Rok výroby:2002Typ motoru:1,9Tdi 81kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:320 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:4,8 l/100 kmVloženo:23. 6. 2007
S autem jezdím pracovně denně, a kromě běžných intervalových servisních úkonů zcela bez problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto auto jsem koupil jako pracovní nástroj na základě zkušeností od kolegů a udělal jsem dobře.
Ze zajímavosti, s tímto motorem se dá jezdit mimo město a dálnice za 3,8l, ale taková jízda je trochu onanie, tak při normální jízdě 4,8l - kombinovaná spotřeba. Jedním slovem Tdi od VW. Auto má vynikající jízdní vlastnosti, perfektně sedí v zatáčce, podvozek se nenaklání, nerovnosti pohlcuje hůře plně naložené / 550-600 kg / Pokud jedou čtyři osoby je to bez problémů. Zavazadlový prostor je příjemně překvapí.
Dvouzónový Climatronic funguje naprosto skvěle. Zrychlení je příjemné, dá se s ním bezpečně předjíždět, Tempomat se dá nastavit na 190km, aniž by jízda na dálnici byla nekomfortní. Oceňuji bezpečnost vozu a silné plechy. Ovládání je jako u všech VW intuitivní, jednoduché, praktické a přehledné včetně rádia.
Myslím, že se jedná o velmi spolehlivé vozidlo s dobrou užitnou hodnotou, v provedení Combi s vynikajícím designem, velkým kufrem, cestující vzadu mají méné místa na nohy, ale tím trpí také např. BMW 3.
V životě jsem vlastnil uvedená vozidla a Octávka je rozhodně dobrá volba, pokud nekoupíte ojetinu, např. svařenou ze dvou aut, stočeným tch, zanedbanou údržbou apod. Tam je veškerá recenze zavádějící.
Zdravím všechny, co se zapojili do diskuze, co se týče F. Focus, je pravda, že už u první generace měl nezávislé zavěšení zadní nápravy , což bylo v jeho třídě zcela ojedinělé a vlastně až dnes po 10letech ho v tomto směru konkurence dohání. Jinak ke druhému příspěvku, osobně si o Japoncích myslím, že vynikající je značka Toyota, co se týče spolehlivosti, asi špička, jinak v Japonsku se asi špatná auta nedělají. U nás se říká Japonec až nakonec, v Americe vévodí trhu. Dále nemám zapotřebí tady lhát, že po 320 000Km nemělo auto závadu, auto bylo pravidelně servisováno, např. včetně výměny spojky atd. Jinak opravdu bez závad.
Nemyslím si, že oktávka je špatné auto, ale tvrzení, že perfektně sedí v zatáčkách je snad trochu přehnané. Nebo autor ony zatáčky neabsolovoval v jiném autě, např. ford focus.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
3,8/100???
Měls rovnou napsat že to auto naftu vyrábí
03.07.2007 | 23:48:31 | Reagovat
Bořek
doufám že ho máš ve stříbrný metle a na hlínách, to pak supr táhne vodspodu
26.06.2007 | 19:24:02 | Reagovat
Že vraj som prudič, tak čo, ideme prudiť? (ANKETA)
24.06.2007 | 19:10:52 | Petrík Reagovat
Odpověď
Zdravím všechny, co se zapojili do diskuze, co se týče F. Focus, je pravda, že už u první generace měl nezávislé zavěšení zadní nápravy , což bylo v jeho třídě zcela ojedinělé a vlastně až dnes po 10letech ho v tomto směru konkurence dohání. Jinak ke druhému příspěvku, osobně si o Japoncích myslím, že vynikající je značka Toyota, co se týče spolehlivosti, asi špička, jinak v Japonsku se asi špatná auta nedělají. U nás se říká Japonec až nakonec, v Americe vévodí trhu. Dále nemám zapotřebí tady lhát, že po 320 000Km nemělo auto závadu, auto bylo pravidelně servisováno, např. včetně výměny spojky atd. Jinak opravdu bez závad.
24.06.2007 | 18:35:40 | majitel recenze Reagovat
km
No celkom neverím že 320 000 km bez akejkoľvek poruchy... to si celkom neviem predstaviť ani u japonských automobilov...
24.06.2007 | 17:12:21 | miki Reagovat
jízdní vlastnosti
Nemyslím si, že oktávka je špatné auto, ale tvrzení, že perfektně sedí v zatáčkách je snad trochu přehnané. Nebo autor ony zatáčky neabsolovoval v jiném autě, např. ford focus.
24.06.2007 | 11:27:34 | dronte.mauricijsky Reagovat