to protože ty jsi totální guláš. A nechápeš vůbec auta, a zřejmě jsi asi v životě nekupoval za svoje, protože rozdělení tříd poznáš i v peněžence.
Tady pisálkové chtěli vědět, co je menší než Škoda, já odpověděl, že menší je Peugeot od Škody a to proto, že tu aspoň 2 lidi sdílí s Peugeotem sympatie. Klidně bych to mohl říct i O jiných značkách, protože Škodovka je ve svém segmentu skoro největší auto.
A když Ty jsi měl problém s prostorem, tak porovnáváš něco co je neporovnatelné, tedy auto nízké střední třídy, nebo malé DO 300tisíc s autem střední třídy za milion. Proto vidím na Tobě, že pro Tebe má auto 4 kola, zaplatíš nějaký peníz a hotové nestaráš se!
01.04.2014 | 06:21:37 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Ne to ti nechci namluvit! A jedině kdo je tady guláš a má ho ve všem jsi tady ty protože já si toho auta alespoň užiji jezdím a neřeším ptákoviny.
Už jsem ti to říkal stokrát když kupuji auto v mém případě ojeté do deseti let tak to neřeším jako bych kupoval ponorku ale koupím si to co prostě chci a nepotřebuji k tomu mít partu odborníků prostě koupím to který mě padne do oka.
Takže skoro před pěti lety jsem si koupil toho Pažouta najel jsme s ním skoro 80 tisíc KM mezitím vyměnil svíčky,filtry,baterku,pneu a jako větší opravu jsme měnil brzdy,stabilizátory a to je tak všechno a o víkendu jsme ho prodal za poloviční cenu :D takže když to shrnu dle tebe to bylo tenkrát předražený atd.já si s autem užil sloužilo mě dobře a nemám mu co vytknout a tím to pro mě skončilo a staré koupím něco menšího do města.Takže opět jsem měl to co jsem chtěl a to je pro to hlavní chápeme?
Takže to samé udělám s 607 tak za tři roky a pokud to tak půjde dál jako do dnes tak s tím autem nebyl sebemenší problém a opět jsem dostal co jsem chtěl.Kdybych kupoval nový auto tak to je něco jinýho ale kupovat ojetinu do 100 000 Kč nemusím řešit s partou odborníku a přemýšlet o každé koruně navíc v případě ojetiny kde to je jako často jako sazka do loterie.Navíc když mám svého mechanika a spoustu známých kde můžu mít servis za poloviční cenu nebo za flašku.
Já možná nevím tolik jako ty o autech co si najdeš na googlu ale na rozdíl od tebe to auto využívám a dostanu od něj vždy to co chci!Takže doposud byla koupě a užívání auta pro mě zábava a navíc způsob kterej u mě funguje se osvědčil.Takže nevidím důvod proč se k tomu stavět jako bych kupoval auto na 15 let za stovky tisíc a neměl žádný výhody.Jinak máš pravdu zaplatím peníz a nestarám se jen v případě když je potřeba ale taky k tmu dostanu už to říkám po několikáté to co chci! a to neznamená že auto vnímám jen jako čtyři kola a jedu možná naopak si toho užívám mnohem více jako někdo kdo přepočítává denně každou korunu kolik ujel a podobný věci.
01.04.2014 | 10:46:49 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
Ano přesně já to tušil, že se to takhle strhne. :D
O Octávii II jsi nenapsal ani prd, opět. :D
Já jsem k ní prostě napsal, že O2 je mnohem větší než P307, což je fakt.
Vždycky byla větší Škodovka než Peugeot ve stejné třídě. Opět nepřiznáš, a zas místo Peugeota 306 sem cpeš R5, se kterou jsem taky shodou okolností jel tak jako ve Fábce a můžu to opět vyvrátit, že R5 je opět MENŠÍ, a nedá se v ní v pěti jet, protože tam nemáš vzadu ani kde dát hlavu, natož si dělat starosti s nohama. :D
01.04.2014 | 11:13:02 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Nenapsal pouze jsem reagoval na tvůj příspěvek který se Octavie netýkal!
Nemám co přiznávat :D k těm číslúm jsem se vyjádřil pokud umíš vnímat text! A R5 jsem použil jako dalši ale můj osobní pocit.
