Recenze Škoda Octavia 1.8 turbo 20V
“Nenápadný dělíčko, octavia turbíčko.”

Autor recenze: Ales (30 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1.8t Stav km při koupi:1 500 km Stav km nyní:117 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 7 let Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km Vloženo: 19. 12. 2006

Hodnocení inzerátu: 20 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Kolem 100 000km odešel kompresor u klimatizace.

Jinak auto zatím šlape bez větších problémů.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S Oktou jsem vážně spokojen, co se týče spolehlivosti - výborný. Samozřejmě někde se těch skoro 8 let podepsat musí. Občas něco tu a tam vrzne v interiéru (doufám, že za to může mráz).

Nedávno na octávku padlo pár peněz - rozvody, filtry,olej,komplet brzdy, ale to bylo potřeba. Motor 1,8Turbo mohu vřele doporučit. Někde jsem tu četl recenzi na tento koncernový motor - a mohu jen souhlasit. Od 1800 ot/min pěkně táhne a v padesátce zařadit dvojku a sešlápnout pedál je fakt bomba. Zarazí mě až omezovač. na 1.st v 60, na 2. ve 115, na trojku jde do 170. Maximálně jsem uháněl na prázdné dálnici tachometrových 240.

Docela mi chybí 6.stupeň, často by se hodil. Spotřeba při sportovní jízdě lítá někde kolem 13-15l/100km. dá se ale jezdit za 6,5-7l. Z KV do UL jsem jel za 6,3l/100.
Auto má slušné jízdní vlastnosti, ale na můj vkus se mi zdá dosti měké. Silně tak přemýšlím nad koupí podvozku HP Sporting. Byl mi doporučen, tak uvidíme. Možná se vrhnu i na chiptuning na 132 kW.

Pak se těšim na to, až mě bude předjíždět nějakej frajer v rádoby nadupanym autě a já mu natřu s pupíkovskou octavií pr..

S autem jsem velice spokojen a když peníze dovolí, bude následovat Octavia II RS.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 20


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Octavia

Vložit komentář

Rozvody

Dobrý den chtěl bych se zeptat zdali je pravda že u motory 1.8 20v jsou dvoje rozvody? Co je na tom pravdy

14.11.2019 | 05:53:01 | Jerrymysak  | 37.48.29.* Reagovat

BMW - bakelitovy maly wuz

No chlapci, strýc koupil BMW 318i 1.8 a předtím měl Feldu 1.6 v kombajnu. Na BMW nejsou ani náznaky nějakýho rezu nebo tak, za to feldu před prodejem nastříkal skoro celou hrbáčem a honem s ní pryč. Trochu rozdíl ve kvalitě a že BMW bylo o 3 roky starší než felda. Jinak co se týče motoru, 1.8T od VW Group je best ! :-)

30.12.2008 | 21:52:52 | macCOS Reagovat

Vam,debilom!

Clovek zasne,jakovy su tu magori,hlavne ten s tym srotom zvanym BMW a prej uvidis siiilu..to jo,ale silu v nadrzi mozna..

05.02.2008 | 20:32:30 | Normal 95! Reagovat

12.05.2007 | 22:27:05 |  Reagovat

spotřeba

dnes jsem jezdil celý den po praze, ale je fakt, že se vyhýbám zacpanejm místům a spotřeba 11 l. Můj styl jízdy není moc úsporný což teď v době plné stresu platí dvojnásob. Celkově mi teď v zimě stoupla průměrná spotřeba o 0,7 l na 9,7. u předchzího auta 1.8T které nemělo haldex byla spotřeba o litr nižší. předtím jsem měl podělanou 1.6 55kW a spotřeba byla stejná!!! naštěstí to jde do nákladů firmy.

21.12.2006 | 21:13:19 | rex Reagovat

spotřeba

Tak teda nevím,jezdit pod 10 litrů je pro mě utopie,mám 4x4 1,8Ta jezdím většinou město. Realita je tak 13. Naštěstí to nemusím řešit...Předtím jsem měl Audi 90 2,4, jelo to asi tak stejně, maximálka byla trochu výš a dalo se s tím jezdit i za 7. A byl to starý krám.

21.12.2006 | 07:54:15 | polda Reagovat

Souhlasím s tím, že tento vynikající motor neměl v té době a dané třídě konkurenci a vyzdvihuje jinak průměrné auto mnohem výše. Sám mám O1 1.8T 4x4 a jsem velmi spokojen - viz moje recenze (teda až na ty příšerný kožený sedačky co tam mám). V současné době už však hledám nové auto a je pravda, že tak živý, kultivovaný motor, který umí jezdit i úsporně se jen tak nenajde. Běžné FSI v octávii dost zaostává RS je na můj vkus příliš tvrdé. Co se týká čipování tak to bych neriskoval, to je asi jako dopping u sportovců nikdy nevíš co to udělá.

20.12.2006 | 16:37:59 | rex Reagovat

pro sanbay

no, to máš pravdu, chtěl bych mít jednou v garáži třeba M3, ale to bych musel krást, pač uživit takovýho krasavce, to neni prdel. Ale chápu, že když se v něm člověk sveze, pak je 1,8T shit. BMW jsou prostě pecky.

20.12.2006 | 16:26:04 | ales Reagovat

V roce 98 jsem si koupil oktu 1.8,ale tenkrát ji ještě dělali bez turba a co se podvozku týče,ten "byl otřesnej" a pochybuji,že ho pak s nástupem turba vylepšili.

20.12.2006 | 10:14:04 | REST Reagovat

to jako na který auto čekáš s tim výkvětem s M.Boleslavi svez se v BMW a pak uvidíš co je to opravdová síla motoru a né uječená 1.8T

20.12.2006 | 09:05:01 | sanbay Reagovat

RE: 1.8T

ta uječená 1.8T by ti dala pěkně na prdel :D pokud bys neměl Př. BMW 328 a víš :D

08.02.2012 | 01:02:49 | ficik  | 78.102.70.* Reagovat