V rámci záruky vyměněný motorek stahovaní okna u řidiče. Po záruce byl vyměněn zámek u PP dveří, protože nefungovala signalizace otevření těchto dveří.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má 66KW motor, který je přečipovaný na 85KW (270Nm). Až na zimní raní starty (kdy si při prvním kilometru připadáte jako v traktoru) je ten motor opravdu skvělý. Při 70.000 km, jsem musel nechat vyměnit spojku za spojku s větším průměrem (typ pro TDI/81KW), protože se unavily pružiny na přítlačném kotouči. Díky zvýšenému výkonu motoru spojka do kopce na čtyřku a pětku prokluzovala, lamela byla OK. Kdyby motor nebyl přečipovaný, tak by se to nestávalo, tudíž nejde o závadu. Auto jezdí tak z 60% v hustém pražském provozu a spotřeba se drží kolem 5l/100km.
Jízdní vlastnosti jsou průměrné. Kdyby se Octavia tolik nenakláněla, měl by člověk daleko lepší pocit. Takhle mi sice někdy připadá, že se auto převrátí, ale drží zvolenou stoupu hodně dlouho. Pérování je celkem komfortně naladěné. Sem tam se nějaký pazvuk z interiéru ozve, ale jen při jízdě po těch nejhorších pražských kočičích hlavách, které ani za silnici nepovažuji. Jinak je kvalita a spolehlivost výborná.
Servisy zásadně nic neopravují, ale vyměňují a přijde to na docela dost peněz. Další věc jsou poměrně a zbytečně nekvalitní nebo zastaralé pneumatiky, které na auto dávají v prvovýrobě (aspoň na standardní litá kola). Úplně to kazí dojem z auta. Po výměně za dražší kvalitnější je jízda a hlučnost při přejíždění nerovností dalek tišší a komfortnější, tím pádem i pazvuky nevznikají nebo nejsou tak výrazně slyšet. Škoda!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia