Rok výroby:2005Typ motoru:2,0 TDiStav km při koupi:6 kmStav km nyní:1 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:17. 5. 2005
Nová Oktavia nemá do této doby t.j, 1500 km. žádné poruchy, problémy, nebo požadavky na opravy či konrtolu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při objednávke nového vozu mě překvapila dlouhá čekací lhůta. Mé očekaváni Nová Oktavia splnila. Auto je silné, rýchlé a komfortní. Při předjíždění do kopce je točivý moment 320 NM dostatečný až adrenalínový.
Ovládaní klimatizace je bezproblémové a ihned je zabezpečena požadovaná teplota ve vnitř vozu. Doporučuji MAXI - DOT- palubní počítač, již jen z důvodu přehledu údajů v průběhu jízdy, dobrá vyditelnost ve dne i ve tmě. Vadí mi malé čísla na přístrojové desce, ale jde jenom o zvyk.
Manuální převodovka (6), je to požitek, cítim se jako závodník. Doporučuji.! Řazení je hladké, řízení je lehunké jako pírko, rozhodně je to rozdíl od Fordu - Focus.
Nevím nevím,Tdi 2.0 mě bude strašit asi do konce života stejně jako stovky Čechů kteří si tento omyl od koncernu koupili.Nyní jsem měl Seat Altea s tímto motorem a jsem rád že je pryč.HNUS HNUSU,neměl jsem jen super auta ale tohle byl ten nejhorší motor co může být.S každým tankováním jsem dolíval vodu i olej,nemluvím o prasklých hlavách,špatné klice,podpálených ventilech,....Tdi není špatné ale POZOR na 2.0 Tdi z roku 2004-2005!!! Mnoho štastných kilometrů všem...
musim souhlasit měl jsem 2.0TDI a je to na jízdu pohodlný vevnitř v palubovce stále neco vrzala bylo to někde z utrob vyhřejvání sedaček taky šlo do háje oprava vyměnit komplet sedačky parkovací senzory šly taky do nebe a oprava těchto prkotin by vyšlana balík a to nemluvím prasklá hlava klasická závada 2.0tdi takže kapalinu jsem taky dolíval každou chvilku a něco tam klapalo v motoru a byl to hroznej zvuk od 125 000do 198 000se to jen a jen zoršovalo ale vždy jen za studena tak jsem jínaštěstí prodal do AAAček tam jí díky bohu vzaly za slušnej peníz bohužel jich tu jezdí ranec a kdo tyhleproblémy měl tak ví o čem mluvím špatnej motor spotřeba super akorád ta životnost jo když koupíš tak neazapomen mít bokem 50 000 na turbínu takhle jede celkem svižně ale motor stojí fakt za hovno 1.9TDI bude určo lepší ale za mě já už bych do toho nikdy nešel a vždy když se někdo chlubí že má 2.0TDI tak se jen pousměju
Taky bych rekl ... Skodovku sice nesnasim (myslim jeji politiku - m.j. i cenovou), ale myslim ze jede v celku o vydarene auto ... Rikas zes mel omegu ve dreve a kuzi ... Jen mi nerikej ze to byla zakl. vybava ... To si klidne muzes kupit i u skodovky (i kdyz me os. se to abs. nelibi - a navic kuze nevetra ). Taky jak muzes zrovnavat 1.9 tdi a 2,5 V6 benzin ? Je jasny , ze benzin musi byt tichsi, ale to neni problem skodovky,ale obecne dieslu. A s tou bezpecnosti si nebud tak jisty ... Ty bys mel delat kritiku na auta - jen sednes a vsechno vis - usetril bys tim spoustu casu ...
Anonym 24. června 2005: By me zajimalo kde si v Octavce sedel?? na autosalone?? tam mozna se ti zdalo ze je vzadu malo misto, pac predni sedacky byly posunuty az na zadni dorazy:D proste s timhle musim nesouhlasit a jako s dalsím bodem tvyho prispevku: vybava normalni jako u fabie, to je taky trochu prehnany nemyslis?? jaka vybava ti v tom presne chybi? dost by me to zajimalo.
Nechci bejt urejpanej,ale Renault nemá HDI,ale dCi.Problém se vstřikovačema měli první HDI,byli dlouhý,takže se časem díky vybracím motoru střihly,ročníky od roku 99 už tím netrpí.
To anonym:mám TDI-nižší spotřeba při vyšším výkonu než HDI,váha odejít může zrovna jako vstřiky např.u Laguny HDI či Peugeota HDI- do 70 000km-při 1000 000 testu v autobildu.Při koupi rovnou doporučili si schovat peníze na nové vstřiky.Jinak je pravda, že má HDI kultivovanější chod.Neříkám že je lepší to či ono, obojí má své.Já zase TDI
Ja kdyz sem jenom sedel v nove octavii,prislo me, ze jde o vetsi Fabii..vzadu je mista tak jako tak prd, TDI dela kraval, jako vzdy, 1.6 FSI je tichounky, ale zase nejede a je nakladny na provoz. Vybava normalni, jako u Fabie nebo Strary octavie. Palubka ujde..plasty...plasty..plasty...celkem ale dobry...Jezdim Omegou 2.5V6 - 125 kW starou uz 9 let (1996), v plny palbe...a ikdyz to je Opel, o 10 let strasi koncepce, novou Octavii prekona ve vsem, krome spotreby. At jde o tichost, akceleraci, maximalku, pohodli, vybavu a bezpecnost,kuzi a drevo,elektricky sedacky,atd. Skodovka je odstepny zavod VW...a je to videt, bohuzel..
Je to velmi pěkný rodinný vůz. Výkon motoru zcela postačuje pro rychlou a plynulou jízdu s nízkou spotřebou pohonných hmot. Manuální 6 stupňová převodovka umožňuje dobré rozložení kroutícího momentu v rozsahu povolených rychlostí. Řazení jde zlehka a snadno. Tam, kde je u benzínu nutno podřadit rychlostní stupeň, stačí u tohoto motoru jemně šlápnout na plyn. Brzdy jsou účinné, skvělý je ESP asistent. Ke komfortu z jízdy přispívají 16" kola s pneu Bridgestone 205/55/R16. Vozu velmi sluší moderní xenonové světlomety s automatickou regulací podle zatížení. Spousta užitečných funkcí a vychytávek. Přední sedáky se zdají být trochu těsné. Zvedání přední kapoty by u vozu této třídy mohlo být modernější - teleskopické. V porovnání s jeho předchůdcem (combi) se jedná o úplně jiný vůz - tichý, nikde nic nevrže - zatím. Výbava u Elegance vcelku solidní. Vůz bude určitě tak jeho předchůdce spolehlivý v provozu. Dosavadní zkušenosti: BMW318, Mazda 626, Opel Vectra 1,8i, Octavia Combi 1,6i (další neuvádím)
To krakatit:Nechápu,co se divíš,je všeobecně známo,že TDI jsou nejrychlejší na světě a jsou to ty nej motory . To juro:Nemám příliš Škodu rád,ale je to můj pocit a názor.Přeji mnoho šťastných km bez nehod a s plnou spokojeností s autem.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia
Tdi 2.0
Nevím nevím,Tdi 2.0 mě bude strašit asi do konce života stejně jako stovky Čechů kteří si tento omyl od koncernu koupili.Nyní jsem měl Seat Altea s tímto motorem a jsem rád že je pryč.HNUS HNUSU,neměl jsem jen super auta ale tohle byl ten nejhorší motor co může být.S každým tankováním jsem dolíval vodu i olej,nemluvím o prasklých hlavách,špatné klice,podpálených ventilech,....Tdi není špatné ale POZOR na 2.0 Tdi z roku 2004-2005!!! Mnoho štastných kilometrů všem...
22.07.2010 | 13:52:04 | Michalskej Reagovat
RE: Tdi 2.0
musim souhlasit měl jsem 2.0TDI a je to na jízdu pohodlný vevnitř v palubovce stále neco vrzala bylo to někde z utrob vyhřejvání sedaček taky šlo do háje oprava vyměnit komplet sedačky parkovací senzory šly taky do nebe a oprava těchto prkotin by vyšlana balík a to nemluvím prasklá hlava klasická závada 2.0tdi takže kapalinu jsem taky dolíval každou chvilku a něco tam klapalo v motoru a byl to hroznej zvuk od 125 000do 198 000se to jen a jen zoršovalo ale vždy jen za studena tak jsem jínaštěstí prodal do AAAček tam jí díky bohu vzaly za slušnej peníz bohužel jich tu jezdí ranec a kdo tyhleproblémy měl tak ví o čem mluvím špatnej motor spotřeba super akorád ta životnost jo když koupíš tak neazapomen mít bokem 50 000 na turbínu takhle jede celkem svižně ale motor stojí fakt za hovno 1.9TDI bude určo lepší ale za mě já už bych do toho nikdy nešel a vždy když se někdo chlubí že má 2.0TDI tak se jen pousměju
23.03.2014 | 17:46:44 | Zbýýý | 78.156.48.* Reagovat
JO, jo ...
Taky bych rekl ...
Skodovku sice nesnasim (myslim jeji politiku - m.j. i cenovou), ale myslim ze jede v celku o vydarene auto ...
Rikas zes mel omegu ve dreve a kuzi ... Jen mi nerikej ze to byla zakl. vybava ... To si klidne muzes kupit i u skodovky (i kdyz me os. se to abs. nelibi - a navic kuze nevetra ). Taky jak muzes zrovnavat 1.9 tdi a 2,5 V6 benzin ? Je jasny , ze benzin musi byt tichsi, ale to neni problem skodovky,ale obecne dieslu. A s tou bezpecnosti si nebud tak jisty ...
Ty bys mel delat kritiku na auta - jen sednes a vsechno vis - usetril bys tim spoustu casu ...
31.03.2007 | 11:37:17 | Michal Reagovat
to anonym
Anonym 24. června 2005: By me zajimalo kde si v Octavce sedel?? na autosalone?? tam mozna se ti zdalo ze je vzadu malo misto, pac predni sedacky byly posunuty az na zadni dorazy:D proste s timhle musim nesouhlasit a jako s dalsím bodem tvyho prispevku: vybava normalni jako u fabie, to je taky trochu prehnany nemyslis?? jaka vybava ti v tom presne chybi? dost by me to zajimalo.
13.06.2006 | 22:32:20 | Kovar Reagovat
To anonym
Nechci bejt urejpanej,ale Renault nemá HDI,ale dCi.Problém se vstřikovačema měli první HDI,byli dlouhý,takže se časem díky vybracím motoru střihly,ročníky od roku 99 už tím netrpí.
18.10.2005 | 16:53:21 | Reagovat
To anonym:mám TDI-nižší spotřeba při vyšším výkonu než HDI,váha odejít může zrovna jako vstřiky např.u Laguny HDI či Peugeota HDI- do 70 000km-při 1000 000 testu v autobildu.Při koupi rovnou doporučili si schovat peníze na nové vstřiky.Jinak je pravda, že má HDI kultivovanější chod.Neříkám že je lepší to či ono, obojí má své.Já zase TDI
01.09.2005 | 15:28:11 | Reagovat
A heleme se,opět krakatit,noné,Ty máš teda vozovej park.Tady Oktávka,další BMW 750 .Kdepak Tě ještě najdu.
28.07.2005 | 17:20:06 | Valdauf Reagovat
TDi nej na světě????? .A nezapomeňte si koupit do zásoby váhy vzduchu.
23.07.2005 | 17:25:33 | Reagovat
Ja kdyz sem jenom sedel v nove octavii,prislo me, ze jde o vetsi Fabii..vzadu je mista tak jako tak prd, TDI dela kraval, jako vzdy, 1.6 FSI je tichounky, ale zase nejede a je nakladny na provoz. Vybava normalni, jako u Fabie nebo Strary octavie. Palubka ujde..plasty...plasty..plasty...celkem ale dobry...Jezdim Omegou 2.5V6 - 125 kW starou uz 9 let (1996), v plny palbe...a ikdyz to je Opel, o 10 let strasi koncepce, novou Octavii prekona ve vsem, krome spotreby. At jde o tichost, akceleraci, maximalku, pohodli, vybavu a bezpecnost,kuzi a drevo,elektricky sedacky,atd. Skodovka je odstepny zavod VW...a je to videt, bohuzel..
24.06.2005 | 14:16:17 | Reagovat
Ještě k mému předchozímu příspěvku: Můj vůz: O2 combi, 2,0 TDi - Elegance: zřejmě netěsní tesnění 5. dveří - voda v kufru po umytí vozu.
31.05.2005 | 08:01:33 | Luboš Reagovat
Je to velmi pěkný rodinný vůz. Výkon motoru zcela postačuje pro rychlou a plynulou jízdu s nízkou spotřebou pohonných hmot. Manuální 6 stupňová převodovka umožňuje dobré rozložení kroutícího momentu v rozsahu povolených rychlostí. Řazení jde zlehka a snadno. Tam, kde je u benzínu nutno podřadit rychlostní stupeň, stačí u tohoto motoru jemně šlápnout na plyn. Brzdy jsou účinné, skvělý je ESP asistent. Ke komfortu z jízdy přispívají 16" kola s pneu Bridgestone 205/55/R16. Vozu velmi sluší moderní xenonové světlomety s automatickou regulací podle zatížení. Spousta užitečných funkcí a vychytávek. Přední sedáky se zdají být trochu těsné. Zvedání přední kapoty by u vozu této třídy mohlo být modernější - teleskopické. V porovnání s jeho předchůdcem (combi) se jedná o úplně jiný vůz - tichý, nikde nic nevrže - zatím. Výbava u Elegance vcelku solidní. Vůz bude určitě tak jeho předchůdce spolehlivý v provozu.
Dosavadní zkušenosti: BMW318, Mazda 626, Opel Vectra 1,8i, Octavia Combi 1,6i (další neuvádím)
30.05.2005 | 11:24:18 | Luboš Reagovat
Jasne, ani poruchu do 1500km nemala, takze je i spolahliva...
18.05.2005 | 01:37:08 | igi Reagovat
To krakatit:Nechápu,co se divíš,je všeobecně známo,že TDI jsou nejrychlejší na světě a jsou to ty nej motory .
To juro:Nemám příliš Škodu rád,ale je to můj pocit a názor.Přeji mnoho šťastných km bez nehod a s plnou spokojeností s autem.
17.05.2005 | 23:03:31 | RRAAFF Reagovat
no jo, copak octavky, to sou nejrychlejsi sedany na svete...
17.05.2005 | 20:34:59 | krakatit Reagovat