Recenze Škoda Octavia 1.9tdi combi81kw
“Drahá katastrofa.”

Autor recenze: ALEXNAS (37 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1.9tdi81kw Stav km při koupi:56 000 km Stav km nyní:196 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 8. 4. 2008

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.8

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: vw passat

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Výměna převodovky z důvodu rozpadu setrvačníku ve spojce.

Lanovody ruční brzdy,které způsobily zablokování kol.

Záhadné zvuky od přední nápravy.

Katastrofální kvalita metalického laku.

Nefungující mechanizmus elektrického stahování oken.

Turbo,které vysadí,zvláště při rychlé akceleraci.

Rozpadající se sedačka,párající se čalounění.

Velmi nekvalitní plasty interiéru-cena nového vozu byla 560000kč!

Nepříjemné zvuky v interiéru podobné Favoritu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jsem taxikář,takže auta mohu porovnávat opravdu poctivě.Tento automobil bych zařadil na stejnou příčku kvality jako vozidla Renault Laguna 1996 a VW Passat 1998-do kategorie KATASTROFA.

Možná je to jen můj subjektivní dojem,ale čím novější automobil,tím horší kvalita,zvláště u továrny Škoda.Vůz jsem si vybral na radu opravdu"zkušených odborníků".Věřil jsem,že můj předcházející vůz VW Passat,byl jen nepovedený výrobek tohoto koncernu,bohužel opak byl pravdou a jsem pevně rozhodnut již nikdy nic nekoupit od této firmy.Pryč jsou zlaté časy Vent a Toled,které vydržely vše.

Zdá se mi,že v současné době je největší spoleh na značku Ford,myslím tím hlavně roky výroby 2000 a výše.Kolegové,kteří jezdí ve Fordech nestojí v servisech,jako já a mohou,tak vydělávat na rozmary mocných této země,to jest na daně.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

presne tak

martas mas pravdu. aj tak si kazdy pise o svojom aute a nie o tom, co je recenzovane. a takto to funguje v celej tejto recenzii.
okrem ineho mam doma dve octavie staru 11 rocenku 95 tis. km a RS-ko 6 rocne 160. sedacky su cele, neparaju sa a tapacir je ako novy... zatial neboli ziadne vymeny okrem spotrebnych veci... brzdy atd.......bla bla. takze neviem aky črep tuto pan kupil. je mi to luto potom, ze na octaviu s 160 tis. km niekto napise, ze je to chliev, ktory vŕzga.
chlapsi ak vam vrzgaju zamky na dverach a to na kazdej octavii v ktorej som sedel je len jedno. namazat. vazelina na ten plastovy zamok a kovove usko. preto to vrze. ak si vsimnete VW na tie uska montovali take male plastiky aby im to nevrzalo. mne uz to nevrze.... s pozdravom

10.10.2008 | 11:54:22 | ja Reagovat

...:-)...

...

08.05.2008 | 23:08:09 | Martas Reagovat

to Anonym

No a? mas lepsi napad o cem kecat?

12.04.2008 | 20:58:37 | Honza Reagovat

Zase řešíte český a německý pekáče,vy máte dost!

12.04.2008 | 16:52:26 |  Reagovat

re. Petr

Nerad bych se hádal, ale to, že Fordu dělá diesely Peugeot je celkem známá věc tddi dělal Ford sám a špatně, tak diesely zadal Peugeotu. viz http://www.sweb.cz/iford/novinky.html
Faktem je, že v dnešní době, Delphi hodně zapracoval na servisní síti, tak dejme tomu, dříve oprava nebyla možná, byla nutná pouze výměna. Váha vzduchu vyjde na 2000, alespoň podle mých servisních záznamů, ale servis od sevisu že:-)
Automobilový průmysl je tak propojený, že se tomu až nechce věřit. A proč by si motory nákladně vyvýjel Ford sám, když vyjde levněji je zadat renomovanému výrobci, viz Nissan vs. Renault. Osobně na tom nevidím nic špatného. Jinak automobilku Ford mám moc rád, nyní jezdím v O2, ale pokukuji po Ford S-MAX, navíc Focus 1 bylo na svoji dobu nejpovedenější a nejvíce nadčasové auto na světě, zavěšení nápravy náskok 10 let ve své třídě, vlastně až dnes ho podvozkem dohnala auta nižší stř. třídy, dále spolehlivost byla nadprůměrná a ani dnes se svým vzhledem nemusí vůbec stydět. Navíc 2l motory v Mondeu Duratec jsou prakticky nezničitelné mají řetěz, ne řemen, takže nehrozí přetržení . Myslím, že Ford dělal vždy dobré podvozky a benzinové motory.