01.04.2014 | 11:25:14 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
To jako chceš říct, že ve Fobii se v pěti jet dá? Komiku, v pěti to je jen pro otrlé anorektiky. A nesrovnávej pořád zavazadlový prostor. Srovnej prostor uvnitř vozu. Tady škodule prohrávají. OI i OII jsou uvnitř mrňavé. V kufru se nesedí, díky bohu.
01.04.2014 | 11:25:22 | | 78.102.189.* Reagovat
RE: Prostor
Řeknu ti to asi tak 306 mám taky za sebou a vím na 100 procwnt že prostorově je mnohem optimálnějši jako Octavia 1!čísla nejsou všechno.
A ještě ti vysvětlím múj pocit R5 vs Fabia mám 178cm kamarádi tenkrát kolem 180cm a nepamatuji si že by měl někdo problém s hlavou vůči střeše navic ten zásadní rozdíl je v v tom že R5 má mnohem pohodlnějši sedadla mnohem méně plastu kolem takže ten co seděl u prostřed dal nohy mezi sedadla a tím pádem ušetřil prostor pro dva zbylé cestují.Ve Fabce se člověk musel kroutit protože měl nohy prostředniho řekněme na svém místě :D k tomu sedadla jako lavice na zastávce a všude tvrdej plast takže ve výsledku raději se zmáčknu v R5 než ve Fabce.múj názor.
01.04.2014 | 11:43:14 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
Konečně něco, ale já Ti řeknu, že vepředu 306 Octě nesahá ani po kotníky, prostorově. A vzadu je to o centimetry plus mínus ku prospěchu Octy. Pocitový vjem jsou pouze tvrdé sedačky a je to o vjemu bouchání koleny do sedačky, protože člověk do tý sedačky nepropadne. Ale od faceliftované Octy I už se opravdu nechytá žádný Peugeot nízké střední třídy, ani ta 308 ani vzadu.
R5 je mnohem nižší s hlavou skloněnou, na guvno, člověk je tam shrbený jak paragraf, užší sedačky, sotva na 2km převoz v pěti. Fábka je JENOM úzká a pro chudé v pohodě vzadu se dá jet i v pěti, s děckem do 12, či holka co má do 60kg s postelí úplná pohoda. V pěti bez bund v létě pohoda a to já jsem hooodně velký pořízek na šířku...
01.04.2014 | 11:52:45 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Oprava celkově v pěti.
01.04.2014 | 11:57:37 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Jak to bylo u předních sedaček si už nepamatuji ale pokud je pro tebe v pěti vzadu ve Fábii pohoda tak máš asi hodně velký nervy :D a nevnímáš prostor.
Jak jsem říkal mám necelých 180Cm kolem 80KG a v tomto obsazení je to dobré max ve dvou a k tomu igelitka doprostřed a tím to končí.
Asi 20 minut vzadu ve třech a nejraději bych to auto převrátil na střechu takže si nedokážu představit že bych si i na vteřinu řekl že cestovat v tom ve třech vzadu je pohoda.Ani nějak velká pohoda to nebyla ve 406 ale dalo se to přežít po dvou hodinách jízdy natož v tom střepu.
01.04.2014 | 13:47:13 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
Celou podělanou octávii porazí v prostornosti vpředu už P 205ka, o P 107 ani nemluvě. To je proti octávii křižník - vepředu, samozřejmě. Vzadu to není v octě teda taky vůbec žádnej zázrak. Nemít ten naroubovanej obroooovskej kufr a zbytečně dlouhou haubnu, tak je to normální trpaslík jako golf II. Vždyť se podívej už jenom na ten rozvor! Komu připadá octavia v kabině velká, je buď beznohej invalida, trpaslík, nebo vůl, kterej neseděl v normálním autě. A fabia? tak ta je prostorově už jen pro masochisty.
01.04.2014 | 14:16:17 | | 89.102.228.* Reagovat
RE: Prostor
Jak u Fábie nevím nevyzkoušené v pěti jízda, ve čtyřech bez problému 4-5hodin. Je to dost podobný Octě I, obě auta jsou nastejno i když jsou třídou jinde, Felda je na tom lépe ale, je to o tom, aby se uskromnili Ti vepředu. A místo bylo bez problému. Hrozný problém se tam nasoukat, takže Fabka jako taxík absolutně vůbec. Vepředu fabka tlačí, jsem hold větší a proto malým autem nemůžu trvale jezdit. Jinak bych klidně jezdil kolínětem, kdybych se tam vlez, ale mě je i 206 malá natrvalo. Sedím na tý sedačce jak vosa na bonbóně, no asi jak týpek co recenzuje v Autosaloně na primě trošku víc.