12.04.2008 | 12:33:19 | Simon Reagovat

re: Simon

Jentak mimochodem, motor TDCi je motor Fordu a né Peugeot!!! Peugeot dělá HDi a cpou je do Citroenu!!! A oprava čerpadla 3000,- no a Škodovka trpí na váhu vzduchu, která vyjde na 6000,-

12.04.2008 | 07:32:30 | Petr.PB Reagovat

nadsazka

Kdyz rikas ze to nebyla nadsazka, nemam vlastne duvod neverit. Ja mam stare TDI 81 kW rok 1999, takze trosku starsi sortu.

11.04.2008 | 20:09:14 | Honza Reagovat

Tdci

Tak já mám s motory TDCI resp. Pugeot, který je pro Ford vyrábí zcela opačné zkušenosti, resp. se vstřikovači Delphi COŽ JE HRŮZA. Jinak nový Mondeo , protože to je nová Mazda 6 s jinou maskou, nebo naopak, což je jedno, celkem dobrý, ale pouze benzín. Delphi mi už nesmí do baráku. Zlatý starý motory Tdi, pro který nebyl 500 000 problém. Což už dnes tak docela není pravda.

11.04.2008 | 19:03:18 | Simon Reagovat

re: Honza

tak tomu věř!! (central, stahovaní oken, lambdasondy, imobilizer) pěkne jak přišly po měsíci, tak po sobě byla u každé ta samá závada! A třeba na imobilizer bylo řečeno, že se na to zaruka nevztahuje a oprava 25000,-!!! Jinak na mim Mondeu TDCi mam 161000km, sice za 4 roky, ale musim zaklepat v pohodě! Jinak traktor TDI 81kw je jinej motor než tižší TDCi 96kw možná si to pleteš se starším TDDi 85kw. Ale nic ve zlém, každý ma jinej nazor, já třeba Škodovku do baraku určitě ne! To švara dal za Fabku 1.2HTP 360tis. aby v ní vubec něco měl a ted ho to ser*, protože za to mohl mít C4 s 1.4 !! No nic, každé auto je sázka do loterie co si budem namlouvat!

11.04.2008 | 16:23:39 | Petr.PB Reagovat

to Anonym

Ha ha, v mym favoritu taky v 5 hodin 37 minut nic nevrzalo(mel najeto skoro 200 000), ale jakmile jsem s nim v 6.00 vyjel do prace... :-)))))))

11.04.2008 | 09:44:00 | Honza Reagovat

to Petr.PB

Hele, kdyz uz si tady tak pekne povidame, tak pro uplnost, napsal jsem toto: "ale pri tom silenem provozu se neni mozna co divit, chtel bych videt forda,s nimz byste dal 140 000 km za rok" nehaním Ford, nesrovnávám ho, jen bych si nebyl tak jist, jestli by jakekoliv auto prezilo takovy provoz bez jakekoliv uhony. O nic víc mi neslo. Nemel bys ale take zapominat, ze Mondeo o tridu vys nez oktavka (i kdyz TDIcka 1,9 jsou v podstate stejny v oktavii nebo v passatu, ktery je s Mondeem na stejne urovni). Uznej ale sam, ze to co jsi napsal mozna nebylo uplne objektivni. Myslim to, ze vase "firemni oktavie se serou od prvního km jedna po druhej". Tomu se mi moc verit nechce :-I

11.04.2008 | 09:41:30 | Honza Reagovat

hele ty Oktávkářu, neurážej favorit jo, já ho mám a po 150 000km v něm nic nevrže, tak nepiš že Oktávka vrže jak Favorit, prostě asi v tomhle případě ten favorit je lepší než ta tvá vrzací oktávka a v korozi ho taky nemám, tak neštvi jo :-)

11.04.2008 | 05:37:57 |  Reagovat

re. Anonym

Nemyslím si o sobě, že jsem tvrďák. Ocas prodlužovat nepotřebuji. :-)

10.04.2008 | 20:26:25 | luky Reagovat

re: Honza

Přirovnávals k Fordům a ted píšeš že je neznáš!!! Takt je nesrovnavej!! Mondeo je co se týče komfortu,povozku a hlavně motoru TDCi 96kw uplně ale ulpně někde jinde!!

10.04.2008 | 19:11:28 | Petr.PB Reagovat

re:luky

Ty jsi asi děsnej tvrďák co.Prodloužil se ti ocas aspoň o centimetr??

10.04.2008 | 17:48:52 |  Reagovat

Příště si kup

Příště si kup raději desetileté BMW v dobré výbavě, v kůži a budeš vysmátý, jako já. A hlavně, ušetříš prachy. Jo jo, kdo je chudý, jako já, nemá na drahé klumpy z VW koncernu. :-)

10.04.2008 | 13:01:40 | luky Reagovat

to Per.PB

Jo je to mozny,ja fordy neznam,nadhodil jsem jen otazku.Vyjadroval jsem se ke stavu te konkretni oktavky.Nic vic a nic min,proste za 140000 km zacalo blbnout turbo a spojka, proboha no a? Ja mam taky na TDI najeto pres 200 000 a bez poruchy, no ale je o rodinny auto a ne taxi!

10.04.2008 | 10:01:41 | Honza Reagovat

neni co riesit, kupil oktavku, trochu ju rozflakal.. Podla mna oktavky aj tak niesu stavane na vacsi pocet kilometrov. Na to su nemci, alebo japonci ale len od strednej triedy vyssie. Mozno pri pravidelnom autorizovanom servise a polovici dielov povymienanych aj oktavka vydrzi. Nehovorim ze oktavka je zla ale urcite to nieje silny nadstandard co sa tyka kvality.

10.04.2008 | 08:36:18 |  Reagovat

??

a) špatnej kup b) autor je dealer Fordu. Hlasuju pro B

10.04.2008 | 08:27:46 | Hanz Reagovat

re:Neri

No myslím,že tím to nebude.

10.04.2008 | 06:46:41 |  Reagovat

Já netvrdím že TDI nemůže mít nájezd 10tis za rok, ale co mě k tomu přivedlo je například právě ta roztrhaná sedačka. Projděte si auta která mají najeto 170-190tis a sedačky budou všude více méně OK.Vím co vydrží čalounění o octavie.Moje má 8let a čalounění je jako nové.Pravda najeto jen 78 000Km.Čím se dá rozpárat až na molitan? Pásek s pouzdrem na mobilní telefon??= velmi časté nastupování a vystupování=stopro služebák a libovej, neudržovanej. Ty údaje bych trochu poupravil-stav tachometru při koupi auta- 156 000Km, stav nyní 352 000Km.Teď je otázka jestli ji před rokem stáhli jen o těch 100tis ;-)

10.04.2008 | 01:47:45 | Jerry Reagovat

Ale ja som nereagoval na to, či to má, alebo nemá stočené kilometre. Reagoval som na Jerryho, ktorý nepokladá za možné, aby mal diesel po piatich rokoch 56 tisíc kilometrov. To, že autor nekúpil auto od dôveryhodného zdroja, je už jeho problém. Ale na margo tej sedačky musím dodať, že v práci na Golfe, ktorý má len pár mesiacov, je natoľko opotrebované čalúnenie dverí, že také som nemal na Megane po piatich rokoch, keď som ho predával.

09.04.2008 | 23:17:08 | Petrík Reagovat

Petřík

Petříku, vždyť autor recenze se sám pžiznal, že neumí kupovat auta cituji třetí závadu od konce:
Rozpadající se sedačka,párající se čalounění.
Tohle se děje při přibližně 300 000 km, měli jsme tyto Octávky služební a vím dobře, co vydrží čalouněn u aut. No těmto lidem doporučuji kupovat nové auta, protože stočený tch je v Česku národním sportem.

09.04.2008 | 22:59:02 | jari Reagovat

to Jerry

Prečo si to myslíš? Uznávam, že je to málo pravdepodobné, ale možné to je. Budúci týždeň bude mať moje HDi rok a stav kilometrov je zhruba 11.500. Auto mám pre seba a nie na firmu, aby som s ním niekde lietal 8 hodín denne. Na dovolenky nechodím autom, to radšej nejdem na žiadnu. Takže na vozenie do práce, po nákupoch, sem tam za hranice. Neviem, ako si prišiel na to, že každé auto spaľujúce naftu musí mať za rok 30 alebo 50 tisíc kilometrov.

09.04.2008 | 22:12:01 | Petrík Reagovat

to hovoří za vše

vůz zakoupen ojetý, vozidlo používá rok, při koupi mělo najeto 56 000Km, rok výroby 2002.Takže TDI, které najelo za +- pět let 56 000Km?????? 10 000Km ročně na TDI???? ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha........myslím že nemá cenu se k tomu dále vyjadřovat.Toto není recenze na auto, ale na mozek jeho majitele!