Ale OC 2 úplně v pohodě nebyl vůbec problém a rozvalený skoro jak v Passatu r.v. 2007, i když na něj nemá, Pašík je větší. Ale OC2 je dobře udělaná. Passat 2000 rok vepředu super, vzadu menší než Superb I. Audi starší A6 2002 malá a hodně fakt skoro jak A4 vevnitř sotva jsem se tam nasoukal, stísněný prostor, spolujezdec pohoda a vzadu průměr. Nejvíc mě zklamalo Audi TT, normálně jsem tam nevlez, fakt naguvno, sedačka malá, noha tak, že se nedalo zařadit a nemohl jsem zavřít ani dveře. To je fakt pro jiné lidi asi za tím volantem. Novější Audi netuším, starší A6 -100 doutník kráva neskutečně nejvíc, vleze i 220kg pořízek bez problému větší osobní auto u VW koncernu asi není a nebude. Ale vzadu koncernem VW do Španělska, či Řecka ani náhodou, leda do Chorvatska.
01.04.2014 | 14:33:08 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Už zase...:) Vlastíku 508 je nástupce 607 a tobě přijde nějak malá?
A Superb není žádná šestimetrová limuzína ale je o 20 CM delší jako 508 a o 36CM užší jako 508.A kromě o něco většího prostoru vzadu má rozměry hodně podobné nebo naopak i menší jako 508.
Příklad prví Octavia myslíš že si zaslouží kategorii nižší střední??když kde jaké auto stejné třídy v té tobě nebo i starší bylo mnohem více prostornější a to jak ve předu tak zejména vzadu! Tak to asi Škoda dělala taky auto pro trpaslíky a docela dlouhou dobu... určitě déle jako Peugeot.
31.03.2014 | 12:00:28 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
508 je čínská kombinace za 407 a 607. A patří do střední třídy. To samý platí i pro Superb, tedy opět střední třída, i když já Superb kritizuji, to ovšem neplatí pro O2. Ale to asi ty nevíš. :D
Octávia I je nižší střední. A to je historie snad skoro 20roků už ale. A co tu furt vykládáš o místě vzadu, když u těch Peugeotu si dobře nesedneš ani dopředu. Peugeot je menší hlavně taky u řidiče oproti VŠEM koncernovým značkám VW. A neřeš jen vnější rozměry ale taky jak si člověk sedne!
A to dělají všichni výrobci. Vyjímku tvoří právě Octa 2, u který tady kritizujete prostor, BLÁÁÁÁZNI!
31.03.2014 | 12:45:41 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Nevím jak 308 ale u 508 jsem neměl problém usadit se ve předu a navíc jedině u Škodovky jsem měl kdy problém s tím že jsme měl naražený kolena na palubní desce za volantem mě vadil středový panel nebo jsem měl naražený kolena v předních sedačkách....:)
Ovšem to je pouze zkušenost netýkající se Octavie II takže zbytečný se o tom bavit.Superb je prostorný až až ale ovšem pro mě naprosto nepohodlný a to už od první generace.Navíc nekritizuji Octavii II ale bavil jsme se o Peugeotech.
31.03.2014 | 13:02:23 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Prostor
Příklad Octávia I vzadu prostor 590/840
Peugeot 306 prostor vzadu 560/780
a teď mudruj!!!
01.04.2014 | 10:35:20 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Prostor
Když tvrdím že píši z vlastní zkušenosti tak do toho netahám věci které do toho nepatří! Ale když jinak nedáš tak ono čísla nejsou všechno stačí když máš v autě širší výplň dveří středový tunel atd....to dělá taky hodně.Ono například taková R5 je mnohem pohodlnější na cestování vzadu pro tři lidi než v jedničkové Fabii kde máš tvrdší a silnější sedadla a středový tunel.
To je zkušenost a ta je Vlastíku k nezaplacení ani google ti jí nekoupí!:D
01.04.2014 | 10:58:17 | | 62.245.124.* Reagovat
Neprechvaľute trochu? Nové auto a už nové žhaviče?
Nech dobre jazdí.
17.02.2012 | 13:59:57 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Nic ve zlém,ale kde že je to auto velké,snad ne uvnitř.
17.02.2012 | 11:50:45 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
jo uvnitr...nebo ty mas autobus?? tak to jo :-D
29.03.2014 | 00:21:56 | | 188.75.185.* Reagovat