09.04.2008 | 21:48:48 | Jerry Reagovat

Neri

No, jiné automobilky jsou na tom podobně, je to levnější. Pokud se podíváš na auta, mají dnes stejnou karoserii např. Citroen, Opel, Renault, stejné motory např. Peugeot dělá naftové motory Fordu, Citroenu atd, Renault dělá naf´táky Nissanu, nový Ford Mondeo má naprosto stejnou platformu jako nová Mazda 6 včetně benzinového motoru tuším o obsahu 2,2.

09.04.2008 | 20:37:00 | Radim Reagovat

Proč jezdí v koncernu VW? Inu protože je na každym rohu servis, kde jim to splácaj z těch tří aut :)

09.04.2008 | 19:24:48 | Neri Reagovat

Aha tak proto vidím na každém kroku Taxi koncernu VW,Passat,Superb,Octavia,Fabia.Když jsou to tak špatné auta tak proč jich jezdí tolik jako vozy Taxislužby.Jo už vím protože jsou tak moc nekvalitní a pořád stojí v servise.No a nevím jak ostatní,ale vidím jak ti taxikáři s těma autama jezdí.

09.04.2008 | 18:12:36 |  Reagovat

srovnavat Škodu s Fordem

pane DVOJNÁSOBNÝ, jak mužete srovnavat Forda se Škudkou, ktera ji nesaha ani po kotniky!! Mam zkušenosti s 5ti Oktavkama na firmě a serou se od prvního km jedna po druhej

09.04.2008 | 17:49:40 | Petr.PB Reagovat

S tymi novsimi autami ma ale autor bohuzial pravdu,cim novsi vyrobok tym sa to viac ser.. Pred par rokmi sice auta nemali tolko prvkov vybavy a roznych vymozenosti ale sluzili lepsie k ucelu ktoremu boli vyrobene,a to spolahlivo odviest z jedneho bodu do druheho.(Alebo je primarny ucel len zisk vyrobcu :-) Toledo a Vento boli vo vydrzi a spolahlivosti cest vynimkam fakt ina liga. Sam momentalne jazdim Octaviu RS a tych poruch sa tiez najde o nieco viac ako by mi bolo mile. Mam ju odzaciatku a ten motorcek okien,spojku,zotrvacnik,nekvalitny lak,snimaciu cievku a ine malickosti tiez mozem potvrdit. Ale katastrofa ta moja urcite nieje,je to taky priemer v dnesnej kvalite medzi autami.

09.04.2008 | 17:37:46 | Roman Reagovat

!!!

Japonec je japonec.........ať si říká kdo chce co chce, jsou to prostě držáci, apropo měl jsem i škodovky i renaulty....

09.04.2008 | 16:14:28 | Pavel Reagovat

Pepa ma pravdu

Je to tak, turbo a spojka u auta, ktery ma najeto minimalne 200 000 km ale mozna taky 2x tolik, tak to rozhodne neni na odsouzeni ale spis pochvalu.

09.04.2008 | 13:38:30 | Honza Reagovat

můj milý koloušku

lidé, kteří věří najetým kilometrům jsou nazýváni prodejcema koloušci, pokud tvé auto má najeto mnohem více, tak je na tom ještě dobře, zkus navštívit značkový servis.

09.04.2008 | 13:04:33 | Pepa Reagovat

vydrz

Tim jsem chtel rict ze 6 let stara kara s kdovikolika najetejma kilometrama, ktera da za rok 140000 km a "zlobi" ji turbo---no nezda se mi to tak marny vykon,. Vzdyt to vase auto muze mit klidne uz 300 000 km najeto :-)

09.04.2008 | 12:37:18 | Honza Reagovat

dvojnasobny?

Plasty v interieru jsou videt pri koupy, to bych neresil, ale vynechavajici turbo? Znicena prevodovka, predni naprava v haji... za rok provozu najeto 140 000 km? mozna jste cekal moc :-) ale pri tom silenem provozu se neni mozna co divit, chtel bych videt forda,s nimz byste dal 140 000 km za rok :-)

09.04.2008 | 12:33:31 | Honza Reagovat

lol

Jejko clovece ty asi zijes na planete mars cico???!!!! co si preboha cakal od starej turbodieslovej oktavie to ci tu popisujes si si uz mohol precitat pred minimalne 2 rokmi .A hlavne ked ta octavia ma v skutocnosti najazdene dvojnasobny pocet kilometrov pretoze to vie stocit kazdy doma v garazi pri vyrobeni kabla za par stoviek korun

09.04.2008 | 10:55:14 |  Reagovat